MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

darkfall.mmorpg.pl - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771
Strona 15 z 41

Autor:  Quetzacotl [ 29 gru 2007, 23:30 ]
Tytuł: 

Skoro nie bedzie takiej (jak sie wydaje) podstawowej rzeczy, jak na gre miary DFO, to znaczy, ze tworcy maja jednak jakis powazny powod.
Podejrzewam, ze normalnie w trakcie gry te itemy by nie stanowily problemu, bo nie byly by spotykane w duzych ilosciach na małym obszarze, ale podczas walk może być to wykorzystywane, można np rozrzucic mase lowcost itemow na polu bitwy i znacznie zmniejszyc szanse graczy ze slabszymi kompami. Trzeba pamietac, ze walka w DFO wymaga dobrych warunkow (fps i ping), bo jest zrecznosciowa w dużej mierze.

Autor:  Deshroom [ 29 gru 2007, 23:45 ]
Tytuł: 

generalnie brawo za sajcik, przyznam że czytając to mialem wrażenie że czytam FAQ do EvE Online w którym własciwie mozna wszystko tylko nie wiadomo po co http://dfo.mmorpg.pl/faq.html
oczywiscie zobaczymy - chyba- niedługo jak bedzie naprawde

bez złosliwosci i flame prosze

Autor:  Razoth [ 30 gru 2007, 00:51 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
mialem wrażenie że czytam FAQ do EvE Online w którym własciwie mozna wszystko tylko nie wiadomo po co


Dla zabawy, bo moim zdaniem gry komputerowe służą do zabawy. Bez złośliwości.

Autor:  MagPS [ 30 gru 2007, 00:52 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
Skoro nie bedzie takiej (jak sie wydaje) podstawowej rzeczy, jak na gre miary DFO, to znaczy, ze tworcy maja jednak jakis powazny powod.
Podejrzewam, ze normalnie w trakcie gry te itemy by nie stanowily problemu, bo nie byly by spotykane w duzych ilosciach na małym obszarze, ale podczas walk może być to wykorzystywane, można np rozrzucic mase lowcost itemow na polu bitwy i znacznie zmniejszyc szanse graczy ze slabszymi kompami. Trzeba pamietac, ze walka w DFO wymaga dobrych warunkow (fps i ping), bo jest zrecznosciowa w dużej mierze.


W ten sposób można uznać wszystko za zbędne czy szkodliwe, a rzeczy takie jak BoP/BoE za wprowadzające ład i porządek :lol:

Autor:  Deshroom [ 30 gru 2007, 01:23 ]
Tytuł: 

Razoth napisał(a):
Deshroom napisał(a):
mialem wrażenie że czytam FAQ do EvE Online w którym własciwie mozna wszystko tylko nie wiadomo po co


Dla zabawy, bo moim zdaniem gry komputerowe służą do zabawy. Bez złośliwości.
może faktycznie. ale to za proste :P

Autor:  konrador [ 30 gru 2007, 05:17 ]
Tytuł: 

instancjonowane domki

Mam nadzieje, ze to byla ironia :<

Autor:  Randalf [ 30 gru 2007, 08:16 ]
Tytuł: 

gdzies mi sie buzka ";)" zapodziala

Autor:  S@mael [ 30 gru 2007, 09:03 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
A lag graficzny? Czy naprawde kilka/kilkanascie/(w ekstremalnych przypadkach) kilkadziesiat low poly lezacych na ziemi obiektow zownowaly by dzisiejsze karty graficzne? .


Z tego co rozumiem to nie chodzi o nasze karty graficzne a "server latency" i "server resources"
To ich server nie wyrobi ze śledzneiem tylu itemow, co w efekcie = nasz lag. Pamietajmy ze zakladaja 10k players .
Imo to kwestia techniczna gdzie to ma byc zapisywane i mozna sobie z tym poradzic, ale nie znam sie na tym zadobrze wiec niecce sie mądrzyc.

Autor:  konrador [ 30 gru 2007, 09:51 ]
Tytuł: 

Ja tez sie na tym nie znam, ale biore to na przyslowiowy "chlopski rozum" i przypominam sobie po trochu to, co pare lat temu czytalem na forach DFO i w wywiadach z tworcami gry.

Jesli 10 lat temu dropowanie itemow na ziemie bylo mozliwe, to dlaczego nie teraz, skoro technologia idzie do przodu i to znacznie szybciej niz kiedys (czego dzien w dzien jestesmy swiadkami)? Fakt, obiecuja 10k graczy na serwerze, ba! obiecywali nawet 20k, ale pisali tez, ze load ma byc rozkladany rownolegle na wszystkie serwery w klastrze i w miare potrzeb klaster ten ma byc powiekszany poprzez dodawanie nowych jednostek... Natomiast jesli chodzi o server latency, to mysle, ze tez wdrapalismy sie pare schodkow wyzej (na przykladzie biednej polszy - kiedys SDi 115,2kbit, teraz lacza 2Mbit w standardzie). Trzeba dodatkowo pamietac, ze informacje o przedmiotach lezacych na ziemi beda przesylane tylko do graczy znajdujacych sie "w zasiegu", takze duze ilosci przedmiotow znajdujacych sie w miejscach nieodwiedzanych przez nikogo nie beda mialy wplywu na lag.

Takze mysle, ze to nie technologia, ale ich coding skills lub ewentualnie investors daja dupy. No ale zobaczymy. Moze.

Autor:  Gilrad [ 30 gru 2007, 12:36 ]
Tytuł: 

Niech zapytają koreańskich kolegów z NCsoftu, jak radzą sobie ich serwery z masą przedmiotów leżących na ziemi, pamiętam jak całą powierzchnię Giran gracze pokryli złotem.
Skoro tzw. prywatne serwery Lineage2 radzą sobie z tym problemem od kilku lat, to przerażające na jakich serwach będzie DFO, że stanowi to taki problem.

Autor:  Teo [ 30 gru 2007, 12:54 ]
Tytuł: 

Oni zaczeli robic gre w czasach jak standartem bylo dx386 z 8mb ram i 100mb hd, wiec nie dziwcie sie ze slabo im serwy chodza :)

Autor:  Quetzacotl [ 11 sty 2008, 23:49 ]
Tytuł: 

http://www.warcry.com/articles/view/dev ... ary-Status nuda

Autor:  Aldatha [ 12 sty 2008, 14:33 ]
Tytuł: 

ktory to raz z kolei ich beta juz jest w pelni sprawna technicznie i juz wlasciwie nic nie stoi na przeszkodzie zeby dac release ale tak naprawde to cos nam jeszcze przeszkadza ...(more gibberish )

zastanawia mnie po co wogole im testerzy skoro ich produkt jest juz w stanie prawie ze niewymagajacym testowania i w formie ktora bedzie w momencie launch :)

2k8 a tu zadnych konkretow , 2k9 anyone ? :roll:

Autor:  Teo [ 12 sty 2008, 14:48 ]
Tytuł: 

Moze my juz uczestniczymy w tej grze, moze jest to wlasnie next mmo tylko my jeszcze o tym nie wiemy ?
Ta gra zyje dzieki dyskutowaniu o niej na forach, blogach itp, wiec moze to juz ?
:lol:

Autor:  Quetzacotl [ 25 sty 2008, 18:14 ]
Tytuł: 

http://www.warcry.com/articles/view/dev ... munity-Q-A

dobrze przeczytałem? na start tylko 5 typów mountów?

Autor:  RufeN [ 25 sty 2008, 18:19 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
http://www.warcry.com/articles/view/devjournals/darkfalljournals/2813-Darkfall-Dev-Journal-21-Community-Q-A

dobrze przeczytałem? na start tylko 5 typów mountów?

niech będzie i jeden, ale niech ta gra w końcu wyjdzie!

Autor:  Teo [ 25 sty 2008, 18:41 ]
Tytuł: 

kur... moze byc bez mountow, byle tylko ten problem nie spowodowal ze gra bedzie przesunieta o nastepne pare lat :(

Autor:  Viracept [ 25 sty 2008, 18:50 ]
Tytuł: 

Nadal wierzycie, że DF wyjdzie w tym stuleciu ? Chociaż skoro Duke Nukem Forever wychodzi to może i DF wyjdzie :lol:

V.

Autor:  iniside [ 25 sty 2008, 19:09 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Nadal wierzycie, że DF wyjdzie w tym stuleciu ? Chociaż skoro Duke Nukem Forever wychodzi to może i DF wyjdzie :lol:

V.

Duke Nukem dluzej produkowali :PP.

Autor:  Viracept [ 25 sty 2008, 19:12 ]
Tytuł: 

10 lat ? DF robią ile ? 7 ?

V.

Strona 15 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team