MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
darkfall.mmorpg.pl - polski fansite https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771 |
Strona 15 z 41 |
Autor: | Quetzacotl [ 29 gru 2007, 23:30 ] |
Tytuł: | |
Skoro nie bedzie takiej (jak sie wydaje) podstawowej rzeczy, jak na gre miary DFO, to znaczy, ze tworcy maja jednak jakis powazny powod. Podejrzewam, ze normalnie w trakcie gry te itemy by nie stanowily problemu, bo nie byly by spotykane w duzych ilosciach na małym obszarze, ale podczas walk może być to wykorzystywane, można np rozrzucic mase lowcost itemow na polu bitwy i znacznie zmniejszyc szanse graczy ze slabszymi kompami. Trzeba pamietac, ze walka w DFO wymaga dobrych warunkow (fps i ping), bo jest zrecznosciowa w dużej mierze. |
Autor: | Deshroom [ 29 gru 2007, 23:45 ] |
Tytuł: | |
generalnie brawo za sajcik, przyznam że czytając to mialem wrażenie że czytam FAQ do EvE Online w którym własciwie mozna wszystko tylko nie wiadomo po co http://dfo.mmorpg.pl/faq.html oczywiscie zobaczymy - chyba- niedługo jak bedzie naprawde bez złosliwosci i flame prosze |
Autor: | Razoth [ 30 gru 2007, 00:51 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): mialem wrażenie że czytam FAQ do EvE Online w którym własciwie mozna wszystko tylko nie wiadomo po co
Dla zabawy, bo moim zdaniem gry komputerowe służą do zabawy. Bez złośliwości. |
Autor: | MagPS [ 30 gru 2007, 00:52 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): Skoro nie bedzie takiej (jak sie wydaje) podstawowej rzeczy, jak na gre miary DFO, to znaczy, ze tworcy maja jednak jakis powazny powod.
Podejrzewam, ze normalnie w trakcie gry te itemy by nie stanowily problemu, bo nie byly by spotykane w duzych ilosciach na małym obszarze, ale podczas walk może być to wykorzystywane, można np rozrzucic mase lowcost itemow na polu bitwy i znacznie zmniejszyc szanse graczy ze slabszymi kompami. Trzeba pamietac, ze walka w DFO wymaga dobrych warunkow (fps i ping), bo jest zrecznosciowa w dużej mierze. W ten sposób można uznać wszystko za zbędne czy szkodliwe, a rzeczy takie jak BoP/BoE za wprowadzające ład i porządek ![]() |
Autor: | Deshroom [ 30 gru 2007, 01:23 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Deshroom napisał(a): mialem wrażenie że czytam FAQ do EvE Online w którym własciwie mozna wszystko tylko nie wiadomo po co Dla zabawy, bo moim zdaniem gry komputerowe służą do zabawy. Bez złośliwości. ![]() |
Autor: | konrador [ 30 gru 2007, 05:17 ] |
Tytuł: | |
instancjonowane domki Mam nadzieje, ze to byla ironia :< |
Autor: | Randalf [ 30 gru 2007, 08:16 ] |
Tytuł: | |
gdzies mi sie buzka ";)" zapodziala |
Autor: | S@mael [ 30 gru 2007, 09:03 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): A lag graficzny? Czy naprawde kilka/kilkanascie/(w ekstremalnych przypadkach) kilkadziesiat low poly lezacych na ziemi obiektow zownowaly by dzisiejsze karty graficzne? .
Z tego co rozumiem to nie chodzi o nasze karty graficzne a "server latency" i "server resources" To ich server nie wyrobi ze śledzneiem tylu itemow, co w efekcie = nasz lag. Pamietajmy ze zakladaja 10k players . Imo to kwestia techniczna gdzie to ma byc zapisywane i mozna sobie z tym poradzic, ale nie znam sie na tym zadobrze wiec niecce sie mądrzyc. |
Autor: | konrador [ 30 gru 2007, 09:51 ] |
Tytuł: | |
Ja tez sie na tym nie znam, ale biore to na przyslowiowy "chlopski rozum" i przypominam sobie po trochu to, co pare lat temu czytalem na forach DFO i w wywiadach z tworcami gry. Jesli 10 lat temu dropowanie itemow na ziemie bylo mozliwe, to dlaczego nie teraz, skoro technologia idzie do przodu i to znacznie szybciej niz kiedys (czego dzien w dzien jestesmy swiadkami)? Fakt, obiecuja 10k graczy na serwerze, ba! obiecywali nawet 20k, ale pisali tez, ze load ma byc rozkladany rownolegle na wszystkie serwery w klastrze i w miare potrzeb klaster ten ma byc powiekszany poprzez dodawanie nowych jednostek... Natomiast jesli chodzi o server latency, to mysle, ze tez wdrapalismy sie pare schodkow wyzej (na przykladzie biednej polszy - kiedys SDi 115,2kbit, teraz lacza 2Mbit w standardzie). Trzeba dodatkowo pamietac, ze informacje o przedmiotach lezacych na ziemi beda przesylane tylko do graczy znajdujacych sie "w zasiegu", takze duze ilosci przedmiotow znajdujacych sie w miejscach nieodwiedzanych przez nikogo nie beda mialy wplywu na lag. Takze mysle, ze to nie technologia, ale ich coding skills lub ewentualnie investors daja dupy. No ale zobaczymy. Moze. |
Autor: | Gilrad [ 30 gru 2007, 12:36 ] |
Tytuł: | |
Niech zapytają koreańskich kolegów z NCsoftu, jak radzą sobie ich serwery z masą przedmiotów leżących na ziemi, pamiętam jak całą powierzchnię Giran gracze pokryli złotem. Skoro tzw. prywatne serwery Lineage2 radzą sobie z tym problemem od kilku lat, to przerażające na jakich serwach będzie DFO, że stanowi to taki problem. |
Autor: | Teo [ 30 gru 2007, 12:54 ] |
Tytuł: | |
Oni zaczeli robic gre w czasach jak standartem bylo dx386 z 8mb ram i 100mb hd, wiec nie dziwcie sie ze slabo im serwy chodza ![]() |
Autor: | Quetzacotl [ 11 sty 2008, 23:49 ] |
Tytuł: | |
http://www.warcry.com/articles/view/dev ... ary-Status nuda |
Autor: | Aldatha [ 12 sty 2008, 14:33 ] |
Tytuł: | |
ktory to raz z kolei ich beta juz jest w pelni sprawna technicznie i juz wlasciwie nic nie stoi na przeszkodzie zeby dac release ale tak naprawde to cos nam jeszcze przeszkadza ...(more gibberish ) zastanawia mnie po co wogole im testerzy skoro ich produkt jest juz w stanie prawie ze niewymagajacym testowania i w formie ktora bedzie w momencie launch ![]() 2k8 a tu zadnych konkretow , 2k9 anyone ? ![]() |
Autor: | Teo [ 12 sty 2008, 14:48 ] |
Tytuł: | |
Moze my juz uczestniczymy w tej grze, moze jest to wlasnie next mmo tylko my jeszcze o tym nie wiemy ? Ta gra zyje dzieki dyskutowaniu o niej na forach, blogach itp, wiec moze to juz ? ![]() |
Autor: | Quetzacotl [ 25 sty 2008, 18:14 ] |
Tytuł: | |
http://www.warcry.com/articles/view/dev ... munity-Q-A dobrze przeczytałem? na start tylko 5 typów mountów? |
Autor: | RufeN [ 25 sty 2008, 18:19 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): http://www.warcry.com/articles/view/devjournals/darkfalljournals/2813-Darkfall-Dev-Journal-21-Community-Q-A
dobrze przeczytałem? na start tylko 5 typów mountów? niech będzie i jeden, ale niech ta gra w końcu wyjdzie! |
Autor: | Teo [ 25 sty 2008, 18:41 ] |
Tytuł: | |
kur... moze byc bez mountow, byle tylko ten problem nie spowodowal ze gra bedzie przesunieta o nastepne pare lat ![]() |
Autor: | Viracept [ 25 sty 2008, 18:50 ] |
Tytuł: | |
Nadal wierzycie, że DF wyjdzie w tym stuleciu ? Chociaż skoro Duke Nukem Forever wychodzi to może i DF wyjdzie ![]() V. |
Autor: | iniside [ 25 sty 2008, 19:09 ] |
Tytuł: | |
Viracept napisał(a): Nadal wierzycie, że DF wyjdzie w tym stuleciu ? Chociaż skoro Duke Nukem Forever wychodzi to może i DF wyjdzie
![]() V. Duke Nukem dluzej produkowali ![]() |
Autor: | Viracept [ 25 sty 2008, 19:12 ] |
Tytuł: | |
10 lat ? DF robią ile ? 7 ? V. |
Strona 15 z 41 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |