MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

darkfall.mmorpg.pl - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771
Strona 17 z 41

Autor:  konrador [ 23 lut 2008, 02:37 ]
Tytuł: 

No ladne nawet, teraz niech bete dadza.

Autor:  Quetzacotl [ 24 mar 2008, 18:04 ]
Tytuł: 

http://www.warcry.com/articles/view/scr ... of-Severii

Autor:  Oyci3C [ 24 mar 2008, 20:39 ]
Tytuł: 

Swietnie. Tyle lat pracy i podaja *uwaga!* 3 exclusive screenshoty.

Teraz to ja juz w DFO przestaje wierzyc :<

Autor:  iniside [ 24 mar 2008, 21:01 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Swietnie. Tyle lat pracy i podaja *uwaga!* 3 exclusive screenshoty.

Teraz to ja juz w DFO przestaje wierzyc :<

woah!

Autor:  Matkall [ 24 mar 2008, 21:55 ]
Tytuł: 

http://www.darkfallonline.com/gallery/races?page=1
Jest jeszcze troche nowych screenow tutaj...ale odbieram te "newsy" juz bardziej jak jakas legende lub opowiadanie o grze niz faktyczna produkcje....
Sad imo.

Autor:  Arturnik [ 24 mar 2008, 21:55 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Swietnie. Tyle lat pracy i podaja *uwaga!* 3 exclusive screenshoty.

Teraz to ja juz w DFO przestaje wierzyc :<


Ja tam twardo wierze, ze za rok podadza nie trzy, a piec exclusive screenshotow!

Autor:  Aldatha [ 24 mar 2008, 22:20 ]
Tytuł: 

La Leyenda nunca muere

fakt czasem wydaje sie ze czekanie na DFO to jak czekanie na "jedna jedyna" , nagle sie budzisz w wieku 40 lat z fiutem w lapie :) , ale mimo wszystko sytuacja na rynku mmo jest jaka jest i na przesyt podobnymi produkcjami nie mozemy narzekac . Ja tam wierze ze w 2k8 bedzie release

Autor:  FiRe-S4ndM4n [ 24 mar 2008, 22:42 ]
Tytuł: 

ta gra wychodzi od 10lat i nie moze wyjsc

Autor:  iniside [ 24 mar 2008, 23:44 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
La Leyenda nunca muere

fakt czasem wydaje sie ze czekanie na DFO to jak czekanie na "jedna jedyna" , nagle sie budzisz w wieku 40 lat z fiutem w lapie :) , ale mimo wszystko sytuacja na rynku mmo jest jaka jest i na przesyt podobnymi produkcjami nie mozemy narzekac . Ja tam wierze ze w 2k8 bedzie release

A totolotka mi obstawisz ?

Autor:  Mac [ 29 mar 2008, 12:54 ]
Tytuł: 

http://www.warcry.com/articles/view/dev ... -Substance

Kilka zabawnych referencji do AoC 8)

Autor:  Quetzacotl [ 29 mar 2008, 18:58 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
Skoro nie bedzie takiej (jak sie wydaje) podstawowej rzeczy, jak na gre miary DFO, to znaczy, ze tworcy maja jednak jakis powazny powod.
Podejrzewam, ze normalnie w trakcie gry te itemy by nie stanowily problemu, bo nie byly by spotykane w duzych ilosciach na małym obszarze, ale podczas walk może być to wykorzystywane, można np rozrzucic mase lowcost itemow na polu bitwy i znacznie zmniejszyc szanse graczy ze slabszymi kompami. Trzeba pamietac, ze walka w DFO wymaga dobrych warunkow (fps i ping), bo jest zrecznosciowa w dużej mierze.


W ten sposób można uznać wszystko za zbędne czy szkodliwe, a rzeczy takie jak BoP/BoE za wprowadzające ład i porządek :lol:


Tasos napisał(a):
The reason we don't allow items on the ground is because there's no reason for items to be on the ground. Darkfall inherently supports this option but we don't have it enabled as to avoid exploitation and specifically the creation of lag by placing hundreds of items on the deck. Same reason why corpses after a while turn to gravestones.
pozdro miliard

Autor:  Aldatha [ 29 mar 2008, 19:34 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
http://www.warcry.com/articles/view/devjournals/darkfalljournals/3070-Darkfall-Dev-Journal-24-Full-Freedom-Gameplay-and-Substance

Kilka zabawnych referencji do AoC 8)


if a game has levels it's going to be a grind plain and simple and you can't sugar-coat that. If a PvP game has levels, the higher levels typically have an impossible advantage so you have to get to maximum level just to be viable and to hope for an even playing field. In Darkfall everyone is viable and can PvP from day one.

zlotousty Tasos :)

Autor:  Oyci3C [ 29 mar 2008, 20:59 ]
Tytuł: 

Mimo, ze jestem mega fanem pvp i ogolnej rozpierduchy to nie wroze grze gdzie od day one jest rozpierdziel wielu lat na rynku :<

Autor:  Mendol [ 29 mar 2008, 21:28 ]
Tytuł: 

czemu?

Autor:  Aenima [ 29 mar 2008, 22:08 ]
Tytuł: 

eve

Autor:  ikona [ 29 mar 2008, 22:17 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
eve


Zajebisty przyklad, naprawde.
Eve jest poprostu masakrycznie nudne dla 95% ludzi.

Cytuj:
When we were talking about this concept and about full PvP, about a dark and realistic world, about blood splatter, decapitation etc. a few years ago, everyone else was playing it safe and using terms like "Quakefest" and "dudefest" to describe our concept while simultaneously discounting the PvP community as a whole. Now everyone is jumping on the bandwagon and suddenly it's all good because they found out there's a market there.

Autor:  Mac [ 29 mar 2008, 22:37 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
eve


EVE akurat sobie bardzo dobrze radzi na rynku, gra ma juz kilka ladnych lat i caly czas przybywa abonentow, nie trzeba wcale miec 10mln subscribers zeby sie interes krecil wbrew temu co niektorzy mysla.

Btw, you fail for quitting. :]

Autor:  Quetzacotl [ 29 mar 2008, 23:39 ]
Tytuł: 

W DFO tak jak w UO będzie "milicja", także możliwość rozpierduchy istnieje, ale się nie opłaca (przynajmniej od day one).

Autor:  brazz [ 31 mar 2008, 23:30 ]
Tytuł: 

rozmawiałem z kilkoma znajomymi, którzy grają w eve i żadnego dfo specjalnie nie pociąga - bo a to nie chce się im grać w "quake'a mmo", a to nie pasuje im fantasy.

1 kwietnia, idealny dzień na rozmowę o dfo...

Autor:  ikona [ 1 kwi 2008, 01:01 ]
Tytuł: 

DVD napisał(a):
rozmawiałem z kilkoma znajomymi, którzy grają w eve i żadnego dfo specjalnie nie pociąga - bo a to nie chce się im grać w "quake'a mmo", a to nie pasuje im fantasy.

1 kwietnia, idealny dzień na rozmowę o dfo...


If (DFO == quake)
eve = chessmaster;

A tak na powaznie to nic dziwnego ze ludziom ktorzy sa przyzwyczjeni ze moga isc do kibla w srodku kosmicznej jatki nie odpowiada taki combat system.

Strona 17 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team