MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 17 z 120

Autor:  sqall [ 21 lis 2008, 19:49 ]
Tytuł: 

co by nie bylo grafika tworzy klimat

wedlug mnie grafika z shotow z kobita krasnalem, ktora linkowalem jest to akutalny stan gry, takie same odczucia mialem po prezentacji z Aten, zreszta shoty z 2006! wygladaja lepiej niz to co dzis i prezentuja poziom podoby do tych z dwarfem

chocby ten http://www.mmorpgitalia.it/gallery/file ... ll_019.jpg

Autor:  konrador [ 21 lis 2008, 20:07 ]
Tytuł: 

Moze inaczej. Kompresja nie jest na tyle mocna, zeby totalnie niszczyla screeny i sprawiala, ze gra wyglada ZNACZNIE gorzej, niz wyglada w rzeczywistosci. Rozmycie, o ktorym mowisz niszczy szczegolowosc tekstur i w zasadzie tyle. Od kompresji moze sie takze zmnienic kolorystyka, pojawia sie artefakty, ale nadal powinienes dzieki tego typu screenom byc w stanie wychwycic czy gra jest na poziomie AOC, czy moze EQ1... Takze nie przesadzajmy.

Nie wiem w jakim celu mieliby zmieniac proporcje screenshotow (musieliby to robic "manualnie", bo watpie, zeby gra sama z siebie zapisywala je w dziwnych rozdzielczosciach). Zakladam, ze klient byl w oknie i kolezka zmniejszyl/powiekszyl sobie je troche, zeby zmiescilo mu sie na pulpicie z rozdzielczoscia 1400x900. Jesli klient na cos takiego pozwala, to w tym przypadku nic na pewno nie bedzie rozciagane - moze sie zmieniac pole widzenia co najwyzej. Zwroc poza tym uwage na tekst - jest czytelny, nie jest nienaturalnie rozciagniety. Na drugim screenie jest zbity, zbyt waski, dodatkowo rozmyty i staje sie nieczytelny. Ale przestanmy, bo to jest jakas paranoja...

Tu nie ma sie czego doszukiwac - jak DFO wyjdzie, to zapewne nie wygra zadnych nagrod za najlepsza grafike roku 2009. Wazne zeby gra przedstawiala to, co ma przedstawiac w akceptowalny sposob oraz dzialala stabilnie i szybko. Od poczatku byla mowa, ze klient DFO jest robiony z takze z mysla o bardziej leciwych konfiguracjach sprzetowych i jesli panowie z Aventurine/Razorwax podjeli taka wlasnie decyzje, to trudno w tej chwili oczekiwac od gry, aby byla w stanie konkurowac pod wzgledem wizualnym z produktami, ktore poza grafika do zaoferowania nie maja zupelnie nic.

Autor:  sqall [ 21 lis 2008, 20:12 ]
Tytuł: 

Kon, dlatego sie dziwie bo aplikacja powinna tak jak napisales po prostu zwiekszac zakres widzenia. Tekst tez zauwazylem i wyglada to tak jakby proporcje czcionki i okien byly ok, zas 3d rozciagniete. Nie wiem czy cos grzebali, zapewne nie a jezeli klient milaby skalowac (?) obraz to byloby chore, w senie rozciagania go nieproporcjonalnie, dlatego sie zastanawiam, bo chyba przyznasz ze np. krasnale wygladaja bardzo dziwnie

Autor:  konrador [ 21 lis 2008, 20:32 ]
Tytuł: 

Od samego poczatku wygladaly dziwnie. Na pierwszych screenach krasnalik byl szerszy niz wyzszy. Tak samo bylo pozniej. Krasnale mialy byc po prostu bardzo tegie, zeby nie napisac kurewsko grube. Taka ich wizja dwarfow po prostu. Mnie po prostu od zawsze smieszyly tego typu zbiorowe analizy ekspertow, bo jezeli gra oferuje ladna grafike, to lekka kompresja tego w zaden sposob nie zmieni - ja to widze, nie wiem dlaczego inni usilnie bawia sie w jakichs wannabe detektywow - i nigdy nie bylo tak, ze z brzydkiego przedpremierowego kaczatka.jpg wyszedl graficzny_zabojca.exe.

Autor:  iniside [ 21 lis 2008, 20:40 ]
Tytuł: 

Oni poprostu maja nadzieje na miracle patcha ktory zrobi z gry crysisa.

Autor:  sqall [ 21 lis 2008, 20:48 ]
Tytuł: 

ja nie mowie o samej kompresji, w zandym wypadku i chyba wiekszosc tutaj potrafi odroznic co jest jej efektem a co niedoskonaloscia smaej gry

Mam rozumiec ze wedlug Was shoty ktore podlinkowalem, zarowno 08 jak i 06 sa shopped? Bo przeciez masakrycznie roznia sie od tego co widzimy dzis.

Autor:  iniside [ 21 lis 2008, 20:55 ]
Tytuł: 

sqall napisał(a):
ja nie mowie o samej kompresji, w zandym wypadku i chyba wiekszosc tutaj potrafi odroznic co jest jej efektem a co niedoskonaloscia smaej gry

Mam rozumiec ze wedlug Was shoty ktore podlinkowalem, zarowno 08 jak i 06 sa shopped? Bo przeciez masakrycznie roznia sie od tego co widzimy dzis.

Masz rozumiec ze generalnie mamy to dupie i gra moze wygladac tak jak na tych nowych screenach.
WE DONT CARE.

Autor:  sqall [ 21 lis 2008, 20:57 ]
Tytuł: 

ok, wsio jasne, wiec do czesci ktora grafika rowniez ochodzi, gra na ss byla ustawiona na default, z tego co pisza italiance

Autor:  konrador [ 21 lis 2008, 21:04 ]
Tytuł: 

Jest mniej wiecej tak jak iniside powiedzial - to czy gra bedzie wygladala tak czy siak jest mi obojetne, bo obie wersje sa porownywalne. Gdyby zatrudnili jakiegos azjate / fana anime do tworzenia postaci / ubiorow, to wtedy bym sie spinal, bo byloby o co, ale w tym momencie jest ok.

Autor:  Oyci3C [ 21 lis 2008, 21:05 ]
Tytuł: 

Jest nawet bardziej niz ok.

Zobaczymy gameplay, stabilnosc, fun. Wtedy sie oceni.

Autor:  Kabu [ 21 lis 2008, 21:07 ]
Tytuł: 

no coz, po screenach mam wrazenie, iz grafika bedzie kiepska (porownujac do aoca) ale przeciez to nie najwazniejsze (przyklad wow'a, ktory jakos sobie radzi). jesli tylko bedzie wygladac jak uo2 to mi wystarczy (niach popatrzcie na worki-normalny worek jak w uo, a nie jaikis kontener z przedzialkami do ktorego mozna wlozec albo 100 mieczy, albo 100 bulek;))

Autor:  sqall [ 21 lis 2008, 21:09 ]
Tytuł: 

worek ftw

ogolnie nie chodzilo mi o to ze grafika na nowych ss jest zla, bo nie jest, lecz o to, ze na tych ostatnich i nie tylko wygladala zupelnie inaczej, rowniez na prezentacji z Aten, jednak informacja ze grali na standardowym configu chyba wszystko wyjasnia

Autor:  Aldatha [ 22 lis 2008, 00:20 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
Pvp is in!


and rocket jumps are in! :)

Autor:  smeagollum [ 22 lis 2008, 00:37 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
and rocket jumps are in! :)


z tego co widzialem sa rocket jumpy, splash damage, gobliny zapierdalaja jak glupie..
beta testerdzy maja z nimi problem.
oby tylko wszystko powyzsze nie wymiotlo ludzi grajacych przewaznie w mmorpg.
bo prawde mowiac, nie wyobrazam sobie, by nawet kilka osob bez wiekszego doswiadczenia w FPS dalo sobie rade z jednym dobrym w FPS graczem. a klimat jaki panuje na serwerach FFA FPS nie do konca mi odpowiada. i moim zdaniem nie przysluzy sie zadnemu mmorpg.

a, takie pierdolenie do poduszki. :)

Autor:  Oyci3C [ 22 lis 2008, 00:39 ]
Tytuł: 

Po to sa beta testy i pewne rzeczy beda nerfowane.

Autor:  konrador [ 22 lis 2008, 01:26 ]
Tytuł: 

Gra z zalozenia nie ma byc gra dla przecietnego gracza MMO. Jesli produkt bedzie solidny, to ja nie martwie sie o to, ze nie bede mial z kim grac, bo jakis casual stwierdzi, ze za trudno mu sie celuje, albo ze za ciezko mu jest, bo znowu wszystko stracil, jak poszedl afk i zostawil postac w srodku lasu, nie myslac o konsekwencjach. Tego typu nerfowanie, ulatwianie i debilizowanie, zeby przypodobac sie takim lewiwym whinerkom oznacza stopniowa carebearyzacje calego produktu i w rezultacie zniechecenie grupy graczy, dla ktorej pierwotnie byl on przygotowywany. Mam nadzieje, ze jesli gra wypali i beda w nia grali gracze czekajacy na cos takiego od lat, to Aventurine bedzie sie trzymalo swego i mialo jaja oraz odwage bardzo glosno i wyraznie powiedziec w/w carebearkom: GTFO.

Niby kasa > idealy, ale jesli w tym momencie ktos nadal jest zdania, ze kolejna firemka powinna porywac sie na torcik blizzarda z jakims zardzewialym widelcem i wyjdzie jej to na dobre, to... niech sie zastanowi tyle razy, ile potrzebuje sie zastanowic, zeby dojsc do wlasciwych wnioskow.

Autor:  murekx [ 22 lis 2008, 03:25 ]
Tytuł: 

http://www.mmorpgitalia.it/forum/2620242-post3.html
Recenzja z mmorpg italia po angliesku. :>

Autor:  S@mael [ 22 lis 2008, 09:35 ]
Tytuł: 

Swietna recenzja !

- "every spell must be selected by pressing one of the rapid button to which we’ve bound them, and then executed by using the left click: you load the spell and then you release it in the right moment, taking care to not hit one of your allies (or your enemies if you’re using an healing spell)"

Wyglada jak precast! OMG YES

Teraz to juz naprawde chce sprobowac DFO .
Let it roll!!!

Autor:  Aldatha [ 22 lis 2008, 10:27 ]
Tytuł: 

Outcasts tez bardzo chca zebys sprobowal DF Twórco Samaelu

Autor:  smeagollum [ 22 lis 2008, 10:45 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Gra z zalozenia nie ma byc gra dla przecietnego gracza MMO. Jesli produkt bedzie solidny, to ja nie martwie sie o to, ze nie bede mial z kim grac, bo jakis casual stwierdzi, ze za trudno mu sie celuje, albo ze za ciezko mu jest, bo znowu wszystko stracil, jak poszedl afk i zostawil postac w srodku lasu, nie myslac o konsekwencjach. Tego typu nerfowanie, ulatwianie i debilizowanie, zeby przypodobac sie takim lewiwym whinerkom oznacza stopniowa carebearyzacje calego produktu i w rezultacie zniechecenie grupy graczy, dla ktorej pierwotnie byl on przygotowywany. Mam nadzieje, ze jesli gra wypali i beda w nia grali gracze czekajacy na cos takiego od lat, to Aventurine bedzie sie trzymalo swego i mialo jaja oraz odwage bardzo glosno i wyraznie powiedziec w/w carebearkom: GTFO.


nie zrozumielismy sie. ja sie nie martwie, ze nie bedzie z kim grac (w sensie ilosci). i absolutnie nie chce zadnych ulatwien. ja sie martwie, ze nie bedzie zbyt wielu ludzi z doswiadczeniem w MMORPG, ktorzry zarazem duzo graja w FPS. nie beda sobie radzic i odejda, bo przy full loot beda notorycznie sie wkurwiac. zostana gracze strzelanek. i DFO z RPG zrobi sie FFA FPS. moze po prostu mamy inne oczekiwania co do gry. dla mnie FPS w DFO to super pomysl, jako dodatek do MMORPG w postaci super pomyslu na bardziej wymagajacy i realistyczny (oddajacy umiejetnosci gracza) kombat. a boje sie, ze gra stanie sie MMOFPS, ze zniknie klimat RPG. ale powtarzam sie. wiec koncze te dywagacje. pozyjemy zobaczymy.

S@mael napisał(a):
Swietna recenzja !

Wyglada jak precast! OMG YES



precast byl juz widoczny na filmiku z aten. pisalem o tym, zreszta nawiazujac do Twojego placzu, jak to go nie ma, i jaki to darkfall jest beznadziejny. co za wkurwiajacy troll.

Strona 17 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team