mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 11:25 
Cytuj  
a boje sie, ze gra stanie sie MMOFPS, ze zniknie klimat RPG Nie grales nie wiesz jak bardzo skillowy jest/bedzie combat.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 11:53 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
Outcasts tez bardzo chca zebys sprobowal DF Twórco Samaelu

thx ?

<3

ps:
GOLUM nie rozsmieszaj mnie u retarded cum bucket;D
co za szalony noob , na filmiku nie bylo widac zadnego precasta .
nie martw sie golum napewno znajdziesz grupke rolleplayujacych Polakow Macka PL i PolskiWojownik , odpowiedza na twoje potrzeby ROFL


BTT: DFO z cala pewnoscia ma pare featursow przelomowych . Light reflects i zastosowanie efektow dzwiekowych daja nowe mozliwosci wykorzystywania otoczenia do field pvp . Im impressed


Ostatnio edytowano 22 lis 2008, 12:13 przez S@mael, łącznie edytowano 2 razy
*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 12:07 
Cytuj  
S@mael napisał(a):
Aldatha napisał(a):
Outcasts tez bardzo chca zebys sprobowal DF Twórco Samaelu

thx ?

<3

ps:
GOLUM nie rozsmieszaj mnie u retarded cum bucket;D
co za szalony noob , na filmiku nie bylo widac zadnego precasta .
nie martw sie golum napewno znajdziesz grupke rolleplayujacych Polakow Macka PL i PolskiWojownik , odpowiedza na twoje potrzeby ROFL

przestań odpowiadać na te zaczepki, bo Ci nie służy.

Co do bety, to poczekam z entuzjazmem na open, jak wpadną pvpowcy i hakerzy zrobić borute. Jeśli DFO to wytrzyma to jest ok

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 12:26 
Cytuj  
S@mael napisał(a):
Aldatha napisał(a):
Outcasts tez bardzo chca zebys sprobowal DF Twórco Samaelu

GOLUM nie rozsmieszaj mnie u retarded cum bucket;D
co za szalony noob , na filmiku nie bylo widac zadnego precasta .


konferencja z aten (darkfall presentation full) - czas 20:30 - spell "launch" - po zapelnieniu paska nie rzuca czaru od razu, puszcze przycisk dopiero po chwili (albo sie zagadal, albo chcial pokazac precast). tak czy siak, pokazal.

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 12:43 
Cytuj  
Mnie przy tym wszystkim martwi tylko jedno. Wiadomo multi + fps = aimboty, wallhacki i cala gamma innych wspomagaczy. Zastanawiam się jak sobie z tym poradzą.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 13:14 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
konferencja z aten (darkfall presentation full) - czas 20:30 - spell "launch" - po zapelnieniu paska nie rzuca czaru od razu, puszcze przycisk dopiero po chwili (albo sie zagadal, albo chcial pokazac precast). tak czy siak, pokazal.


no i co, widac precast?

*

Posty: 165
Dołączył(a): 16.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 13:25 
Cytuj  
raas napisał(a):
Mnie przy tym wszystkim martwi tylko jedno. Wiadomo multi + fps = aimboty, wallhacki i cala gamma innych wspomagaczy. Zastanawiam się jak sobie z tym poradzą.

Ataki dystansowe w dfo maja predkosc lotu, wiec nawet jak jakis aimbotter strzeli w ciebie mozesz zrobic unik. Gorzej z bliskimi dystansami. Do tego wallhacki = 0 ukrywania w krzakach. Muszą coś z tym zrobić.

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 13:39 
Cytuj  
W BF2, Q3 itp pociski są "obiektami" a co lepszy aimbot potrafi uwzględnić taki czynnik. Mam tylko nadzieje ze twórcy w całej tej euforii nie zapomnieli o tym. Pożyjemy zobaczymy.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 19:44 
Cytuj  
no, ale przeciez to nie ma byc fps wiec nie przesadzajmy z tymi aimbotami i wallhackami :).

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 19:52 
Cytuj  
Watpie, zeby celowanie wymagalo az takiej precyzji, zeby ktos musial siegnac po aimbota... I nie wydaje mi sie tez, ze opanowanie ruszania myszka w lewo, do gory, w prawo i w dol bylo czyms, czego ktos grajacy w PVP gry nie opanowal, lub nie bedzie w stanie opanowac. Jest juz raczej 10 lat za pozno, zeby do gry trafiali totalni newbie z zerowa znajomoscia tematu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 20:17 
Cytuj  
Nie przesadzajcie. W DFO pewnie bedzie jeden Hitbox i juz. Zeby w niego nie trafic to bedzie trzeba byc slepym i glupim.

A co to sa wallhacki ? ;o. Znaczy ze co ? hackuje sciane i juz jej nie ma i moge przez nia strzelac ?
No to mozna shashowac wszystkie pliki i przy kazdym uruchomieniu klienta sprawdzac.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 165
Dołączył(a): 16.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 20:27 
Cytuj  
wallhack to widzenie przeciwnikow przez sciany. Zadnych plikow nie podmienia.

konrador napisał(a):
Watpie, zeby celowanie wymagalo az takiej precyzji, zeby ktos musial siegnac po aimbota... I nie wydaje mi sie tez, ze opanowanie ruszania myszka w lewo, do gory, w prawo i w dol bylo czyms, czego ktos grajacy w PVP gry nie opanowal, lub nie bedzie w stanie opanowac. Jest juz raczej 10 lat za pozno, zeby do gry trafiali totalni newbie z zerowa znajomoscia tematu.


Dla ciebie to proste, dla mnie to proste, a zobaczysz, że i tak ich tam dużo będzie.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 20:55 
Cytuj  
Costam na pewno bedzie... Ale obejrzyjcie sobie moze jakis zapis duelka w takim Quake i porownajcie uklad mapy ze standardowa, "przecietna" lokacja w grze MMORPG (wallhack), zwroccie tez przy okazji uwage na to ile bron wystrzeliwuje pocisow i jak wazne jest, zeby spora czesc z nich trafila w cel (aimbot). Przejmowanie sie takimi sprawami w tej chwili, porownujac MMORPG do Quake to troche tak, jakby planowac montaz poduszek powietrznych i wzmocnien konstrukcji do chodzika dla dziekca, bo przeciez samochody tez maja kolka, a na drogach sa grozne wypadki.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 23:13 
Cytuj  
murekx napisał(a):
Dla ciebie to proste, dla mnie to proste, a zobaczysz, że i tak ich tam dużo będzie.


who cares? przeciez skill mialbyc najwazniejszy, wokol tego sie to ma krecic, jak ktos nie bedzie umial to juz jego problem, jezeli ma obie rece to startuje z tej samej pozycji

a jak komus nie bedzie pasowalo ze inni sobie lepiej radza, to slyszalem ze ci panowie szukaja kumpli do zabawy


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

*

Posty: 165
Dołączył(a): 16.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 23:45 
Cytuj  
sqall napisał(a):
murekx napisał(a):
Dla ciebie to proste, dla mnie to proste, a zobaczysz, że i tak ich tam dużo będzie.


who cares? przeciez skill mialbyc najwazniejszy, wokol tego sie to ma krecic, jak ktos nie bedzie umial to juz jego problem, jezeli ma obie rece to startuje z tej samej pozycji

a jak komus nie bedzie pasowalo ze inni sobie lepiej radza, to slyszalem ze ci panowie szukaja kumpli do zabawy

Zakladasz, ze wszyscy beda startowac z tej samej pozycji. Ja gram w fpsy i cziterow jest w chuj. W grze, w ktorej liczy sie skill gracza zawsze beda oszusci.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 23:50 
Cytuj  
nie, nie mowilem o hackach, nawiazalem do slow, gdzie mowa o tym ze znajdzie sie sporo osob, ktore nie poradza sobie z celowaniem/walka ogolnie


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2008, 23:51 
Cytuj  
tylko ze w dfo nie bedzie potrzebny skill z fps, z mmorpga w swiecie fantasy nie zrobisz fps. zastanow sie jak w takim programie zrobisz aimbota? na jakiej zasadzie mialby dzialac? w fps aimbot to latwizna ale watpie aby tu tak samo to wygladalo

***

Posty: 654
Dołączył(a): 8.12.2006
Offline
PostNapisane: 23 lis 2008, 00:00 
Cytuj  
Aimbot może faktycznie nie będzie najlepszym pomysłem w przypadku DFO. Ale już programy typu ESP tak, white walls, wszystkie informacje na temat przeciwników, map hacki wyświetlające ich pozycje na mapie, to może utrudnić grę. Nie twierdze ze to pojawi się na 100% bo może zastosują jakieś rozwiązania zapobiegawcze, ale wywołuje to u mnie pewne obawy.


_________________
Elysium Project pvp: Vsqe

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 23 lis 2008, 02:45 
Cytuj  
To cancelnij preorder :P bo hacki beda na pewno. Najzwyczajniej w swiecie nie da sie przed tym za bardzo obronic.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 23 lis 2008, 03:17 
Cytuj  
A czy przypadkiem w np. Call of Duty 4 sobie z tym nie poradzili? Nie jestem pewny ale tak mi sie wydaje, podobnie w kilku innych fpsach.


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.