MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 18 z 120

Autor:  Aenima [ 22 lis 2008, 11:25 ]
Tytuł: 

a boje sie, ze gra stanie sie MMOFPS, ze zniknie klimat RPG Nie grales nie wiesz jak bardzo skillowy jest/bedzie combat.

Autor:  S@mael [ 22 lis 2008, 11:53 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
Outcasts tez bardzo chca zebys sprobowal DF Twórco Samaelu

thx ?

<3

ps:
GOLUM nie rozsmieszaj mnie u retarded cum bucket;D
co za szalony noob , na filmiku nie bylo widac zadnego precasta .
nie martw sie golum napewno znajdziesz grupke rolleplayujacych Polakow Macka PL i PolskiWojownik , odpowiedza na twoje potrzeby ROFL


BTT: DFO z cala pewnoscia ma pare featursow przelomowych . Light reflects i zastosowanie efektow dzwiekowych daja nowe mozliwosci wykorzystywania otoczenia do field pvp . Im impressed

Autor:  Quetzacotl [ 22 lis 2008, 12:07 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):
Aldatha napisał(a):
Outcasts tez bardzo chca zebys sprobowal DF Twórco Samaelu

thx ?

<3

ps:
GOLUM nie rozsmieszaj mnie u retarded cum bucket;D
co za szalony noob , na filmiku nie bylo widac zadnego precasta .
nie martw sie golum napewno znajdziesz grupke rolleplayujacych Polakow Macka PL i PolskiWojownik , odpowiedza na twoje potrzeby ROFL

przestań odpowiadać na te zaczepki, bo Ci nie służy.

Co do bety, to poczekam z entuzjazmem na open, jak wpadną pvpowcy i hakerzy zrobić borute. Jeśli DFO to wytrzyma to jest ok

Autor:  smeagollum [ 22 lis 2008, 12:26 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):
Aldatha napisał(a):
Outcasts tez bardzo chca zebys sprobowal DF Twórco Samaelu

GOLUM nie rozsmieszaj mnie u retarded cum bucket;D
co za szalony noob , na filmiku nie bylo widac zadnego precasta .


konferencja z aten (darkfall presentation full) - czas 20:30 - spell "launch" - po zapelnieniu paska nie rzuca czaru od razu, puszcze przycisk dopiero po chwili (albo sie zagadal, albo chcial pokazac precast). tak czy siak, pokazal.

Autor:  raas [ 22 lis 2008, 12:43 ]
Tytuł: 

Mnie przy tym wszystkim martwi tylko jedno. Wiadomo multi + fps = aimboty, wallhacki i cala gamma innych wspomagaczy. Zastanawiam się jak sobie z tym poradzą.

Autor:  smeagollum [ 22 lis 2008, 13:14 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
konferencja z aten (darkfall presentation full) - czas 20:30 - spell "launch" - po zapelnieniu paska nie rzuca czaru od razu, puszcze przycisk dopiero po chwili (albo sie zagadal, albo chcial pokazac precast). tak czy siak, pokazal.


no i co, widac precast?

Autor:  murekx [ 22 lis 2008, 13:25 ]
Tytuł: 

raas napisał(a):
Mnie przy tym wszystkim martwi tylko jedno. Wiadomo multi + fps = aimboty, wallhacki i cala gamma innych wspomagaczy. Zastanawiam się jak sobie z tym poradzą.

Ataki dystansowe w dfo maja predkosc lotu, wiec nawet jak jakis aimbotter strzeli w ciebie mozesz zrobic unik. Gorzej z bliskimi dystansami. Do tego wallhacki = 0 ukrywania w krzakach. Muszą coś z tym zrobić.

Autor:  raas [ 22 lis 2008, 13:39 ]
Tytuł: 

W BF2, Q3 itp pociski są "obiektami" a co lepszy aimbot potrafi uwzględnić taki czynnik. Mam tylko nadzieje ze twórcy w całej tej euforii nie zapomnieli o tym. Pożyjemy zobaczymy.

Autor:  Kabu [ 22 lis 2008, 19:44 ]
Tytuł: 

no, ale przeciez to nie ma byc fps wiec nie przesadzajmy z tymi aimbotami i wallhackami :).

Autor:  konrador [ 22 lis 2008, 19:52 ]
Tytuł: 

Watpie, zeby celowanie wymagalo az takiej precyzji, zeby ktos musial siegnac po aimbota... I nie wydaje mi sie tez, ze opanowanie ruszania myszka w lewo, do gory, w prawo i w dol bylo czyms, czego ktos grajacy w PVP gry nie opanowal, lub nie bedzie w stanie opanowac. Jest juz raczej 10 lat za pozno, zeby do gry trafiali totalni newbie z zerowa znajomoscia tematu.

Autor:  iniside [ 22 lis 2008, 20:17 ]
Tytuł: 

Nie przesadzajcie. W DFO pewnie bedzie jeden Hitbox i juz. Zeby w niego nie trafic to bedzie trzeba byc slepym i glupim.

A co to sa wallhacki ? ;o. Znaczy ze co ? hackuje sciane i juz jej nie ma i moge przez nia strzelac ?
No to mozna shashowac wszystkie pliki i przy kazdym uruchomieniu klienta sprawdzac.

Autor:  murekx [ 22 lis 2008, 20:27 ]
Tytuł: 

wallhack to widzenie przeciwnikow przez sciany. Zadnych plikow nie podmienia.

konrador napisał(a):
Watpie, zeby celowanie wymagalo az takiej precyzji, zeby ktos musial siegnac po aimbota... I nie wydaje mi sie tez, ze opanowanie ruszania myszka w lewo, do gory, w prawo i w dol bylo czyms, czego ktos grajacy w PVP gry nie opanowal, lub nie bedzie w stanie opanowac. Jest juz raczej 10 lat za pozno, zeby do gry trafiali totalni newbie z zerowa znajomoscia tematu.


Dla ciebie to proste, dla mnie to proste, a zobaczysz, że i tak ich tam dużo będzie.

Autor:  konrador [ 22 lis 2008, 20:55 ]
Tytuł: 

Costam na pewno bedzie... Ale obejrzyjcie sobie moze jakis zapis duelka w takim Quake i porownajcie uklad mapy ze standardowa, "przecietna" lokacja w grze MMORPG (wallhack), zwroccie tez przy okazji uwage na to ile bron wystrzeliwuje pocisow i jak wazne jest, zeby spora czesc z nich trafila w cel (aimbot). Przejmowanie sie takimi sprawami w tej chwili, porownujac MMORPG do Quake to troche tak, jakby planowac montaz poduszek powietrznych i wzmocnien konstrukcji do chodzika dla dziekca, bo przeciez samochody tez maja kolka, a na drogach sa grozne wypadki.

Autor:  sqall [ 22 lis 2008, 23:13 ]
Tytuł: 

murekx napisał(a):
Dla ciebie to proste, dla mnie to proste, a zobaczysz, że i tak ich tam dużo będzie.


who cares? przeciez skill mialbyc najwazniejszy, wokol tego sie to ma krecic, jak ktos nie bedzie umial to juz jego problem, jezeli ma obie rece to startuje z tej samej pozycji

a jak komus nie bedzie pasowalo ze inni sobie lepiej radza, to slyszalem ze ci panowie szukaja kumpli do zabawy

Autor:  murekx [ 22 lis 2008, 23:45 ]
Tytuł: 

sqall napisał(a):
murekx napisał(a):
Dla ciebie to proste, dla mnie to proste, a zobaczysz, że i tak ich tam dużo będzie.


who cares? przeciez skill mialbyc najwazniejszy, wokol tego sie to ma krecic, jak ktos nie bedzie umial to juz jego problem, jezeli ma obie rece to startuje z tej samej pozycji

a jak komus nie bedzie pasowalo ze inni sobie lepiej radza, to slyszalem ze ci panowie szukaja kumpli do zabawy

Zakladasz, ze wszyscy beda startowac z tej samej pozycji. Ja gram w fpsy i cziterow jest w chuj. W grze, w ktorej liczy sie skill gracza zawsze beda oszusci.

Autor:  sqall [ 22 lis 2008, 23:50 ]
Tytuł: 

nie, nie mowilem o hackach, nawiazalem do slow, gdzie mowa o tym ze znajdzie sie sporo osob, ktore nie poradza sobie z celowaniem/walka ogolnie

Autor:  Kabu [ 22 lis 2008, 23:51 ]
Tytuł: 

tylko ze w dfo nie bedzie potrzebny skill z fps, z mmorpga w swiecie fantasy nie zrobisz fps. zastanow sie jak w takim programie zrobisz aimbota? na jakiej zasadzie mialby dzialac? w fps aimbot to latwizna ale watpie aby tu tak samo to wygladalo

Autor:  raas [ 23 lis 2008, 00:00 ]
Tytuł: 

Aimbot może faktycznie nie będzie najlepszym pomysłem w przypadku DFO. Ale już programy typu ESP tak, white walls, wszystkie informacje na temat przeciwników, map hacki wyświetlające ich pozycje na mapie, to może utrudnić grę. Nie twierdze ze to pojawi się na 100% bo może zastosują jakieś rozwiązania zapobiegawcze, ale wywołuje to u mnie pewne obawy.

Autor:  exodus [ 23 lis 2008, 02:45 ]
Tytuł: 

To cancelnij preorder :P bo hacki beda na pewno. Najzwyczajniej w swiecie nie da sie przed tym za bardzo obronic.

Autor:  sqall [ 23 lis 2008, 03:17 ]
Tytuł: 

A czy przypadkiem w np. Call of Duty 4 sobie z tym nie poradzili? Nie jestem pewny ale tak mi sie wydaje, podobnie w kilku innych fpsach.

Strona 18 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team