MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

darkfall.mmorpg.pl - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771
Strona 20 z 41

Autor:  Aldatha [ 29 maja 2008, 12:55 ]
Tytuł: 

a tego nie wiedzialem sorry :(

w SP jak sobie przypominam byl manualny lock to target i wild swings :)

Autor:  SwenG [ 29 maja 2008, 13:13 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
a tego nie wiedzialem sorry :(

w SP jak sobie przypominam byl manualny lock to target i wild swings :)

qft
gra nie dla mnie niestety mimo ślicznej grafy, za stary jestem na takie wygibasy w pvp ;P

Autor:  konrador [ 29 maja 2008, 15:30 ]
Tytuł: 

Jakie wygibasy? Nie mendolcie juz tak. :( Jesli gra sie ukaze, to to nie bedzie wymagalo uber szybkich reakcji, bo nie robia gry z mysla o elicie z czasem reakcji <175ms i 10ms do serwera, ALE na pewno bedzie bardziej skillowa od gry, w ktorej stoimy w miejscu i wciskamy cyferki, co moim zdaniem powinno sie jej zaliczac na plus.

Autor:  Viracept [ 30 maja 2008, 01:21 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
Aldatha napisał(a):
mniej wiecej na modle obliviona/morrowinda z przystosowana detekcja trafien na potrzeby mmo , AoC , Spellborn bylyby najblizsze porownania


AoC ma autotarget wiec raczej slabe porownanie. Nie wiem jak jest w Spellborn.


Przy czym każdy w miarę rozgarnięty gracz je wyłącza po tylko przeszkadza :)

V.

Autor:  Quetzacotl [ 30 maja 2008, 02:54 ]
Tytuł: 

Każda gra, w której "manual skills" odgrywają jakąś role, ma dużo mniejsze problemy z balansem "hardcore - casual". To jest bardzo duży plus imo.

Autor:  Mendol [ 30 maja 2008, 07:30 ]
Tytuł: 

fp mmo z elementami rpg umowmy sie.
kazda gra w ktorej trzeba skakac, strejfowac, jednoczesnie celowac bedzie jak call of duty5 z full lootem ;-/

Autor:  Mendol [ 30 maja 2008, 07:47 ]
Tytuł: 

nie gralem w neocrona. czytam i opisuje jak to rozumiem/widze.
i ok niech bedzie tak jak kon mowi, tylko ja nie bardzo widze taka opcje ze w przypadku walki full real time polaczonej z elementami shootera ping/lag nie bedzie mial znaczenia. sorry ale z praktycznego punktu widzenia moze byc to ciezkie do zrealizowania. chyba ze zrobia hitboxy takie jak ma rhino w aoc.

Autor:  konrador [ 30 maja 2008, 11:27 ]
Tytuł: 

W PlanetSide dawalo rade. Wiadomo, ze nie bedzie predkosci jak w QW i hitboxow jak w jakims semi-realistic shooterze.

Autor:  Mendol [ 30 maja 2008, 11:59 ]
Tytuł: 

gdybym byl czepialski to zapytalbym sie skad wiadomo. i co w ogole wiadomo :-)

Autor:  konrador [ 30 maja 2008, 12:17 ]
Tytuł: 

Dlatego, ze robiac gre, zdaja sobie sprawe z ograniczen technologicznych i problemow, jakie moglyby wyniknac z zastosowania head hitboxow, ktore moglyby lagowac 10m za postacia.

Autor:  Mendol [ 30 maja 2008, 12:23 ]
Tytuł: 

dobrze Tato :-)

anyway zobaczymy.
gorsze od wow'a byc nie moze raczej

Autor:  Mirtul [ 30 maja 2008, 19:58 ]
Tytuł: 

moze.

Autor:  Aldatha [ 30 maja 2008, 22:31 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nie gralem w neocrona. czytam i opisuje jak to rozumiem/widze.
i ok niech bedzie tak jak kon mowi, tylko ja nie bardzo widze taka opcje ze w przypadku walki full real time polaczonej z elementami shootera ping/lag nie bedzie mial znaczenia. sorry ale z praktycznego punktu widzenia moze byc to ciezkie do zrealizowania. chyba ze zrobia hitboxy takie jak ma rhino w aoc.


nikt ci nie broni przelaczyc sobie w DF widoczek na TPP , tragedia niestety polega na tym ze typowy subscryber woli auto-lock auto-hit i isc na klopa
(SWG tak mialo ale akurat tam to zaliczam na plus bo to levelowka :wink: )

Autor:  Mac [ 30 maja 2008, 22:38 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
Mendol napisał(a):
nie gralem w neocrona. czytam i opisuje jak to rozumiem/widze.
i ok niech bedzie tak jak kon mowi, tylko ja nie bardzo widze taka opcje ze w przypadku walki full real time polaczonej z elementami shootera ping/lag nie bedzie mial znaczenia. sorry ale z praktycznego punktu widzenia moze byc to ciezkie do zrealizowania. chyba ze zrobia hitboxy takie jak ma rhino w aoc.


nikt ci nie broni przelaczyc sobie w DF widoczek na TPP , tragedia niestety polega na tym ze typowy subscryber woli auto-lock auto-hit i isc na klopa
(SWG tak mialo ale akurat tam to zaliczam na plus bo to levelowka :wink: )


SWG akurat mialo calkiem mily skill system dopoki jakis pojeb nie postanowil zepsuc gry wypuszczeniem NGE.

Autor:  joshe [ 2 cze 2008, 01:43 ]
Tytuł: 

NGE to jak rok 0, początek chaosu lub armagedonu, wybuch supernovej .... w każdym bądź razie wydarzenie niezapomniane w mmorpg światku.

Mnie tam zastanawia czy data 4 kwartału 2008 to termin w najlepszych rokowaniach optymistycznych, czy po prostu devsi poczuli oddech konkurencji na karku (MO)

Autor:  Mac [ 2 lip 2008, 17:14 ]
Tytuł: 

Dzisiejsze Q&A:
http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=58769

I jeszcze maly news sprzed kilku dni jak ktos przegapil:
http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=58589

Autor:  Aldatha [ 2 lip 2008, 17:26 ]
Tytuł: 

DF juz blisko :)
oby w tym roku

Autor:  Bali [ 2 lip 2008, 17:38 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje ze troskliwe misie wkoncu dostana za swoje !

Autor:  brazz [ 2 lip 2008, 19:42 ]
Tytuł: 

gdybym mógł obstawić u buchmakera czy dfo wyjdzie w tym roku, to postawiłbym na to jakąś setkę czy dwie.





przegrałbym, ale co z tego?

Autor:  Razoth [ 2 lip 2008, 20:23 ]
Tytuł: 

Vaporware ;)

Strona 20 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team