MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
darkfall.mmorpg.pl - polski fansite https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771 |
Strona 20 z 41 |
Autor: | Aldatha [ 29 maja 2008, 12:55 ] |
Tytuł: | |
a tego nie wiedzialem sorry ![]() w SP jak sobie przypominam byl manualny lock to target i wild swings ![]() |
Autor: | SwenG [ 29 maja 2008, 13:13 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): a tego nie wiedzialem sorry
![]() w SP jak sobie przypominam byl manualny lock to target i wild swings ![]() qft gra nie dla mnie niestety mimo ślicznej grafy, za stary jestem na takie wygibasy w pvp ;P |
Autor: | konrador [ 29 maja 2008, 15:30 ] |
Tytuł: | |
Jakie wygibasy? Nie mendolcie juz tak. :( Jesli gra sie ukaze, to to nie bedzie wymagalo uber szybkich reakcji, bo nie robia gry z mysla o elicie z czasem reakcji <175ms i 10ms do serwera, ALE na pewno bedzie bardziej skillowa od gry, w ktorej stoimy w miejscu i wciskamy cyferki, co moim zdaniem powinno sie jej zaliczac na plus. |
Autor: | Viracept [ 30 maja 2008, 01:21 ] |
Tytuł: | |
Mac napisał(a): Aldatha napisał(a): mniej wiecej na modle obliviona/morrowinda z przystosowana detekcja trafien na potrzeby mmo , AoC , Spellborn bylyby najblizsze porownania AoC ma autotarget wiec raczej slabe porownanie. Nie wiem jak jest w Spellborn. Przy czym każdy w miarę rozgarnięty gracz je wyłącza po tylko przeszkadza ![]() V. |
Autor: | Quetzacotl [ 30 maja 2008, 02:54 ] |
Tytuł: | |
Każda gra, w której "manual skills" odgrywają jakąś role, ma dużo mniejsze problemy z balansem "hardcore - casual". To jest bardzo duży plus imo. |
Autor: | Mendol [ 30 maja 2008, 07:30 ] |
Tytuł: | |
fp mmo z elementami rpg umowmy sie. kazda gra w ktorej trzeba skakac, strejfowac, jednoczesnie celowac bedzie jak call of duty5 z full lootem ;-/ |
Autor: | Mendol [ 30 maja 2008, 07:47 ] |
Tytuł: | |
nie gralem w neocrona. czytam i opisuje jak to rozumiem/widze. i ok niech bedzie tak jak kon mowi, tylko ja nie bardzo widze taka opcje ze w przypadku walki full real time polaczonej z elementami shootera ping/lag nie bedzie mial znaczenia. sorry ale z praktycznego punktu widzenia moze byc to ciezkie do zrealizowania. chyba ze zrobia hitboxy takie jak ma rhino w aoc. |
Autor: | konrador [ 30 maja 2008, 11:27 ] |
Tytuł: | |
W PlanetSide dawalo rade. Wiadomo, ze nie bedzie predkosci jak w QW i hitboxow jak w jakims semi-realistic shooterze. |
Autor: | Mendol [ 30 maja 2008, 11:59 ] |
Tytuł: | |
gdybym byl czepialski to zapytalbym sie skad wiadomo. i co w ogole wiadomo ![]() |
Autor: | konrador [ 30 maja 2008, 12:17 ] |
Tytuł: | |
Dlatego, ze robiac gre, zdaja sobie sprawe z ograniczen technologicznych i problemow, jakie moglyby wyniknac z zastosowania head hitboxow, ktore moglyby lagowac 10m za postacia. |
Autor: | Mendol [ 30 maja 2008, 12:23 ] |
Tytuł: | |
dobrze Tato ![]() anyway zobaczymy. gorsze od wow'a byc nie moze raczej |
Autor: | Mirtul [ 30 maja 2008, 19:58 ] |
Tytuł: | |
moze. |
Autor: | Aldatha [ 30 maja 2008, 22:31 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): nie gralem w neocrona. czytam i opisuje jak to rozumiem/widze.
i ok niech bedzie tak jak kon mowi, tylko ja nie bardzo widze taka opcje ze w przypadku walki full real time polaczonej z elementami shootera ping/lag nie bedzie mial znaczenia. sorry ale z praktycznego punktu widzenia moze byc to ciezkie do zrealizowania. chyba ze zrobia hitboxy takie jak ma rhino w aoc. nikt ci nie broni przelaczyc sobie w DF widoczek na TPP , tragedia niestety polega na tym ze typowy subscryber woli auto-lock auto-hit i isc na klopa (SWG tak mialo ale akurat tam to zaliczam na plus bo to levelowka ![]() |
Autor: | Mac [ 30 maja 2008, 22:38 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): Mendol napisał(a): nie gralem w neocrona. czytam i opisuje jak to rozumiem/widze. i ok niech bedzie tak jak kon mowi, tylko ja nie bardzo widze taka opcje ze w przypadku walki full real time polaczonej z elementami shootera ping/lag nie bedzie mial znaczenia. sorry ale z praktycznego punktu widzenia moze byc to ciezkie do zrealizowania. chyba ze zrobia hitboxy takie jak ma rhino w aoc. nikt ci nie broni przelaczyc sobie w DF widoczek na TPP , tragedia niestety polega na tym ze typowy subscryber woli auto-lock auto-hit i isc na klopa (SWG tak mialo ale akurat tam to zaliczam na plus bo to levelowka ![]() SWG akurat mialo calkiem mily skill system dopoki jakis pojeb nie postanowil zepsuc gry wypuszczeniem NGE. |
Autor: | joshe [ 2 cze 2008, 01:43 ] |
Tytuł: | |
NGE to jak rok 0, początek chaosu lub armagedonu, wybuch supernovej .... w każdym bądź razie wydarzenie niezapomniane w mmorpg światku. Mnie tam zastanawia czy data 4 kwartału 2008 to termin w najlepszych rokowaniach optymistycznych, czy po prostu devsi poczuli oddech konkurencji na karku (MO) |
Autor: | Mac [ 2 lip 2008, 17:14 ] |
Tytuł: | |
Dzisiejsze Q&A: http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=58769 I jeszcze maly news sprzed kilku dni jak ktos przegapil: http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=58589 |
Autor: | Aldatha [ 2 lip 2008, 17:26 ] |
Tytuł: | |
DF juz blisko ![]() oby w tym roku |
Autor: | Bali [ 2 lip 2008, 17:38 ] |
Tytuł: | |
Mam nadzieje ze troskliwe misie wkoncu dostana za swoje ! |
Autor: | brazz [ 2 lip 2008, 19:42 ] |
Tytuł: | |
gdybym mógł obstawić u buchmakera czy dfo wyjdzie w tym roku, to postawiłbym na to jakąś setkę czy dwie. przegrałbym, ale co z tego? |
Autor: | Razoth [ 2 lip 2008, 20:23 ] |
Tytuł: | |
Vaporware ;) |
Strona 20 z 41 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |