MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dlaczego Darkfall umiera?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=36034
Strona 20 z 25

Autor:  White Trox [ 3 lip 2011, 23:42 ]
Tytuł: 

Po prostu jestem realistą i widzę jak to funkcjonuje w eve. Oczywiście jakieś dropy mogą być, ale takie że pro pvp playerą kompletnie nie opłacało się w to bawić.

Autor:  Asmax [ 4 lip 2011, 00:14 ]
Tytuł: 

NON-Pvp zona do bicia mobkow w tej grze, to jak full loot w WoWie:<.

Autor:  gosti [ 4 lip 2011, 00:28 ]
Tytuł: 

White Trox napisał(a):
Po prostu jestem realistą i widzę jak to funkcjonuje w eve. Oczywiście jakieś dropy mogą być, ale takie że pro pvp playerą kompletnie nie opłacało się w to bawić.


Ze co? W EVE zwiedzasz? W sensie co, inne kolory slonca Cie jaraja?

Autor:  White Trox [ 4 lip 2011, 08:30 ]
Tytuł: 

Jesteś głupi czy tylko udajesz i trollujesz?

Autor:  gosti [ 4 lip 2011, 08:56 ]
Tytuł: 

White Trox napisał(a):
Jesteś głupi czy tylko udajesz i trollujesz?


Tia, glupi poniewaz wiem co znaczy slowo "zwiedzac" i w jakim celu sie "zwiedza". Widac zwiedzanie tej samej lokacji 50x jest dla Ciebie zajebiste w eve.

Ok spoko, eot.

Autor:  Sou [ 4 lip 2011, 08:59 ]
Tytuł: 

W EVE sie teraz zwiedza stacje. gosti jak mozesz tego nie wiedziec?: >

Autor:  gosti [ 4 lip 2011, 09:05 ]
Tytuł: 

Mowa jest o dungeonach w DF i porownywanie ich do EVE, czyli domyslam sie, ze chodzi o plexy/misje. Zwiedzanie stacji ma sie nijak do DF, chyba ze porownamy do przegladania Journala w trybie offline.

Autor:  Mendol [ 4 lip 2011, 09:15 ]
Tytuł: 

prawda jest taka, ze z dfo odchodzi coraz wiecej osob czekajac na dfo 2013.
w eve ciagle jest jakis ruch (nawet zakladajac, ze wiekszosc gra na 3-4 konta)

Autor:  Sou [ 4 lip 2011, 09:21 ]
Tytuł: 

Ja bym tych gier nie porownywal;d Patrz ile EVE ma pracownikow, 10x wiecej niz DF? 20? Siedziby na 3 kontynentach ;) PROFESJONALNE podejscie itd. A DF to leniwi grecy nieroby i klamcy:<

Autor:  Oyci3C [ 4 lip 2011, 09:23 ]
Tytuł: 

A wszyscy sie dziwia dlaczego w Grecji tak niefajnie jest keke.

Autor:  gosti [ 4 lip 2011, 09:25 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Ja bym tych gier nie porownywal;d


Dokladnie. EVE duzo lepiej nie startowal afaik, a sama gra ma juz 10 (8?) lat.

Autor:  smeagollum [ 4 lip 2011, 09:59 ]
Tytuł: 

Piszecie, że byście ich nie porównywali, tylko po to, żeby je za chwilę porównać... ... ..........

A co do ludzi czekających na "dfo2013" - dla przykładu powodem mojego znudzenia nie było to, że nie ma mapy terytorialnej, albo że grafika/animacje są słabe. A tego typu "zmiany" szykuje AV od kilku lat. Elementy zręcznościowe w dungeonach też mnie nie przekonają. Spasiony jaszczur na Yssam też nie. Podobnie specjalizacje. To miał być sandbox (przynajmniej ja odnosiłem takie wrażenie czekając na dfo latami) a nie MMOFPS. Moim zdaniem "df2013" rozrusza grę na dwa trzy miesiące i będzie po DFO.
Darkfall to bolesny fail (bo czuć, że mogło być zajebiście, a nie jest). EVE to z kolei solidny sandbox. Solidny - i tyle - nie ma tego dreszczyku towarzyszącego PvP w DFO.

Autor:  Mendol [ 4 lip 2011, 10:01 ]
Tytuł: 

no wlasnie dlatego nalezy je porownywac.
eve tez nie bylo idealne od poczatku. ale pracuja nad ta gra i ma ona w chuj mozliwosci. wystarczy spojrzec na sama ekonomie.
w dfo cos robia jak im sie zachce. przy czym jeszcze nigdy nie udalo im sie chyba dotrzymac terminu.

Autor:  Niah [ 4 lip 2011, 10:10 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
EVE to z kolei solidny sandbox. Solidny - i tyle - nie ma tego dreszczyku towarzyszącego PvP w DFO.


:lol: :lol: :lol:

Autor:  Sou [ 4 lip 2011, 10:17 ]
Tytuł: 

Terminu? Malo co co obiecaja sie spelnia;] Tylko pisza czego to nie MAJA ZAMIARU wprowadzic a pozniej temat ucicha. Nie maja chyba pomyslu co zreszta widac po ostatnim blogu "chcielismy rozwinac darkfalla ale potem uznalismy ze jednak zrobimy nowa wersje i wydamy wszystko naraz, ale moze dodamy cos do obecnej wersji bo ta nowa niby mamy w 2013 wydac ale pewnie bedzie to 2015" ;]

Autor:  Mormo Blastbeat [ 4 lip 2011, 14:41 ]
Tytuł: 

Problem PVP i PVE DFO tkwi w braku alternatywy. Ludzie jezdza po spotach i gankuja noobow/farmiacych bo i tak nie maja co robic lub czym sie zajac.

Jedyna rozrywka to Seatower (raz na kilkanascie dni) albo Siege w niektorych klanach raz na rok... kazdemu sie nudzi, siedza w miastach i skacza po banku godzinami nic nie robiac.

AV zjebalo system wiosek, nie oplaca sie ich zdobywac, ryzyko jest za duze a i battlespike kosztuje.
Zamiast wprowadzic lepszy reward + random drop by porobic mniejsze lub wieksze pvp Hotspoty oni, wprowadzili raz na kilka godzin 3k golda jako nagrode za ryzyko utraty sprzetu ktory jest zazwyczaj kilka razy wiecej warty niz reward z wiochy.
Dlaczego niema jakis ukrytych w lasach kopalni rudy, malych zameczkow/fortec z rewardem lub bonusem w stylu Wonderow,
albo jakiegos podatku na miasta i hamlety lub bonusa terytorialnego (np. dwa holdingi kolo siebie)

To sa rzeczy ktore latwo i szybko mozna zaimplementowac, bez zadnych skomplikowanych procedur. DFO potrzebuje
alternatywy, niemam ochoty na raidowanie miasta, to ide podbic zamek lub zrobic daily questa od NPC-a w wiosce.. jesli lubi PVE... cos w tym stylu..

Autor:  Sou [ 4 lip 2011, 14:45 ]
Tytuł: 

Wiesz Mormo. Ja sie teraz rzadko loguje ale jak sie zaloguje i chlopaki ida na PVP to mi sie nie nudzi:) A PVP jest prawie zawsze jak tylko 2 osoby sie znajda zeby rozpoczac;>

Autor:  Asmax [ 4 lip 2011, 15:06 ]
Tytuł: 

Co to DFO2013?:<

Autor:  Sou [ 4 lip 2011, 15:06 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Co to DFO2013?:<


Dowiesz sie w 2020 :D

Autor:  Nefastus [ 5 lip 2011, 11:31 ]
Tytuł: 

Mormo Blastbeat napisał(a):
Problem PVP i PVE DFO tkwi w braku alternatywy. Ludzie jezdza po spotach i gankuja noobow/farmiacych bo i tak nie maja co robic lub czym sie zajac.

Jedyna rozrywka to Seatower (raz na kilkanascie dni) albo Siege w niektorych klanach raz na rok... kazdemu sie nudzi, siedza w miastach i skacza po banku godzinami nic nie robiac.

AV zjebalo system wiosek, nie oplaca sie ich zdobywac, ryzyko jest za duze a i battlespike kosztuje.
Zamiast wprowadzic lepszy reward + random drop by porobic mniejsze lub wieksze pvp Hotspoty oni, wprowadzili raz na kilka godzin 3k golda jako nagrode za ryzyko utraty sprzetu ktory jest zazwyczaj kilka razy wiecej warty niz reward z wiochy.
Dlaczego niema jakis ukrytych w lasach kopalni rudy, malych zameczkow/fortec z rewardem lub bonusem w stylu Wonderow,
albo jakiegos podatku na miasta i hamlety lub bonusa terytorialnego (np. dwa holdingi kolo siebie)

To sa rzeczy ktore latwo i szybko mozna zaimplementowac, bez zadnych skomplikowanych procedur. DFO potrzebuje
alternatywy, niemam ochoty na raidowanie miasta, to ide podbic zamek lub zrobic daily questa od NPC-a w wiosce.. jesli lubi PVE... cos w tym stylu..


To.

Strona 20 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team