MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 3 z 120

Autor:  Quetzacotl [ 5 sty 2007, 20:14 ]
Tytuł: 

BTW jeden z najnowszych screenów
Obrazek
Za bardzo się inspirują UO, jak widzicie inventory jest na zasadzie "japonskich plecakow", ktore mieszcza w sobie nieziemskie ilosci przedmiotow i pewnie tez tak jak w UO jedyne ograniczenie to waga.
Poza tym troche ubogie GUI, ale przynajmniej proste.

Autor:  Mac [ 5 sty 2007, 20:53 ]
Tytuł: 

Zartujesz?

Ilosc przedmiotow jest ograniczona zarowna waga jak i objetoscia przedmiotow. To jest rozwiazanie duzo lepsze od jakiegokolwiek inventory jakie znam. Poza UO oczywisice.

A samo UI jest proste i mile dla oka. I o to chodzi.

Autor:  Quetzacotl [ 5 sty 2007, 20:59 ]
Tytuł: 

wlasnie cos z ta objetoscia im nie wychodzi skoro koles ma pare setow zbroji w plecaku + 7 sakw i pewnie w kazdej tez set zbroji

Autor:  Xanth [ 5 sty 2007, 21:03 ]
Tytuł: 

Przeciez te pare setow to wlasnie otwarte sakwy...

X.

Autor:  Quetzacotl [ 5 sty 2007, 21:24 ]
Tytuł: 

No i przeciez o tym mowie. W plecaku zbroja, bronie + sakwy, a w sakwach jeszcze wiecej zbroji.

Autor:  tomugeen [ 5 sty 2007, 21:44 ]
Tytuł: 

Zawsze to lepsze niz np. cap na 64 itemy. Czyli 64x Heavy plate armor albo 64x muszelka/kamyczek/listek.

Autor:  Mac [ 5 sty 2007, 22:12 ]
Tytuł: 

Pewnie zwiekszyli limity dla testow. Tak samo jak stamine w jednym z klipow, az placz sie podniosl z powodu widocznego tam bunnyhoppingu, ktory nie bedzie mozliwy z ograniczona stamina w wersji finalnej gry.

Jeszcze na pewno wiele sie zmieni.

Autor:  ProX [ 5 sty 2007, 22:19 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
cypis napisał(a):
Przeciez oni nie robia gre dla graczy, nawet nie mysla o zarabianiu na swoim produkcie.

Nie robią dla graczy (tak napisałeś), nie myślą o zarobienieu na niej. To po co ją robią ? :D


Dla jaj oczywiście! Nie ma to jak żart za kilka mln $$$... ech... tyle grindowania poszło się na marne...

Autor:  Mark24 [ 6 sty 2007, 01:27 ]
Tytuł: 

musze przyznac ze grafika calkiem niezla. Ciekawa czy animacja taka koslawa i niedopracowana jak w EQ2 czy w ruchu tez te DFO ladnie wyglada.

W sumie mozna zaczac odliczanie - juz z gorki, ostatnie 6 lat przed nami 8)

Autor:  S@mael [ 6 sty 2007, 12:57 ]
Tytuł: 

Te gumpy sakwy i zbroi sa Imo zaduze , troche nieczytelnie sie robi w plecaku.


Obrazek

Autor:  S@mael [ 14 sty 2007, 09:20 ]
Tytuł: 

W styczniu ma byc jakis wiekszy update *cross fingers*

Faktem jest ze wiekszosc gier jakie powstaja , powstaja przy otwartej kurtynie , DFO zas jest zamkniete dla oczu innych i dawkowane sa jedynie pewne "filozoficzne" koncepcje rozwiazan niz same rozwiazania.

Po dokladnym przyjrzeniu sie AoC , mysle ze nie bedzie to jednak quality product. Dla mnie jest juz tylko DFO or nothing.

Autor:  Quetzacotl [ 17 sty 2007, 19:24 ]
Tytuł: 

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=30347

Autor:  S@mael [ 17 sty 2007, 19:54 ]
Tytuł: 

Tak wiem...Trza sie pogodzic z tym ze nie bedzie zadnych updatow do czasu bety. co mialo byc, to juz zostalo powiedziane.

Autor:  Aldatha [ 17 sty 2007, 23:32 ]
Tytuł: 

powiedziane zostalo tak naprawde niewiele co graczy interesuje, czyli info odnosnie gameplay i innowacji zawartych . Narazie wiekszosc informacji opiera sie na kanwie Ultimy Online i ze to mysl przewodnia gry

trzeba czekac nic innego nie zostaje , niektorzy sa zniecheceni , ale alternatywy nie bedzie w 2k7 i tak , mowa oczywiscie o ffa pvp , skill system based produkcji (czego ani AoC ani Who nie zapewni)

Autor:  MagPS [ 18 sty 2007, 00:24 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
trzeba czekac nic innego nie zostaje , niektorzy sa zniecheceni , ale alternatywy nie bedzie w 2k7 i tak , mowa oczywiscie o ffa pvp , skill system based produkcji (czego ani AoC ani Who nie zapewni)


ta i dlatego dalej grac w WoWa :roll:

Autor:  Mark24 [ 18 sty 2007, 00:30 ]
Tytuł: 

MagPS moze sie umowimy i poklikamy razem na potfory w UO? :o

Autor:  MagPS [ 18 sty 2007, 00:34 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
MagPS moze sie umowimy i poklikamy razem na potfory w UO? :o


potfory? Aa podforum dzialu UO; ok, tylko pamietaj ze w UO gralem krotko wiec wiele nie pomoge

Autor:  zax [ 18 sty 2007, 00:40 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
alternatywy nie bedzie w 2k7 i tak , mowa oczywiscie o ffa pvp , skill system based produkcji (czego ani AoC ani Who nie
zapewni)


W AoC ma być skill based pvp ("zaklikiwanie się naśmierć" i brak koreańskiego target-F1-next) i FFA pvp serwy(na 90%)... :roll:

Autor:  RoozTer [ 18 sty 2007, 09:47 ]
Tytuł: 

Podoba mi sie ten screen, zajebiscie wyglada. Ja tam mam czas w sumie na nic innego juz nie czekam tylko na DFO. WHO zrobili maxi statyczne, AoC wypada tak sobie, VG spaprane, jeszcze troche nadzieji mi pozostalo na TCoS, ale kto to wie... Tez wszystko toczy sie za gruba kurtyna:). Mam tylko nadzieje ze keidys nadejdzie ten dzien i zasiade do DFO wieczorem;]. Pozdrawiam wszystkich czekajacych:).

Autor:  Keii [ 28 sty 2007, 19:49 ]
Tytuł: 

Coś ruszyło w temacie Duke Nukem Forever. Czy to to oznacza, że niedługo pojawią się również informacje o DFO? :}

Strona 3 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team