MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Komentarze do patch notes https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33528 |
Strona 3 z 8 |
Autor: | Aenima [ 3 cze 2009, 13:57 ] |
Tytuł: | |
patch jest, ale nie ma patch notes |
Autor: | lamoon [ 3 cze 2009, 14:10 ] |
Tytuł: | |
Ja mam narazie patching error#20 ale widac ze cos sie ruszylo w sprawie glosno zapowiadanego pacza |
Autor: | Aenima [ 3 cze 2009, 15:25 ] |
Tytuł: | |
Baneful enchantments can now be used on bows omg luv Bone Armor: will have increased slashing/bludgeoning/piercing/holy/unholy protection and decreased encumbrance luv znowu przyspieszyli gainy w magi calkiem si |
Autor: | Havok [ 3 cze 2009, 15:47 ] |
Tytuł: | |
poelarmy dostaly kiepski secondary damage :/ |
Autor: | Aenima [ 3 cze 2009, 15:52 ] |
Tytuł: | |
niestety, clubs rox teraz:) |
Autor: | Karol66 [ 3 cze 2009, 19:20 ] |
Tytuł: | |
pierwsze wrazenia: zajebiscie dopakowali skill gain w magii w stosunku do tego co było (IMO to jest więcej niż 2x - może nawet 4x) zarabiscie dopakowali shielda (przy blokowaniu magii praktycznie stamina idzie szybciej niz mana) - goscie ktory to rozwijali powinni teraz wymiatac dołożyli parę nowych skili dośc łatwo dostępnych (z buffami) te uderzenia specjalne jakoś mnie nie nie przekonuja - ciezko tym trafic, przelaczanie sie chwile trwa, a w tym czasie mozna by uderzyc 1 raz wiecej i wyjdzie i tak lepszy dmg.... tyle ze do treningu rigoru powinno byc to niezle (sword przynajmniej) |
Autor: | Hergar [ 3 cze 2009, 19:26 ] |
Tytuł: | |
smutne dla mnie jest troche to ze nie mozna skakac podczas castowania oraz naciagania luku |
Autor: | tomugeen [ 3 cze 2009, 19:42 ] |
Tytuł: | |
Podobno z odpowiednimi skillami zdazysz skoczyc, naciagnac w powietrzu i wystrzelic. Teraz wystarczylo miec precastniety spell i jumpshotowac nawet bez wracania do poprzednieog kierunku, melee i tak nie mogl praktycznie nic zrobic (nawet jesli nie wroiclo sie na swoj poczatkowy tor, to efekt byl taki jak z goblinami skracajacymi o 160 stopni na full speedzie) A moze to dobrze. Ostatnio mialem ping 300ms (torrent) i nie moglem trafic mlotkiem noobzorka trigga gdy jumpowal radosnie. Lepsze byloby imho spowolnienie po skoku, czyli uwalenie burackiego bieganie przed siebie i walenia 180 shota macrem. Bez skakania z precastowanym spellem mozna sie zatrzymac na glupim kamyszku/murku/grzybku castujac mana to stamina. Teraz osoba uciekajaca moze w kolo drzewa spieprzac jak tylko uslyszy cieciwe/spell - atakujacy wpadnie na korzenie. Power attack (kupilem 4 dni temu dopiero) dla GS daje niezlego bleeda. Swietny skilla na surprise attack, moze nawet da sie walnac renda z +bleeda w przeciagu 1.5sec. Magie przetestuje jak tylko bede mial regi. Nawet dobrze ze nie spalilem tony regow wczesniej. Nic nie rozwiazuje jednak problemu roznic ~35 INT miedzy osobami ktore sobie to wymakrowaly a tymi ktorzy nie zalapali sie na walenie MM w niebo. |
Autor: | smeagollum [ 3 cze 2009, 21:21 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Podobno z odpowiednimi skillami zdazysz skoczyc, naciagnac w powietrzu i wystrzelic. Mam nadzieję, że nie. Mi sie ta zmiana z zablokowaniem skakania bardzo podoba. Nareszcie jakaś przeciwaga do mocy, jaką dysponuje w DFO łuk i wyskilowana magia. Wreszcie łuk i czary ofensywne przestaną być bronią, którą walczy się w zwarciu. tomugeen napisał(a): Power attack (kupilem 4 dni temu dopiero) dla GS daje niezlego bleeda. Swietny skilla na surprise attack, moze nawet da sie walnac renda z +bleeda w przeciagu 1.5sec.
Powoli zaczyna się robic ciekawiej. Mi się ta zmiana bardzo podoba. Choc uważam, że jeszcze lepiej byłoby dodać kolejny skill dla danej broni (np bleed) a power attack zostawić jakim był. Byłoby jeszcze więcej opcji. Zdziwiony jestem brakiem negatywnych opinii (poza jedną) odnośnie wywalenia skakania z laską/łukiem. No chyba, że przenieślićie się na oficjalne forum, bo tam lament niesamowity. |
Autor: | Havok [ 4 cze 2009, 08:15 ] |
Tytuł: | |
Bardzo dobrze, że uwalili żabie skoki. Power atak jest generalnie całekiem przydatny, tylko halki dostały jakieś nieprzydatne gówno. A przynajmniej ja nie zauważam korzyści z obniżenia komuś o kilka punktów inta i dexa. Pozostałe bronie mają mniej lub bardziej ale jednak przydatne secondary damage. Szkoda, że to rasowa broń alfarów :/ |
Autor: | Daktor [ 4 cze 2009, 08:48 ] |
Tytuł: | |
a Endurance to chyba mozna tylko kupic bo gaina w tym jeszcze nie dali? No i parry teraz wymiata, duel silled graczy bedzie teraz praktycznie nierozstrzygalny. |
Autor: | Havok [ 4 cze 2009, 09:38 ] |
Tytuł: | |
W zasadzie to imo parry poprzednio działało wystarczająco dobrze, tarczownika można było 'wyczekać' aż mu zejdzie stamina. Skill był przydatny ale nie dawał nieśmiertelności w walce 1 vs 1 zatem nie wiem po co zmiany |
Autor: | Karol66 [ 4 cze 2009, 09:38 ] |
Tytuł: | |
Daktor napisał(a): a Endurance to chyba mozna tylko kupic bo gaina w tym jeszcze nie dali? Kupić niby można ale niestety - tylko z "native" 50 quick. Buffy nie pozwalaja kupić (testowałem z self buffem z fire i buff other z SC). Havok napisał(a): W zasadzie to imo parry poprzednio działało wystarczająco dobrze, tarczownika można było 'wyczekać' aż mu zejdzie stamina. Skill był przydatny ale nie dawał nieśmiertelności w walce 1 vs 1 zatem nie wiem po co zmiany
Lubie takie gadanie. 99% populacji latalo z 2handed broniami "bez powodu - parry było ok" |
Autor: | Havok [ 4 cze 2009, 09:47 ] |
Tytuł: | |
Latało i będzie latać bo zadają jakiś dmg pozwalający zabić, to co w tym dziwnego? O ile dobrze pamiętam parowanie z bronią 2h było mniej skuteczne niż z tarczą, to co było wg. ciebie nie tak? |
Autor: | Daktor [ 4 cze 2009, 10:08 ] |
Tytuł: | |
chodzi o to, że z parry tarczą teraz udany blok zabiera atakujacemu duuuzo wiecej staminy niz do tej pory i to nawet jesli atakuje sie z łuku. Teraz dość mocno nie oplaca się pakować atak w blok tarczą. |
Autor: | Karol66 [ 4 cze 2009, 10:42 ] |
Tytuł: | |
I dodatkowo mniej staminy zabiera parowanie wiec mozna dluzej je trzymac. |
Autor: | Aenima [ 4 cze 2009, 10:45 ] |
Tytuł: | |
tylko mana missle |
Autor: | kvs [ 10 cze 2009, 14:41 ] |
Tytuł: | |
cały czas zacina sie dźwiek przy harvestowaniu, czyli tego nie naprawili |
Autor: | Aenima [ 10 cze 2009, 14:58 ] |
Tytuł: | |
mnie najbardziej wkurwaily random ataki dzwieku na 1sec w dziwnych spotach, ciekawe czy to fixneli. |
Autor: | coldzik [ 17 lip 2009, 16:30 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: * There have been several AI fixes and updates
Mi sie juz calkiem niezle bilo mobki... Mam nadzieje, ze znowu czegos nie zdupili :/ |
Strona 3 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |