MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Komentarze do patch notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33528
Strona 3 z 8

Autor:  Aenima [ 3 cze 2009, 13:57 ]
Tytuł: 

patch jest, ale nie ma patch notes

Autor:  lamoon [ 3 cze 2009, 14:10 ]
Tytuł: 

Ja mam narazie patching error#20 ale widac ze cos sie ruszylo w sprawie glosno zapowiadanego pacza 8)

Autor:  Aenima [ 3 cze 2009, 15:25 ]
Tytuł: 

Baneful enchantments can now be used on bows omg luv
Bone Armor: will have increased slashing/bludgeoning/piercing/holy/unholy protection and decreased encumbrance luv

znowu przyspieszyli gainy w magi calkiem si

Autor:  Havok [ 3 cze 2009, 15:47 ]
Tytuł: 

poelarmy dostaly kiepski secondary damage :/

Autor:  Aenima [ 3 cze 2009, 15:52 ]
Tytuł: 

niestety, clubs rox teraz:)

Autor:  Karol66 [ 3 cze 2009, 19:20 ]
Tytuł: 

pierwsze wrazenia:

zajebiscie dopakowali skill gain w magii w stosunku do tego co było (IMO to jest więcej niż 2x - może nawet 4x)

zarabiscie dopakowali shielda (przy blokowaniu magii praktycznie stamina
idzie szybciej niz mana) - goscie ktory to rozwijali powinni teraz wymiatac

dołożyli parę nowych skili dośc łatwo dostępnych (z buffami)

te uderzenia specjalne jakoś mnie nie nie przekonuja - ciezko tym trafic, przelaczanie sie chwile trwa, a w tym czasie mozna by uderzyc 1 raz wiecej i wyjdzie i tak lepszy dmg.... tyle ze do treningu rigoru powinno byc to niezle ;) (sword przynajmniej)

Autor:  Hergar [ 3 cze 2009, 19:26 ]
Tytuł: 

smutne dla mnie jest troche to ze nie mozna skakac podczas castowania oraz naciagania luku :(

Autor:  tomugeen [ 3 cze 2009, 19:42 ]
Tytuł: 

Podobno z odpowiednimi skillami zdazysz skoczyc, naciagnac w powietrzu i wystrzelic. Teraz wystarczylo miec precastniety spell i jumpshotowac nawet bez wracania do poprzednieog kierunku, melee i tak nie mogl praktycznie nic zrobic (nawet jesli nie wroiclo sie na swoj poczatkowy tor, to efekt byl taki jak z goblinami skracajacymi o 160 stopni na full speedzie)

A moze to dobrze. Ostatnio mialem ping 300ms (torrent) i nie moglem trafic mlotkiem noobzorka trigga gdy jumpowal radosnie. Lepsze byloby imho spowolnienie po skoku, czyli uwalenie burackiego bieganie przed siebie i walenia 180 shota macrem.
Bez skakania z precastowanym spellem mozna sie zatrzymac na glupim kamyszku/murku/grzybku castujac mana to stamina. Teraz osoba uciekajaca moze w kolo drzewa spieprzac jak tylko uslyszy cieciwe/spell - atakujacy wpadnie na korzenie.

Power attack (kupilem 4 dni temu dopiero) dla GS daje niezlego bleeda. Swietny skilla na surprise attack, moze nawet da sie walnac renda z +bleeda w przeciagu 1.5sec.

Magie przetestuje jak tylko bede mial regi. Nawet dobrze ze nie spalilem tony regow wczesniej. Nic nie rozwiazuje jednak problemu roznic ~35 INT miedzy osobami ktore sobie to wymakrowaly a tymi ktorzy nie zalapali sie na walenie MM w niebo.

Autor:  smeagollum [ 3 cze 2009, 21:21 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Podobno z odpowiednimi skillami zdazysz skoczyc, naciagnac w powietrzu i wystrzelic.


Mam nadzieję, że nie. Mi sie ta zmiana z zablokowaniem skakania bardzo podoba. Nareszcie jakaś przeciwaga do mocy, jaką dysponuje w DFO łuk i wyskilowana magia. Wreszcie łuk i czary ofensywne przestaną być bronią, którą walczy się w zwarciu.

tomugeen napisał(a):
Power attack (kupilem 4 dni temu dopiero) dla GS daje niezlego bleeda. Swietny skilla na surprise attack, moze nawet da sie walnac renda z +bleeda w przeciagu 1.5sec.


Powoli zaczyna się robic ciekawiej. Mi się ta zmiana bardzo podoba. Choc uważam, że jeszcze lepiej byłoby dodać kolejny skill dla danej broni (np bleed) a power attack zostawić jakim był. Byłoby jeszcze więcej opcji.

Zdziwiony jestem brakiem negatywnych opinii (poza jedną) odnośnie wywalenia skakania z laską/łukiem. No chyba, że przenieślićie się na oficjalne forum, bo tam lament niesamowity. :)

Autor:  Havok [ 4 cze 2009, 08:15 ]
Tytuł: 

Bardzo dobrze, że uwalili żabie skoki. Power atak jest generalnie całekiem przydatny, tylko halki dostały jakieś nieprzydatne gówno. A przynajmniej ja nie zauważam korzyści z obniżenia komuś o kilka punktów inta i dexa. Pozostałe bronie mają mniej lub bardziej ale jednak przydatne secondary damage. Szkoda, że to rasowa broń alfarów :/

Autor:  Daktor [ 4 cze 2009, 08:48 ]
Tytuł: 

a Endurance to chyba mozna tylko kupic bo gaina w tym jeszcze nie dali?
No i parry teraz wymiata, duel silled graczy bedzie teraz praktycznie nierozstrzygalny.

Autor:  Havok [ 4 cze 2009, 09:38 ]
Tytuł: 

W zasadzie to imo parry poprzednio działało wystarczająco dobrze, tarczownika można było 'wyczekać' aż mu zejdzie stamina. Skill był przydatny ale nie dawał nieśmiertelności w walce 1 vs 1 zatem nie wiem po co zmiany

Autor:  Karol66 [ 4 cze 2009, 09:38 ]
Tytuł: 

Daktor napisał(a):
a Endurance to chyba mozna tylko kupic bo gaina w tym jeszcze nie dali?


Kupić niby można ale niestety - tylko z "native" 50 quick.
Buffy nie pozwalaja kupić :( (testowałem z self buffem z fire i buff other z SC).

Havok napisał(a):
W zasadzie to imo parry poprzednio działało wystarczająco dobrze, tarczownika można było 'wyczekać' aż mu zejdzie stamina. Skill był przydatny ale nie dawał nieśmiertelności w walce 1 vs 1 zatem nie wiem po co zmiany


Lubie takie gadanie. 99% populacji latalo z 2handed broniami "bez powodu - parry było ok" :)

Autor:  Havok [ 4 cze 2009, 09:47 ]
Tytuł: 

Latało i będzie latać bo zadają jakiś dmg pozwalający zabić, to co w tym dziwnego? O ile dobrze pamiętam parowanie z bronią 2h było mniej skuteczne niż z tarczą, to co było wg. ciebie nie tak?

Autor:  Daktor [ 4 cze 2009, 10:08 ]
Tytuł: 

chodzi o to, że z parry tarczą teraz udany blok zabiera atakujacemu duuuzo wiecej staminy niz do tej pory i to nawet jesli atakuje sie z łuku.
Teraz dość mocno nie oplaca się pakować atak w blok tarczą.

Autor:  Karol66 [ 4 cze 2009, 10:42 ]
Tytuł: 

I dodatkowo mniej staminy zabiera parowanie wiec mozna dluzej je trzymac.

Autor:  Aenima [ 4 cze 2009, 10:45 ]
Tytuł: 

tylko mana missle

Autor:  kvs [ 10 cze 2009, 14:41 ]
Tytuł: 

cały czas zacina sie dźwiek przy harvestowaniu, czyli tego nie naprawili

Autor:  Aenima [ 10 cze 2009, 14:58 ]
Tytuł: 

mnie najbardziej wkurwaily random ataki dzwieku na 1sec w dziwnych spotach, ciekawe czy to fixneli.

Autor:  coldzik [ 17 lip 2009, 16:30 ]
Tytuł: 

Cytuj:
* There have been several AI fixes and updates

Mi sie juz calkiem niezle bilo mobki... Mam nadzieje, ze znowu czegos nie zdupili :/

Strona 3 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team