MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Aventurine w 40% sprzedane - Asia DF2.0 ma byc F2P https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=40355 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | sula [ 10 lut 2012, 13:50 ] |
Tytuł: | |
Spoko. Co do mass pvp to masz rację, choć ponoć na początku nie było tak wesoło? Tylko potem usprawnienia engine + mocniejse kompy ludzi i było lepiej, czy ja coś mieszam? W zasadzie pierwsza od L2 gra z wydajnym mass pvp chyba. Co do AA - to się okaże w retaiu , ta gra jeszcze do wyjścia w Korei trochę ma - ostatnio przedłużyli CBT4 do marca "conajmniej" ,czyli jeszcze relatwynie sporo czasu na performance fixy , a aktualna beta to pierwsza beta na kliencie na CE3, poprzednie były na CE2. edit: Żeby nie było. Szkoda mi DFO ,ale no oprócz olewactwa AV ,były też błędy w założeniach gry imho. Zbyt hardcore pvp - za wąska grupa docelowa szczególnie na zachodzie. Gry nawet z full /part lootem mogą być imho dochodowe w jakiejś tam swojej niszy ,ale trzeba projetktować grę też pod carebear i temprerować ją tak ,żeby carebear, crafterzy , PvE gracze ,etc też tam chcieli zostać ,bo inaczej to zostaną głównie hardcore pvp ludzie ,reszta ucieknie i gra będzie sobie zdychać. |
Autor: | sula [ 10 lut 2012, 13:51 ] |
Tytuł: | |
smeagollum napisał(a): Eve to taki nie do końca full loot. Bo niszczysz statek. Co swoją drogą tez napędza ekonomię. Niemniej to nie to samo, co full loot w dfo.
Przecież dropią z ładowni rzeczy i możesz je zabrać , chyba ,że naprawdę mam coś źle z pamięcią ? |
Autor: | Mendol [ 10 lut 2012, 13:54 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): Spoko.
Co do mass pvp to masz rację, choć ponoć na początku nie było tak wesoło? Tylko potem usprawnienia engine + mocniejse kompy ludzi i było lepiej, czy ja coś mieszam? W zasadzie pierwsza od L2 gra z wydajnym mass pvp chyba. Co do AA - to się okaże w retaiu , ta gra jeszcze do wyjścia w Korei trochę ma - ostatnio przedłużyli CBT4 do marca "conajmniej" ,czyli jeszcze relatwynie sporo czasu na performance fixy , a aktualna beta to pierwsza beta na kliencie na CE3, poprzednie były na CE2. mieszasz. byly problemy przez 3 dni. potem lag zostal naprawiony i wszystko smigalo tak jak powinno. potem do duzych walk (200+) byl faktycznie potrzebny lepszy sprzet (mam na mysli cpu c2d 3.0+). z tego co widzialem w AA to ma sie to nijak do dfo nie wspominajac o tym 'mass pvp' |
Autor: | sula [ 10 lut 2012, 13:59 ] |
Tytuł: | |
@Mendol Spoko - dlatego się pytałem Co do AA - to tylko się odniosłem do twojego zdania. Wiem ,że nie ma co tych gier porównywać i nie mam zamiaru - bo to w swoich założeniach jednak inny rodzaj gry. Coś tam podobnego się znajdzie (pvp w open world + siege) ,ale nawet te elementy są robione z innymi założeniami. Z punktu widzenia gracza DFO dużo gorszymi założeniami tu nie ma co ukrywać, ani próbować grać w AA z myślą - "no takie azjatyckie DFO" bo się tylko człowiek wkurwi i zawiedzie. |
Autor: | smeagollum [ 10 lut 2012, 14:02 ] |
Tytuł: | |
Kurwa, czytam i czytam co tam piszecie, i kurwica mnie strzela, bo nakręciłem się na dfo, a nie chce mi przyjąć karty, którą już mnóstwo razy płaciłem za dfo. .) EDIT: Ha! Udało się. |
Autor: | gosti [ 10 lut 2012, 14:07 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): smeagollum napisał(a): Eve to taki nie do końca full loot. Bo niszczysz statek. Co swoją drogą tez napędza ekonomię. Niemniej to nie to samo, co full loot w dfo. Przecież dropią z ładowni rzeczy i możesz je zabrać , chyba ,że naprawdę mam coś źle z pamięcią ? Tak, ale najdrozszy jest sam kadlub, ktory robi bum. W DF ryzykujesz sprzet powiedzmy za 50k, ale jak zabijesz typa, to te 50k mozesz na nim zarobic. W EVE ryzykujac 100m rozwalajsz statek wart tyle samo, ale zarobisz moze ze 20m (przy zajebistym szczesciu, zwykle grosze). |
Autor: | Mormo Blastbeat [ 10 lut 2012, 15:22 ] |
Tytuł: | |
@ sula nie rozumiem dlaczego piszesz ze DFO jest zbyt hardcorowy. Wprowadzili newbie protection (24h ingame z tego co pamietam), jest od chuja miast PVE z guardtowerami, jest bardzo rozbudowany system chata, sa stosunki polityczne, np. zadko kto wpadal do glowengo miasta z5 labo SUN na pvp A teraz cos czytalem ze chca wprowadzic jakis newbie island.. Pamietam ze byla masa klanow PVE. Takie klany mieszkaly wlasnie w takich NPC miastach i chodzili sobie wspolnie na pve i craftowali, zdala od gankerow i rozpierdolu w okolicach srodka. Jesli jednak w okolicach co sie dzialo, zmieniali poprostu lokacje. Mortal Online jest zdecydowanie bardziej hardcorowy niz DFO imho. |
Autor: | Niah [ 10 lut 2012, 15:29 ] |
Tytuł: | |
@Mormo teraz jest tylko jedna 1h |
Autor: | Mendol [ 10 lut 2012, 15:30 ] |
Tytuł: | |
no mormo ma troche racji. problem w tym, ze podobno tego pve bylo troche za malo (chociaz wedlug mnie bylo calkiem ok - moze tylko troche malo spotow). no i crafting do wymiany. |
Autor: | sula [ 10 lut 2012, 16:04 ] |
Tytuł: | |
No pewnie tak mormo ,mądrzył się nie będę bo żaden bo za mało wiem o DFO. Pytanie tylko jest prawie wszyscy poza stricte pvp graczami quitneli? (z jakimiś wyjątkami które pewnikiem są) |
Autor: | vilhelm [ 10 lut 2012, 16:17 ] |
Tytuł: | |
To, ze zabraklo rozwoju PVE to się zgodze. Grało się fajnie, tyle ze sie nudzilo po roku. Craft i ekonomia lezala bo taniej bylo kupic item gotowy niz craficic z matsow przez to ze skill gain byl hardcoreowy. Ale na 100% zabraklo czegos co by przyciaglenlo ludzi ktorzy moze nie dokonca sobie radza w PvP i zniechecaja sie szybko po 3 smierciach. Skill gain był ok bo nie konczyleś gry w miesiać. Tylko maksowanie zajmowało 1 rok conajmniej spokojniej gry. A PvP np jako lucznik mogles juz po 30 dniach gry smigac. W EvE skilluje sie dłużej Po prostu grze nie brakowało nic poza sukcesywnym rozwojem przez przejętego developera. |
Autor: | Mormo Blastbeat [ 10 lut 2012, 16:19 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): no mormo ma troche racji.
problem w tym, ze podobno tego pve bylo troche za malo (chociaz wedlug mnie bylo calkiem ok - moze tylko troche malo spotow). no i crafting do wymiany. Jak dla mnie bylo tez ok. Pamietam stare dobre czasy .. Idziesz na Infernale bo potrzebujesz jakis specjalny skladnik ktory tylko z tych mobow leci..... Najpierw musisz sobie zalatwic nozyki r60, potem dopasowac trasmuta np. Cold a potem poprosic kogos by ci wrzucil dobre entchanty na bron i zbroje. DFO byl tak zrobiony ze tutaj nic nie bylo przypadkiem. Mobki mialy swoje unikalne czarki, byly odporne na poszczegulne typy broni i magii i mialy dosc dobre KI. Trzeba bylo pokombinowac i wykombinowac taktyke i sposob farmy. Niektore bilo sie z luku, inne tylko z magii, a jeszcze inne tylko mlotkiem:P Do PVE tak samo jak i do PVP dopasowywalo sie ilosc ludzi w grupie, ich stroj, bron, staffa, entchanty i role. Wkrecalo sie caly klan... w ktorej grze mmorpg tak jest.... az chce mi sie resubnac. |
Autor: | Mendol [ 10 lut 2012, 16:58 ] |
Tytuł: | |
ano. grupa melee, grupa casterow, support, do tego lotni zwiadowcy. kurwa ta gra ma tyle opcji, a wystarczylo tylko troche nad nia popracowac. |
Autor: | smeagollum [ 10 lut 2012, 17:12 ] |
Tytuł: | |
Gra jest dobra, resubować wszyscy i przejmujemy Agon. |
Autor: | Nefastus [ 10 lut 2012, 17:31 ] |
Tytuł: | |
smeagollum napisał(a): Gra jest dobra, resubować wszyscy i przejmujemy Agon.
Nie. |
Autor: | Aenima [ 20 lut 2012, 21:21 ] |
Tytuł: | |
smeagollum napisał(a): Gra jest dobra, resubować wszyscy i przejmujemy Agon.
nie |
Autor: | ShadeKnight [ 20 lut 2012, 21:32 ] |
Tytuł: | |
Nie i chuj. |
Autor: | eagleeyes [ 21 lut 2012, 00:33 ] |
Tytuł: | |
smeagollum napisał(a): Gra jest dobra, resubować wszyscy i przejmujemy Agon.
Mamy cie |
Autor: | Daktor [ 24 mar 2012, 22:03 ] |
Tytuł: | |
smeagollum napisał(a): Gra jest dobra, resubować wszyscy i przejmujemy Agon.
gra jest dobra - tak oraz taaaak. AV mogli by sobie odpuścić nierealne ściemy o DF2 i pozostać na konkretnym utrzymaniu tego co jest. Przejęcie Agonu teraz - to żaden wyczyn, tak jakbyś quake przeszedł z kodem nieśmiertelności, znikomy fun. Ale bezspornie przyznaje, że przy tym czym jest teraz dfo każdy kto gra w stwor/tera/eve/guildw2/innyCH daje potężnie D... nawet jeśli tego nie czuje |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |