MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Aventurine w 40% sprzedane - Asia DF2.0 ma byc F2P
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=40355
Strona 3 z 3

Autor:  sula [ 10 lut 2012, 13:50 ]
Tytuł: 

Spoko.

Co do mass pvp to masz rację, choć ponoć na początku nie było tak wesoło?
Tylko potem usprawnienia engine + mocniejse kompy ludzi i było lepiej, czy ja coś mieszam?

W zasadzie pierwsza od L2 gra z wydajnym mass pvp chyba.

Co do AA - to się okaże w retaiu , ta gra jeszcze do wyjścia w Korei trochę ma - ostatnio przedłużyli CBT4 do marca "conajmniej" ,czyli jeszcze relatwynie sporo czasu na performance fixy , a aktualna beta to pierwsza beta na kliencie na CE3, poprzednie były na CE2.

edit:

Żeby nie było. Szkoda mi DFO ,ale no oprócz olewactwa AV ,były też błędy w założeniach gry imho. Zbyt hardcore pvp - za wąska grupa docelowa szczególnie na zachodzie.

Gry nawet z full /part lootem mogą być imho dochodowe w jakiejś tam swojej niszy ,ale trzeba projetktować grę też pod carebear i temprerować ją tak ,żeby carebear, crafterzy , PvE gracze ,etc też tam chcieli zostać ,bo inaczej to zostaną głównie hardcore pvp ludzie ,reszta ucieknie i gra będzie sobie zdychać.

Autor:  sula [ 10 lut 2012, 13:51 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
Eve to taki nie do końca full loot. Bo niszczysz statek. Co swoją drogą tez napędza ekonomię. Niemniej to nie to samo, co full loot w dfo.

Przecież dropią z ładowni rzeczy i możesz je zabrać , chyba ,że naprawdę mam coś źle z pamięcią ?

Autor:  Mendol [ 10 lut 2012, 13:54 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Spoko.

Co do mass pvp to masz rację, choć ponoć na początku nie było tak wesoło?
Tylko potem usprawnienia engine + mocniejse kompy ludzi i było lepiej, czy ja coś mieszam?

W zasadzie pierwsza od L2 gra z wydajnym mass pvp chyba.

Co do AA - to się okaże w retaiu , ta gra jeszcze do wyjścia w Korei trochę ma - ostatnio przedłużyli CBT4 do marca "conajmniej" ,czyli jeszcze relatwynie sporo czasu na performance fixy , a aktualna beta to pierwsza beta na kliencie na CE3, poprzednie były na CE2.


mieszasz. byly problemy przez 3 dni. potem lag zostal naprawiony i wszystko smigalo tak jak powinno. potem do duzych walk (200+) byl faktycznie potrzebny lepszy sprzet (mam na mysli cpu c2d 3.0+).

z tego co widzialem w AA to ma sie to nijak do dfo :) nie wspominajac o tym 'mass pvp' ;)

Autor:  sula [ 10 lut 2012, 13:59 ]
Tytuł: 

@Mendol

Spoko - dlatego się pytałem :)


Co do AA - to tylko się odniosłem do twojego zdania.

Wiem ,że nie ma co tych gier porównywać i nie mam zamiaru - bo to w swoich założeniach jednak inny rodzaj gry.

Coś tam podobnego się znajdzie (pvp w open world + siege) ,ale nawet te elementy są robione z innymi założeniami. Z punktu widzenia gracza DFO dużo gorszymi założeniami tu nie ma co ukrywać, ani próbować grać w AA z myślą - "no takie azjatyckie DFO" bo się tylko człowiek wkurwi i zawiedzie.

Autor:  smeagollum [ 10 lut 2012, 14:02 ]
Tytuł: 

Kurwa, czytam i czytam co tam piszecie, i kurwica mnie strzela, bo nakręciłem się na dfo, a nie chce mi przyjąć karty, którą już mnóstwo razy płaciłem za dfo. .)

EDIT: Ha! Udało się.

Autor:  gosti [ 10 lut 2012, 14:07 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
smeagollum napisał(a):
Eve to taki nie do końca full loot. Bo niszczysz statek. Co swoją drogą tez napędza ekonomię. Niemniej to nie to samo, co full loot w dfo.

Przecież dropią z ładowni rzeczy i możesz je zabrać , chyba ,że naprawdę mam coś źle z pamięcią ?


Tak, ale najdrozszy jest sam kadlub, ktory robi bum.

W DF ryzykujesz sprzet powiedzmy za 50k, ale jak zabijesz typa, to te 50k mozesz na nim zarobic.

W EVE ryzykujac 100m rozwalajsz statek wart tyle samo, ale zarobisz moze ze 20m (przy zajebistym szczesciu, zwykle grosze).

Autor:  Mormo Blastbeat [ 10 lut 2012, 15:22 ]
Tytuł: 

@ sula nie rozumiem dlaczego piszesz ze DFO jest zbyt hardcorowy.
Wprowadzili newbie protection (24h ingame z tego co pamietam), jest od chuja miast PVE z guardtowerami, jest bardzo rozbudowany system chata, sa stosunki polityczne, np. zadko kto wpadal do glowengo miasta z5 labo SUN na pvp :)

A teraz cos czytalem ze chca wprowadzic jakis newbie island..

Pamietam ze byla masa klanow PVE. Takie klany mieszkaly wlasnie w takich NPC miastach i chodzili sobie wspolnie na pve i craftowali, zdala od gankerow i rozpierdolu w okolicach srodka. Jesli jednak w okolicach co sie dzialo, zmieniali poprostu lokacje.

Mortal Online jest zdecydowanie bardziej hardcorowy niz DFO imho.

Autor:  Niah [ 10 lut 2012, 15:29 ]
Tytuł: 

@Mormo
teraz jest tylko jedna 1h

Autor:  Mendol [ 10 lut 2012, 15:30 ]
Tytuł: 

no mormo ma troche racji.
problem w tym, ze podobno tego pve bylo troche za malo (chociaz wedlug mnie bylo calkiem ok - moze tylko troche malo spotow).
no i crafting do wymiany.

Autor:  sula [ 10 lut 2012, 16:04 ]
Tytuł: 

No pewnie tak mormo ,mądrzył się nie będę bo żaden bo za mało wiem o DFO. Pytanie tylko jest prawie wszyscy poza stricte pvp graczami quitneli? (z jakimiś wyjątkami które pewnikiem są)

Autor:  vilhelm [ 10 lut 2012, 16:17 ]
Tytuł: 

To, ze zabraklo rozwoju PVE to się zgodze. Grało się fajnie, tyle ze sie nudzilo po roku.
Craft i ekonomia lezala bo taniej bylo kupic item gotowy niz craficic z matsow przez to ze skill gain byl hardcoreowy.

Ale na 100% zabraklo czegos co by przyciaglenlo ludzi ktorzy moze nie dokonca sobie radza w PvP i zniechecaja sie szybko po 3 smierciach.

Skill gain był ok bo nie konczyleś gry w miesiać. Tylko maksowanie zajmowało 1 rok conajmniej spokojniej gry.
A PvP np jako lucznik mogles juz po 30 dniach gry smigac.
W EvE skilluje sie dłużej ;-)


Po prostu grze nie brakowało nic poza sukcesywnym rozwojem przez przejętego developera.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 10 lut 2012, 16:19 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no mormo ma troche racji.
problem w tym, ze podobno tego pve bylo troche za malo (chociaz wedlug mnie bylo calkiem ok - moze tylko troche malo spotow).
no i crafting do wymiany.



Jak dla mnie bylo tez ok.
Pamietam stare dobre czasy ..

Idziesz na Infernale bo potrzebujesz jakis specjalny skladnik ktory tylko z tych mobow leci.....
Najpierw musisz sobie zalatwic nozyki r60, potem dopasowac trasmuta np. Cold a potem poprosic kogos by ci wrzucil dobre entchanty na bron i zbroje.
DFO byl tak zrobiony ze tutaj nic nie bylo przypadkiem. Mobki mialy swoje unikalne czarki, byly odporne na poszczegulne typy broni i magii i mialy dosc dobre KI. Trzeba bylo pokombinowac i wykombinowac taktyke i sposob farmy. Niektore bilo sie z luku, inne tylko z magii, a jeszcze inne tylko mlotkiem:P

Do PVE tak samo jak i do PVP dopasowywalo sie ilosc ludzi w grupie, ich stroj, bron, staffa, entchanty i role.

Wkrecalo sie caly klan... w ktorej grze mmorpg tak jest....

az chce mi sie resubnac. :)

Autor:  Mendol [ 10 lut 2012, 16:58 ]
Tytuł: 

ano.
grupa melee, grupa casterow, support, do tego lotni zwiadowcy.
kurwa ta gra ma tyle opcji, a wystarczylo tylko troche nad nia popracowac.

Autor:  smeagollum [ 10 lut 2012, 17:12 ]
Tytuł: 

Gra jest dobra, resubować wszyscy i przejmujemy Agon.

Autor:  Nefastus [ 10 lut 2012, 17:31 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
Gra jest dobra, resubować wszyscy i przejmujemy Agon.


Nie.

Autor:  Aenima [ 20 lut 2012, 21:21 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
Gra jest dobra, resubować wszyscy i przejmujemy Agon.


nie

Autor:  ShadeKnight [ 20 lut 2012, 21:32 ]
Tytuł: 

Nie i chuj. :lol:

Autor:  eagleeyes [ 21 lut 2012, 00:33 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
Gra jest dobra, resubować wszyscy i przejmujemy Agon.


Mamy cie

Autor:  Daktor [ 24 mar 2012, 22:03 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
Gra jest dobra, resubować wszyscy i przejmujemy Agon.

gra jest dobra - tak oraz taaaak. AV mogli by sobie odpuścić nierealne ściemy o DF2 i pozostać na konkretnym utrzymaniu tego co jest.
Przejęcie Agonu teraz - to żaden wyczyn, tak jakbyś quake przeszedł z kodem nieśmiertelności, znikomy fun.
Ale bezspornie przyznaje, że przy tym czym jest teraz dfo każdy kto gra w stwor/tera/eve/guildw2/innyCH daje potężnie D... nawet jeśli tego nie czuje ;)

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team