MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32797
Strona 21 z 36

Autor:  brazz [ 4 mar 2009, 16:57 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Tak to jest jak ludzie sie naogladaja Wladcy Pierscieni gdzie Legolas napierdalal heady w pelnym biegu a potem mysla ze to jest realistyczne. :-)

W realistyczne gry i tak praktycznie nikt nie gra, bo gry maja byc nierealistyczne zeby byl fun. Jak chce sobie relistycznie strzelac z luku to sobie wyjde z domu i postrzelam -;-.


QFT

trzeba mieć naprawdę namieszane we łbie, żeby wymagać realizmu od gry fantasy.

Autor:  Oyci3C [ 4 mar 2009, 16:58 ]
Tytuł: 

Ale trzeba przyznac, ze o wiele bardziej oko cieszy strzala pikujaca po paraboli i w "miare" realistyczna jej fizyka niz napieprzanie z luku jak z CKM po lini prostej na odleglosc 10km z dokladnoscia do 1mm. Hm?

Autor:  Trismus [ 4 mar 2009, 17:08 ]
Tytuł: 

Tutaj chodzi o to, że gość z łukiem z filmiku porusza się tak samo szybko jak ten, który ucieka. Nie trzeba znać się na łucznictwie, aby dostrzec break logiki. Nic dziwnego, że to ewidentnie razi ludzi, którzy mieli styczność łukiem. Wiem, wiem to gra i nie da zachować się realizmu, ale można przynajmniej próbować zbliżyć się do niego. Podobnie mnie np. razi to że ci co prawie nie maja HP biegają tak szybko jak ci z full HP.
Na razie ten "kuszący" filmik przypomina mi:
http://www.youtube.com/watch?v=yuiA2j52 ... re=related

Autor:  Kabraxis [ 4 mar 2009, 17:10 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
trzeba mieć naprawdę namieszane we łbie, żeby wymagać realizmu od gry fantasy.


Chociazby szczatkowy realizm powinien zostac zachowany. Ja np. nie lubie gier RPG w ktorych przedmioty nic nie waza i w plecaku mozesz nosic 15 pelnych zestawow zbroi a w plytowce biegasz i skradasz sie tak samo szybko i zwinnie jak nago.

Oyci3C napisał(a):
niz napieprzanie z luku jak z CKM po lini prostej na odleglosc 10km z dokladnoscia do 1mm. Hm?
Dodaj jeszcze zoom (sic!) i masz np. system lucznictwa w Oblivionie.


Mi nie chodzi o jakis ultra hiper realizm ale o mniej wiecej zachowanie logiki. Pisalem juz o Morrowindzie - tam postacia na pierwszym levelu jak zalozych pelny zestaw plytowej zbroi stalowej (jesli wogole zalozysz cala - obciazenie) to nie dasz rady przeskoczyc 10cm plotka a przeplyniecie rzeki zajmuje 5 minut.

Autor:  konrador [ 4 mar 2009, 17:29 ]
Tytuł: 

Czy gra polega na uciekaniu/gonieniu? Bo to co widzę na tym filmiku, który "kusi", to że jeden typo spieprza a drugi go napieprza.

To nie tyle wina gry co grajacych. Ogolnie wyglada to tak, ze jakies 80% graczy nie podejmuje walki, jesli nie ma chociaz lekkiej przewagi liczebnej nad przeciwnikiem. W przypadku random zergu musi byc to przewaga typu 3-4:1.

nie da zachować się realizmu, ale można przynajmniej próbować zbliżyć się do niego.

Po co? To nie symulator. Poza tym tak jest lepiej.

Autor:  coldzik [ 4 mar 2009, 17:40 ]
Tytuł: 

Trismus napisał(a):
Tutaj chodzi o to, że gość z łukiem z filmiku porusza się tak samo szybko jak ten, który ucieka. Nie trzeba znać się na łucznictwie, aby dostrzec break logiki. Nic dziwnego, że to ewidentnie razi ludzi, którzy mieli styczność łukiem. Wiem, wiem to gra i nie da zachować się realizmu, ale można przynajmniej próbować zbliżyć się do niego. Podobnie mnie np. razi to że ci co prawie nie maja HP biegają tak szybko jak ci z full HP.
Na razie ten "kuszący" filmik przypomina mi:
http://www.youtube.com/watch?v=yuiA2j52 ... re=related


No tak super myslenie... Dodaj do tego, ze ktos z dwureczna bronia powinien poruszac sie znacznie wolniej od kogos ze sztyletem, oprocz tego, ze gosc w Full plate w ogole nie powinien biegac i z gry pvp robi nam sie Hello Kitty

Autor:  Zarri [ 4 mar 2009, 17:42 ]
Tytuł: 

Trismus napisał(a):
Podobnie mnie np. razi to że ci co prawie nie maja HP biegają tak szybko jak ci z full HP.


To zalezy od wytrenowania skilla biegania. Ten kto ma duzo lepiej wytrenowane bieganie bedzie biegal szybciej. HP tutaj nie ma nic do rzeczy bo bieganie zuzywa Stamine tylko. Chociaz z ta szybkowscia biegania to nie jestem pewny, mozliwe ze lepsze wytrenowanie biegania powoduje tylko mniejsze zuzycie staminy. Jeszcze do tego nie doszedlem bo gram dopiero od dzisiaj.

Autor:  Trismus [ 4 mar 2009, 18:04 ]
Tytuł: 

Dla jednych strzelanie z luku w biegu to głupota innym to nie przeszkadza
(też ok).Co do biegania w full plate ,podobnie powinno się oczywiście znacznie wolniej biegać.. Ludzie mają różne upodobania i oczekiwania w stosunku do gier.(Gdzie te direct hity itd.)Podobnie następna bzdura jest z tarczą.
Beta zawiodła mnie, chociaż gierka ma potencjał.Pewno będzie rozwijała się jak Eve.
Tak to już jest z grami, że detale czasem psują zabawę.

Autor:  MacDwain [ 4 mar 2009, 18:14 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
Strzelanie z luku w biegu jest w wielu grach, w wowie tez chyba nawet. Zadna to nowosc a jest bardzo praktyczne podczas pogoni za kims. Co w tym widzisz nierealistycznego ?


Rozumiem, że wg Ciebie skoro jest w kilku grach - jest realistyczne. Fajnie. Takich ludzi nam trzeba.

Co do reszty dyskusji:
1. Da się biegać w pełnej zbroi płytowej.
2.Celne strzelanie z łuku w pełnym biegu - chyba tylko z łuku retro refleksyjnego. A i taki łuk trzeba napiąć do pewnej granicy, żeby strzała zrobiła komuś krzywdę. I jeszcze trafić. W pełnym biegu, Nie zatrzymując się na sekundę. Z łuków historycznych strzelam około 12 lat i coś na ten temat wiem.

Skoro full loot to taka namiastka realizmu, skoro crafting zrobili tak niby realistycznie, to czemu nie iść dalej?

Autor:  Mendol [ 4 mar 2009, 18:20 ]
Tytuł: 

no ale w dfo strzelamy z shortbow'ow i flatbow'ow.
z takich mozna chyba strzelac w biegu? czy tez kazdy luk wymaga stania w miejscu i celowania przez 10sec ?

Autor:  Aenima [ 4 mar 2009, 18:23 ]
Tytuł: 

Widze MacDwain ze troche sie na tym znasz, to mam pytanie, czy respawn po smierci jest realistyczny? Albo pasek many?

Autor:  Undmeen [ 4 mar 2009, 18:28 ]
Tytuł: 

smoki są mało realistyczne w tej grze ;/ Ja chcę symulator :<

Autor:  konrador [ 4 mar 2009, 18:38 ]
Tytuł: 

Skoro full loot to taka namiastka realizmu, skoro crafting zrobili tak niby realistycznie, to czemu nie iść dalej?

Bo w takie urealistyczniane na sile gniociwo slabo sie gra. Full loot w DFO nie ma zadnego zwiazku z probami uczyniena gry bardziej realistyczna. Siedzac przed monitorem nie napinasz luku, tylko wciskasz przyciski na klawiaturze i poruszasz myszka po biurku, wiec taka symulacja/realizm jest o kant dupy potluc. Napiac mozna sobie ew. e-penixa, jak sie kogos ladnie z tego nierealistycznego luku trafi. RL niech zostanie IRL.

Autor:  Havok [ 4 mar 2009, 18:46 ]
Tytuł: 

[Tak, da się biegać pytanie jak szybko i jak długo. Tzn zapewne do momentu zawadzenia o pierwszą lepszą przeszkodę bo przecież wizjer w hełmie pozwalał swobodnie obserwować to co ma się pod nogami ;)

Co do łuku to wprawdzie nie strzelam ale jakoś nie wyobrażam sobie biegu z naciągniętym łukiem. Koordynacja biegu, napięcia i jeszcze obserwacji terenu + celowanie... to chyba tylko w bajkach ;)

Nie wiem czy full loot miał być namiastką realizmu raczej to coś co powoduje dreszczyk emocji i ciekawsze pvp/pvm.

Autor:  lathspell [ 4 mar 2009, 19:00 ]
Tytuł: 

Spotkał się ktoś z problemem, że po ściągnięciu wszystkich plików i instalacji gry ponownie chciało pobierać 8,9 GB danych? Wszystko wygląda jakby było w porządku, w folderze data są wszystkie pliczki, a o dziwo choć folder waży niecałe 9 gb, to w panelu sterowania rozmiar gry jest oszacowany na 189 MB...

EDIT: fixed

Autor:  Zarri [ 4 mar 2009, 19:19 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Co do łuku to wprawdzie nie strzelam ale jakoś nie wyobrażam sobie biegu z naciągniętym łukiem.


Widac, ze nie ogladales mistrza łuku Legolasa we Wladcy Piercieni :^)

Autor:  oGi [ 4 mar 2009, 22:37 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
Havok napisał(a):
Co do łuku to wprawdzie nie strzelam ale jakoś nie wyobrażam sobie biegu z naciągniętym łukiem.


Widac, ze nie ogladales mistrza łuku Legolasa we Wladcy Piercieni :^)

czy ktoś mógłby wreszcie go zbanować ?

Autor:  Highlander [ 4 mar 2009, 23:27 ]
Tytuł: 

hmm ogolnie po grach mmorpg nie spodziewam sie raczej realizmu, i mysle, ze wiekszosc tak ma. Ba, nawet nie chce pelnego realizmu, mam wrazenie, ze wtedy by gra mogla irytowac. w grach typu fps dla mnie za duzo realizmu tez wada, takie america's army...jakas czesc funu musi byc. Ale mmorpg to taki gatunek co raczej nie ma co gadac o realizmie.

Czytam tez topic raz na jakis czas, ale trudno mi wylowic cos sensownego. A jedno sensowne pytanie mnie nurtuje. Czy mozna w tej grze przyjemnie spedzic czas? Da sie w to po prostu fajnie pograc? Pomimo, ze to i tamto kuleje? Czy moze raczej gra frustruje?

A co do Zarri'ego. Jest taka funkcja "ignore".

Autor:  coldzik [ 4 mar 2009, 23:42 ]
Tytuł: 

Wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz od dfo... Dla jednych przyjemnym spedzeniem czasu w grach mmo jest farmienie mobkow, dla innych crafting i tacy ludzie moga sie przy dfo frustrowac... Sa rowniez ludzie, ktorzy lubia napieprzac sie pvp i jezeli ktos to lubi to wydaje mi sie, ze spedzi milo czas :)

Autor:  Undmeen [ 4 mar 2009, 23:45 ]
Tytuł: 

Musze przyznać ze ostatni raz się tak bawiłem kiedy zacząłem grac WoW full loot pvp to kupa zabawy ;d ale wieżyczki maja trochę za daleki zasięg :evil:

Strona 21 z 36 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team