MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pierwsze wrazenia https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32797 |
Strona 22 z 36 |
Autor: | coldzik [ 5 mar 2009, 00:02 ] |
Tytuł: | |
Ale od wiezyczek latwo mozna uciec ![]() |
Autor: | Undmeen [ 5 mar 2009, 01:55 ] |
Tytuł: | |
Fack zlootowalem takiego tłustego kolesia po walce mało staminy miałem wbiegł mi w plery goły alfar i się skończyło lol ![]() |
Autor: | NERD KING [ 5 mar 2009, 02:19 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Chociazby szczatkowy realizm powinien zostac zachowany. Ja np. nie lubie gier RPG w ktorych przedmioty nic nie waza i w plecaku mozesz nosic 15 pelnych zestawow zbroi a w plytowce biegasz i skradasz sie tak samo szybko i zwinnie jak nago. niom. w quake jak sie szczela rakietami to mozna szczelic pod siebie i sie skacze wyzej wtedy, a to powinno zabijac albo chociaz urwac nogi. i sie mozna odrodzic po smierci co tez uwazam za troche nierealistyczne. Cytuj: Jak chce sobie relistycznie strzelac z luku to sobie wyjde z domu i postrzelam
+1, realizmu mozna wymagac od symulatorow pokroju FSX, w kazdym innym przypadku powinien liczyc sie tylko fun plynacy z gameplaya. |
Autor: | Kabraxis [ 5 mar 2009, 03:35 ] |
Tytuł: | |
NERD KING napisał(a): Kabraxis napisał(a): Chociazby szczatkowy realizm powinien zostac zachowany. Ja np. nie lubie gier RPG w ktorych przedmioty nic nie waza i w plecaku mozesz nosic 15 pelnych zestawow zbroi a w plytowce biegasz i skradasz sie tak samo szybko i zwinnie jak nago. niom. w quake jak sie szczela rakietami to mozna szczelic pod siebie i sie skacze wyzej wtedy, a to powinno zabijac albo chociaz urwac nogi. i sie mozna odrodzic po smierci co tez uwazam za troche nierealistyczne. Quake nie jest gra RPG i tyle wystarczy za moja odpowiedz. W RPGach chociazby szczatkowy realizm i logika MUSI BYC. Wlasnie po to te gry zostaly stworzone - aby wczuc sie w prowadzona postac i otaczajacy ja, jak NAJDOKLADNIEJ odwzorowany swiat. Porownywanie tego do Quake jest poprostu glupie. Nie bawia mnie gry w ktorych napiedalamy 16 fireballami naraz, skaczac w pelnej plytowce i to tylem - chyba ze to H'n'S a nie RPG. BTW. pisze sie "strzelać". BTW2 Chociazby w tym glupim Quaku rocket jump odbiera HP i moze zabic - wiec szczatkowy realizm zostal tu zachowany. Podkreslam - szczatkowy. |
Autor: | S@mael [ 5 mar 2009, 08:04 ] |
Tytuł: | |
Najlepsze lucznictwo jest w mount and blade . END of story. coldzik napisał(a): Wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz od dfo... Dla jednych przyjemnym spedzeniem czasu w grach mmo jest farmienie mobkow, dla innych crafting i tacy ludzie moga sie przy dfo frustrowac... Sa rowniez ludzie, ktorzy lubia napieprzac sie pvp i jezeli ktos to lubi to wydaje mi sie, ze spedzi milo czas
![]() NEGATIVE. |
Autor: | Mendol [ 5 mar 2009, 08:14 ] |
Tytuł: | |
mount and blade nie jest mmo. nie jest nawet multi w tej chwili. fajna grafika jest w crysis. a w nwn crafting. tylko po co takie gadanie? kabraxis w dfo mana missile tez ci zabiera hp jak zle trafisz. i friendly fire powoduje zabawne sytuacje ![]() a pvp (nie mieszajac do tego kwestii rozwiazania combatu) daje naprawde duzo funu i satysfakcji. czasami frustracji. ale z pewnoscia (jak na ta chwile) gra sie bardzo przyjemnie, szczegolnie gdy sie biega z 'kolegami'. |
Autor: | Oyci3C [ 5 mar 2009, 09:07 ] |
Tytuł: | |
Moze jeszcze porownajmy DFO do Microsoft Flight Simulator i bedzie w okeju~ |
Autor: | coldzik [ 5 mar 2009, 09:25 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): NERD KING napisał(a): Kabraxis napisał(a): Chociazby szczatkowy realizm powinien zostac zachowany. Ja np. nie lubie gier RPG w ktorych przedmioty nic nie waza i w plecaku mozesz nosic 15 pelnych zestawow zbroi a w plytowce biegasz i skradasz sie tak samo szybko i zwinnie jak nago. niom. w quake jak sie szczela rakietami to mozna szczelic pod siebie i sie skacze wyzej wtedy, a to powinno zabijac albo chociaz urwac nogi. i sie mozna odrodzic po smierci co tez uwazam za troche nierealistyczne. Quake nie jest gra RPG i tyle wystarczy za moja odpowiedz. W RPGach chociazby szczatkowy realizm i logika MUSI BYC. Wlasnie po to te gry zostaly stworzone - aby wczuc sie w prowadzona postac i otaczajacy ja, jak NAJDOKLADNIEJ odwzorowany swiat. Porownywanie tego do Quake jest poprostu glupie. Nie bawia mnie gry w ktorych napiedalamy 16 fireballami naraz, skaczac w pelnej plytowce i to tylem - chyba ze to H'n'S a nie RPG. BTW. pisze sie "strzelać". BTW2 Chociazby w tym glupim Quaku rocket jump odbiera HP i moze zabic - wiec szczatkowy realizm zostal tu zachowany. Podkreslam - szczatkowy. Zarri jest chociaz ciekawszy... |
Autor: | S@mael [ 5 mar 2009, 09:30 ] |
Tytuł: | |
Bronienie czegos co nie da sie obronic nie ma sensu. Fanboizm jest ostro wkurwiajacy. |
Autor: | Oyci3C [ 5 mar 2009, 09:31 ] |
Tytuł: | |
S@mael napisał(a): Bronienie czegos co nie da sie obronic nie ma sensu. Fanboizm jest ostro wkurwiajacy.
Akurat za DFO nie przemawia fanboizm tylko totalna posucha na rynku jesli chodzi o rozwiazania open pvp i full loot. |
Autor: | Mendol [ 5 mar 2009, 09:34 ] |
Tytuł: | |
samael ale z czym masz problem? ze Tobie sie nie podoba a inni graja? bo nie bardzo rozumiem. nie podoba ci sie, nie grasz, ok. sa ludzie, ktorzy graja bo im sie podoba, nie maja w co grac, graja ze znajomymi. i tyle wkurwiajace jest tylko twoje pierdolenie, ze gra 'chujowa'. |
Autor: | coldzik [ 5 mar 2009, 09:37 ] |
Tytuł: | |
A tak btw to nie spotkalem w grach RPG (prawdziwych rpg czyli fabularnych) jakiegos nawet skomnego realizmu... Gralem swojego czasu w Warhammera, Cyber Punka oraz Wilkolaka, wiec nie wiem skad Ty wzioles, ze w grach RPG chociaz szczatkowy realizm powinien byc zachowany... |
Autor: | Oyci3C [ 5 mar 2009, 09:38 ] |
Tytuł: | |
No nie mow, ze nie rzucales k100 na kat pikujacej strzaly! |
Autor: | coldzik [ 5 mar 2009, 09:41 ] |
Tytuł: | |
Oyci3C napisał(a): No nie mow, ze nie rzucales k100 na kat pikujacej strzaly!
![]() |
Autor: | S@mael [ 5 mar 2009, 10:00 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?v=NX4B5MAg ... re=related HIHI |
Autor: | Kabu [ 5 mar 2009, 11:43 ] |
Tytuł: | |
coldzik napisał(a): A tak btw to nie spotkalem w grach RPG (prawdziwych rpg czyli fabularnych) jakiegos nawet skomnego realizmu... Gralem swojego czasu w Warhammera, Cyber Punka oraz Wilkolaka, wiec nie wiem skad Ty wzioles, ze w grach RPG chociaz szczatkowy realizm powinien byc zachowany...
.... znowu zapieprzacie w jakas dziwna strone. w mmorpgach realizm powinien byc zachowany do momentu, w ktorym zaczyna zle wplywac na gameplay. |
Autor: | coldzik [ 5 mar 2009, 11:46 ] |
Tytuł: | |
Kabu napisał(a): coldzik napisał(a): A tak btw to nie spotkalem w grach RPG (prawdziwych rpg czyli fabularnych) jakiegos nawet skomnego realizmu... Gralem swojego czasu w Warhammera, Cyber Punka oraz Wilkolaka, wiec nie wiem skad Ty wzioles, ze w grach RPG chociaz szczatkowy realizm powinien byc zachowany... .... znowu zapieprzacie w jakas dziwna strone. w mmorpgach realizm powinien byc zachowany do momentu, w ktorym zaczyna zle wplywac na gameplay. Jak my zapieprzamy? przeciez to Kabraxis zaczal o RPG |
Autor: | S@mael [ 5 mar 2009, 11:48 ] |
Tytuł: | |
AYE. Jednak w DFO realizm maja zupelnie w dupie. Realizm jest trudny bo wymaga przemyslanej mechaniki ,aby byl zbalansowany i nie dosc upierdliwy by zniechecac do gry. W DFO jest podwojna paranoja nie dosc ze nie ejst realistyczny to jeszcze upierdliwy:D np. poruszanie. |
Autor: | coldzik [ 5 mar 2009, 11:52 ] |
Tytuł: | |
ale co wy sie tak tego realizmu uczepiliscie... Jest dobrze tak jak jest i dodawanie realizmu wplyneloby negatywnie na gameplay, no chyba, ze ktos chce uber wczuwac sie w gre... Moze niech oproznianie pecherza dodadza... "Ej nie bij mnie, poczekaj chwile, musze skoczyc sie odlac" |
Autor: | Mendol [ 5 mar 2009, 11:57 ] |
Tytuł: | |
a gdzie jest realistyczny w takim badz razie? bo z tego co pamietam to nawet w mount and blade nie wystepuja elementy potkniecia sie o kamien, poslizgu, wyrzniecia lbem w drzewo. piszecie o realizmie, nie majac o nim pojecia. w dfo combat jest ok. nie jest idealny ale nie jest tez czyms co odrzuca od gry. |
Strona 22 z 36 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |