MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pierwsze wrazenia
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32797
Strona 22 z 36

Autor:  coldzik [ 5 mar 2009, 00:02 ]
Tytuł: 

Ale od wiezyczek latwo mozna uciec :)

Autor:  Undmeen [ 5 mar 2009, 01:55 ]
Tytuł: 

Fack zlootowalem takiego tłustego kolesia po walce mało staminy miałem wbiegł mi w plery goły alfar i się skończyło lol :evil:

Autor:  NERD KING [ 5 mar 2009, 02:19 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Chociazby szczatkowy realizm powinien zostac zachowany. Ja np. nie lubie gier RPG w ktorych przedmioty nic nie waza i w plecaku mozesz nosic 15 pelnych zestawow zbroi a w plytowce biegasz i skradasz sie tak samo szybko i zwinnie jak nago.


niom. w quake jak sie szczela rakietami to mozna szczelic pod siebie i sie skacze wyzej wtedy, a to powinno zabijac albo chociaz urwac nogi. i sie mozna odrodzic po smierci co tez uwazam za troche nierealistyczne.

Cytuj:
Jak chce sobie relistycznie strzelac z luku to sobie wyjde z domu i postrzelam


+1, realizmu mozna wymagac od symulatorow pokroju FSX, w kazdym innym przypadku powinien liczyc sie tylko fun plynacy z gameplaya.

Autor:  Kabraxis [ 5 mar 2009, 03:35 ]
Tytuł: 

NERD KING napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Chociazby szczatkowy realizm powinien zostac zachowany. Ja np. nie lubie gier RPG w ktorych przedmioty nic nie waza i w plecaku mozesz nosic 15 pelnych zestawow zbroi a w plytowce biegasz i skradasz sie tak samo szybko i zwinnie jak nago.


niom. w quake jak sie szczela rakietami to mozna szczelic pod siebie i sie skacze wyzej wtedy, a to powinno zabijac albo chociaz urwac nogi. i sie mozna odrodzic po smierci co tez uwazam za troche nierealistyczne.


Quake nie jest gra RPG i tyle wystarczy za moja odpowiedz. W RPGach chociazby szczatkowy realizm i logika MUSI BYC. Wlasnie po to te gry zostaly stworzone - aby wczuc sie w prowadzona postac i otaczajacy ja, jak NAJDOKLADNIEJ odwzorowany swiat. Porownywanie tego do Quake jest poprostu glupie. Nie bawia mnie gry w ktorych napiedalamy 16 fireballami naraz, skaczac w pelnej plytowce i to tylem - chyba ze to H'n'S a nie RPG.

BTW. pisze sie "strzelać".

BTW2 Chociazby w tym glupim Quaku rocket jump odbiera HP i moze zabic - wiec szczatkowy realizm zostal tu zachowany. Podkreslam - szczatkowy.

Autor:  S@mael [ 5 mar 2009, 08:04 ]
Tytuł: 

Najlepsze lucznictwo jest w mount and blade . END of story.


coldzik napisał(a):
Wszystko zalezy od tego, czego oczekujesz od dfo... Dla jednych przyjemnym spedzeniem czasu w grach mmo jest farmienie mobkow, dla innych crafting i tacy ludzie moga sie przy dfo frustrowac... Sa rowniez ludzie, ktorzy lubia napieprzac sie pvp i jezeli ktos to lubi to wydaje mi sie, ze spedzi milo czas :)


NEGATIVE.

Autor:  Mendol [ 5 mar 2009, 08:14 ]
Tytuł: 

mount and blade nie jest mmo.
nie jest nawet multi w tej chwili.
fajna grafika jest w crysis. a w nwn crafting. tylko po co takie gadanie?

kabraxis w dfo mana missile tez ci zabiera hp jak zle trafisz. i friendly fire powoduje zabawne sytuacje ;-)
a pvp (nie mieszajac do tego kwestii rozwiazania combatu) daje naprawde duzo funu i satysfakcji. czasami frustracji.
ale z pewnoscia (jak na ta chwile) gra sie bardzo przyjemnie, szczegolnie gdy sie biega z 'kolegami'.

Autor:  Oyci3C [ 5 mar 2009, 09:07 ]
Tytuł: 

Moze jeszcze porownajmy DFO do Microsoft Flight Simulator i bedzie w okeju~

Autor:  coldzik [ 5 mar 2009, 09:25 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
NERD KING napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Chociazby szczatkowy realizm powinien zostac zachowany. Ja np. nie lubie gier RPG w ktorych przedmioty nic nie waza i w plecaku mozesz nosic 15 pelnych zestawow zbroi a w plytowce biegasz i skradasz sie tak samo szybko i zwinnie jak nago.


niom. w quake jak sie szczela rakietami to mozna szczelic pod siebie i sie skacze wyzej wtedy, a to powinno zabijac albo chociaz urwac nogi. i sie mozna odrodzic po smierci co tez uwazam za troche nierealistyczne.


Quake nie jest gra RPG i tyle wystarczy za moja odpowiedz. W RPGach chociazby szczatkowy realizm i logika MUSI BYC. Wlasnie po to te gry zostaly stworzone - aby wczuc sie w prowadzona postac i otaczajacy ja, jak NAJDOKLADNIEJ odwzorowany swiat. Porownywanie tego do Quake jest poprostu glupie. Nie bawia mnie gry w ktorych napiedalamy 16 fireballami naraz, skaczac w pelnej plytowce i to tylem - chyba ze to H'n'S a nie RPG.

BTW. pisze sie "strzelać".

BTW2 Chociazby w tym glupim Quaku rocket jump odbiera HP i moze zabic - wiec szczatkowy realizm zostal tu zachowany. Podkreslam - szczatkowy.


Zarri jest chociaz ciekawszy...

Autor:  S@mael [ 5 mar 2009, 09:30 ]
Tytuł: 

Bronienie czegos co nie da sie obronic nie ma sensu. Fanboizm jest ostro wkurwiajacy.

Autor:  Oyci3C [ 5 mar 2009, 09:31 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):
Bronienie czegos co nie da sie obronic nie ma sensu. Fanboizm jest ostro wkurwiajacy.


Akurat za DFO nie przemawia fanboizm tylko totalna posucha na rynku jesli chodzi o rozwiazania open pvp i full loot.

Autor:  Mendol [ 5 mar 2009, 09:34 ]
Tytuł: 

samael ale z czym masz problem? ze Tobie sie nie podoba a inni graja?
bo nie bardzo rozumiem.
nie podoba ci sie, nie grasz, ok.
sa ludzie, ktorzy graja bo im sie podoba, nie maja w co grac, graja ze znajomymi. i tyle

wkurwiajace jest tylko twoje pierdolenie, ze gra 'chujowa'.

Autor:  coldzik [ 5 mar 2009, 09:37 ]
Tytuł: 

A tak btw to nie spotkalem w grach RPG (prawdziwych rpg czyli fabularnych) jakiegos nawet skomnego realizmu... Gralem swojego czasu w Warhammera, Cyber Punka oraz Wilkolaka, wiec nie wiem skad Ty wzioles, ze w grach RPG chociaz szczatkowy realizm powinien byc zachowany...

Autor:  Oyci3C [ 5 mar 2009, 09:38 ]
Tytuł: 

No nie mow, ze nie rzucales k100 na kat pikujacej strzaly!

Autor:  coldzik [ 5 mar 2009, 09:41 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
No nie mow, ze nie rzucales k100 na kat pikujacej strzaly!


:)

Autor:  S@mael [ 5 mar 2009, 10:00 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=NX4B5MAg ... re=related

HIHI

Autor:  Kabu [ 5 mar 2009, 11:43 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
A tak btw to nie spotkalem w grach RPG (prawdziwych rpg czyli fabularnych) jakiegos nawet skomnego realizmu... Gralem swojego czasu w Warhammera, Cyber Punka oraz Wilkolaka, wiec nie wiem skad Ty wzioles, ze w grach RPG chociaz szczatkowy realizm powinien byc zachowany...


....
znowu zapieprzacie w jakas dziwna strone. w mmorpgach realizm powinien byc zachowany do momentu, w ktorym zaczyna zle wplywac na gameplay.

Autor:  coldzik [ 5 mar 2009, 11:46 ]
Tytuł: 

Kabu napisał(a):
coldzik napisał(a):
A tak btw to nie spotkalem w grach RPG (prawdziwych rpg czyli fabularnych) jakiegos nawet skomnego realizmu... Gralem swojego czasu w Warhammera, Cyber Punka oraz Wilkolaka, wiec nie wiem skad Ty wzioles, ze w grach RPG chociaz szczatkowy realizm powinien byc zachowany...


....
znowu zapieprzacie w jakas dziwna strone. w mmorpgach realizm powinien byc zachowany do momentu, w ktorym zaczyna zle wplywac na gameplay.


Jak my zapieprzamy? przeciez to Kabraxis zaczal o RPG

Autor:  S@mael [ 5 mar 2009, 11:48 ]
Tytuł: 

AYE. Jednak w DFO realizm maja zupelnie w dupie. Realizm jest trudny bo wymaga przemyslanej mechaniki ,aby byl zbalansowany i nie dosc upierdliwy by zniechecac do gry.

W DFO jest podwojna paranoja nie dosc ze nie ejst realistyczny to jeszcze upierdliwy:D np. poruszanie.

Autor:  coldzik [ 5 mar 2009, 11:52 ]
Tytuł: 

ale co wy sie tak tego realizmu uczepiliscie... Jest dobrze tak jak jest i dodawanie realizmu wplyneloby negatywnie na gameplay, no chyba, ze ktos chce uber wczuwac sie w gre...
Moze niech oproznianie pecherza dodadza... "Ej nie bij mnie, poczekaj chwile, musze skoczyc sie odlac"

Autor:  Mendol [ 5 mar 2009, 11:57 ]
Tytuł: 

a gdzie jest realistyczny w takim badz razie? bo z tego co pamietam to nawet w mount and blade nie wystepuja elementy potkniecia sie o kamien, poslizgu, wyrzniecia lbem w drzewo.
piszecie o realizmie, nie majac o nim pojecia.

w dfo combat jest ok. nie jest idealny ale nie jest tez czyms co odrzuca od gry.

Strona 22 z 36 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team