MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 23 z 120

Autor:  sqall [ 7 gru 2008, 00:02 ]
Tytuł: 

Dlatego przydała by się open beta już teraz. Część osób mogłaby do wydania gry zmienić sprzęt, jeśli wydajność by im nie odpowiadała.

btw. oglądałem właśnie jakieś gameplay video i był fragment oficjalnego battle trailera, oglądnąłem go całego jeszcze raz i albo mi się wydaję, albo przejścia pomiędzy poszczególnymi sekwencjami animacji są płynne, w przeciwieństwie do filmu z prezentacji w Atenach.

link: http://pl.youtube.com/watch?v=3M03BMCFReM

Zawuażyłem też (w czasie kiedy pokazują kobietę w walce), że w momencie kiedy jest widok TPP a inna postać wchodzi za plecy, to kamera zoomuje do głowy. Wynikałoby z tego, że nawet kiedy ktoś będzie stał za nami, a będziemy mieli TPP, to trzeba się będzie obrócić aby widzieć co się dzieje. To by nieco zmniejszało przewagę tych, którzy będą przez 100% czasu biegać z wyciągnięta bronią, choć i tak jak ktoś się zakradnie, to zorientują się, po zoomie kamery...

Autor:  joshe [ 7 gru 2008, 00:07 ]
Tytuł: 

sqall napisał(a):
Dlatego przydała by się open beta już teraz. Część osób mogłaby do wydania gry zmienić sprzęt, jeśli wydajność by im nie odpowiadała.

A jeśli oprawa im nie odpowiada to co mają zmienić ? (hyhy)

Autor:  sqall [ 7 gru 2008, 00:14 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
sqall napisał(a):
Dlatego przydała by się open beta już teraz. Część osób mogłaby do wydania gry zmienić sprzęt, jeśli wydajność by im nie odpowiadała.

A jeśli oprawa im nie odpowiada to co mają zmienić ? (hyhy)


To mogą sobie czekać na MO :P

Autor:  joshe [ 7 gru 2008, 00:40 ]
Tytuł: 

sqall napisał(a):
joshe napisał(a):
sqall napisał(a):
Dlatego przydała by się open beta już teraz. Część osób mogłaby do wydania gry zmienić sprzęt, jeśli wydajność by im nie odpowiadała.

A jeśli oprawa im nie odpowiada to co mają zmienić ? (hyhy)


To mogą sobie czekać na MO :P

Nie mówiłem o grafice, aczkolwiek owszem czekam na MO :P

Autor:  sqall [ 7 gru 2008, 02:20 ]
Tytuł: 

BTW. wszedłem na forum MO i z tego co widzę to nawet devsi robią sobie poniekąd jaja z DFO, pytanie czy rzeczywiście uważają że robią lepszy produkt, czy to może kompleksy ]:->

"Seems to me somehow that you won't see your body when walking around..

Yes you will.
I also promise you there will be props and stuff laying around.
And no crosshair.
And no pink mountains."

Autor:  joshe [ 7 gru 2008, 03:26 ]
Tytuł: 

tak się akurat składa że nigdzie jeszcze nie widziałem tak aktywnych developerów na forum, jak gości z SV. I nie chodzi tylko o wklepywanie "announcementów".
A co do różowych gór, to zupełnie inna historia i nie ma nic wspólnego z DFo. Jak i cały cycat który zamieściłeś ;)

I nie mierz powstających gier sandbox miarą DFo, bo wyraźnie widzę że szwedzi mają zupełnie inne podejście do developerki niż grecy.

tak na marginesie to pierwsza wzmianka o releasie DFo w tym roku nastąpiła tuż po konwencie gier, na którym ekipa SV pokazywała MO.
Zbieg okoliczności ? Wątpię.

Gwoli uprzedzenia ewentualnych oskarżeń o fanboizm, to ja jak najbardziej jestem za wydaniem DFo. Tylko dzięki niemu gry sandbox mogą odnieść sukces. A jeśli to będzie fail, to lepiej nie myśleć o przyszłości tego typu gier.

Autor:  mookee [ 7 gru 2008, 04:03 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
...I nie mierz powstających gier sandbox miarą DFo, bo wyraźnie widzę że szwedzi mają zupełnie inne podejście do developerki niż grecy...


Tak sie sklada, ze caly koncept df stwozony zostal przez grupke zapalencow ze szwedzkiej firmy Razorwax, ktora pozniej pochlonieta zostala przez greckie Aventurine.

Autor:  Mac [ 7 gru 2008, 12:58 ]
Tytuł: 

mookee napisał(a):
Tak sie sklada, ze caly koncept df stwozony zostal przez grupke zapalencow ze szwedzkiej firmy Razorwax, ktora pozniej pochlonieta zostala przez greckie Aventurine.


Norweskiej firmy.

Autor:  joshe [ 7 gru 2008, 13:35 ]
Tytuł: 

mookee napisał(a):
Tak sie sklada, ze caly koncept df stwozony zostal przez grupke zapalencow ze szwedzkiej firmy Razorwax, ktora pozniej pochlonieta zostala przez greckie Aventurine.

Aż tak się nie wczuwałem, ale masz powód dlaczego cały ambaras z DFo zajął nie 5 lat tylko 9.

Autor:  exodus [ 8 gru 2008, 02:22 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
mookee napisał(a):
Tak sie sklada, ze caly koncept df stwozony zostal przez grupke zapalencow ze szwedzkiej firmy Razorwax, ktora pozniej pochlonieta zostala przez greckie Aventurine.

Aż tak się nie wczuwałem, ale masz powód dlaczego cały ambaras z DFo zajął nie 5 lat tylko 9.


I wlasnie z tego powodu jest malo prawdopodobne ze Star Vault osiagnie to samo w 3 lata.

Autor:  joshe [ 8 gru 2008, 14:08 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):
I wlasnie z tego powodu jest malo prawdopodobne ze Star Vault osiagnie to samo w 3 lata.

Nic nie słyszałem o tym by grecy zakupili SV.
Już wspomniałem by nie mierzono innych producentów i ich produktów miarą DFo/aventurine.

Jak na razie idą wedle ogólnego schematu ramowego jaki założyli.
Dla uściślenia, pod koniec wakacji określali przybliżoną datę alpha testów na 28.XI. I dopełnili tego. W najbliższym newsletterze zamieszczą kilka informacji na temat przebiegu alphy.
Choć chciałbym usłyszeć kilka gorzkich słów (aczkolwiek mających sens; nie kolejną setkę komentarzy: fpv sucks itp) spodziewam się jednak tylko pozytywnych opinii - nikt sobie własnej roboty nie będzie oczerniał ;) Natomiast cieszy mnie że nie wszystkie informacje podawane przez devsów na forum to same ochy i achy. O problemach też wspominają.

Autor:  snake [ 8 gru 2008, 14:14 ]
Tytuł: 

http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part4.html

Autor:  Asmax [ 8 gru 2008, 19:57 ]
Tytuł: 

http://pl.youtube.com/watch?v=-Sec8WufWik

Jest troche gameplayu (przekladanie itemsow z banku). Nie wiem czy to nie fake:)

Autor:  Viracept [ 8 gru 2008, 20:00 ]
Tytuł: 

To oficjalny gameplay z 29 sierpnia.

V.

Autor:  Asmax [ 8 gru 2008, 20:02 ]
Tytuł: 

Ta, byc moze, nie pamietalem tylko zeby w jakims filmiku bylo pokazane jedyne sluszne rozwiazanie inventory :)

Autor:  Viracept [ 8 gru 2008, 20:03 ]
Tytuł: 

Mignięcie inventory, crafting panelu,banku i UI było właśnie w tym gameplayu.

V.

Autor:  Shadhun [ 8 gru 2008, 21:46 ]
Tytuł: 

A pamiętacie Dark and Light ?

Co skłania was do wiary w to że nie będziemy mieć powtórki z tamtego faila ?

Autor:  Mirtul [ 8 gru 2008, 22:09 ]
Tytuł: 

Ten sam powod, dla ktorego ludzie wierza, ze Jezus wroci na Ziemie.

Autor:  joshe [ 8 gru 2008, 23:58 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
A pamiętacie Dark and Light ?

Co skłania was do wiary w to że nie będziemy mieć powtórki z tamtego faila ?

To że ekipie z D&L zabrakło jeszcze ze 2 lat do bycia prawdziwym vaporwarem.

Autor:  iniside [ 8 gru 2008, 23:59 ]
Tytuł: 

Wogole na D&L jakis hype byl ? Bo chyba cos przespalem..

Strona 23 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team