MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 24 z 120

Autor:  brazz [ 9 gru 2008, 00:09 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
A pamiętacie Dark and Light ?

Co skłania was do wiary w to że nie będziemy mieć powtórki z tamtego faila ?


w dzisiejszych czasach już nie można wydać dobrej gry, prawda?

Autor:  joshe [ 9 gru 2008, 00:14 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
w dzisiejszych czasach już nie można wydać dobrej gry, prawda?

Dopóki nie znajdzie się w złotej kolekcji CDP za 10pln, to się nie da.

Autor:  Shadhun [ 9 gru 2008, 00:25 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
Shadhun napisał(a):
A pamiętacie Dark and Light ?

Co skłania was do wiary w to że nie będziemy mieć powtórki z tamtego faila ?


w dzisiejszych czasach już nie można wydać dobrej gry, prawda?


Tak mówisz ?

Według mnie można, ale czas produkcji z garażu przeminął już bezpowrotnie.

Cytuj:
Wogole na D&L jakis hype byl ? Bo chyba cos przespalem..


Bo wtedy nie udawałeś jeszcze old skul plajera tylko rezałeś epiksy w wowie z uśmiechem na ustach. Pewnie dlatego.

Na D&L był zajebisty hype, były szumne zapowiedzi, niektóre świetne pomysły, podobna enigmatyczna otoczka,dorabianie sobie do tej otoczki ideologii .... i wszystko skończyło się w dzień wydania open bety kiedy wszyscy zakrzykneli hurem "WTF ??!!"

Autor:  Templair [ 9 gru 2008, 07:56 ]
Tytuł: 

Najbardziej zajebistym ficzerem DnL bylo zjezdzanie z gorki na pazurki na tarczy. I tak, byl hypezor :< ...

Autor:  Kabu [ 9 gru 2008, 09:28 ]
Tytuł: 

Shadhun napisał(a):
brazz napisał(a):
Shadhun napisał(a):
A pamiętacie Dark and Light ?

Co skłania was do wiary w to że nie będziemy mieć powtórki z tamtego faila ?


w dzisiejszych czasach już nie można wydać dobrej gry, prawda?


Tak mówisz ?

Według mnie można, ale czas produkcji z garażu przeminął już bezpowrotnie.


nie, nie mozna, bo jesli system gry bedzie inny niz spodziewa sie wiekszosc graczy (czyli skopiowany z wowa/innych levelowek) to zaraz sie dowiemy ze to fail od setek fanboyow. jestem przekonany, ze ludzie beda krytykowac system skilli, ze gra jest bez sensu bo nie dostaje sie xp za zabijanie potworkow, ze durne bicie mobow nie rozwija nam postaci. natomiast jesli nowa gra skopiuje system lewelowek to dowiemy sie ze to fail bo sciaga pomysly z innych gier :)

Autor:  Zychoo [ 9 gru 2008, 10:16 ]
Tytuł: 

Prawda jest taka, ze ta gra nie jest skazana na wina. Moze i ma mala szanse na niewielkiego winika, ale najprawdopodobniej jest skazana na faila.

Tyle lat hype, bo chcialbym przypomniec niektorzy hype zlapali niedawno, ale czesc z fanbojow trzyma hypa juz z 5 lat, jak nie dluzej. ze kazdy, kto slyszal o tej grze wyrobil sobie o niej takie wyobrazenie jakie tylko chcial. Kazdy sie spodziewa idealu, bo skoro tyle czasu czeka, to musi to byc naprawde cos. I jak zobaczy to sie rozczaruje. A, bo magia nie taka, a bo klasy nie ma mojej, a bo grafika be, a bo to, a bo sro. Taka prawda.

Inna sprawa, ze o tej grze slyszalo naprawde niewiele osob. Marketing - zero. Poza forami nerdow (takimi jak to) naprawde niewiele slychac o tej grze. Tak po prawdzie... to nie slychac. Pytalem wielu znajomych grajacych w rozne MMORPG i nikt, po prostu NIKT nigdy nie slyszal o grze DFO.

I dlatego to prawdopodobnie bedzie fail. Moze facet, ktory wymyslil te gre to wnuczek Onassisa i ma tyle kasy, zeby utrzymac serwery nawet jak mu sie nie bedzie oplacalo. Nie wiem. Mam nadzieje, bo nie widze jakos tych tlumow walacych drzwiami i oknami do empiku zeby dostac wymarzone pudelko z idealnym Darkfallem.

Ejmen.

Autor:  Mendol [ 9 gru 2008, 10:19 ]
Tytuł: 

prawda jest taka, ze dfo to jedyna nadzieja na powiew swiezosci w gatunku.
jak bedzie failem to nie pozostanie juz nic (poza eve).
dlatego mysle, ze czesc z nas bedzie w stanie przelknac niedorobki, bugi czy inne pierdolki jesli gra zaoferuje pewne podstawowe rzeczy:
ffa pvp, full loot, skill based combat system.
reszta nie bedzie wtedy przeszkadzac az tak strasznie, zeby nie poczekac pare miesiecy na patche.

Autor:  Rzeznik [ 9 gru 2008, 10:44 ]
Tytuł: 

/j Mendol

tylko dodalbym jeszcze do tych podstawowych rzeczy dobry crafting i player based economy i jestem wstanie przelknac bugi i niedorobki o ile nie beda zupelnie game breaking.

Autor:  Mendol [ 9 gru 2008, 10:49 ]
Tytuł: 

o crafting troche sie boje, ze wzgledu na mala ilosc informacji... i w oparciu o krotki opis na thenoob.
ale jeszcze troche czasu maja ;-)

Autor:  Kabu [ 9 gru 2008, 11:21 ]
Tytuł: 

a ja sie boje o ten "skill based combat system", mam nadzieje ze niepotrzebnie, ale opis lucznictwa troche mnie martwi. zle by bylo jesli np typowy woj to easy mode a lucznik to easy frag ;)

Autor:  Dana [ 9 gru 2008, 11:27 ]
Tytuł: 

A wiadomo czy będzie broń palna ? Muszkiety etc. ?

Działa na statkach są...

Autor:  Mendol [ 9 gru 2008, 11:29 ]
Tytuł: 

nie sadze. mysle, ze zostana tylko przy lukach.

Autor:  Motopompa [ 9 gru 2008, 11:38 ]
Tytuł: 

Ja tam w dupie mam hype na ta gre, jesli zbierze sie wiara, ktora grala w uo ewentulanie eve to bedzie dobrze.Jestem jednak przekonany, ze pierwsze pol roku(jesli ta gra w ogole wyjdzie) to bedzie shitstrom blednych rycerzy z wow: "WTF gdzie sa questy", "O Boze, moja zbroja :<"

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 9 gru 2008, 12:11 ]
Tytuł: 

Motopompa napisał(a):
Jestem jednak przekonany, ze pierwsze pol roku(jesli ta gra w ogole wyjdzie) to bedzie shitstrom blednych rycerzy z wow: "WTF gdzie sa questy", "O Boze, moja zbroja :<"

Piekna samokrytyka, a teraz zmykaj bawic sie z fabiankami i reszta w wowa.

Autor:  Mendol [ 9 gru 2008, 12:14 ]
Tytuł: 

hehehehe.

Autor:  konrador [ 9 gru 2008, 12:15 ]
Tytuł: 

Pytalem wielu znajomych grajacych w rozne MMORPG i nikt, po prostu NIKT nigdy nie slyszal o grze DFO.

DFO nie bedzie jakims wielkim winem. Nie ulega watpliwosci, ze gra tego typu moze byc tylko dobra gra niszowa. Wielkim winem bedzie tylko dla graczy, ktorzy czekaja na taka gre od wielu lat, jesli okaze sie, ze bez prawdziwej bety Aventurine zdolalo wszystko ladnie wypolerowac.

Twoi znajomi moga o tytule nie wiedziec, bo gra reklamuje sie sama wsrod osob, ktorzy sa od dawna zainteresowani gatunkiem i maja jasno sprecyzowane oczekiwania co do typu rozgrywki. To nie gra dla casuali, gra latwa, przystepna i kolorowa, ktora zacheci do dalszego poznawnia gatunku osobe, ktora wczesniej o nim nie slyszala (mowiac ogolnikowo, bo wiadomo, ze sa rozne gusta i np. jakiemus graczowi FPS z lekkimi ciagotkami~ dp RPG moze sie spodobac). Wiekszosc ludzi, ktorzy kiedykolwiek sprobuja DFO juz o nim wie.

Autor:  Motopompa [ 9 gru 2008, 12:20 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Motopompa napisał(a):
Jestem jednak przekonany, ze pierwsze pol roku(jesli ta gra w ogole wyjdzie) to bedzie shitstrom blednych rycerzy z wow: "WTF gdzie sa questy", "O Boze, moja zbroja :<"

Piekna samokrytyka, a teraz zmykaj bawic sie z fabiankami i reszta w wowa.

Osoby Ci sie pomylily albo porbujesz mnie do czegos sprowokowac.Czas pokaze kto wroci.

Autor:  Asmax [ 9 gru 2008, 13:57 ]
Tytuł: 

Kabu napisał(a):
a ja sie boje o ten "skill based combat system", mam nadzieje ze niepotrzebnie, ale opis lucznictwa troche mnie martwi. zle by bylo jesli np typowy woj to easy mode a lucznik to easy frag ;)


Nie rozumiem o co sie boisz, ja nie mam takich obaw, dlatego, ze w slowinku DFO nie ma czegos takiego jak 'typowy woj'/'typowy lucznik'.

Autor:  Kabu [ 9 gru 2008, 14:28 ]
Tytuł: 

ale masz skille odpowiadajacym takim klasom, z ktorych mozesz zbudowac typowego woja/maga/lucznika

Autor:  Izaak [ 9 gru 2008, 14:34 ]
Tytuł: 

Czy w DFO nieużywane umiejętności będą zanikały?

Strona 24 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team