MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

darkfall.mmorpg.pl - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771
Strona 25 z 41

Autor:  iniside [ 29 sie 2008, 22:14 ]
Tytuł: 

wot ne ta!

Autor:  Mac [ 29 sie 2008, 22:20 ]
Tytuł: 

Grafika jest u mnie na samym koncu features na ktore licze. Poza tym nie wyglada wcale zle.

Autor:  Viracept [ 29 sie 2008, 22:21 ]
Tytuł: 

Chodzi mi o animacje. Albo ja mam zaburzenia postrzegania świata zewnętrznego albo animacje są delikatnie mówiąc nieszczególne.

V.

Autor:  tomugeen [ 29 sie 2008, 22:23 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):
Chodzi mi o animacje. Albo ja mam zaburzenia postrzegania świata zewnętrznego albo animacje są delikatnie mówiąc nieszczególne.

2307 @tomusheen : jak mag spierdolil snajpera z drzewa
2307 @tomusheen : lawl
2307 @tomusheen : jesli to ma tak byc
2307 @tomusheen : to ta gra jest zwyciestwem

2318 @Ash|| : jesli ta gra
2318 @Ash|| : bedzie miala dobry kod sieciowy
2318 @Ash|| : ktory uciagnie np 50 osob w jednym miejscu
2318 @Ash|| : goniacych sie
2318 @Ash|| : to bedzie win okropny

nuff said, olac grafike ^^

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 29 sie 2008, 22:23 ]
Tytuł: 

Patrzac na ten filmik zapowiada sie kolejne 2 lata bety, a na koncu fail jak dark and light. Nie wiem czy contentem sa w stanie obronic ta siermieznosc rozgrywki. Z drugiej strony jakas nisze sobie moze znajda.

Autor:  iniside [ 29 sie 2008, 22:23 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
Grafika jest u mnie na samym koncu features na ktore licze. Poza tym nie wyglada wcale zle.

Chyba nie wierzysz ze wszystko o czym mowia bedzie ?
Jak bedzie 10% to bedzie dobrze :P.
@upup
Jesli podziela swiat na mikrokawalki to faktycznie beda mogli wprowadzic sledzenie pociskow (tak jak w FPS).
Albo maja kase na mega-sprzet -;-.

Autor:  tiomor [ 29 sie 2008, 22:46 ]
Tytuł: 

Jesli ta gra tak bedzie wygladac, to bedzie trzeba w nia zagrac.
Nawet jesli nic juz z grafika nie zmienia(ktora rzeczyiwsice jest kiepska, moze nie sama grafika, ale animacje walki:P) to i tak Darkfall bedzie prawdziwa perelka na rynku ktorej poprostu nie bedzie mozna przegapic...

Tor-Bled-Nam, DFO na pewno nie bedzie gra tak popularna jak np. WoW. Blizej mu bedzie to EVE badz UO. Jest masa ludzi ktora szukac poprostu czegos innego, a DF to oferuje ;)

Autor:  Mendol [ 29 sie 2008, 22:54 ]
Tytuł: 

animacje i walka troche jak w shadowbane ;-0
ale jesli bedzie ffa full loot pvp to reszta w sumie niewazna.

Autor:  Viracept [ 29 sie 2008, 23:02 ]
Tytuł: 

Mnie tylko przeraża fakt, że jeśli animacje tak wyglądają to i reszta może być boleśnie niedopracowana.

V.

Autor:  konrador [ 29 sie 2008, 23:03 ]
Tytuł: 

No animacje nie sa za piekne i grafika tez nie bardzo, ale akurat to mnie malo interesuje i mysle, ze wiekszosc osob, ktore czekaja na te gre - tez. Chyba od poczatku dla wszystkim bylo zrozumiale, ze to bedzie niszowy tytul. Hardcore PVP gra nie ma racji bytu w "wielkim swiecie MMO", skoro z 70% graczy to carebearsiki, pozostale 25% to PVP-ers tylko z nazwy, a reszta... reszta czeka wlasnie na DFO i bedzie w niego grac, jesli wszystko bedzie dobrze.

Autor:  Dana [ 29 sie 2008, 23:08 ]
Tytuł: 

Przypomina...mount & blade.

Autor:  tomugeen [ 29 sie 2008, 23:11 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Przypomina...mount & blade.


Takie bylo od dawna zalozenie combatu. Mnie bardzo teraz interesuje, czy jest swing broni on click, czy moze click-swing_on_release.

Autor:  Dana [ 29 sie 2008, 23:14 ]
Tytuł: 

Nie chodzi o sam combat...tak ogólnie. Tak czy siak, pewnie będzie fajna siekanka tylko że ja zaliczam się do PvP-ersów z nazwy według klasyfikacji Kondradora.

Autor:  brazz [ 29 sie 2008, 23:18 ]
Tytuł: 

jedyne co mnie martwi to melee combat. wgyląda na znacznie mniej kompleksowy niż ten z mount&blade. zalatuje bezmyślnym biciem w lewy przycisk myszy.

Autor:  Lpam [ 29 sie 2008, 23:25 ]
Tytuł: 

wszystkim bylo zrozumiale, ze to bedzie niszowy tytul
zeby nie skonczlo sie taka nisza jak AoC tzn masochistow lubiacych wpierdalac trociny.
mam taka sama nadzieje na sukces DF jak kazdy ale realistycznie patrzac, biarac pod uwage ich dotychczasowa (zdawkowa) komunikacje z community, mozliwosci techniczno-logistyczno-kadrowe, watpliwosci sa uzasadnione.
jestem nisza przeferujaca rozgrywke zblizona do fps z full lootem i rozwinieta polityka miedzy-gildiowa. nie jestem natomiast masochista ktoremu przyjemnosc sprawi czytanie oficjalnego forum na ktorym dev pojawi sie raz na po roku, i sciaganie patchy raz na 2 lata.
pozostaje nadzieja ze pozytywem tak malego dev teamu jest zajebiscie jednolity, uporzadkowany, udokumentowany kod.

Autor:  Mac [ 29 sie 2008, 23:39 ]
Tytuł: 

Wlasnie skonczylem ogladac filmik... O JA PIERDOLE... jak bedzie rozsadna ilosc bugow to zadnego wiecej mmo nie potrzebuje. :D

Autor:  artvries [ 29 sie 2008, 23:48 ]
Tytuł: 

no coś pięknego :) gra ma wszystkie to czego dzisiejsze mmo nie maja :) no prócz ślicznej grafiki :) ale kogo to obchodzi :)

Autor:  Mac [ 29 sie 2008, 23:52 ]
Tytuł: 

Jeszcze oficjalne info o becie od Tasosa, ale zadnych szczegolow niestety nie ma:
http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=64329

Autor:  Mendol [ 30 sie 2008, 00:11 ]
Tytuł: 

ciekawe jak wyglada dokladnie melee combat. po filmikach niewiele widac.

Autor:  joshe [ 30 sie 2008, 00:15 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Hardcore PVP gra nie ma racji bytu w "wielkim swiecie MMO", skoro z 70% graczy to carebearsiki, pozostale 25% to PVP-ers tylko z nazwy, a reszta... reszta czeka wlasnie na DFO i bedzie w niego grac, jesli wszystko bedzie dobrze.

Niektórzy z tej reszty czekają na MO, który na GC w leipzigu zrobił furorę, a nie mrzonki pokroju DF.

Am I addicted ?

Strona 25 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team