mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 14:54 
Cytuj  
Woja/maga/lucznika typowego dla gier skill-based co najwyzej... No pewnie celowanie w strafe'ujacego przeciwnika strzalami lecacymi po paraboli bedzie znacznie trudniejsze od mashowania przyciskow biegajac chaotycznie dookola, a czy to zbalansuja jakos, to dowiemy sie zapewne po premierze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 16:48 
Cytuj  
Ja tam preferuje bieganie w dobrze dobranych grupkach, balans jeden do jeden nie jest obowiazkowy.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 17:34 
Cytuj  
generalnie wazne aby zablansowali small group pvp 5v5 np. zbalansowanie 1v1 w takiej grze jak DFO mija sie z celem.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 17:44 
Cytuj  
W dobrej grze PVP - jest. Jak jest balans 1v1 to automatycznie jest tez balans 6v6 i 5349583453v5349583453.

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 17:57 
Cytuj  
wyjatkowo sie zgodze z konrador. bo co oznacza balans 5 vs 5? 5 wojow ma rowne szanse z 5 magami? zreszta tu nie ma typowych klas i balans bedzie wygladal inaczej niz w typowych lewelowkach. nie chcialbym tylko aby czesc skilli bitewnych bylo o dupe rozbic ze wzgledu na "nowosci" (z tego co kojarze tak jest teraz w aoc i barb traci na dpsie ze wzgledu na "nowosci" a postacie castujace juz nie).
zreszta ze wzgledu na lootowanie walki 1 vs 1 powinny byc zbalansowane. jesli jakies skille beda do niczego to nie dosc ze bedzie sie co chwile ginac to dodatkowo caly sprzet bedzie szedl do skrzyni wroga

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 17:59 
Cytuj  
konrador napisał(a):
W dobrej grze PVP - jest. Jak jest balans 1v1 to automatycznie jest tez balans 6v6 i 5349583453v5349583453.

Tylko ze tzw. balans pvp jest jak perpetum mobile. KAzdy o tym mowi, ale nikt go nigdy nie widzial.
Kazdy ma nie pomysl, ale nikomu nie udalo sie i nie uda sie go wykonac.

Raczej trzeba podejsc do sprawy z z drugiej strony. W ksiazkach assasini zawsze kosza magow, a magowie wojownikow a wojownicy tych pierwszych. Mozna to zawsze troche rozbudowac.
Poprostu tzw. balans powinien sie przesunac w strone tego co potrafi zrobic gracz a nie jego postac.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 18:05 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Raczej trzeba podejsc do sprawy z z drugiej strony. W ksiazkach assasini zawsze kosza magow, a magowie wojownikow a wojownicy tych pierwszych. Mozna to zawsze troche rozbudowac.
Poprostu tzw. balans powinien sie przesunac w strone tego co potrafi zrobic gracz a nie jego postac.

Daj tytuły, chętnie przeczytam kto takie "epickie dzieła" popełnia.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 18:12 
Cytuj  
joshe napisał(a):
iniside napisał(a):
Raczej trzeba podejsc do sprawy z z drugiej strony. W ksiazkach assasini zawsze kosza magow, a magowie wojownikow a wojownicy tych pierwszych. Mozna to zawsze troche rozbudowac.
Poprostu tzw. balans powinien sie przesunac w strone tego co potrafi zrobic gracz a nie jego postac.

Daj tytuły, chętnie przeczytam kto takie "epickie dzieła" popełnia.

Nie pamietam :<. Ale z grubsza tak to wyglada, chociaz to zalezy kto jest glownym bohaterem :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 18:13 
Cytuj  
konrador napisał(a):
W dobrej grze PVP - jest. Jak jest balans 1v1 to automatycznie jest tez balans 6v6 i 5349583453v5349583453.

Masz racje ale to sie tyczy gier fps, gdzie w oczywisty sposob kazdy startuje na rownych warunkach. W mmorpg przy pewnym stopniu komplikacji mechaniki i zroznicowaniu klas proba balansowania 1-1 jest kreceniem sie w kolko.


_________________
Χ Ξ Σ

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 18:14 
Cytuj  
Komuś coś się pomyliło, jaki balans 1vs1, mmorpg to nie cs, niby oczywistość...


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 18:21 
Cytuj  
Słyszałem że developerom sandboxów stępiły się nożyce, skruszyły kamienie i spalił wszelki papier.
Podejrzewam jednak że ostało się trochę srajtaśmy, nóż i resztka kamienia z zapalniczki, które da się zapewne wykorzystać w nieskomplikowanej gierce.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 18:25 
Cytuj  
Nie liczmy na balans 1v1, bo w grze z tyloma opcjami zawsze trafi sie jakas konkretna kontra z ktora nie bedziemy mogli wiele zrobic. Rozwijajac postac musimy sie na cos zdecydowac i jednoczesnie z czegos zrezygnowac, a te braki w naszym buildzie musimy łatać dobierajac odpowiedni teren do walki, odpowiednie party, czy patrzeć na inne warunki dzialajace na nasza korzysc.
Dlatego np łucznik vs woj na rownym terenie nie ma wielkich szans, ale gdyby siedzial na drzewie, to sytuacja by sie odwrocila diametralnie.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 19:20 
Cytuj  
W DFO nie ma zroznicowania klas. W DFO nie ma klas. Nikomu sie nic pomylilo, komus sie po prostu nie wie, ze istnieja inne systemy od papier>nozyce>kamien, ktory musi byc zastosowany tylko i wylacznie w momencie, gdy postaci o roznych umiejetnosciach (klasy) sa tak bardzo odmienne, ze trudno zrobic z nimi cos na tyle sensownego, zeby jedna nie byla zbyt mocna lub zbyt slaba w stosunku do drugiej, trzeciej, czwartej, piatej i szostej.

Zreszta wtf jaki papier, jakie nozyce, jaki balans, jakie klasy, w co ja sie daje wmieszac w ogole. Co poniektorzy musza zmienic myslenie.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 19:22 
Cytuj  
Założenie: tarczą zbierasz strzały, siekierką strugasz drzewo
Będzie czy nie będzie zaimplementowane w DFo ?
Może chociaż siekiereczki do rzucania tudzież oszczepy, czy cokolwiek tego typu jak w np. M&B ?


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 19:52 
Cytuj  
konrador jak zawsze, najpierw wyczerpująca odpowie na cos calkowicie bezsensownego a potem sie otrzasa i mysli wtf, po co ja to pisze?
:D

---

http://beta.thenoobcomic.com/df_preview ... -melee.jpg

mam nadzieje ze to noc, przy pelnym ksiezycu... brakuje prawdziwego mroku w grach...


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 20:03 
Cytuj  
obraz sobie przyciemnij.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 20:06 
Cytuj  
Kurde, rzeczywiscie, thx , jednak czasem mozna spotkac dobrego czlowieka


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.


Posty: 24
Dołączył(a): 5.10.2008
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 20:16 
Cytuj  
sqall, ja jestem dobrym czlowiekiem :P Moze masz racje, choc ja osobiscie nie lubie klimatow horrorow, tajemnicy strachu etc, to mysle ze noce sa bezplciowe, jakas mgla (miejscami), ciemniejsze podloze kiedy nie swieci ksiezyc, etc etc.
Zobaczymy jak bedzie ostatecznie, a mysle ze jak tworcy wykaza chec, to pewnie patche i dodatki beda zawieraly takie "poprawki" badz udoskonalenia (jesli gracze sie upomnia :D )


_________________
Obrazek

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 20:23 
Cytuj  
konrador jak zawsze, najpierw wyczerpująca odpowie na cos calkowicie bezsensownego a potem sie otrzasa i mysli wtf, po co ja to pisze?

Jestem mily po prostu. :-)

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 20:29 
Cytuj  
Mimo, ze w takim systemie nie ma mowy o jednej definicji maga, woja, lucznika itd.To jednak jakies tam schematy sie utworza, cos dla danej profesji bedzie must have, inne skille beda useless, nie ma co sie czarowac.Schematy beda istniec jesli bedzie istnial ograniczajacy skill cap, no chyba, ze mozna uczyc sie wszystkiego na potege wtedy bedziemy miec doczynienia z chodzacymi terminatorami w rekach no life'ow(zart).Jestem tego ciekawy ;o


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.