MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 25 z 120

Autor:  konrador [ 9 gru 2008, 14:54 ]
Tytuł: 

Woja/maga/lucznika typowego dla gier skill-based co najwyzej... No pewnie celowanie w strafe'ujacego przeciwnika strzalami lecacymi po paraboli bedzie znacznie trudniejsze od mashowania przyciskow biegajac chaotycznie dookola, a czy to zbalansuja jakos, to dowiemy sie zapewne po premierze.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 9 gru 2008, 16:48 ]
Tytuł: 

Ja tam preferuje bieganie w dobrze dobranych grupkach, balans jeden do jeden nie jest obowiazkowy.

Autor:  Aenima [ 9 gru 2008, 17:34 ]
Tytuł: 

generalnie wazne aby zablansowali small group pvp 5v5 np. zbalansowanie 1v1 w takiej grze jak DFO mija sie z celem.

Autor:  konrador [ 9 gru 2008, 17:44 ]
Tytuł: 

W dobrej grze PVP - jest. Jak jest balans 1v1 to automatycznie jest tez balans 6v6 i 5349583453v5349583453.

Autor:  Kabu [ 9 gru 2008, 17:57 ]
Tytuł: 

wyjatkowo sie zgodze z konrador. bo co oznacza balans 5 vs 5? 5 wojow ma rowne szanse z 5 magami? zreszta tu nie ma typowych klas i balans bedzie wygladal inaczej niz w typowych lewelowkach. nie chcialbym tylko aby czesc skilli bitewnych bylo o dupe rozbic ze wzgledu na "nowosci" (z tego co kojarze tak jest teraz w aoc i barb traci na dpsie ze wzgledu na "nowosci" a postacie castujace juz nie).
zreszta ze wzgledu na lootowanie walki 1 vs 1 powinny byc zbalansowane. jesli jakies skille beda do niczego to nie dosc ze bedzie sie co chwile ginac to dodatkowo caly sprzet bedzie szedl do skrzyni wroga

Autor:  iniside [ 9 gru 2008, 17:59 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
W dobrej grze PVP - jest. Jak jest balans 1v1 to automatycznie jest tez balans 6v6 i 5349583453v5349583453.

Tylko ze tzw. balans pvp jest jak perpetum mobile. KAzdy o tym mowi, ale nikt go nigdy nie widzial.
Kazdy ma nie pomysl, ale nikomu nie udalo sie i nie uda sie go wykonac.

Raczej trzeba podejsc do sprawy z z drugiej strony. W ksiazkach assasini zawsze kosza magow, a magowie wojownikow a wojownicy tych pierwszych. Mozna to zawsze troche rozbudowac.
Poprostu tzw. balans powinien sie przesunac w strone tego co potrafi zrobic gracz a nie jego postac.

Autor:  joshe [ 9 gru 2008, 18:05 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Raczej trzeba podejsc do sprawy z z drugiej strony. W ksiazkach assasini zawsze kosza magow, a magowie wojownikow a wojownicy tych pierwszych. Mozna to zawsze troche rozbudowac.
Poprostu tzw. balans powinien sie przesunac w strone tego co potrafi zrobic gracz a nie jego postac.

Daj tytuły, chętnie przeczytam kto takie "epickie dzieła" popełnia.

Autor:  iniside [ 9 gru 2008, 18:12 ]
Tytuł: 

joshe napisał(a):
iniside napisał(a):
Raczej trzeba podejsc do sprawy z z drugiej strony. W ksiazkach assasini zawsze kosza magow, a magowie wojownikow a wojownicy tych pierwszych. Mozna to zawsze troche rozbudowac.
Poprostu tzw. balans powinien sie przesunac w strone tego co potrafi zrobic gracz a nie jego postac.

Daj tytuły, chętnie przeczytam kto takie "epickie dzieła" popełnia.

Nie pamietam :<. Ale z grubsza tak to wyglada, chociaz to zalezy kto jest glownym bohaterem :P.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 9 gru 2008, 18:13 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
W dobrej grze PVP - jest. Jak jest balans 1v1 to automatycznie jest tez balans 6v6 i 5349583453v5349583453.

Masz racje ale to sie tyczy gier fps, gdzie w oczywisty sposob kazdy startuje na rownych warunkach. W mmorpg przy pewnym stopniu komplikacji mechaniki i zroznicowaniu klas proba balansowania 1-1 jest kreceniem sie w kolko.

Autor:  MagPS [ 9 gru 2008, 18:14 ]
Tytuł: 

Komuś coś się pomyliło, jaki balans 1vs1, mmorpg to nie cs, niby oczywistość...

Autor:  joshe [ 9 gru 2008, 18:21 ]
Tytuł: 

Słyszałem że developerom sandboxów stępiły się nożyce, skruszyły kamienie i spalił wszelki papier.
Podejrzewam jednak że ostało się trochę srajtaśmy, nóż i resztka kamienia z zapalniczki, które da się zapewne wykorzystać w nieskomplikowanej gierce.

Autor:  Quetzacotl [ 9 gru 2008, 18:25 ]
Tytuł: 

Nie liczmy na balans 1v1, bo w grze z tyloma opcjami zawsze trafi sie jakas konkretna kontra z ktora nie bedziemy mogli wiele zrobic. Rozwijajac postac musimy sie na cos zdecydowac i jednoczesnie z czegos zrezygnowac, a te braki w naszym buildzie musimy łatać dobierajac odpowiedni teren do walki, odpowiednie party, czy patrzeć na inne warunki dzialajace na nasza korzysc.
Dlatego np łucznik vs woj na rownym terenie nie ma wielkich szans, ale gdyby siedzial na drzewie, to sytuacja by sie odwrocila diametralnie.

Autor:  konrador [ 9 gru 2008, 19:20 ]
Tytuł: 

W DFO nie ma zroznicowania klas. W DFO nie ma klas. Nikomu sie nic pomylilo, komus sie po prostu nie wie, ze istnieja inne systemy od papier>nozyce>kamien, ktory musi byc zastosowany tylko i wylacznie w momencie, gdy postaci o roznych umiejetnosciach (klasy) sa tak bardzo odmienne, ze trudno zrobic z nimi cos na tyle sensownego, zeby jedna nie byla zbyt mocna lub zbyt slaba w stosunku do drugiej, trzeciej, czwartej, piatej i szostej.

Zreszta wtf jaki papier, jakie nozyce, jaki balans, jakie klasy, w co ja sie daje wmieszac w ogole. Co poniektorzy musza zmienic myslenie.

Autor:  joshe [ 9 gru 2008, 19:22 ]
Tytuł: 

Założenie: tarczą zbierasz strzały, siekierką strugasz drzewo
Będzie czy nie będzie zaimplementowane w DFo ?
Może chociaż siekiereczki do rzucania tudzież oszczepy, czy cokolwiek tego typu jak w np. M&B ?

Autor:  sqall [ 9 gru 2008, 19:52 ]
Tytuł: 

konrador jak zawsze, najpierw wyczerpująca odpowie na cos calkowicie bezsensownego a potem sie otrzasa i mysli wtf, po co ja to pisze?
:D

---

http://beta.thenoobcomic.com/df_preview ... -melee.jpg

mam nadzieje ze to noc, przy pelnym ksiezycu... brakuje prawdziwego mroku w grach...

Autor:  brazz [ 9 gru 2008, 20:03 ]
Tytuł: 

obraz sobie przyciemnij.

Autor:  sqall [ 9 gru 2008, 20:06 ]
Tytuł: 

Kurde, rzeczywiscie, thx , jednak czasem mozna spotkac dobrego czlowieka

Autor:  Sharub [ 9 gru 2008, 20:16 ]
Tytuł: 

sqall, ja jestem dobrym czlowiekiem :P Moze masz racje, choc ja osobiscie nie lubie klimatow horrorow, tajemnicy strachu etc, to mysle ze noce sa bezplciowe, jakas mgla (miejscami), ciemniejsze podloze kiedy nie swieci ksiezyc, etc etc.
Zobaczymy jak bedzie ostatecznie, a mysle ze jak tworcy wykaza chec, to pewnie patche i dodatki beda zawieraly takie "poprawki" badz udoskonalenia (jesli gracze sie upomnia :D )

Autor:  konrador [ 9 gru 2008, 20:23 ]
Tytuł: 

konrador jak zawsze, najpierw wyczerpująca odpowie na cos calkowicie bezsensownego a potem sie otrzasa i mysli wtf, po co ja to pisze?

Jestem mily po prostu. :-)

Autor:  Motopompa [ 9 gru 2008, 20:29 ]
Tytuł: 

Mimo, ze w takim systemie nie ma mowy o jednej definicji maga, woja, lucznika itd.To jednak jakies tam schematy sie utworza, cos dla danej profesji bedzie must have, inne skille beda useless, nie ma co sie czarowac.Schematy beda istniec jesli bedzie istnial ograniczajacy skill cap, no chyba, ze mozna uczyc sie wszystkiego na potege wtedy bedziemy miec doczynienia z chodzacymi terminatorami w rekach no life'ow(zart).Jestem tego ciekawy ;o

Strona 25 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team