mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 20:34 
Cytuj  
Skill mial spadac, jezeli go nie uzywamy. Zeby tylko nie spadal za wolno, bo rzeczywiscie bedzie tragedia z niektorymi.


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 20:44 
Cytuj  
zdaje się, że można się oduczyć skillów (czyt. bardzo szybki, jesli nie natychmiastowy proces)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 20:47 
Cytuj  
konrador napisał(a):
W DFO nie ma zroznicowania klas. W DFO nie ma klas. Nikomu sie nic pomylilo, komus sie po prostu nie wie, ze istnieja inne systemy od papier>nozyce>kamien, ktory musi byc zastosowany tylko i wylacznie w momencie, gdy postaci o roznych umiejetnosciach (klasy) sa tak bardzo odmienne, ze trudno zrobic z nimi cos na tyle sensownego, zeby jedna nie byla zbyt mocna lub zbyt slaba w stosunku do drugiej, trzeciej, czwartej, piatej i szostej.

Klasy sa, jak w kazdym mmorpg poprzez zaimplementowanie podstawowego podzialu melee/ranged/heal/magic . To, ze mozesz sam tworzyc kombinacje nie zmienia faktu, ze kazdy bedzie sie w czyms specjalizowal. O balansie mozna mowic wtedy jak wszyscy by wymaksowali skile, bedac jednoczesnie super magiem, imba healerem itd. Tylko gra wtedy by byla strasznie nudna. Skill decay mam nadzieje temu zapobiegnie.Szbko sie pewnie okaze, ze jakies specjalizacje czy hybrydy sa lepsze od innych, a nerf jednej strony hybrydy moze spowodowac zgimpowanie jakiejs specjalizacji. Skill system to zwyczajnie tworzenie wlasnych klas. Bezdyskusyjnie jest lepszy niz predefiniowane wersje w levelowkach.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 20:54 
Cytuj  
[przypuszczenie]moze dany skill bedzie spadal szybciej, nie tylko pdoczas jego nie uzywania ale i wtedy, kiedy bedziemy regularnie uzywac innego, przeciwnego, np. melle/cast[/przypuszczenie]


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 21:39 
Cytuj  
oni nawet nie potwierdzili oficjalnie ze bedzie skill decay :]

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 21:47 
Cytuj  
No jakby mialo nie byc to fail przepotezny.
Barbarian z berdyszem w jednej rece miotajacy fajerbole druga.

W sumie to mysle, ze moze to byc cos jeszcze innego. Chociazby decay skilla przeciwnego (jak ktos madrze stwierdzil powyzej).



BTW, zaczalem lapac hype, GTFO plx ;-)


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 22:36 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Barbarian z berdyszem w jednej rece miotajacy fajerbole druga.


Awesome!
Imo wlasnie o to chodzi w classless systemach.
Wiekszosc pewnie bedzie celowac w zbalansowane i maksymalnie uzyteczne template'y ale jak ktos chce byc ninja rybakiem w pelnej plycie to czemu mu zabraniac.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 22:40 
Cytuj  
tak sobie mysle ze dobrym rozwiazaniem by bylo stracenie 5-10% skill pointow jako dodatkowe death penalty

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 22:44 
Cytuj  
Postal napisał(a):
tak sobie mysle ze dobrym rozwiazaniem by bylo stracenie 5-10% skill pointow jako dodatkowe death penalty


Jeszcze lepiej jak w diablo dead to dead :lol:


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 22:46 
Cytuj  
exodus napisał(a):
Zychoo napisał(a):
Barbarian z berdyszem w jednej rece miotajacy fajerbole druga.


Awesome!
Imo wlasnie o to chodzi w classless systemach.
Wiekszosc pewnie bedzie celowac w zbalansowane i maksymalnie uzyteczne template'y ale jak ktos chce byc ninja rybakiem w pelnej plycie to czemu mu zabraniac.

Nikt, chodzi o to zeby nie doszlo do absurdu w stylu, ze jedna postac potrafi wszystko.
Mag ktory cale zycie spedzil czytajac ksiazki nigdy nie bedzie potrafil machac mieczem (no chyba ze jakis car rzuci), tak samo wojownik ktory ie potrafi czytac nigdy nie bedzie dobrym magiem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 23:21 
Cytuj  
Tak powinno być, chodzi po prostu o to zeby nie trzeba bylo co chwile robic chara od nowa, jak sie znudzi dany styl/klasa etc. po prostu, po ludzku ;) . Nie mozna isc w druga skrajnosc zeby biegaly same magi w plate z halabardami.


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 23:25 
Cytuj  
exodus napisał(a):
Zychoo napisał(a):
Barbarian z berdyszem w jednej rece miotajacy fajerbole druga.


Awesome!
Imo wlasnie o to chodzi w classless systemach.
Wiekszosc pewnie bedzie celowac w zbalansowane i maksymalnie uzyteczne template'y ale jak ktos chce byc ninja rybakiem w pelnej plycie to czemu mu zabraniac.



AGREED.
k

**

Posty: 350
Dołączył(a): 7.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 23:29 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Barbarian z berdyszem w jednej rece miotajacy fajerbole druga.


Ekhm, ekhm! Ultima Online.. no nie? W uo warrior bez magii byl bezuzyteczny :<

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 23:32 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
No jak to czemu mu nie zabraniac.
Jak ma byc rybakiem ninja w pelnej plycie to bedzie i chujowym rybakiem i chujowym ninja i chujowym pelnoplytowcem.


indeed


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 23:33 
Cytuj  
Zalezy o jakim okresie UO mowisz. UO byla gra skillowa (nie, nie chodzi mi tutaj o skill based system) i nie bylo paradoksow, ze MAG zawsze pokonywal dexera bez magery.

Bo template bez magery byly rowniez b. dobre. Zalezalo tylko od tego jak potrafiles swoja postacia grac.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 9 gru 2008, 23:42 
Cytuj  
Coraz wiekszy hype sie robi... ostatnio mam wrazenie ze jak dostaniemy bete, czy tam jak wydadza gre (jesli OB nie bedzie), to gra sie okaze ani dobra ani zla... po protsu srednia, bez wyrazu...


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 06:58 
Cytuj  
a ktoś sie orientuje czy w DFO będą resy? wg mnie jest to straszna bzdura jesli ktos chce miec balans w grze. Nie wiem kto to pierwszy wprowadzil, ale od pewnego momentu mozna to znalezc w kazdej grze rpg.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 09:04 
Cytuj  
Mam nadzieje, ze bedzie to na wzor UO przed AoSem. Jeden skill odpowiadajacy za magic ressistance + armor rating ze zbroi / czarow przeciwko melee.

Podzial na szkoly magii itp jest rzeczywiscie chujowy.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 09:17 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Mam nadzieje, ze bedzie to na wzor UO przed AoSem. Jeden skill odpowiadajacy za magic ressistance + armor rating ze zbroi / czarow przeciwko melee.

Podzial na szkoly magii itp jest rzeczywiscie chujowy.

Resity moga byc na typy dmg. Co w swiecie fantasy jest imo norma;lne (o kto rzucil czar ktory daje mu +4 odpornosci na ogien).
A z resistami na szkoly magii to jam sue nie spotkal w sensie (evocation, Conjuration. Alteration itd ).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 gru 2008, 10:06 
Cytuj  
tak sobie mysle ze dobrym rozwiazaniem by bylo stracenie 5-10% skill pointow

Moze nie popadajmy w skrajnosci? Wiekszosc gierek odsyla cie po smierci do respawn pointa, jesli w ogole zezwala na opcje zabicia drugiego gracza. Odzyskiwanie kilku ostatnich 5-10% skillpointow kazdej nabytej umiejetnosci, biorac pod uwage, ze niektorzy ginac beda po kilkanascie razy dziennie byloby raczej lekkawo niewygodne...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.