MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 26 z 120

Autor:  sqall [ 9 gru 2008, 20:34 ]
Tytuł: 

Skill mial spadac, jezeli go nie uzywamy. Zeby tylko nie spadal za wolno, bo rzeczywiscie bedzie tragedia z niektorymi.

Autor:  brazz [ 9 gru 2008, 20:44 ]
Tytuł: 

zdaje się, że można się oduczyć skillów (czyt. bardzo szybki, jesli nie natychmiastowy proces)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 9 gru 2008, 20:47 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
W DFO nie ma zroznicowania klas. W DFO nie ma klas. Nikomu sie nic pomylilo, komus sie po prostu nie wie, ze istnieja inne systemy od papier>nozyce>kamien, ktory musi byc zastosowany tylko i wylacznie w momencie, gdy postaci o roznych umiejetnosciach (klasy) sa tak bardzo odmienne, ze trudno zrobic z nimi cos na tyle sensownego, zeby jedna nie byla zbyt mocna lub zbyt slaba w stosunku do drugiej, trzeciej, czwartej, piatej i szostej.

Klasy sa, jak w kazdym mmorpg poprzez zaimplementowanie podstawowego podzialu melee/ranged/heal/magic . To, ze mozesz sam tworzyc kombinacje nie zmienia faktu, ze kazdy bedzie sie w czyms specjalizowal. O balansie mozna mowic wtedy jak wszyscy by wymaksowali skile, bedac jednoczesnie super magiem, imba healerem itd. Tylko gra wtedy by byla strasznie nudna. Skill decay mam nadzieje temu zapobiegnie.Szbko sie pewnie okaze, ze jakies specjalizacje czy hybrydy sa lepsze od innych, a nerf jednej strony hybrydy moze spowodowac zgimpowanie jakiejs specjalizacji. Skill system to zwyczajnie tworzenie wlasnych klas. Bezdyskusyjnie jest lepszy niz predefiniowane wersje w levelowkach.

Autor:  sqall [ 9 gru 2008, 20:54 ]
Tytuł: 

[przypuszczenie]moze dany skill bedzie spadal szybciej, nie tylko pdoczas jego nie uzywania ale i wtedy, kiedy bedziemy regularnie uzywac innego, przeciwnego, np. melle/cast[/przypuszczenie]

Autor:  Postal [ 9 gru 2008, 21:39 ]
Tytuł: 

oni nawet nie potwierdzili oficjalnie ze bedzie skill decay :]

Autor:  Zychoo [ 9 gru 2008, 21:47 ]
Tytuł: 

No jakby mialo nie byc to fail przepotezny.
Barbarian z berdyszem w jednej rece miotajacy fajerbole druga.

W sumie to mysle, ze moze to byc cos jeszcze innego. Chociazby decay skilla przeciwnego (jak ktos madrze stwierdzil powyzej).



BTW, zaczalem lapac hype, GTFO plx ;-)

Autor:  exodus [ 9 gru 2008, 22:36 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Barbarian z berdyszem w jednej rece miotajacy fajerbole druga.


Awesome!
Imo wlasnie o to chodzi w classless systemach.
Wiekszosc pewnie bedzie celowac w zbalansowane i maksymalnie uzyteczne template'y ale jak ktos chce byc ninja rybakiem w pelnej plycie to czemu mu zabraniac.

Autor:  Postal [ 9 gru 2008, 22:40 ]
Tytuł: 

tak sobie mysle ze dobrym rozwiazaniem by bylo stracenie 5-10% skill pointow jako dodatkowe death penalty

Autor:  MagPS [ 9 gru 2008, 22:44 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
tak sobie mysle ze dobrym rozwiazaniem by bylo stracenie 5-10% skill pointow jako dodatkowe death penalty


Jeszcze lepiej jak w diablo dead to dead :lol:

Autor:  iniside [ 9 gru 2008, 22:46 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):
Zychoo napisał(a):
Barbarian z berdyszem w jednej rece miotajacy fajerbole druga.


Awesome!
Imo wlasnie o to chodzi w classless systemach.
Wiekszosc pewnie bedzie celowac w zbalansowane i maksymalnie uzyteczne template'y ale jak ktos chce byc ninja rybakiem w pelnej plycie to czemu mu zabraniac.

Nikt, chodzi o to zeby nie doszlo do absurdu w stylu, ze jedna postac potrafi wszystko.
Mag ktory cale zycie spedzil czytajac ksiazki nigdy nie bedzie potrafil machac mieczem (no chyba ze jakis car rzuci), tak samo wojownik ktory ie potrafi czytac nigdy nie bedzie dobrym magiem.

Autor:  sqall [ 9 gru 2008, 23:21 ]
Tytuł: 

Tak powinno być, chodzi po prostu o to zeby nie trzeba bylo co chwile robic chara od nowa, jak sie znudzi dany styl/klasa etc. po prostu, po ludzku ;) . Nie mozna isc w druga skrajnosc zeby biegaly same magi w plate z halabardami.

Autor:  S@mael [ 9 gru 2008, 23:25 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):
Zychoo napisał(a):
Barbarian z berdyszem w jednej rece miotajacy fajerbole druga.


Awesome!
Imo wlasnie o to chodzi w classless systemach.
Wiekszosc pewnie bedzie celowac w zbalansowane i maksymalnie uzyteczne template'y ale jak ktos chce byc ninja rybakiem w pelnej plycie to czemu mu zabraniac.



AGREED.
k

Autor:  Horght [ 9 gru 2008, 23:29 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Barbarian z berdyszem w jednej rece miotajacy fajerbole druga.


Ekhm, ekhm! Ultima Online.. no nie? W uo warrior bez magii byl bezuzyteczny :<

Autor:  MagPS [ 9 gru 2008, 23:32 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
No jak to czemu mu nie zabraniac.
Jak ma byc rybakiem ninja w pelnej plycie to bedzie i chujowym rybakiem i chujowym ninja i chujowym pelnoplytowcem.


indeed

Autor:  Asmax [ 9 gru 2008, 23:33 ]
Tytuł: 

Zalezy o jakim okresie UO mowisz. UO byla gra skillowa (nie, nie chodzi mi tutaj o skill based system) i nie bylo paradoksow, ze MAG zawsze pokonywal dexera bez magery.

Bo template bez magery byly rowniez b. dobre. Zalezalo tylko od tego jak potrafiles swoja postacia grac.

Autor:  sqall [ 9 gru 2008, 23:42 ]
Tytuł: 

Coraz wiekszy hype sie robi... ostatnio mam wrazenie ze jak dostaniemy bete, czy tam jak wydadza gre (jesli OB nie bedzie), to gra sie okaze ani dobra ani zla... po protsu srednia, bez wyrazu...

Autor:  Quetzacotl [ 10 gru 2008, 06:58 ]
Tytuł: 

a ktoś sie orientuje czy w DFO będą resy? wg mnie jest to straszna bzdura jesli ktos chce miec balans w grze. Nie wiem kto to pierwszy wprowadzil, ale od pewnego momentu mozna to znalezc w kazdej grze rpg.

Autor:  Asmax [ 10 gru 2008, 09:04 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje, ze bedzie to na wzor UO przed AoSem. Jeden skill odpowiadajacy za magic ressistance + armor rating ze zbroi / czarow przeciwko melee.

Podzial na szkoly magii itp jest rzeczywiscie chujowy.

Autor:  iniside [ 10 gru 2008, 09:17 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Mam nadzieje, ze bedzie to na wzor UO przed AoSem. Jeden skill odpowiadajacy za magic ressistance + armor rating ze zbroi / czarow przeciwko melee.

Podzial na szkoly magii itp jest rzeczywiscie chujowy.

Resity moga byc na typy dmg. Co w swiecie fantasy jest imo norma;lne (o kto rzucil czar ktory daje mu +4 odpornosci na ogien).
A z resistami na szkoly magii to jam sue nie spotkal w sensie (evocation, Conjuration. Alteration itd ).

Autor:  konrador [ 10 gru 2008, 10:06 ]
Tytuł: 

tak sobie mysle ze dobrym rozwiazaniem by bylo stracenie 5-10% skill pointow

Moze nie popadajmy w skrajnosci? Wiekszosc gierek odsyla cie po smierci do respawn pointa, jesli w ogole zezwala na opcje zabicia drugiego gracza. Odzyskiwanie kilku ostatnich 5-10% skillpointow kazdej nabytej umiejetnosci, biorac pod uwage, ze niektorzy ginac beda po kilkanascie razy dziennie byloby raczej lekkawo niewygodne...

Strona 26 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team