MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania Newbie - pierwsze kroki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32817
Strona 26 z 49

Autor:  lamoon [ 12 sty 2010, 23:18 ]
Tytuł: 

Nie no miałem na myśli oczywiście konto z postacią :)

Autor:  Highlander [ 13 sty 2010, 10:01 ]
Tytuł: 

Mam pytanie, co w ogole myslicie o grafie w DFO? Czasem patrze na filmy i widzę, że ladna, wezmę inny i wydaje mi się mega gówniana. Nie wiem czy to zależy od tego kiedy dany filmik byl filmowany, czy moze jakosci grafiki ustawionej przez tego co filmowal... w kazdym razie mam wrazenie, ze podczas walki kazdy cios jest zadawany tak samo (patrzac z 3 osoby). A w sumie na samą grafę aż tak narzekań nie widzę, a nawet spotykam się z pozytywnymi komentarzami...

Autor:  noasz [ 13 sty 2010, 10:10 ]
Tytuł: 

1) Grafa troche przypomina Obliviona
2) Widok walki 3 osoba , zalezy od tego czym walczysz , nie masz wplywu na to tak naprawde;)

Autor:  Ossur [ 13 sty 2010, 10:11 ]
Tytuł: 

animacje postaci - średnie, tekstury terenu - powiedzmy że średniej jakości,
ale tam gdzie masz roślinność rośnie trawa i kwiatki, latają jakieś motylki, drzewa się kołyszą, na gałęziach są liście, jak odpalisz cienie to jest na prawdę zajebiście. Jak grasz na min ustawieniach to faktycznie może to wyglądać jak bełt, natomiast po odpaleniu wszystkiego na high, shadery 3 jest przyzwoicie. Cienie oczywiście zabijają performance ale z wyłączonymi tez jest ok.
Co do ciosów podstawowych to są faktycznie 3 animacje...

Autor:  coldzik [ 13 sty 2010, 11:11 ]
Tytuł: 

juz kiedys byla klotnia na temat tego czy w darkfallu animacje sa takie wazne... Co za roznica czy animacji machniecia mieczem jest 3 czy 50? I tak w czasie walki tego nie widzisz... W czasie walki probujesz podarzac wzrokiem za przeciwnikiem i masz w dupie, czy Twoja postac macha z lewej, z prawej czy drapie sie po jajach..

Autor:  Ossur [ 13 sty 2010, 11:15 ]
Tytuł: 

dokładnie...

Autor:  bre [ 13 sty 2010, 11:31 ]
Tytuł: 

Grafika w DFO (jak i wszystko inne) jest dosyc specyficzna. Na maksymalnych ustawieniach moze sie podobac- ma swoj styl, ktory moim zdaniem znaczaco wplywa na klimat tej gry.

W rzeczywistosci jednak w grze, w ktorej liczy sie kazdy FPS (przy slabszych maszynach), czas reakcji i inne tego typu czynniki, granie na maksymalnych detalach jest jak strzal w stope.

Autor:  Highlander [ 13 sty 2010, 11:34 ]
Tytuł: 

*delete*

Autor:  Highlander [ 13 sty 2010, 11:34 ]
Tytuł: 

no dobra animacje nie są aż tak ważne ale może to cieszyc oko tak? wiec jakby bylo wiecej to nie przeszkadza, jedynie same plusy :p ja bym chcial odrąbywac glowy itp. nie wiem jak wy ;p

Autor:  Mendol [ 13 sty 2010, 11:37 ]
Tytuł: 

prawda jest taka, ze zaden filmik nie oddaje klimatu i wygladu dfo.
czy to las, czy miasto, czy wioska na wodzie - w srednich detalach naprawde wyglada to juz bardzo przyjemnie, a dosc czesto sprawia prawdziwa przyjemnosc rozgladanie sie dookola.
na wysokich detalach + shadows gra prezentuje sie jeszcze lepiej, ale jest to kosztem fpsow co w przypadku dfo jest dosc istotne.

ja gram na srednich detalach, w okienku, bez shadows i mam ~120 klatek,
jak sie pojawia wiecej osob to mam spadek do 80.
dziwne jest tylko to, ze po zmianie karty graficznej nie zauwazylem praktycznie zadnej roznicy w wydajnosci ;/

Autor:  coldzik [ 13 sty 2010, 11:37 ]
Tytuł: 

High zaufaj mi, ze jak pograsz to sam stwierdzisz, ze masz w dupie te animacje :D... Jak byla beta i pojawialy sie filmiki, to kazdy twierdzil, ze animacje sa do bani etc... Zagranie w to zweryfikowalo wszystko...
Nie zwracasz uwagi na animacje, gdyz nawet jak nie walczysz to bardziej skupiasz sie na odglosach i przegladaniu terenu w poszukiwaniu a to chaos chestow, a to przeciwnikow, wiec nie ma czasu na to, by nacieszyc sie animacjami :D

A w walce adrenalina tak skacze, ze wylaczasz sie na wszystko i widzisz wylacznie przeciwnika...

Autor:  Mendol [ 13 sty 2010, 11:38 ]
Tytuł: 

no dokladnie. jak sie oglada filmiki to wyglada to srednio, ale w ferworze walki nie masz czasu sie nad tym zastanawiac za bardzo :)

Autor:  coldzik [ 13 sty 2010, 11:47 ]
Tytuł: 

a ja tak z innej beczki...

Czy Destroyer + z Archery to gowno co daje +3 resa sie sumuje? Czy np. Destroyer sie wlacza w czasie gdy mamy melle weapona, a umiejetnosc z Archery w czasie gdy mamy luk? Tak sie zastanawiam bo kurde + 8 resa to calkiem si by bylo, chociaz ludzie i tak z archery raczej biora aquatic shota...

A ja i tak nie chce uzywac nic poza LM, GM oraz WC, wiec jakby sie sumowalo to 8 resa dla mnie by bylo cacy

Autor:  smeagollum [ 13 sty 2010, 11:47 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
dziwne jest tylko to, ze po zmianie karty graficznej nie zauwazylem praktycznie zadnej roznicy w wydajnosci ;/


Miałem dokładnie te same odczucia jak zmieniłem kartę dawno temu. Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że w przypadku DFO bardzo duże znaczenie ma CPU.
Obecnie gram na jakimś gównie biurowym, do którego dokupiłem byle jaką kartę (GT 220) ale ma to to C2D z zegarem ponad 3G (to chyba standard obecnie, skoro w biurowych komputerach montują takie procki - wcześniej miałem Athlona X2 w maszynie z dużo dużo lepszą kartą) i DFO śmiga w 1920x1080 na średnich tak jak smigało.. I ciekawy jestem jak się zachowa taki marny zestaw ale z solidnym procesorem przy siege jakimś. Na poprzednim sprzęcie miałem kilka-kilkanaście klatek zaledwie, pomimo wypasionej karty.

Autor:  coldzik [ 13 sty 2010, 11:50 ]
Tytuł: 

z tymi fpsami u mnie tez dziwna sprawa. Bo nie wazne jakie ustawienia pozmieniam to i tak zawsze mam tyle samo... Co ciekawe nawet zmiana rozdzialki, granie w full window, nie wplywa w ogole na licznik fpsow...

Autor:  Highlander [ 13 sty 2010, 11:53 ]
Tytuł: 

W każdym bądź razie grafika moim zdaniem jest znośna. Po filmach ciezko cokolwiek stwierdzic, bo to jest od zabugowanego scierwa po piękne krajobrazy... w kazdym razie 90% czasu sie chyba spedza w fpp?

Autor:  Highlander [ 13 sty 2010, 11:53 ]
Tytuł: 

W każdym bądź razie grafika moim zdaniem jest znośna. Po filmach ciezko cokolwiek stwierdzic, bo to jest od zabugowanego scierwa po piękne krajobrazy... w kazdym razie 90% czasu sie chyba spedza w fpp? hmm napisaliscie cos o dzwieku... tak dobry jest? ze latwo rozpoznac skad slychac odglosy?

Autor:  Mendol [ 13 sty 2010, 11:55 ]
Tytuł: 

dzwiek to niestety podstawa w dfo :)
latwo rozpoznac skad, co kto robi (czy castuje, czy rabie drzewo, czy walczy, z ktorej strony).

Autor:  Highlander [ 13 sty 2010, 11:56 ]
Tytuł: 

to zajebiscie ;] mmofps w klimacie fantasy :P

@na dole
Fatality HS1000- przypomina mi sie jak taki koles z cod4 (znanego klanu) wlecial na lana w tych sluchawkach. Wszyscy go wysmiali, na następnym juz mial inne :P

Autor:  karloss_g [ 13 sty 2010, 11:56 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
hmm napisaliscie cos o dzwieku... tak dobry jest? ze latwo rozpoznac skad slychac odglosy?


nie wiem czy dobry, na pewno stresujący, w żadnej grze nie miałem takiego ciśnienia przerabiając drewno na deski i słysząc zbliżające się kroki jakie mam w DF :P.

Strona 26 z 49 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team