iniside napisał(a):
Asmax napisał(a):
Mam nadzieje, ze bedzie to na wzor UO przed AoSem. Jeden skill odpowiadajacy za magic ressistance + armor rating ze zbroi / czarow przeciwko melee.
Podzial na szkoly magii itp jest rzeczywiscie chujowy.
Resity moga byc na typy dmg. Co w swiecie fantasy jest imo norma;lne (o kto rzucil czar ktory daje mu +4 odpornosci na ogien).
A z resistami na szkoly magii to jam sue nie spotkal w sensie (evocation, Conjuration. Alteration itd ).
no właśnie chodzi o typy dmg, bo im ich wiecej tym mniej znaczenia w walce ma skill a wiecej ślepy los, bo tylko fart odpowiada za to czy trafimy na przeciwnika podatnego na nasza siekierke czy na odwrot. A jako, że resow podczas walki raczej nie zmienisz (no chyba ze nosisz ze soba wszystkie rodzaje broni i zbroi na kazdy przypadek), to walka miedzy graczami o podobnym poziomie playerskilla jest przesądzona z góry.
Jeszcze co do dyskusji, że nie ma klas, bo jest skill system. Oczywiscie, ale pisząc np. łucznik mam na mysli osobe, ktora UMIE walczyc łukiem.
Juz nie zwazajac na fakt, ze nie mozna miec wszystkiego zmaxowanego, to jeszcze trzeba pamietac, ze sam skill na 100% nie oznacza, ze umiemy z niego korzystać, a rzadko kto jest na tyle genialny zeby ogarniać wszystko na wysokim poziomie, czyli na takim ktory daje realne szanse w PvP.