mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 23:24 
Cytuj  
Teraz popadacie w czysty fanboizm co gorsza bezpodstawny bez bety.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 23:29 
Cytuj  
mam wrazenie alda, ze chyba brakuje ci troche autorytetow w zyciu. i jarasz sie jak dziecko opowiesciami sprzed 10 lat ;-/
animacje/grafika nigdy mi nie przeszkadzaly zbytnio o ile gra byla grywalna.
juche i zabijanie kazdego kto podlecial miales w aoc, a i krwi pewnie bylo wiecej.
na razie z tego co widac na filmiku to mamy ffa pvp + fps combat (skill based... czyli kto szybciej strejfuje) + walka na mountach.
i nikt tutaj nie mowi o mobach bo ci, ktorzy pisza wiedza o co chodzi w dfo.
natomiast biorac pod uwage rozwoj tej gry jak i czas poswiecony na jej stworzenie, nie wyglada to super rewelacyjnie. oczywiscie nie znamy szczegolow jak w przypadku aoc, opieramy sie na tym co nam pokazuja.

czyli pokazali dwie nowe rzeczy ostatnio nie spotykane w mmo: walke na mountach i system walki.
cala reszta sorry, ale w jakiejs tam czesci istnieje w grach.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 23:29 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
wlaczam filmik , i w pierwszych minutach filmu widze grupke bydlakow rollujacych kazdego co podleci , wszedzie bryzgajaca na wszystkie kierunki jucha


Haha.. dokladnie, ten gank na samym wstepie byl swietny, 4v1, gosc zaczyna sie niepewnie cofac, w koncu zostaje przyparty do sciany w rogu, cos pieknego. :] Stare dobre czasy maja szanse powrocic jak nic.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 23:30 
Cytuj  
te stare 'dobre czasy' to nawet w wowie mozesz miec.
redrum walka na morzu ok, ale jak dla mnie wyglada jak dodana troche na sile. wolalbym dopracowany content na 'ziemi' niz to cos na wodzie ;-/
anyway mam nadzieje, ze dfo bedzie chociaz w polowie tak dobre jak zapowiadali. nawet 20% tego mi wystarczy. tylko, ze mozliwosc 'zapisania' sie do bety o niczym nie swiadczy...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 23:34 
Cytuj  
Mendolenie. :)

Nie ma zadnego innego mmo ktore by te wszystkie wymienione cechy laczylo. Tzn. ffa pvp, loot, naval combat, skill based etc etc. Wiec nie pisz ze to juz wszystko bylo, bo nawet jesli, to nie bylo tego wszystkiego w 1 grze od czasow UO.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 23:39 
Cytuj  
nie bylo. tu sie zgodze. pytanie czy bedzie to zrobione na rozsadnym poziomie czy dostaniemy srednio wykonany naval combat, mount combat, sieges.
btw to skill based to bardziej mi wyglada na fps skill niz cokolwiek innego.

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 23:39 
Cytuj  
Uprzedzam: Fanboism, nieuzasadniony hype, anty wow flame incoming:

Mendol niestety, ale WoW to zaprzeczenie owych "dobrych czasow", to czego niektorzy chca to zadne tam dotykanie mobow na czas w kolejnym instance. Chodzi o konkretna rzez, rozwalenie grupki wroga, pokrojenie cial, wywalenie gratow do smietnika i bieganie dookola z glowami chwalac sie swoja zajebistoscia. WoW, AoC, WAR tego nie dadza, bo tam sa levele, nie ma skillbased, nie ma full lootu to sa calkowicie inne gry.
Wow to genialna pve game, mistrz pod gatunku. Aoc pomine grzecznie milczeniem, a WAR sie zapowiada na swietna gierke w ktorej mozna sie zalogowac i bezstresowo pomachac axem/rozdzka bez obawy ze sie straci items i mama bedzie musiala koxowac dodge na krzeslach. I to tez bedzie fajne, ale DFO to taka mgielka, promyk nadziei na true pvp mmo w ktorym mozna sie bawic jak "starym" UO.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 23:41 
Cytuj  
no wlasnie, jedyne co nam pozostalo to nadzieja :-)
anyway pozyjemy, zobaczymy.
o ile dozyjemy :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 30 sie 2008, 23:59 
Cytuj  
Nie mendolku,niczego mi nie brakuje w zyciu jestem szczesliwy czlowiek;) co dziwne ty jak podkreslasz nieraz masz ladna zone,dobra prace ,a mimo to malkontencisz i narzekasz na wszystko ,ale mam do ciebie slabosc musze przyznac ;)

zacznijmy od tego ze nie bardzo do ciebie trafiaja elementarne zasady tej gry,tasos i ska nie maja interesu w przyciaganiu ludzi ktorzy nie grali w uo pvp a wola jak ty level i rvr, to nie bardzo jest produkt dla nich,sek w tym ze aventurine nikogo nie musi przekonywac na tym etapie , zrobilo to za nich siedem lat czekania,i oni olewaja reklame sensu stricte , bo wiedza ze df to nisza nie mainstream,a to czy elementy gry beda dobrze czy zle zrobione to juz ich zmartwienie,balans w skill systemie i tak jest zazwyczaj lepszy niz w levelowkach,choc nie rewelacyjny, nigdzie w mmo nie ma 100 procent balansu. Jedyne czego sie obawiam to ze aventurine jest nieobliczalne i nagle podczas siedzenia na klopie dojda do wniosku ze trzeba scrappnac all bo tak i juz, no ale jestem fanboy jak mac i mam nadzieje na tegoroczny launch;)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 00:25 
Cytuj  
zrobie se 3 edit.

wyjasnij mi prosze Aldzia elementarne zasady dfo w takim badz razie.
bo moze faktycznie czegos nie rozumiem :-)


Ostatnio edytowano 31 sie 2008, 00:41 przez Mendol, łącznie edytowano 3 razy
****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 00:25 
Cytuj  
E tam nieobliczalne, jak scrapna to trudno, poplacza ludzie i zapomna. Gorzej jakby w release sie okazalo ze doszli do wniosku iz open pvp i full loot smierdzi i robia instanced raid pve game:P

Pvperzy by powyskakiwali z okien w piwnicy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 00:32 
Cytuj  
no tu huba mozesz miec racje jak okaze sie, ze w dfo bedzie gralo 5k graczy na calym swiecie. to albo abonament bedzie wynosil 1000$ za miesiac, albo beda zmuszeni zmienic troche 'gre'.
chociaz swoja droga chetnie bym przyjebal fireballa w trakcie niezlej zadymy i patrzyl jak sie Aenimie dupa pali :-)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 00:48 
Cytuj  
Mendol zlituj sie prosze. :-? Ja rozumiem ze dobrze miec jakies swoje teorie na rozne tematy (w tym na temat DF), ale pohamuj troche swoja wybujala wyobraznie. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 01:02 
Cytuj  
e ale teraz nie rozumiem czego sie czepiasz ;-p

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 01:31 
Cytuj  
Glownie chodzi mi o to, ze jest raczej pewne ze DFO bedzie mialo co najmniej kilkadziesiat tysiecy graczy (oczywiscie jesli nie bedzie jakis koszmarnych bugow), a prawdopodobnie ta liczba bedzie znacznie wieksza. Jest na prawde duzo ludzi glodnych UO-style pvp, nawet jesli trudno ci w to uwierzyc. :)

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 07:34 
Cytuj  
Ja też mam w dupie grafe, animacje i rozne takie, wieksze lub mniejsze, dziwoty, jak np okręt/statek skręcajacy w miejscu. Martwi mnie natomiast system walki, bo system walki = mniej lub wiecej, rdzeń gry. Możesz mieć 100000 opcji na poczatku gry, a system walki to będzie rzucanie koścmi i ja takiej grze podziękuje.

@iniside jeśli jest melee combat bez target-locka, to może być też śledzenie pociskow, ale spodziewam się lagów.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 07:39 
Cytuj  
Mnie musi DF przekonac co do PvP, narazie nie widze tam nic z UO style pvp, procz full loot. juz 8 latek w to gram i wiem co nalezy do elementow charakterystycznych pvp UO :>

Animacji nei mam w dupie bo tez sa/moga byc czescia pvp tactic. Wazna jest ich rozpoznawalnosc i synchornizacja z dzialaniami i ichefektami. Jak wiesz na jakim etapie sa dzialania twojego przeciwnika mozesz zareagowac odpowiednio zaleznie ile masz czasu [timing]

Akcja vs Kontrakcja to podstawa good pvp.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 07:48 
Cytuj  
Cytuj:
@iniside jeśli jest melee combat bez target-locka, to może być też śledzenie pociskow, ale spodziewam się lagów.

Ja na tych filmikach nie widzialem fps-owego systemu walki tbh.
Dla mnie to wygladalo jak tradycyjny z kazdego innego mmo.
Dark Messiash w stylu MMO bylby fajny.
Jebac, Dark Messiash w Stylu Guiild Wars bylby nawet fajny, wymagajacy nie jestem ;o. (tzn. wszystko oprocz bugow z DM, a sposob wybieranie gry i konstrukcji swiata z GW).

Osobiscie wole czekac na bardziej realny Project Offest. O ile Intel go nie przerobi na Tech-Demo dla swoich kart graficznych -;-.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 09:27 
Cytuj  
Strasznie mendolisz, devsi maja wizje zrobienia gry na uo style, i tego sie trzymaja.
Nie uginaja sie pod placze fanbojow na forum i nie zmieniaja zalozen.
I ta gra jesli tylko wyjdzie okaze sie hitem, ktory idealnie zapelni nisze na rynku jak np. eve. Skille, open pvp, full lot = teh win.

kto chce byc piratem reka w gore

o/ aye sir!


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sie 2008, 09:45 
Cytuj  
ah zobaczymy jak to bedzie. mam nadzieje, ze beta ruszy nie wczesniej niz w listopadzie ;-p

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.