mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 12:44 
Cytuj  
No fajne. Mam tylko nadzieje ze czary bedzie mozna liczyc w setkach w nie dziesiatkach :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 12:49 
Cytuj  
z oficjalnego faq (sprzed kilku lat)
"We will have as many as we can possibly add before the game launch. We currently have about 300 skills and 200 spells designed on paper, but we are hoping to get at least 500 skills and 500 spells in there before retail."

choc nieoficjalnie mowi sie ze w becie jest 600 skilli i 400 spelli (

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 13:06 
Cytuj  
Podzial na zielony/niebieski/fioletowy/modrakowy/blekitny/lazurowy magic bolt to tez bylaby przesada. Grunt zeby spelle byly zroznicowane i funkcjonalne, tak zeby ulozyc sobie z nich wlasny wachlarz mozliwosci.
DDO (ogolnie D&D) jest chyba dobrym przykladem jak dobor spelli i ich synergia wplywaja na rozgrywke.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 13:54 
Cytuj  
Tak sobie pomyslalem. Mam nadzieje ze bedzie jakies ogranicznego tego ile spelli mozna wylozyc na pasek. Bo jak sie upre to bede mial >70 bidnow i zrobie z siebie terminatora co troche chore by bylo -;-.
Tak powiedzmy ograniczenie do 30 przygotowanych czarow :>


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 13:56 
Cytuj  
po ch jakies ograniczenia i przygotowywania setow, to nie karcianka, jak chcesz to sobie wez i 170 spellow na pasek.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 14:13 
Cytuj  
No no...Gianna jest co raz lepsza. Teraz kluczowa kwestia. Czy reszta DFO i cała mechanika są równie dopracowane jak tereny startowe...

Hype rośnie w każdym razie :D :D :D

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 14:21 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Mam nadzieje ze bedzie jakies ogranicznego tego ile spelli mozna wylozyc na pasek. Bo jak sie upre to bede mial >70 bidnow i zrobie z siebie terminatora co troche chore by bylo -;-.
Tak powiedzmy ograniczenie do 30 przygotowanych czarow :>


Nie, nie. Wazny jest szeroki wachlarz a nie wąski zestaw dostępnych mozliwosci. Nawet niedoskillowany czar z egzotycznej dla ciebie szkoly moze stac sie decydujacy w jednej konkretnej sytuacji. Skoro postac potrafi sie nim poslugiwac, to po co ograniczenia inne niz reagent?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 14:36 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
iniside napisał(a):
Mam nadzieje ze bedzie jakies ogranicznego tego ile spelli mozna wylozyc na pasek. Bo jak sie upre to bede mial >70 bidnow i zrobie z siebie terminatora co troche chore by bylo -;-.
Tak powiedzmy ograniczenie do 30 przygotowanych czarow :>


Nie, nie. Wazny jest szeroki wachlarz a nie wąski zestaw dostępnych mozliwosci. Nawet niedoskillowany czar z egzotycznej dla ciebie szkoly moze stac sie decydujacy w jednej konkretnej sytuacji. Skoro postac potrafi sie nim poslugiwac, to po co ograniczenia inne niz reagent?

Lubie sobie utrudniac zycie. I jednak mysle ze zastanowienie sie nad tym co sie moze przydac a co nie, to byl jeden z tych naprawde fajnych aspektow grania wizardem w DnD.
Masz szeroki wachlarz mozliwosci (masz dostep do kazdego czaru), ale nie mozesz miec wszystkich jednoczesnie przez gwałceniem wrogów trzeba sie bedzie zastanowic co wziasc i po co.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 14:56 
Cytuj  
Ale to nie DnD i gra ma byc calkowitym przeciwienstwem tych systemow.
DFO wzoruje sie na UO, a w UO dla zwyklego gracza zupelnie nieprzydatne czary z niskich kregow, w prawdziwym PvP byly podstawa, interruptowanie spellami o bardzo niskim dmg/mana coscie a szybkim czasem czarowania to rzeczy ktore wyroznialy UO i zadna inna gra poza nadchodzacym DFO tego nie bedzie miala.
A jakies sztuczne ograniczenia przyblizaja to raczej do Guild Wars niz do niedoscignionego pierwowzoru najbardziej nieogranicznego MMO ever.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 15:06 
Cytuj  
imo gw bylo dobrym produktem. zreszta nie wiem co sie tak napalacie na te 500 speli. i tak pewnie korzystac bedziecie z max 100 czarow. z tego co kojarze wtej grze jest skill cap a watpie aby dali tylko 1 skill do magii :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 15:09 
Cytuj  
gw jest dobrym produktem tylko troche kurwa innym :-)
napalamy? hmm moze dlatego, ze bede w stanie zrobic naprawde UNIKALNA postac wedlug wlasnego widzimisie, bez ograniczenia 3 drzewkami wyboru. i bede mogl wedlug wlasnego widzimisie zmieniac skille. itd itepe.

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 15:13 
Cytuj  
Naszczescie gra bazuje na innych znacznie starszych i lepszych grach niz gw.
Mnie jednak zaskoczyl w artykule fakt istnienia cooldown's.Strasznie pedalska rzecz, mam nadzieje, ze szybko to usuna.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 16:06 
Cytuj  
a jak Ty chcesz balansowac skille miedzy soba, tylko za pomocą mana cost i casting time?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 16:10 
Cytuj  
A nie?
Pierdolniesz 10 takich czarow, albo jeden taki. Twoj wybor...
Przypomij sobie jak to bylo w UO.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 16:15 
Cytuj  
A ja slyszalem od kogos kto zna kogos kto jest w becie ze gra na 100% nie bedzie failem.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 16:40 
Cytuj  
Ja tez!


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 16:54 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
A ja slyszalem od kogos kto zna kogos kto jest w becie ze gra na 100% nie bedzie failem.

Wystarczy że wydadzą DFo 22-go, jak zapowiadali i już nie będzie failem.
Chyba że masz na myśli "epic fail", ale to już mnie akurat gówno obchodzi. Szkoda tylko że na 10lecie UO nie dostalim pełnego sandboxa 3D.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 17:01 
Cytuj  
Kiedyś była tu postnięta ładna rozpiska z zapowiedzianymi datami premier/bet, począwszy bodajże od 2005. Także wiecie...

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 17:13 
Cytuj  
Gianna napisala ewidentnie ze gra jest dobra, choc nie wiadomo na ile ta wersja jest prawdziwa...

Ciagle zle wyglada zasieg 'rysowania' wedlug mnie.

http://beta.thenoobcomic.com/df_preview ... /magic.jpg

Chocby tutaj, przeciez to drzewo nie jest wcale tak daleko, a juz cale swieci sie na bialo. Do tego na gameplayach widac bylo jak teren i obiekty, rysuja sie przy obracaniu kiedy kat kamery sie zmienia.


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2008, 17:13 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Kiedyś była tu postnięta ładna rozpiska z zapowiedzianymi datami premier/bet, począwszy bodajże od 2005. Także wiecie...


nigdy nie było oficjalnej daty bety czy premiery.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.