MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 29 z 120

Autor:  iniside [ 11 gru 2008, 12:44 ]
Tytuł: 

No fajne. Mam tylko nadzieje ze czary bedzie mozna liczyc w setkach w nie dziesiatkach :P.

Autor:  Postal [ 11 gru 2008, 12:49 ]
Tytuł: 

z oficjalnego faq (sprzed kilku lat)
"We will have as many as we can possibly add before the game launch. We currently have about 300 skills and 200 spells designed on paper, but we are hoping to get at least 500 skills and 500 spells in there before retail."

choc nieoficjalnie mowi sie ze w becie jest 600 skilli i 400 spelli (

Autor:  tomugeen [ 11 gru 2008, 13:06 ]
Tytuł: 

Podzial na zielony/niebieski/fioletowy/modrakowy/blekitny/lazurowy magic bolt to tez bylaby przesada. Grunt zeby spelle byly zroznicowane i funkcjonalne, tak zeby ulozyc sobie z nich wlasny wachlarz mozliwosci.
DDO (ogolnie D&D) jest chyba dobrym przykladem jak dobor spelli i ich synergia wplywaja na rozgrywke.

Autor:  iniside [ 11 gru 2008, 13:54 ]
Tytuł: 

Tak sobie pomyslalem. Mam nadzieje ze bedzie jakies ogranicznego tego ile spelli mozna wylozyc na pasek. Bo jak sie upre to bede mial >70 bidnow i zrobie z siebie terminatora co troche chore by bylo -;-.
Tak powiedzmy ograniczenie do 30 przygotowanych czarow :>

Autor:  Aenima [ 11 gru 2008, 13:56 ]
Tytuł: 

po ch jakies ograniczenia i przygotowywania setow, to nie karcianka, jak chcesz to sobie wez i 170 spellow na pasek.

Autor:  Viracept [ 11 gru 2008, 14:13 ]
Tytuł: 

No no...Gianna jest co raz lepsza. Teraz kluczowa kwestia. Czy reszta DFO i cała mechanika są równie dopracowane jak tereny startowe...

Hype rośnie w każdym razie :D :D :D

V.

Autor:  tomugeen [ 11 gru 2008, 14:21 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Mam nadzieje ze bedzie jakies ogranicznego tego ile spelli mozna wylozyc na pasek. Bo jak sie upre to bede mial >70 bidnow i zrobie z siebie terminatora co troche chore by bylo -;-.
Tak powiedzmy ograniczenie do 30 przygotowanych czarow :>


Nie, nie. Wazny jest szeroki wachlarz a nie wąski zestaw dostępnych mozliwosci. Nawet niedoskillowany czar z egzotycznej dla ciebie szkoly moze stac sie decydujacy w jednej konkretnej sytuacji. Skoro postac potrafi sie nim poslugiwac, to po co ograniczenia inne niz reagent?

Autor:  iniside [ 11 gru 2008, 14:36 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
iniside napisał(a):
Mam nadzieje ze bedzie jakies ogranicznego tego ile spelli mozna wylozyc na pasek. Bo jak sie upre to bede mial >70 bidnow i zrobie z siebie terminatora co troche chore by bylo -;-.
Tak powiedzmy ograniczenie do 30 przygotowanych czarow :>


Nie, nie. Wazny jest szeroki wachlarz a nie wąski zestaw dostępnych mozliwosci. Nawet niedoskillowany czar z egzotycznej dla ciebie szkoly moze stac sie decydujacy w jednej konkretnej sytuacji. Skoro postac potrafi sie nim poslugiwac, to po co ograniczenia inne niz reagent?

Lubie sobie utrudniac zycie. I jednak mysle ze zastanowienie sie nad tym co sie moze przydac a co nie, to byl jeden z tych naprawde fajnych aspektow grania wizardem w DnD.
Masz szeroki wachlarz mozliwosci (masz dostep do kazdego czaru), ale nie mozesz miec wszystkich jednoczesnie przez gwałceniem wrogów trzeba sie bedzie zastanowic co wziasc i po co.

Autor:  Asmax [ 11 gru 2008, 14:56 ]
Tytuł: 

Ale to nie DnD i gra ma byc calkowitym przeciwienstwem tych systemow.
DFO wzoruje sie na UO, a w UO dla zwyklego gracza zupelnie nieprzydatne czary z niskich kregow, w prawdziwym PvP byly podstawa, interruptowanie spellami o bardzo niskim dmg/mana coscie a szybkim czasem czarowania to rzeczy ktore wyroznialy UO i zadna inna gra poza nadchodzacym DFO tego nie bedzie miala.
A jakies sztuczne ograniczenia przyblizaja to raczej do Guild Wars niz do niedoscignionego pierwowzoru najbardziej nieogranicznego MMO ever.

Autor:  Kabu [ 11 gru 2008, 15:06 ]
Tytuł: 

imo gw bylo dobrym produktem. zreszta nie wiem co sie tak napalacie na te 500 speli. i tak pewnie korzystac bedziecie z max 100 czarow. z tego co kojarze wtej grze jest skill cap a watpie aby dali tylko 1 skill do magii :)

Autor:  Mendol [ 11 gru 2008, 15:09 ]
Tytuł: 

gw jest dobrym produktem tylko troche kurwa innym :-)
napalamy? hmm moze dlatego, ze bede w stanie zrobic naprawde UNIKALNA postac wedlug wlasnego widzimisie, bez ograniczenia 3 drzewkami wyboru. i bede mogl wedlug wlasnego widzimisie zmieniac skille. itd itepe.

Autor:  Motopompa [ 11 gru 2008, 15:13 ]
Tytuł: 

Naszczescie gra bazuje na innych znacznie starszych i lepszych grach niz gw.
Mnie jednak zaskoczyl w artykule fakt istnienia cooldown's.Strasznie pedalska rzecz, mam nadzieje, ze szybko to usuna.

Autor:  Quetzacotl [ 11 gru 2008, 16:06 ]
Tytuł: 

a jak Ty chcesz balansowac skille miedzy soba, tylko za pomocą mana cost i casting time?

Autor:  tiomor [ 11 gru 2008, 16:10 ]
Tytuł: 

A nie?
Pierdolniesz 10 takich czarow, albo jeden taki. Twoj wybor...
Przypomij sobie jak to bylo w UO.

Autor:  Aenima [ 11 gru 2008, 16:15 ]
Tytuł: 

A ja slyszalem od kogos kto zna kogos kto jest w becie ze gra na 100% nie bedzie failem.

Autor:  Asmax [ 11 gru 2008, 16:40 ]
Tytuł: 

Ja tez!

Autor:  joshe [ 11 gru 2008, 16:54 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
A ja slyszalem od kogos kto zna kogos kto jest w becie ze gra na 100% nie bedzie failem.

Wystarczy że wydadzą DFo 22-go, jak zapowiadali i już nie będzie failem.
Chyba że masz na myśli "epic fail", ale to już mnie akurat gówno obchodzi. Szkoda tylko że na 10lecie UO nie dostalim pełnego sandboxa 3D.

Autor:  Dana [ 11 gru 2008, 17:01 ]
Tytuł: 

Kiedyś była tu postnięta ładna rozpiska z zapowiedzianymi datami premier/bet, począwszy bodajże od 2005. Także wiecie...

Autor:  sqall [ 11 gru 2008, 17:13 ]
Tytuł: 

Gianna napisala ewidentnie ze gra jest dobra, choc nie wiadomo na ile ta wersja jest prawdziwa...

Ciagle zle wyglada zasieg 'rysowania' wedlug mnie.

http://beta.thenoobcomic.com/df_preview ... /magic.jpg

Chocby tutaj, przeciez to drzewo nie jest wcale tak daleko, a juz cale swieci sie na bialo. Do tego na gameplayach widac bylo jak teren i obiekty, rysuja sie przy obracaniu kiedy kat kamery sie zmienia.

Autor:  brazz [ 11 gru 2008, 17:13 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Kiedyś była tu postnięta ładna rozpiska z zapowiedzianymi datami premier/bet, począwszy bodajże od 2005. Także wiecie...


nigdy nie było oficjalnej daty bety czy premiery.

Strona 29 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team