mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 11:41 
Cytuj  
mam nadzieje, ze walka melee nie bedzie wygladala jak nożówki w csie, gdzie liczy sie tylko positioning i timing.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 12:09 
Cytuj  
bylo kiedys takie stare rpg gdzie walka na miecze byla calkiem fajnie rozwiazana, mozna bylo nozke obciac itp. Ktos pamieta moze tytul?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 12:09 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
mam nadzieje, ze walka melee nie bedzie wygladala jak nożówki w csie, gdzie liczy sie tylko positioning i timing.


Jest na to duża szansa, niestety. Trzymam jednak nadzieję, że timing i pozycja będą jednymi z kluczowych aspektów, do tego trochę innych i będzie super ;) .

Tak jak było wcześniej wspominane, Mount and Blade to na pewno nie będzie, jednak podobny, mimo że uproszczony system biorę w ciemno.

W końcu walka będzie ciekawa. Chyba nie da się wyliczyć możliwości taktycznych jakie będzie dawać i tak jak było wcześniej wspomniane

redruM napisał(a):
To co uderza od razu to ogrom opcji "co by tu teraz zrobić" , w normalnym modern mmo masz ich okolo 3-4
- idź poquestuj
- bardziej poquestuj
- pozbieraj roslinki
- potrzymaj sie za rece z ekolegami pod auction house
itp bs

Tu dostajesz konkretne toolsy all in 1 (naval combat to rodzyn, kto chce byc piratem reka w gore :oops: ) , Darkfall zdaje sie byc wielka piaskownica do zabawy, devsi zapewniaja ci foremki a reszta zalezy tylko od graczy

Tasos delivers.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 12:18 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
bylo kiedys takie stare rpg gdzie walka na miecze byla calkiem fajnie rozwiazana, mozna bylo nozke obciac itp. Ktos pamieta moze tytul?

Die by the Sword m8


_________________
.

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 12:22 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
bylo kiedys takie stare rpg gdzie walka na miecze byla calkiem fajnie rozwiazana, mozna bylo nozke obciac itp. Ktos pamieta moze tytul?


Było coś takiego jak Die by the Sword, ale to chyba nie było RPG :P.
System walki był wypaśny. Fajnie się grało we dwóch na jednym kompie :).

Edit: Ups :>

*

Posty: 165
Dołączył(a): 16.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 12:28 
Cytuj  
http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=65348
Cytuj:
Hello,

First of all, if you've made an error in your beta application, don't worry, we'll offer a solution for you to correct it. Please don't send us email about this.

The Beta selection will be in stages, based on criteria which include:

* Hardware specs (we need to test on a wide variety of hardware)
* Your Location
* Clan beta applications
* Darkfall community involvement

A degree of randomness is added to the process giving everyone the opportunity to be accepted. There are no guarantees that long-term followers or that clan beta applicants will be accepted, but there is extra consideration which applies.

We'll keep you updated with information as it becomes available.

Beta sign up order is irrelevant to the selection process.
__________________

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 12:42 
Cytuj  
Yog-Sothoth napisał(a):
Aenima napisał(a):
bylo kiedys takie stare rpg gdzie walka na miecze byla calkiem fajnie rozwiazana, mozna bylo nozke obciac itp. Ktos pamieta moze tytul?

Die by the Sword m8


u win a cookie!


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 21:15 
Cytuj  
Yog-Sothoth napisał(a):
Die by the Sword m8


http://pl.youtube.com/watch?v=JVShoBOal_E
http://pl.youtube.com/watch?v=1y4hLWNQKPU&NR=1 HAHA :E

i LOL'd .Zaraz szukam tej gry HA!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2008, 22:15 
Cytuj  
severance blade of darkness też miała godny combat

severance > die by the s0rd


_________________
you are already dead

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 07:29 
Cytuj  
redruM napisał(a):
severance blade of darkness też miała godny combat

severance > die by the s0rd


W Severance combat system byl genialny. Przynajmniej nie biegalo sie i nie robilo "ciap ciap ciap"

*

Posty: 101
Dołączył(a): 7.07.2008
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 08:11 
Cytuj  
Widzie, ze panuje tu spory entuzjazm co do Darkfall. I sie nie dziwie ^^, filmik wymiata. Szkoda tylko, ze walka morska jest malo taktyczna - statki zawracaja w miejscu, a dziala sa szybkostrzelne jak AK-47. Mam nadzieje, ze to zmienia.

Ciesze sie, ze dopiero teraz dowiedzialem sie o tej gierce (widac na forum mmorpg.pl mozna czasem sie czegos dowiedziec, a nie tylko uslyszec kilka wjazdow na wlasna osobe ;-)), bo zaoszczedzilem sobie 8 lat czekania ^^.

/Signed to beta

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 08:53 
Cytuj  
Szkoda tylko, ze walka morska jest malo taktyczna - statki zawracaja w miejscu, a dziala sa szybkostrzelne jak AK-47. Mam nadzieje, ze to zmienia.

Wiesz to nie jest uber symulator statkow, tylko mmo z "mozlwioscia" zbudowania sobie stateczku, wiec trzeba sie cieszyc z tego co jest.
W vg juz byly lodki ale nie na taka skale, ja mam tylko nadzieje ze bedzie mozna takie statki zatapiac latwo :)


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 09:08 
Cytuj  
Jakby to byl uber symulator statkow , to pilotowanie go wymagaloby player skill .Tak zas statek jest tylko platforma do przewozenia jumperow do walki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 09:28 
Cytuj  
Naglego przyspieszania i zawracania w miejscu nie bedzie. To tylko na potrzeby filmu (przynajmniej jakis devs sie wypowiedzial).
Jak na potrzeby lądowego mmo taki naval combat jest absolutnie wystarczajacy ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 09:37 
Cytuj  
Tak jak na MMO ktore ma byc symulacja gruop fights animacje sa wystarczajace , jak na mmo ktore ma byc symulacja gruop fights , moze nie byc itemz on ground , jak na mmo ....[....].

Ich gruop fight bedzie BAD . Jak na MMO. [...]

Zirytowalem sie waszym minimalistycznym podejsciem :<
Nie tak sie tworzy next gen. Morpg.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 09:45 
Cytuj  
Patrzac na zapowiadane next-gen i this-gen mmo, moze warto wrocic do previous-gen mmo :F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 09:50 
Cytuj  
spotkajmy sie wszyscy w jaskini :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 09:58 
Cytuj  
Getorix napisał(a):
bo zaoszczedzilem sobie 8 lat czekania ^^.

Kolejny naiwny. Patrzac ile czasu dojscie do otwarcia zapisow na betke im zajelo, srednio uprawniony jest optymizm w kwestii uruchomienia samej bety. Ja bym obstawial, ze ta gra i tak nigdy nie wyjdzie, bo caly developing process przypomina walke zapalencow.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 10:10 
Cytuj  
Gdyby ta gra wyszla w czasach morrowinda - bylaby hitem (grafika jest na poziomie z tamtych czasow).
Na teraz moze chyba liczyc glownie na fanbojow, znudzonych wspolczesnymi mmo, ale ci dla odmiany lykna kiepska grafe, ale nie wiem czy beda tak tolerancyjny w wypadku bugow czy kiepsko dzialajacego silnika.

Zeby nie bylo - filmik obejrzalem 3 razy i zrobil na mnie duze wrazenie, ale jesli beta sie nawet nie zaczela, a gra ma wyjsc w tym roku to jesli AoC to byla platna beta to DFO bedzie platna alfa cos czuje...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2008, 10:18 
Cytuj  
dla mnie grafika nie ma wiekszego znaczenia.
jezeli tworcy mieliby kosztem czegokolwiek przyspieszac wypuszczenie DFO na rynek, to nawet glosowalbym za tym, by zrobili to kosztem grafiki, a nie rozwiazan, ktore przyciagnely do DFO moja uwage.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.