MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 30 z 150

Autor:  ShadeKnight [ 16 gru 2012, 13:55 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ile wam zajmuje cała instalka? Mi tylko 6,12GB - to co najmniej o 2GB mniej niż miał stary Darkfall. Mam jakąś okrojoną wersję czy co?

Autor:  Ultr4 [ 16 gru 2012, 14:09 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mapa powierzchniowo jest z 1/3 mniejsza i nie ma już hitboxów/tekstur/armorów różnych ras więc to pewnie dla tego.

NetSSLError
Co do tego błędu to masz rozwiązanie na forum dfo- osobiście mi pomogło.
Trzeba sp1 pod win7 64 zainstalować i pyka.
http://forums.darkfallonline.com/showth ... ost5681299

Autor:  ShadorVD [ 16 gru 2012, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ale, że co? Już można grać czy co???

Autor:  Havok [ 16 gru 2012, 15:27 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Shador von Dal napisał(a):
Ale, że co? Już można grać czy co???

Nie, ale można kupić preorder, ściągać kleinta i od 17.12 powinna ruszyć beta.

Autor:  Arturnik [ 16 gru 2012, 15:46 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

będę zdziwiony jakby 17 faktycznie można było normalnie grać hehe.

Autor:  Havok [ 16 gru 2012, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Problemy z dostaniem się na serwer będą na pewno. Tak naprawdę to nie mam pojęcia co oni chcą w tej becie srawdzać ;).

Autor:  Mendol [ 16 gru 2012, 16:25 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

hehehe juz to widze jak jutro ruszy :)
no ale klient spaczowany i gotowy.

Autor:  Fenris [ 16 gru 2012, 18:19 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Zmniejszenie mapy to krok wstecz imo. Stara zamiatała wowlike mmogi w przedbiegach.

Autor:  Havok [ 16 gru 2012, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

A o ile została zmniejszona? Obecna nie wygląda na małą. Imo ważniejsze będzie rozmieszczenie miast, dungeonów i wartościowych pve spotów. Wielkość mapy sama w sobie nie jest atutem. Godzinne bieganie po pustych przestrzeniach szybko się nudzi.

Autor:  Mendol [ 16 gru 2012, 18:42 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

stara powodowala rowniez, ze jak odeszla czesc ludzi, to godzinami jezdziles po pustych polach szukajac ludzi.

Autor:  Teo [ 16 gru 2012, 19:00 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

To co zawsze mówiłem i pisałem, jeśli zrobią zapychający content jak w eve online, to wtedy pro pvp gracze nie będą musieli się szukać po mapie godzinami tylko będą mieli mięsko cały czas, jednak nie wiem czy te partacze greckie to skumali po tylu latach czy nadal zlewają tak istotną rzecz ?

Autor:  Drelungar [ 16 gru 2012, 19:03 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ale co wy z tym szukaniem ludzi po mapie, po prostu w pewnym momencie za pvp trzeba bylo jezdzic do miastach graczy i tyle, problem sie zrobil jak trzeba bylo jezdzic po miastach i wiekszosc byla pusta.

Autor:  Havok [ 16 gru 2012, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

embe napisał(a):
To co zawsze mówiłem i pisałem, jeśli zrobią zapychający content jak w eve online, to wtedy pro pvp gracze nie będą musieli się szukać po mapie godzinami tylko będą mieli mięsko cały czas, jednak nie wiem czy te partacze greckie to skumali po tylu latach czy nadal zlewają tak istotną rzecz ?

Na razie wprowadzili klasy więc cośtam widzą. Nie wydaje mi się by udało im się dodać więcej "contentu", w sumie to nawet nie mam pomysłu co mozna by do dfa dodać. Wszystko jednak zależy od ich postawy po release. Jeśli będą w stanie reagować na bieżąco i dodawać nowe rzeczy to gra ma imo szansę. Jeśli chuj położą to może paść na pysk szybciej niż poprzednia, bo dla większości gra nie jest tak naprawdę czymś nowym.

@Drelungar z tym szukaniem to chodziło o wielkość mapy. Co nam po olbrzymiej mapie, gdy pvp można było znaleźć w kilku miejscach a jeszcze trzeba było do nich dotrzeć.

Autor:  Mendol [ 16 gru 2012, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

nie wspominajac o ogromnej zalecie dfo na poczatku - element zaskoczenia.
tu krzaczki, tam skalka - i w leb znienacka.
jezdzenie do miast graczy to troche takie arenki :)

Autor:  Fenris [ 16 gru 2012, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ultr4 napisał(a):
Nowy keyloger tfffff mapa
http://198.136.59.222/map.jpg

Przy okazji - czy dobrze widzę ze pod nóż poszła znaczna część mniejszych wysepek czy mapa nie jest po prostu dokładna?

Autor:  tomugeen [ 16 gru 2012, 21:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

IcE napisał(a):
Ultr4 napisał(a):
Nowy keyloger tfffff mapa
http://198.136.59.222/map.jpg

Przy okazji - czy dobrze widzę ze pod nóż poszła znaczna część mniejszych wysepek czy mapa nie jest po prostu dokładna?


Info o NDA wyskakuje,
ale zaraz obok jest folder z mapami http://198.136.59.222/lolnda/map.png

Autor:  RufeN [ 16 gru 2012, 23:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jakas plota byla o ktorej serwery maja ruszyc?

Autor:  White Trox [ 16 gru 2012, 23:09 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Cytuj:
To co zawsze mówiłem i pisałem, jeśli zrobią zapychający content jak w eve online, to wtedy pro pvp gracze nie będą musieli się szukać po mapie godzinami tylko będą mieli mięsko cały czas, jednak nie wiem czy te partacze greckie to skumali po tylu latach czy nadal zlewają tak istotną rzecz ?

yy w evce na mapach wyświetła ile w jakim systemie jest ludzi-odświeża co parę minut, plus przy large scale pvp stawia się cyno-portal przez który przepierdalają się statki - chyba ciężko to porównać do zapierdalania przez pola w darkfallu, chyba że ktoś ma radar i inne haki do teleportacji- z tego co rozumiem. W evce pro gracze to są mocni tylko w gębie, a tak napierdalają smutno f1 jak zombi na komendę.

Autor:  smeagollum [ 16 gru 2012, 23:19 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

White Trox napisał(a):
napierdalają smutno f1 jak zombi na komendę.

?

Autor:  Mendol [ 16 gru 2012, 23:27 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

rufen: biorac pod uwage dzisiejsze info, ze pracuja ciezko zeby usunac najwazniejsze bledy, to obstawiam, ze najwczesniej w czwartek :)

Strona 30 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team