MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 4 z 120

Autor:  S@mael [ 30 sty 2007, 16:59 ]
Tytuł: 

Nowy filmik z gameplayem DFO dostepny dla tych co jeszcze nie ogladali.

http://forums.darkfallonline.com/showth ... 87&t=30778

Autor:  redruM [ 30 sty 2007, 18:22 ]
Tytuł: 

naval battle footage zerwał mi czapkę z głowy

nice!

Autor:  Sou [ 30 sty 2007, 19:19 ]
Tytuł: 

Niedosyc ze dasie walczyc statkami to jeszcze mozna ( trzeba?;P ) celowac pojedynczymi dzialkami :D Ciekaw jestem tylko jak miasta beda bronione przed statkami przez straznikow. Jakies autocannony ustawia?;>

Chyba ze bedzie mozna z bezpiecznej odleglosci prowadzic wielogodzinny ostrzal rynku :D :D

Autor:  S@mael [ 30 sty 2007, 20:01 ]
Tytuł: 

Ja szczerze mowiac ostro zflamowalem ta gre po tym filmiku.

-szczegolnie system mage/casting )(armor, no animations,no action vs reaction)
- naval tactic / co to ma byc machine gun czy dzialo ( no relod?)

Autor:  Sou [ 30 sty 2007, 20:29 ]
Tytuł: 

y? Nie wiem o co ci chodzi;) W kazdej grze wyglada to podobnie jak na tym filmiku. Czego oczekujesz innego?;o

Co do dzialka to koles nie celowal dzialem duzym tylko takim malym. Na filmach o piratach sa takie czasem widoczne;] Rzeczywiscie. No reload, w koncu koles 1 strzal oddaje...

Autor:  S@mael [ 30 sty 2007, 21:05 ]
Tytuł: 

to "male" to jest wlasnie duze.
A czego sie spodziewalem? to co napisalem action vs counter w magery a melee bardzie skomplikowane niz M&B .
I armor/ no armor balance - dlaczego wszyscy tam biegaja w plycie i sobie wesolo wala fireballe.

Autor:  Sou [ 30 sty 2007, 21:47 ]
Tytuł: 

Wlasciwie to nie widac ubrania tego kto czaruje;] Jak kamera wyskakuje za jego plecy to pokazany jest koles z mieczem a nie z tym obuchem; )

Inna sprawa ze wzoruja sie na UO jak dobrze pamietam. Wyglad zbroi w takim razie ma zadne znaczenie;)

Co do tych statkow to imo to jest mniejsze dzialko ;) Te duze sa podwieszone na linach ;)

Autor:  revange [ 30 sty 2007, 22:17 ]
Tytuł: 

Ciekaw jestem jaki sprzet trzeba bedzie miec zeby pociagnac ta gre, hmm...

Autor:  S@mael [ 31 sty 2007, 07:36 ]
Tytuł: 

Widac widac , a zes wymyslil jak nie widac to moze jest inaczej hehe.
Wydaje ci sie ze nei widac bo poprostu to czarowanie nie ma zadnych widocznych efektow -swiatelko przy rece i tyle , i z nikad leci czar.
Co do wzorowania sie na UO to tyczy sie to raczej świata nie pvp.podobienstwo df z UO jest bliskie zero - w pvp.

Autor:  Sou [ 31 sty 2007, 09:11 ]
Tytuł: 

Nigdy sie nie wglebilem w jakies informacje o ekwipunku jesli takie w ogole byly;) Mysle jednak ze jak z uo wezma zbroje ( trudno spotkac osoby w 2 takich samych jesli nie sa to arty! ) to bedzie calkiem milo.

Wez walnij screena tego maga bo go tam serio nie ma;]

Autor:  S@mael [ 31 sty 2007, 09:42 ]
Tytuł: 

Arty? ojej AoS , Boze uchowaj;p. Co do ekwipunku to kazdy przedmiot w grze jest craftable sa legendarne bronie a i owszem ale dostep do takiej wiedzy beda mieli nieliczni mistrzowie i beda wymagaly trudno dostepnych skladnikow aby je stworzyc i oczywiscie beda lootable .

Screenow misie niechce robic . Czlowiek mag w plycie wlai jakims tam freeze spell , takze ten z maczuga w F perspective to mag i toon rzuca te fb , bo fb nie moga przez niego przelatywac .

Autor:  Shadowclaw [ 31 sty 2007, 09:52 ]
Tytuł: 

na mnie tam filmik zrobił wrażenie i to całkiem spore.

Autor:  krogg [ 31 sty 2007, 11:36 ]
Tytuł: 

Cytuj:
I armor/ no armor balance - dlaczego wszyscy tam biegaja w plycie i sobie wesolo wala fireballe.

Z tego co wiem o tej grze ma byc ona oparta o skille graczy i nie ma w niej wystepowac podzial na kasy (chociaz maja byc jakies klasy specjalne, ktore wlasnie moga miec jakies ograniczenia - zakaz biegania w zbroi w zamian za 2x mocniejsze czary?). Dlatego od poczatku nastawialem sie, ze walka w Darkfall bedzie przypominala walke z serii Elder Scrolls (ciachnij mieczem, zaslon sie tarcza, odskocz od przeciwnika i dobij go szybkim fireballem) co mi osobiscie nie przeszkadza, bo przeciez nikt nie powiedzial, ze kazdy musi budowac taka postac z mieczem, tarcza, ciezka zbroja i magia ognia jak podstawowymi skillami - nikt pewnie nie broni skoncentrowac sie na alchemii, medytacji i retoryce na przyklad, ale na pewno taki system niesie ze soba zagrozenia, ktorych seria elder scrolls sie nie ustrzegla - w pewnym momencie nizaleznie od tego, czy chcielismy stworzyc maga czy wojownika kazda postac wyglada tak samo. Mam nadzieje, ze Darkfall uniknie tego bledu ograniczajac liczbe skilli, ktore mozna rozwinac w stopniu maksymalnym, bo jesli nie to faktycznie moze dojsc do nieciekawej sytuacji w ktorej w pewnym momencie bedzie mnostwo postaci potrafiacych robic dokladnie wszystko, a taka sytuacja nie bedzie zbyt ciekawa

Autor:  kozas15 [ 31 sty 2007, 12:50 ]
Tytuł: 

No wedlug mnie chodzi o cos innego. Zbroja plytowa ogranicza ruchy i tak jak ciezko w plytowce dokonac kradziezy kieszonkowej, tak samo ograniczone jest choc troche wykorzystanie magii.

Autor:  Aenima [ 31 sty 2007, 12:59 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Coś ruszyło w temacie Duke Nukem Forever. Czy to to oznacza, że niedługo pojawią się również informacje o DFO? :}


prorok jakis czy cus?

A do skilli kiedys pisali na devsi na bordzie ze bedzie możliwosc capniecia all skilli tylko ze kiedy przekroczy sie jakas ich ilosc
(5 10 15?dunno) to dobicie kazdego nastepnego do max wartosci bedzie kosztowalo duzo wiecej czasu i wysilku.

Czyli pewnie w praktyce bedzie to wygldalo tak, ze kazdy skill ponad "miare", bedzie sie lvlowalo tyle co wszystkie pozostale

Autor:  Keii [ 31 sty 2007, 14:02 ]
Tytuł: 

Filmik efektowny, tylko obawiam się, że trzeba będzie ewentualnie upgrade komputera zrobić, żeby w to pograć ~~
Aenima napisał(a):
prorok jakis czy cus?

No ba.

Mogę Wam jeszcze z fusów wywróżyć release date DFO, chcecie?

Autor:  revange [ 31 sty 2007, 14:17 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
Filmik efektowny, tylko obawiam się, że trzeba będzie ewentualnie upgrade komputera zrobić, żeby w to pograć ~~


No wlasnie tego sie martwie. Dopiero co kupilem kompa i jedyne co planuje zmienic przez najblizszy rok-dwa to bedzie dokupienie giga ramu. Wkurzyl bym sie jak by mi nie pociagnelo.

Nooo, zawsze jest opcja ze gra wyjdzie jeszcze pozniej hehe

Autor:  konrador [ 31 sty 2007, 14:31 ]
Tytuł: 

Pytanie jak zoptymalizuja klienta. Na filmiku naprawde nie widac NIC ciekawego jesli chodzi o rozwiazania graficzne (wrecz przeciwnie tbh), wiec nie wiem skad wasze obawy o performance.

Autor:  Aenima [ 31 sty 2007, 14:33 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Pytanie jak zoptymalizuja klienta. Na filmiku naprawde nie widac NIC ciekawego jesli chodzi o rozwiazania graficzne (wrecz przeciwnie tbh), wiec nie wiem skad wasze obawy o performance.


Ta to kojarzy mi sie z hexem czy jak ta gra sie nazywala calkiem fajna btw,

Autor:  Keii [ 31 sty 2007, 15:10 ]
Tytuł: 

1.6 Ghz, 1 GB RAM, Radeon X600. WoW chodzi dobrze, w EQ2 da się grać, FF XI nie robi problemów, to samo L2, RFO, ale obawy wiążę ze wszystkimi nowymi MMO, bo bebechów laptopa zmieniać raczej nie będę :}

Strona 4 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team