MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Komentarze do patch notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33528
Strona 4 z 8

Autor:  Aenima [ 3 wrz 2009, 12:03 ]
Tytuł: 

magie mozna teraz zrobic od 1 do 75 w jeden dzien,

Autor:  tomugeen [ 3 wrz 2009, 12:30 ]
Tytuł: 

To wpadne skonczycz fire ;]

Autor:  Havok [ 3 wrz 2009, 13:01 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
To wpadne skonczycz fire ;]

Teraz to sobie możesz, właśnie znowu ma byc jakiś patch, pewnie to fixną :evil:

Autor:  tomugeen [ 3 wrz 2009, 14:19 ]
Tytuł: 

To to nie bylo intended? buhu serwery byly down wczoraj wiec nic nie ustawilem (zreszta ae i tak mnie pewnie na jakies zadupie pokroju eslingar wywiozl)

Autor:  Havok [ 3 wrz 2009, 17:48 ]
Tytuł: 

Może troche przesadziłem, bo jendak w patch notes nic nie pisze o cofnięciu gainow ;) fixneli pare bugow ktore wprowadził poprzedni patch.

Autor:  Aenima [ 4 wrz 2009, 10:04 ]
Tytuł: 

nic nie cofneli, goscie robia 1-100 w magi w jeden dzien, daku zrobil 50 GM i 60 fire w jeden wieczor.

Autor:  brazz [ 4 wrz 2009, 10:16 ]
Tytuł: 

i musieli z tą zmianą czekać pół roku?

Autor:  Havok [ 4 wrz 2009, 16:01 ]
Tytuł: 

Debuffing monsters will give you less gain than before (buffing and healing monsters doesn't skill you up faster than players)

Noż kur*** jeszcze bym nie narzakał gdyby bylo to wprowadzone od razu ale czy oni nie mogą wcześniej tego przetestować?

Autor:  Aenima [ 9 lis 2009, 18:20 ]
Tytuł: 

We have previously mentioned that with the upcoming Darkfall expansion: Conquer the Seas, the skill system for melee and archery will be getting some love in the form of Skill Extensions and Specialties.

We managed to wrest some muchly coveted details from our humble devs this week and thought we would share them with you before they greedily snatch them back!

The skill extensions will focus mostly (but not exclusively) on melee and ranged combat. Some examples are Rage, a high mana cost skill that will temporarily buff your resistances to magic while at the same time giving you some healing. Disabling Shot and Disabling Blow will interrupt an enemy and disable their blocking skill for a given time.

Ontop of these combat skills there will also be many new specialties added which you can use to focus and hone which battle style suits you best. Among the many various paths and advantages offered there will be two skills that give you a double jump or the opportunity to dodge attacks with a double tap in a certain direction.

Another skill extension currently in testing is called Spotter. Spotter would enable you to identify other players from great distances.

The new racial skills will also come in with Darkfall's Conquer the Seas Expansion. These will be the first tier in racial identity and will introduce certain passive abilities that each race will have to their unique advantage. Alfar, for example, have a greater affinity for magic while Mahirim have always been swift of foot (or rather, paw). Mirdain rely on their keen sight and Orks are tough and able to withstand more damage than most.

Autor:  Mendol [ 9 lis 2009, 20:22 ]
Tytuł: 

HEHE.
kolejne pinc misincy makrowania.

Autor:  lamoon [ 9 lis 2009, 22:00 ]
Tytuł: 

Będzie kolejny grind fest nowych skilli :) Wiedziałem że tak będzie :)

Autor:  Aenima [ 11 lis 2009, 23:24 ]
Tytuł: 

duzo nowych postow na temat expansion packa.

Autor:  lamoon [ 12 lis 2009, 21:15 ]
Tytuł: 

Faktycznie sporo tego już wiadomo. Dodadzą vendorków graczy gdzie będzie można sprzedać swój stuff (chwała im za to), dodadzą dzikie stworzenia które będą neutralne i będzie z nich można pozyskać różne składniki (skóry, mięso itd.) spoko, przebalansują moby, spoko, ich loot, też ok...ale co do kurwy nędzy z balansem walki????
Czy będę mógł być teraz np. pure wojem?
Czy będę mógł być teraz pure archerem?
Czy będę miał w końcu szansę z pieprzonym kox magiem który ładuje na zmianę wszystkie nuki z kilometra?
Itd itd................

Autor:  Arturnik [ 12 lis 2009, 21:52 ]
Tytuł: 

Wedlug tego co pisali to wprowadzaja takie cos powoli, tzn wnioskuje po tej specjalizacji co przedstawili dla archera - mage killer.
Czyli zadaje sie o iles tam wiecej dmg magowi...(tzn pewnie komus kto ma equipowanego staffa czy cos), ale nie mozna korzystac z elemental magic.

Autor:  Mendol [ 12 lis 2009, 22:27 ]
Tytuł: 

ta jak znam zycie to ten dmg bedzie zwiekszony o 5.

poza tym biorac pod uwage ilosc zmian jakie chca wprowadzic to:
a. do tej pory faktycznie dfo bylo platna beta, zebrali info, zrobia super balans
b. nie maja pojecia jak to zrobic wiec dadza pare fajnych nowych skilli i zobacza co sie stanie

Autor:  Aenima [ 13 lis 2009, 10:40 ]
Tytuł: 

b. nie maja pojecia jak to zrobic wiec dadza pare fajnych nowych skilli i zobacza co sie stanie

i rozpierdola balans na kolejne 5mc

Autor:  lamoon [ 13 lis 2009, 11:41 ]
Tytuł: 

Boję się że może tym razem niechcący wyjdzie im ten dodatek...i będę miał dylemat ;) Odgrzać kotleta czy nie:) Może niech lepiej spierdolą to wszystko do końca i nie będzie problemu;)))

Autor:  Mendol [ 13 lis 2009, 11:47 ]
Tytuł: 

powoli robi sie chyba juz za pozno. coraz mniej ludzi, pustki dookola, obawiam sie, ze dfo juz nigdy nie bedzie mialo klimatu 'zaraz po premierze'.
mieli szanse to zjebali, teraz nawet wersja pudelkowa nie przekona ludzi.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 27 lis 2009, 14:55 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
powoli robi sie chyba juz za pozno. coraz mniej ludzi, pustki dookola, obawiam sie, ze dfo juz nigdy nie bedzie mialo klimatu 'zaraz po premierze'.
mieli szanse to zjebali, teraz nawet wersja pudelkowa nie przekona ludzi.



No niewiem gdzie ty mieszkasz w DFO, ale ja nie czuje tej pustki, wiecej tego.. wydaje mi sie ze populacja stale rosnie.

Pelno noobkow kreci sie kolo startowych miast.

Autor:  Mendol [ 27 lis 2009, 15:30 ]
Tytuł: 

dobrze, ze dodales 'wydaje mi sie'.

Strona 4 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team