MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

free expansion
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33878
Strona 4 z 14

Autor:  coldzik [ 6 lip 2009, 22:20 ]
Tytuł: 

A ktos moze mi wytlumaczyc o co biega z tymi teleporterami? To bedzie tworzone przez graczy czy jak? Jakas liczba mozliwych teleportniec po czym sie to niszczy? wtf? Czyli z kampowania gateow nici? Ledwo widze na oczy i mozliwe, ze zle to wszystko zrozumialem, dlatego prosze o wyjasnienie...

Btw. Jak teraz wyglada sprawa z cheatami i czy zamierzaja cos z tym zrobic?

Autor:  lamoon [ 6 lip 2009, 22:21 ]
Tytuł: 

W sumie poza housingiem, Nexus systemem interesująco zaczyna wyglądać sprawa ze specjalizacjami. Ciekaw jestem jak to wszystko będzie wyglądać w praniu. Narazie z tego co napisali to 3/4 ppl weźmie specjalizację velocity czyli szybsze poruszanie się 8) Pościg będzie miał w końcu sens jakiś :) Zmiany pogodowe też mogą doklimacić produkt. Bądź co bądź jest to free exp a jak coś jest free to trzeba to brać i nie dyskutować;) Darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby jak mawiają;)

Autor:  coldzik [ 6 lip 2009, 22:27 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
W sumie poza housingiem, Nexus systemem interesująco zaczyna wyglądać sprawa ze specjalizacjami. Ciekaw jestem jak to wszystko będzie wyglądać w praniu. Narazie z tego co napisali to 3/4 ppl weźmie specjalizację velocity czyli szybsze poruszanie się 8) Pościg będzie miał w końcu sens jakiś :) Zmiany pogodowe też mogą doklimacić produkt. Bądź co bądź jest to free exp a jak coś jest free to trzeba to brać i nie dyskutować;) Darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby jak mawiają;)


ale z tym velocity to chyba chodzilo o szybsze poruszanie sie pociskow, a nie postaci...

Autor:  Rzeznik [ 6 lip 2009, 22:29 ]
Tytuł: 

Byc moze wreszcie bedzie mozna powiedziec, ze gramy w pre-release wersje darkfalla :D :wink:
Dopracuja skillgain/ capy i bedziemy mieli release. Oczywiscie jak juz odbuguja nowy content :lol:

Autor:  lamoon [ 6 lip 2009, 22:29 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
A ktos moze mi wytlumaczyc o co biega z tymi teleporterami? To bedzie tworzone przez graczy czy jak? Jakas liczba mozliwych teleportniec po czym sie to niszczy? wtf? Czyli z kampowania gateow nici? Ledwo widze na oczy i mozliwe, ze zle to wszystko zrozumialem, dlatego prosze o wyjasnienie...

Btw. Jak teraz wyglada sprawa z cheatami i czy zamierzaja cos z tym zrobic?


Nexy będą stawiane przez graczy z tego co tam napisano. Czyli coś na zasadzie Gate Travel spell z UO. Nex będzie czasowy, każdy będzie mógł przez niego przeleźć friends or foe, chyba będzie też tak że przez nowo otwartego Nexa będzie mogła przejść ograniczona liczba ppl a nie że jeden stawia Nexa i przetacza się przez niego 40 chopa:) Będzie można go zniszczyć do tego. Chyba nic więcej narazie nie wiadomo. Jeżeli coś pominąłem to sorki.

A cziterzy...no nadal nie wolno czitować 8) 8) 8)

Autor:  lamoon [ 6 lip 2009, 22:31 ]
Tytuł: 

A faktycznie źle to zrozumiałem...velocity to szybszy spell :oops:

Autor:  coldzik [ 6 lip 2009, 22:39 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
coldzik napisał(a):
A ktos moze mi wytlumaczyc o co biega z tymi teleporterami? To bedzie tworzone przez graczy czy jak? Jakas liczba mozliwych teleportniec po czym sie to niszczy? wtf? Czyli z kampowania gateow nici? Ledwo widze na oczy i mozliwe, ze zle to wszystko zrozumialem, dlatego prosze o wyjasnienie...

Btw. Jak teraz wyglada sprawa z cheatami i czy zamierzaja cos z tym zrobic?


Nexy będą stawiane przez graczy z tego co tam napisano. Czyli coś na zasadzie Gate Travel spell z UO. Nex będzie czasowy, każdy będzie mógł przez niego przeleźć friends or foe, chyba będzie też tak że przez nowo otwartego Nexa będzie mogła przejść ograniczona liczba ppl a nie że jeden stawia Nexa i przetacza się przez niego 40 chopa:) Będzie można go zniszczyć do tego. Chyba nic więcej narazie nie wiadomo. Jeżeli coś pominąłem to sorki.

A cziterzy...no nadal nie wolno czitować 8) 8) 8)


No ja to zrozumialem podobnie... Szkoda, ze nie bedzie stalych "moongatow", bo by bylo tam wieksze walki niz przy siegach ;)
A co do cheatow to chodzilo mi o to, czy wzieli sie za banowanie, czy dalej pelna olewka?

Autor:  lamoon [ 6 lip 2009, 22:43 ]
Tytuł: 

No właśnie o tym samym pomyślałem :) Z miłą chęcią wracam wspomnieniami jak to w UO armia redów kampowała pod moonem koło britt:) Wyskakujesz z niego...i zonk :P No ale jest szansa że i tutaj będą stałe nexy.

Autor:  konrador [ 6 lip 2009, 22:55 ]
Tytuł: 

Wiesz Konrad oni tam napisali także coś takiego że te S&S Books są także dla vet graczy.

"Skill and Spell books cannot raise your proficiency past a beginner level of the skill and spell in question. If your proficiency level is over the limit, you won't be able to use the book, but you could sell it, or give it to a friend."

Wiec tak, po czesci masz racje - jak jestes vet graczem, to mozesz sobie ksiazke zlootowac, troche potrzymac, a potem wyrzucic jak ci sie znudzi. Ewentualnie komus to cudo odpsrzedac, bo wiadomo, ze zakup spella/skilla + zrobienie tego ~25 to najwieksza przejebka w drodze do setki.

Autor:  tomugeen [ 6 lip 2009, 22:58 ]
Tytuł: 

No ale taki spell reflect bez koniecznosci grindu SC/Arcane moze byc bardzo pozadany.

Autor:  lamoon [ 6 lip 2009, 23:01 ]
Tytuł: 

Tak tak zgadzam się aczkolwiek jest jeszcze coś takiego If you already have the spell you can read the book and get a boost in your proficiency. i coś takiego Skill & Spell books can help new players get into the game faster and older ones to get a significant boost in their less developed skills and spells. gdzie wyraźnie zaznaczyli że jeżeli masz już tego skilla (spella) to boostnie Ci go w jakiś tam sposób. Dlatego myślę że tych booków będzie sporo rodzajów od takich very common po takie rare.

Autor:  coldzik [ 6 lip 2009, 23:01 ]
Tytuł: 

jakby wprowadzili booki dla kazdego poziomu, bylo by ciekawie. Oczywiscie tak jak ktos pisal, ze booki 0-25 common, 25-50 uncommon, 50-75 - rare, 75-100 legendary/epic etc... Napewno zniwelowaloby to makrowanie, a np. rozwinal by sie grind mobow, a co za tym idzie i pvp na spotach :) Milo by bylo zlootowac takiego booka 75-100 z gracza :)

Kurde chyba bede musial kupic konto znowu :) Poczekam na jutrzejszy dzien i opinie o patchu...


significant boost in their less developed skills and spells.
Tak starsi gracze rowniez beda mogli z tego skorzystac, ale w mniej rozwinietych skillach i czarach

Autor:  lamoon [ 6 lip 2009, 23:05 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
jakby wprowadzili booki dla kazdego poziomu, bylo by ciekawie. Oczywiscie tak jak ktos pisal, ze booki 0-25 common, 25-50 uncommon, 50-75 - rare, 75-100 legendary/epic etc... Napewno zniwelowaloby to makrowanie, a np. rozwinal by sie grind mobow, a co za tym idzie i pvp na spotach :) Milo by bylo zlootowac takiego booka 75-100 z gracza :)

Kurde chyba bede musial kupic konto znowu :) Poczekam na jutrzejszy dzien i opinie o patchu...


Myślę że tak właśnie to rozwiążą jak mówisz. Faktycznie ukróciło by to bezsensowne time wasting na makrowanie gównianego skilla jednego czy drugiego a zaczęłoby się tłuczenie mobków...oczywiście z pożytkiem dla PKsó:)

Autor:  lamoon [ 6 lip 2009, 23:11 ]
Tytuł: 

A jeszcze takie w sumie zasadnicze pytanie za 100 pkt. Ile będzie ważył ten free expansion? :]

Autor:  konrador [ 6 lip 2009, 23:27 ]
Tytuł: 

If you already have the spell you can read the book and get a boost in your proficiency

Pod warunkiem, ze spell nie przekroczyl beginner level.

Autor:  Zarri [ 6 lip 2009, 23:37 ]
Tytuł: 

Tak bedzie wygladal moj domek jutro :P

Obrazek

Obrazek

Autor:  Undmeen [ 7 lip 2009, 01:12 ]
Tytuł: 

Tak, twój i innych 5k graczy bo tylko taki model w tym patchu wprowadza :D

Autor:  Karol66 [ 7 lip 2009, 09:03 ]
Tytuł: 

Poziom pieprzenia na tym forum osiąga naprawdę szczyty a niektóre teksty potrafia rozwalić (nie będę pokazywał palcem ale np. "raptem dali Player Housing".... rotfl - "raptem".... tego 99% gier mmo nie ma do tej pory).
IMO jeśli patch notes pokryją się z rzeczywistością to jest to rewelacyjny dodatek załatwiający masę spraw które wkurwiały graczy od dawna.

Rebalancing mobów - wszyscy o to krzyczeli.
Przyspieszenie poruszania się po mapie - j.w.
Jakaś większa customizacja postaci - o ile pamiętam to właśnie o tym pisał w xxx postach konrador
Player housing i zrobienie jakiegoś systemu zapewniającego small scale PvP - kto tak naprawdę wierzył, że coś takiego wogóle kiedykolwiek wejdzie.
Stabilność serwerów przy dużych bitwach - też podstawowa sprawa dla tych, co lubią gre w zergach.
Zmniejszenie dmg "naked" - o to też wszyscy prosili.

Można mieć wątpliwości co do tego, jak to wyjdzie w praktyce (czytaj: czy czegoś nie spierdolą) ale IMO sam kierunek zmian, reagowanie na uwagi graczy etc -> IDEAŁ.


EDIT:
Undmeen napisał(a):
Tak, twój i innych 5k graczy bo tylko taki model w tym patchu wprowadza :D


O kurwa jaka tragedia.
Nie bedę miał 1524 modeli domków, 154 modeli dywanów do dużego pokoju i 132 modeli kanapy. Ja pierdole co za gówno - ide pograć w simsy.

Autor:  senti [ 7 lip 2009, 09:30 ]
Tytuł: 

Kolege Undmeena chyba o kilka razy za dużo rozjechali w DFO i musi sie lekuchno pożalić.

:D

Autor:  lamoon [ 7 lip 2009, 10:05 ]
Tytuł: 

Cieszmy się że w ogóle coś się dzieje i nie ma co narazie psioczyć na to czy exp spieprzył tę grę do końca czy też nie. Poczekajmy tydzień i się obaczy co i jak.
PS. Karol66 Twój avatar to postać z WOWa zdaje się tak? :wink: :] 8)

Strona 4 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team