MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania Newbie - pierwsze kroki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32817
Strona 32 z 49

Autor:  Mendol [ 22 sty 2010, 22:09 ]
Tytuł: 

poza tym za jakis czas pewnie herbalism dostanie cos fajnego w koncu.

Autor:  Highlander [ 24 sty 2010, 02:36 ]
Tytuł: 

Patrzac po aktywnosci forum- dzialy roznych mmo, to dzial DFO jest jednym z najaktywniejszych.

Autor:  tomugeen [ 24 sty 2010, 02:44 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
poza tym za jakis czas pewnie herbalism dostanie cos fajnego w koncu.

No wlasnie nie, takie byly zalozenia herbalismu. Za to alchemia ma cos dostac. Moze transmutki do tych nadchodzacych magic robes.

@high, grasz juz czy ciagle sie przygladasz?

Autor:  Mendol [ 24 sty 2010, 08:24 ]
Tytuł: 

ee wlasnie, ze tak!
pare osob robi herb do 100 :)
pytanie oczywiscie w jakim tempie beda wprowadzane zmiany.
w tej chwili najbardziej mi sie marza cloaki z gildiowym emblemem. wypasik by byl.

Autor:  coldzik [ 24 sty 2010, 08:51 ]
Tytuł: 

I co chodzilbys ze sloneczkiem takim z troskliwych misiow na plecach?

Autor:  Mendol [ 24 sty 2010, 09:11 ]
Tytuł: 

yep.
w daocu zajebiscie to wygladalo :)

Autor:  Highlander [ 24 sty 2010, 09:47 ]
Tytuł: 

Jeszcze nie, czasu mi brak, no i najpierw chce zobaczyc co bedzie z Bad company 2 i chce najpierw grafe wymienic. Ale jak kupie dam znac.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 27 sty 2010, 15:19 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
yep.
w daocu zajebiscie to wygladalo :)


Wlasnie!, tez gralem w daoc i byl gites.
Dzis na Vencie wlasnie o tym gadalismy, niech wprowadza emblemy klanu i dodadza farbowanie armorow no i fajnie by bylo jakies mounty na 2 albo 3 osoby, jeden kierowca jeden z przodu drugi stylu, albo dwoch po bokach .. cos w tym stylu

Autor:  lamoon [ 27 sty 2010, 16:23 ]
Tytuł: 

Nieee Mormo nie wypaczaj już tej gry bardziej niż jest;) Żadnych tandemów! Jak tak dalej pójdzie to będziemy mieli Battlefielda osadzonego w świecie DFO ;)
Na dzień dzisiejszy mogliby zupełnie zrezygnować ze skilli, armorków itd. i zrobić coś takiego - logujesz się i lecisz zabijać. Tu zbierzesz miecz, tutaj jakąś zbrojkę itd.
A i zapomniałem o najważniejszym! Wprowadzić fragi i headshooty ;)

Autor:  coldzik [ 27 sty 2010, 17:43 ]
Tytuł: 

dajcie juz mu bana :)

Autor:  Mendol [ 27 sty 2010, 18:59 ]
Tytuł: 

emblemy na pewno ulatwilyby orientacje na polu bitwy, jak i wprowadzily fajny klimat. av cos tam przebakiwalo chyba wiec moze szansa jest na jakies oznaczenia. na dye'owania calych armorkow za bardzo nie licze ale kto wie...

lamoon skoncz juz.

Autor:  Havok [ 27 sty 2010, 23:03 ]
Tytuł: 

Emblematy musiałyby być robione przez AW ale nawet coś na kształt płaszczy czy szarf z UO byłoby ciekawe. Niemniej w tej chwili najbardziej uwiera mnie kiepska dostępność rare rud i w pierwszej kolejności powinni coś z tym zrobić. Ewentualnie dodać polearmy r40-50 do lootu mobów.
Na koniec tradycyjnie ;) Lamoon daj już spokój.

Autor:  smeagollum [ 28 sty 2010, 09:19 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Emblematy musiałyby być robione przez AW ale nawet coś na kształt płaszczy czy szarf z UO byłoby ciekawe. Niemniej w tej chwili najbardziej uwiera mnie kiepska dostępność rare rud i w pierwszej kolejności powinni coś z tym zrobić. Ewentualnie dodać polearmy r40-50 do lootu mobów.
Na koniec tradycyjnie ;) Lamoon daj już spokój.


Piękne byłyby kopalnie z rare ore w głuszy, niestety zaimplementują pewnie wypadanie rare ore ze zwyczajnych nodów - i nadal kopacze będą tylko pod miastami startowymi (i wieżyczkami). A świat pozostanie pusty.
Co do wypadania dobrego sprzętu z mobów to mam wątpliwości. W DFO ekonomia kuleje (choć to i tak chyba za dużo powiedziane) - może konieczność zakupów nawet średniego sprzętu ożywiłaby nieco handel? Ja nie zamawiam prawie niczego u craftera - poza tymi nieszczęsnymi polearmami właśnie - bo mniej osób nimi gra i trudniej je z kogoś wyjąć, za to mi je zabierają co i rusz. ;) Oczywiście moby nadal musiałyby być opłacalne - gold, składniki do enchantu i tp.

A co do emblematów, pelerynek, różnych kolorów wdzianek - czy to nie obniży wydajności gry? Kolejny parametr do przekazania (razy ilość osób). Choć prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak to działa, stąd w formie pytania. Oczywiście wyglądałoby to fajnie. :)

Na koniec pobożne życzenie związane z wydajnością - fajnie by było, gdyby wprowadzili mozliwość wybrania efetów czarów "full" i "simple". Bo przez te fajerwerki siadają mi fps komletnie, a przy efektach wyłączonych ciężko grać.

Autor:  Mendol [ 28 sty 2010, 09:29 ]
Tytuł: 

to, ze ty nic nie kupujesz nie znaczy, ze ekonomia kuleje. u nas jakos ludzie nie maja z tym problemow i co wiecej, coraz wiecej osob zaczyna bawic sie w craft. i nawet sredni sprzet kupuja ludzie. takze troche przesadziles.

no z wydajnoscia faktycznie ostatnio jest cos nie tak. i z bledami pojawiajacymi sie na siegach. niestety w tym przypadku jak zawsze nie ma zadnego info ze strony av ;/

Autor:  smeagollum [ 28 sty 2010, 09:49 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
to, ze ty nic nie kupujesz nie znaczy, ze ekonomia kuleje. u nas jakos ludzie nie maja z tym problemow i co wiecej, coraz wiecej osob zaczyna bawic sie w craft. i nawet sredni sprzet kupuja ludzie. takze troche przesadziles.



Zaraz zaraz, spokojnie, to ze u was kupują, nie znaczy, ze nie kuleje. Może jeteście wyjątkiem potwierdzającym regułę? ;P Ale jak usłyszę więcej takich opinii, to dam się przekonać. Ja na przykład wszystko kupuję u vendora (czyli regi). I na tym koniec (poza wspomnianymi polearmami). No i trochę sam sobię robię (żarełko, potki, mounty, ekhm.. różdźki ;)).

Autor:  Mendol [ 28 sty 2010, 09:54 ]
Tytuł: 

no czyli jednak cos crafcisz :)
regi wiekszosc kupuje u vendora, bo szybciej i latwiej.
ale nawet na samym /trade jakis ruch jest.
oczywiscie nie jest to na tyle rozbudowane co chociazby w wow'ie, o eve nie wspominajac, ale mimo wszystko tragedii wielkiej nie ma.
armory, bronie, ringi - ludzie robia, ludzie kupuja. i mysle, ze tak jest w wiekszosci gildii.

Autor:  smeagollum [ 28 sty 2010, 10:01 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no czyli jednak cos crafcisz :)
regi wiekszosc kupuje u vendora, bo szybciej i latwiej.
ale nawet na samym /trade jakis ruch jest.
oczywiscie nie jest to na tyle rozbudowane co chociazby w wow'ie, o eve nie wspominajac, ale mimo wszystko tragedii wielkiej nie ma.
armory, bronie, ringi - ludzie robia, ludzie kupuja. i mysle, ze tak jest w wiekszosci gildii.


Oczywiście, że crafcę, w DFO mało kto nic nie krafci, co nie zmienia faktu, że ekonomia kuleje (moim zdaniem oczywiście). :) Choć zapewne większy to ma związek z możliwością bycia wszystkim na raz (fighter/mag/crafter/gatherer). Trzeba jednak oddać AV, że wprowadzajac zmianę dura przedmiotów wyciąganych z mobów (dawno temu) rozruszała nieco popyt na krafcone itemki. Tak więc coś tam robią - zeby nie było, że tylko jęczę, a nie dostrzegam starań i wprowadzanych rozwiązań.

Autor:  Mendol [ 28 sty 2010, 10:17 ]
Tytuł: 

no fakt, ze mogli ograniczyc chociaz ilosc craft profesji dostepnych per char.
ale dodanie random rare ore dropow moze poprawi troche sytuacje.
idealnie nie jest to na pewno.

Autor:  lamoon [ 28 sty 2010, 11:23 ]
Tytuł: 

Ekonomia w DFO to śmiech na sali i wszyscy o tym wiedzą doskonale. A nędzne próby wprowadzenia vendorów graczy spełzły na niczym bo nigdzie praktycznie ich nie ma.
Robiąc grę gdzie możesz być GrandMasterOfEverything musieli się z tym liczyć że tak będzie.
Tak prawdę mówiąc klanów mogłoby w ogóle nie być. Chyba tylko po to żeby móc się nawzajem identyfikować i łatwiej się zbierać w jednym miejscu. Do niczego innego nie jest to potrzebne.
Samotny wilczek sam sobie wykopie matsy, wykuje zbroję, broń, zrobi żarcie, mounta, sam się wyleczy, zenchantuje itd itd.
Wprowadzenie emblematów to zajebisty pomysł :)

Autor:  Mendol [ 28 sty 2010, 11:25 ]
Tytuł: 

samotny wilczek bedzie miesiacami zbieral rare ore, enchanty zeby cokolwiek zrobic.

przestan juz pisac lamoon bo coraz wieksze glupoty ci wychodza.

Strona 32 z 49 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team