konrador napisał(a):
jestem pewnien ze taki gracz wsiadajac na nowa postac bedzie dawal sobie rade, wiec umiejetnosci gracza to podstawa jednak.
Dobry gracz na newb, nierozwinietej postaci (nawet z transferami, bo te latwo zrobic w porownaniu do weapon skilli), ma zerowe szanse vs. gracz taki sobie (wystarczy, zeby trafial) na postaci z rozwinietymi skillami.
Rzeznik, to o czym piszesz to jest rywalizacja wlasnie, tylko ze w inny sposob. Post wczesniej pisales, ze na rywalizacji ci nie zalezy. Zdecyduj sie.
Trudno obecnie nazwać to realizacją, bo gra zmuasz w przypadku bojówek albo na wielogodzinne tłuczenia mobów, albo kox z innnym graczem. W dłuższej perspektywie oznacza to , że czesć graczy zwłaszcza ci co nie moga poświęcić pół życia w końcu rzuci gre w pizdu, bo prespektywa "przez najbliższe pół roku będzie mnie okłądał tylko dla tego że ma więcej skila" jest mało ciekawa. Gra w obecniej formie zmusza do koxu w większym stopniu niż freeshardy uo, czego się szczerze mówiąc nie spodziewałem.
Zaczynając grę prawie miesiąc po premierze najbardziej żałuje, że nie załapałem się na buga z koxaniem rigoru na jeziorkach kwasu... a chyba nie takie odczucia powinienem mieć w grze...
Ps. z ostatniej chwili "Guard towers will no longer skill you up" tak samo jak rigor, bo skila który rósł na wierzyczkach normalnie nie idzie zrobić...