MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania Newbie - pierwsze kroki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32817
Strona 36 z 49

Autor:  ShadorVD [ 4 lut 2010, 21:52 ]
Tytuł: 

Kiedys rozwijalem full pvp muda, problemem z nowymi graczami bylo to, ze niektorzy ze starych wyg mieli hobby ubijania zielonych :)

No i w sumie przez to naplyw graczy byl grubo zastopowany.

Autor:  Havok [ 4 lut 2010, 22:05 ]
Tytuł: 

Tu jest podobnie, tyle że to raczej reguła ;)

Autor:  ShadorVD [ 4 lut 2010, 22:11 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Tu jest podobnie, tyle że to raczej reguła ;)


No tak, z jednej strony to dobrze bo zostana tylko real pvp playarz a z drugiej strony Ci sredni nie bardzo beda mogli, dowartosciowac sie zabijajac kiepskich szaraczkow.

Ehhhh... no chodzi mi po glowie ten DF, ale 200zl za gre? :) Wydalem tyle na Aiona i zawiodlem sie... strasznie.

Autor:  Havok [ 4 lut 2010, 22:24 ]
Tytuł: 

No tak średnio. Noobowi trochę trudno zarobić na dobry sprzęt bo pve w "normalnych" godzinach to często wpierdol co kilka min ;). Zeby być dobrym w pvp potrzeba umiejętności, skili (trzeba to mieć gdzie spokojnie skoxać albo wymakrować) i na koniec kasy na dobry sprzęt i bez tych 3 rzeczy razem będziesz raczej non stop stratny. Sporo zależy jeszcze od gildi do jakiej się trafi.
Cena jest jaka jest ale jeśli lubisz pvp to mimo wszystko warto sprobowac.

Autor:  ShadorVD [ 4 lut 2010, 22:27 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
No tak średnio. Noobowi trochę trudno zarobić na dobry sprzęt bo pve w "normalnych" godzinach to często wpierdol co kilka min ;). Zeby być dobrym w pvp potrzeba umiejętności, skili (trzeba to mieć gdzie spokojnie skoxać albo wymakrować) i na koniec kasy na dobry sprzęt i bez tych 3 rzeczy razem będziesz raczej non stop stratny. Sporo zależy jeszcze od gildi do jakiej się trafi.
Cena jest jaka jest ale jeśli lubisz pvp to mimo wszystko warto sprobowac.


To juz jedno zdanie znam.

Kolega z poprzedniej gildii, fan pvp, kupil sobie DFO i jest zachwycony. U mnie "lubienie" i "nielubienie" pvp jest zalezne tak naprawde od gry :)

Autor:  Havok [ 4 lut 2010, 22:30 ]
Tytuł: 

Zapomniałem dodać, że niektórzy graja nie dla pixeli ale dla funu i wówczas spora część moich (subiektywnych zresztą) uwag odpada

Autor:  ShadorVD [ 4 lut 2010, 22:32 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Zapomniałem dodać, że niektórzy graja nie dla pixeli ale dla funu i wówczas spora część moich (subiektywnych zresztą) uwag odpada


No ja ostatnio spory fun mam z sandboxow :) Gram aktualnie w Fallen Earth (jestem bardzo zadowolony! ale bylbym bardziej z +2gb ram na ktore czekam).

Autor:  Havok [ 4 lut 2010, 22:36 ]
Tytuł: 

Ale w fallen earth nie ma full lootu :/. Chociaż sama idea gry przypadła mi do gustu

Autor:  noasz [ 4 lut 2010, 22:44 ]
Tytuł: 

havk chodz do falen earth pobiemy nubkow ;)

Autor:  lamoon [ 4 lut 2010, 22:59 ]
Tytuł: 

Zmiany dla nowych graczy są spoko ale nic za bardzo nie zmienią. Nie sądzę żeby miały przyczynić się do jakiegoś nagłego wielkiego napływu nowego narybku do DFO.

Już prędzej lepiej zrobić coś a'la Noob Area gdzie jako noob możesz siedzieć ile chcesz i rozwijać skilla ale tylko do jakiegoś poziomu. Zdaje się że jest parę mmo gdzie takie coś się stosuje. Sam decydujesz kiedy chcesz się przenieść do "normalnego" świata.

Zdaje się że nawet samo UO miało takie coś jak Heaven. Zupełnie osobna lokacja, tylko dla nowych graczy.

W DFO nie wiem czy nowemu graczowi da coś kilkugodzinna ochrona przed zabiciem go przez innego gracza. No ale czas pokaże.

Autor:  noasz [ 4 lut 2010, 23:00 ]
Tytuł: 

Wiesz lamoon nie wiem czy to sie nie gryzie z wizja tworcow

Autor:  lamoon [ 4 lut 2010, 23:03 ]
Tytuł: 

coldzik napisał(a):
As we’ve mentioned before we’re happy to see an ever-increasing number of new players entering the game and we’re also about to introduce several initiatives and special offers to further increase these numbers. We’re supporting this growth with more than just marketing-type initiatives. The Darkfall newbie experience is one of the areas we’ve been constantly working to improve on since the game first launched. It’s a top priority for us to get new blood into the game but to also make the transition to Darkfall more enjoyable for new players.

We’re introducing a new feature possibly as soon as the next patch which provides optional protection against player attacks to brand new players. This functionality is very limited and only lasts a few hours but it should be enough to allow someone logging into Darkfall for the first time to learn to control his character and to get his bearings while still having proper access to the live game.

Here are the specifics:
If you’re a new player entering the game for the first time, newbie protection is on by default. There's an option to turn it off if you don't want it.
You won't be able to damage other players and other players won't be able to damage you.
You can only damage monsters.
The protection only lasts for a few hours of gameplay. There's a visible count-down timer. You’ll get a warning before the protection expires
The protection is active only in the racial starting areas. If you wander outside your starting area, you’ll get a warning and if you don’t return within a couple of minutes, you will lose the protection.
There’s a visual indicator that signifies you’re a new player with protection on.
You can trade and interact with NPCs without restrictions
You cannot use any items that cause structural or player damage (battle spikes, warhulks, cannons, ships etc.)
You cannot use mounts
You cannot unspawn objects
You cannot teleport
You cannot use Runestones
You cannot use portals including Nexus
You cannot create a clan
You can give and receive buffs and heals
You can join a clan
Newbie protection works only for new accounts
You cannot skill up on other players or be used to skill up on


One of the myths about Darkfall is that players prey on newbies. The Darkfall playerbase on average has displayed great sportsmanship and most players go out of their way to help someone starting out. This has been reported many times (in disbelief) by new players and various media trying out the game.

We believe that the newbie protection feature is consistent with the nature of Darkfall, where without “softening” the game it allows new players a few hours to start navigating Darkfall’s learning curve and to be able to concentrate on learning the basics. It also lets veteran players and clans looking to help new players know when someone is completely new. Finally, it’s an optional feature so that experienced players can turn it off if they want to jump right in.

This feature is something we've been contemplating for a while; we’ve done quite a bit of work on it and have tried to consider every possible aspect before deciding to implement it. We’ll monitor this feature closely and quickly make any necessary adjustments.

We’re also working on many new features and enhancements to help new players adjust to Darkfall much faster, and we’ll never stop striving to improve the initial experience. This feature is coming in time for a large influx of new players to the game and other initiatives geared towards new players.


Jak widać nie gryzie bo już kombinerkują coś w tym kierunku :]

Autor:  Havok [ 4 lut 2010, 23:40 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
(...)
Zdaje się że nawet samo UO miało takie coś jak Heaven. Zupełnie osobna lokacja, tylko dla nowych graczy.

W DFO nie wiem czy nowemu graczowi da coś kilkugodzinna ochrona przed zabiciem go przez innego gracza. No ale czas pokaże.

Być może coś w tym stylu powstanie. Jeśli nie będzie zbyt atrakcyjne i powiedzmy będzie tam można koxać do jakiegoś poziomu skila to czemu nie.
Kilkugodzinna ochrona da graczowi możliwość spokojnego zorientowania się w podstawowych aspektach gry.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 8 lut 2010, 14:41 ]
Tytuł: 

takie cos jak "heaven" w darkfallu bylo by bez sensu, nikt by z takiej lokacji nie wychodzil az do mozliwego skillcapa.

Tu chodzi o to by nuby mogly na spokojnie zapoznac sie z Darkfallem, wyprobowac crafting, rozne bronie, zapozac sie z magia i roznymi stylami walki, nie bedac co 5 minut ofiara PK..

Autor:  noasz [ 8 lut 2010, 15:01 ]
Tytuł: 

Od kiedy martwicie sie tak o tych biednych nubkow? Jak sobie nie poradzi na poczatku to potem tez sobie nie bedzie radzil. A pozatym heven juz jest na cairn.

Autor:  Rzeznik [ 8 lut 2010, 15:39 ]
Tytuł: 

...chyba ze wpada tam Neptun z Zamadarem :lol:

Autor:  Mendol [ 8 lut 2010, 15:40 ]
Tytuł: 

o 5 rano :)

Autor:  Lufanga [ 8 lut 2010, 16:40 ]
Tytuł: 

mogli by zrobic tydzien takiego wprowadzenia i wystarczy
a pozniej to lepiej aby sie szybko wykruszyl niz meczyl przez dajmy na to kolejny miesiac subskrybcji
ja zaczynalem od 0 w grudniu - gram nadal
czasami komus skopie dupe czasami ktos mi (chociaz to jeszcze czesciej sie zdarza)
narazie staram sie rozwinac staty - ale juz niedlugo zabiore sie za rozwijanie skilla ;)
po zwiekszeniu skill gaina jest naprawde przyzwoicie
kogos kto lubi PvP i wolnosc niewiele powinno juz zniechecac do grania w DFO
a argument ze DFO to grindfest to tylko pretekst aby odejsc bo sie nie wytrzymuje presji mozliwosci dostania wpierdolu na kazdym kroku ;)
DFO to mmo a mmo to jest grind - podawany na rozny sposob

a dodam jeszcze jeden fajny aspekt jaki ma DFO taki pro casual
ze majac niewiele czasu mozna miec i kase i gainy statow poswiecajac niewiele uwagi
plywanie
i gathering - gdzie wystrczy przychodzic co 15 min do kompa aby zmienic skalke
jak ktos Cie nawet upierdzieli to staty Ci zostaja

no i na PvP przydajesz sie mozna powiedziec od samego poczatku

Havok napisał(a):
No tak średnio. Noobowi trochę trudno zarobić na dobry sprzęt bo pve w "normalnych" godzinach to często wpierdol co kilka min ;). Zeby być dobrym w pvp potrzeba umiejętności, skili (trzeba to mieć gdzie spokojnie skoxać albo wymakrować) i na koniec kasy na dobry sprzęt i bez tych 3 rzeczy razem będziesz raczej non stop stratny. Sporo zależy jeszcze od gildi do jakiej się trafi.
Cena jest jaka jest ale jeśli lubisz pvp to mimo wszystko warto sprobowac.

generalnie w PvE w DFO jestes na straconej pozycji w momencie jak wpada Ci wrog
bo przewaznie wybiera moment jak masz malo hp
jak bijesz mobki slychac Cie z "5 kilosow" a Ty masz male szanse uslyszec skradajacego sie wroga w tym halasie
ja w DFO wyznaje zasade (to mnie nauczyl krotki epizod w EVE) ze chodze na mobki w gearze po ktorym nie bede plakal (obecnie to scale) tani latwo dostepny przyzwoity sprzet
bron rank 40
i jestem w stanie zarobic 10k+ na godzine (na mouncie mozna i wiecej ale malo statow leci)

Autor:  Rzeznik [ 8 lut 2010, 16:48 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
o 5 rano :)


Cos w tym jest...ostatnio ich kolo 2giej slyszalem na vencie jak ganiali sie w jakims miescie na Cairn :)

Autor:  Mendol [ 8 lut 2010, 17:05 ]
Tytuł: 

w calf sa pomiedzy 5 a 6 rano...
ac kids ;/

Strona 36 z 49 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team