MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 36 z 150

Autor:  Mendol [ 18 gru 2012, 18:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

a czym sie bedzie roznila wersja standalone dayz od moda?

Autor:  lamoon [ 18 gru 2012, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Że będziesz musiał za nią zabulić, a mod był za fri

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2012, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Andrzej osłabiasz mnie :(
Wszystkim będzie się różniła.

Autor:  lamoon [ 18 gru 2012, 18:31 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

He he wiedziałem że wrócisz Radek :] :*

Autor:  visilis85 [ 18 gru 2012, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

mendol

najwazniejsze ze nie bedzie stala 'na armie' jako mod, tylko na przerobionym silniku i caly kod bedzie dostosowany do gry mmo a nie multi shootera na male serwery
druga rzecz ze wiekszosc podstawowych elementow (jak np. same zombie) powstala od nowa, wiec nie beda to juz zmodyfikowane rzeczy udajace cos czym nie sa
z takich ogolnych spraw to jeszcze to, ze wszystkie interiory sa tworzone, chyba kazdy budynek ma miec wnetrza a jest tych budynkow w pizdu
wiekszosc ma okna/balkony wiec zmienia to mocno srodowisko calej gry

dayz finalnie ma byc mmo, tak przynajmniej mowia o tym tworcy

jesli na samym modzie udalo im sie osiagnac taki poziom grywalnosci to wierze, ze w standalonie bedzie duzo lepiej
oby tylko zbyt szybko tego nie wydali, niech robia spokojnie

http://dayzdev.tumblr.com/ - tu jest wiekszosc informacji

btw. nie bylo mnie pare godzin i wdze ze jestem #17418 w kolejce
cos im sie chyba zjebalo z tym licznikiem

Autor:  lamoon [ 18 gru 2012, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

A mnie ciągle chyba rozłącza i za każdym razem jak się loguję to jestem dalej w kolejce :wtf:

Autor:  Havok [ 18 gru 2012, 18:40 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ja tam na dziś sobie odpuszczam ;).

Autor:  Mendol [ 18 gru 2012, 18:46 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

dzieki visili.
no to trzeba bedzie zakupic :)

Autor:  Ossur [ 18 gru 2012, 19:10 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jestem 21090 w kolejce...

Autor:  lamoon [ 18 gru 2012, 19:12 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Was też wywala? Zostawiam kolejkę, wracam po jakimś czasie i muszę znów się logować, create char i kolejka... :/

Autor:  visilis85 [ 18 gru 2012, 19:14 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ossur, podobnie
wyglada na to, ze kolejka sie nie czysci po wyjsciu i blokuje miejsca

Jakas krotka relacja, nie wiem na ile prawdziwa, twierdzi ze gral pare godzin
http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=340762

i cos jeszcze

Cytuj:
2 hours here, its pretty hard to go over what I've experienced, and deem it good or bad because its been at launch. There are several ping/fps issues, but for the most part, I could shoot mobs, kill them, loot them, bank loot, check out npcs and buy/sell to them, use all of my brawler/deadeye (minus ult) abilities, and all my general skills...I was getting player points, I could harvest as well... graphics are way better, the movement is different, the aiming is different, it feels and plays like a different game. So far, I kind of like it, kind of dont. Thats because I'm use to 1.0, but give me a few more hours, I bet it will be good. The skill bar swapping is a little clunky, as is the mwheel weapon changes, hopefully I can just map these to keys so I dont have to swap between things.

Autor:  Ossur [ 18 gru 2012, 19:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Problemy z Pingiem i fpsami sa bo gra z tego co czytalem jedzie w debug modzie a to na prawde potrafi zamulic

Autor:  visilis85 [ 18 gru 2012, 20:18 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Zalogowalem sie na US. Nie da sie ruszyc bo prawie wszyscy sa zablokowani na spawn poincie.

Autor:  Ossur [ 18 gru 2012, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ja sie zalogowalem, moglem sie poruszac ale w trakcie zmiany opcji graficznych klient sie zawiesil i nie moge sie ponownie zalogowac. Klejka na eu prawie 22k

Autor:  White Trox [ 18 gru 2012, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Powinni kicka zrobić, duże wierne community i w zasadzie niszowy target, gracze to raczej ludzie z kasą niż 12 latki, 2-3mln by pchnęły wszystko do przodu.

Autor:  redruM [ 18 gru 2012, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

heh tez wbilem na NA, wszyscy sklejeni do siebie na spawnie i beka na czacie KILL US PLS

http://pl.twitch.tv/dagl1

Autor:  vald [ 18 gru 2012, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Wygląda na to, że można się pobawić 2 razy (raz na EU, raz na US) jak tworzysz nową postać. Jak tylko wywali z gry (crash, jakiś timeout) to nie ma powrotu, można czekać w nieskończoność (ja czekam od rana i ani razu mi się nie udało zalogować po stworzeniu postaci).

Nie wiem jak oni to testowali, ale chyba nie do końca wylogowują playerów z gry po crashu i wiszą one sobie w nieskończoność, blokując dostęp. Oczywiście zero info od AV co, kiedy i jak zamierzają zrobić, bo po co informować ludzi którzy właśnie utopili (marne bo marne) 14 czy ile tam eurasów za ich zjebaną pre-alphę (bo betą bym tego nie nazwał).

Autor:  RufeN [ 18 gru 2012, 21:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

mamy przynajmniej miesiace "grania" za ta kase bo tego wszystkiego przeciez szybko nie fixna ;d

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2012, 21:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

I can't stop laughing.

Autor:  visilis85 [ 18 gru 2012, 21:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jaja by byly gdyby nie zdarzyli naprawic tych podstawowych problemow z logowaniem w najblizszych dniach i poszli w piatek na urlopy az do nowego roku :D

Strona 36 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team