MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DFO beta https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934 |
Strona 37 z 120 |
Autor: | tomugeen [ 15 gru 2008, 09:44 ] |
Tytuł: | |
Kabu napisał(a): a w iadomo czy beda rpg serwy, bo jakos nie widze o nich zadnych informacji
RP zalezy tylko od ciebie / twoich znajomych. A co do zabijania/farmowania. Pobiegam glasscannonem, bede padal jaks szmata, ale support zapewniony, bo Sweng bedzie mi lowil rybie luski (i osmiorniczki) do czarow. |
Autor: | tiomor [ 15 gru 2008, 10:06 ] |
Tytuł: | |
A od tylu bedzie cie jakis sztylecik w dupe dziabal ![]() |
Autor: | Mendol [ 15 gru 2008, 10:10 ] |
Tytuł: | |
smeagol przestan tworzyc teorie oparte o twoja bujna wyobraznie i pogodz sie z tym, ze w przeciwienstwie do ciebie sa ludzie, ktorzy potrafia grac. a odnosnie praktycznych rozwiazan to musimy poczekac 2 miesiace i wszystko bedzie jasne. jedyne co mnie martwi to fakt, ze moze sie okazac w dniu premiery, ze o ile serwer dziala stabilnie przy 100-1000 graczy jednoczesnie, to niestety przy 5k bedzie jedno wielkie bum. |
Autor: | iniside [ 15 gru 2008, 10:20 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Kabu napisał(a): a w iadomo czy beda rpg serwy, bo jakos nie widze o nich zadnych informacji RP zalezy tylko od ciebie / twoich znajomych. A co do zabijania/farmowania. Pobiegam glasscannonem, bede padal jaks szmata, ale support zapewniony, bo Sweng bedzie mi lowil rybie luski (i osmiorniczki) do czarow. Chyba nie myslisz ze beda tylko dwa reagenty ![]() Ja obstawiam na >70 ![]() |
Autor: | tomugeen [ 15 gru 2008, 10:25 ] |
Tytuł: | |
Jest takie indianskie przyslowie: Jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma. Poczaruje tym, co znajde/zdobede/dostane :F |
Autor: | Mendol [ 15 gru 2008, 10:27 ] |
Tytuł: | |
a jak nic nie znajdziesz to bedziesz czarowal panny. ;p |
Autor: | tomugeen [ 15 gru 2008, 10:39 ] |
Tytuł: | |
No ba, ktos mi musi magiczne skarpetki cerowac. sry za Offtop, poniedzialek rano ;/ |
Autor: | Quetzacotl [ 15 gru 2008, 10:49 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): tomugeen napisał(a): Kabu napisał(a): a w iadomo czy beda rpg serwy, bo jakos nie widze o nich zadnych informacji RP zalezy tylko od ciebie / twoich znajomych. A co do zabijania/farmowania. Pobiegam glasscannonem, bede padal jaks szmata, ale support zapewniony, bo Sweng bedzie mi lowil rybie luski (i osmiorniczki) do czarow. Chyba nie myslisz ze beda tylko dwa reagenty ![]() Ja obstawiam na >70 ![]() edit: po glebszym zastanowinieniu 20. W UO było 13 i na pewno nie mialem wrazenia, ze jest ich za malo, DFO bedzie mialo wiecej szkol magii, wiec moze dojsc do 20 |
Autor: | iniside [ 15 gru 2008, 10:52 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): iniside napisał(a): tomugeen napisał(a): Kabu napisał(a): a w iadomo czy beda rpg serwy, bo jakos nie widze o nich zadnych informacji RP zalezy tylko od ciebie / twoich znajomych. A co do zabijania/farmowania. Pobiegam glasscannonem, bede padal jaks szmata, ale support zapewniony, bo Sweng bedzie mi lowil rybie luski (i osmiorniczki) do czarow. Chyba nie myslisz ze beda tylko dwa reagenty ![]() Ja obstawiam na >70 ![]() Przy kilkuset czarach ? Fail. |
Autor: | Quetzacotl [ 15 gru 2008, 11:01 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: edit: po glebszym zastanowinieniu 20. W UO było 13 i na pewno nie mialem wrazenia, ze jest ich za malo, DFO bedzie mialo wiecej szkol magii, wiec moze dojsc do 20
co ma kilkaset czarow do tego? tu chodzi o mniej wiecej podobne warunki gry dla casterow i melee, zeby mag nie musial zwiedzac pol swiata i wydawac tony zlota na potrzebne mu regi, ktore i tak zaraz mu zlootuja. |
Autor: | smeagollum [ 15 gru 2008, 11:04 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Przy kilkuset czarach ? Fail.
wystarczyloby i 5. jezeli beda uzywane na zasadzie kombinacji. dla zwiekszenia funu (zbieractwo, rzadkie skladniki itp) mogloby ich byc rzeczywysiscie kolo 15/20. powyzej 70? :O to juz byloby nie lada wyzwanie. |
Autor: | iniside [ 15 gru 2008, 11:26 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): Cytuj: edit: po glebszym zastanowinieniu 20. W UO było 13 i na pewno nie mialem wrazenia, ze jest ich za malo, DFO bedzie mialo wiecej szkol magii, wiec moze dojsc do 20 co ma kilkaset czarow do tego? tu chodzi o mniej wiecej podobne warunki gry dla casterow i melee, zeby mag nie musial zwiedzac pol swiata i wydawac tony zlota na potrzebne mu regi, ktore i tak zaraz mu zlootuja. E poprostu granie magiem ma byc wyzwaniem. Ja bym chcial zeby bylo trudno :<. |
Autor: | Kabu [ 15 gru 2008, 12:13 ] |
Tytuł: | |
hmm pomyslmy 90% graczy chce byc masta killa pk. teraz dodajmy do tego 70 skladnikow, zalozmy ze do skutecznej walki potrzeba ci okolo 35 rodzaje regow, kazda smierc to worek z regami w plecy, w przypadku gdy Ty zabijasz powiedzmy ze masz 50% szans na jakies regi. w takim wypadku zakladasz ze beda dostepne boty do zbierania regow? ![]() ![]() |
Autor: | iniside [ 15 gru 2008, 12:25 ] |
Tytuł: | |
Kabu napisał(a): hmm pomyslmy 90% graczy chce byc masta killa pk. teraz dodajmy do tego 70 skladnikow, zalozmy ze do skutecznej walki potrzeba ci okolo 35 rodzaje regow, kazda smierc to worek z regami w plecy, w przypadku gdy Ty zabijasz powiedzmy ze masz 50% szans na jakies regi. w takim wypadku zakladasz ze beda dostepne boty do zbierania regow?
![]() ![]() Nie poprostu czary moga byc silniejsze. |
Autor: | tiomor [ 15 gru 2008, 12:26 ] |
Tytuł: | |
to stary, zajebisty balans bedzie ![]() |
Autor: | smeagollum [ 15 gru 2008, 12:28 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Kabu napisał(a): hmm pomyslmy 90% graczy chce byc masta killa pk. teraz dodajmy do tego 70 skladnikow, zalozmy ze do skutecznej walki potrzeba ci okolo 35 rodzaje regow, kazda smierc to worek z regami w plecy, w przypadku gdy Ty zabijasz powiedzmy ze masz 50% szans na jakies regi. w takim wypadku zakladasz ze beda dostepne boty do zbierania regow? ![]() ![]() Nie poprostu czary moga byc silniejsze. a stopnie zaawansowania w magii wygladalyby nastepujaco: podnozek<mag<arcymag<zielarz? ![]() |
Autor: | Teo [ 15 gru 2008, 12:47 ] |
Tytuł: | |
Mam nadzieje ze nie bedzie balansu i tylko styl/trudnosc gry dana klasa bedzie decydowala o je wyborze. Co do farmy regentow/ziela to pewnie bedzie to trudne ale nie zdziwie sie tez jak szukajacy ich beda sie w spokoju mijac i oleja pvp bo przeciez teraz farmia. Czy sa gdzies jakies przecieki na temat craftingu ? Interesuje mnie na rowni z systemem pvp, gra z pvp lootem bez dobrej ekonomi opartej na craftingu nie moze istniec. |
Autor: | Zychoo [ 15 gru 2008, 13:05 ] |
Tytuł: | |
Kabu napisał(a): hmm pomyslmy 90% graczy chce byc masta killa pk. teraz dodajmy do tego 70 skladnikow, zalozmy ze do skutecznej walki potrzeba ci okolo 35 rodzaje regow, kazda smierc to worek z regami w plecy, w przypadku gdy Ty zabijasz powiedzmy ze masz 50% szans na jakies regi. w takim wypadku zakladasz ze beda dostepne boty do zbierania regow?
![]() ![]() No wyobraz sobie ze wlasnie na tym polega napedzanie craftingu i gatheringu. W pewnej grze droga do wycraftowania czegos wyglada tak: Gathering matsow (kilkanascie roznych)+reakcja dwoch z nich->basic reagent+zaawansowana reakcja dwoch basic reagentow->advanced reagent+crafting dwoch z nich->material do zrobienia czegos+kilka rzeczy z gatheringu+jakis item->BINGO Wieloetapowy i skomplikowany crafting, a rzecz mozesz stracic w kilkanascie sekund. I wlasnie to sprawia, ze ten crafting sie oplaca i jest zajebiscie ciekawy (bo zeby to zrozumiec i sie nauczyc to trzeba miec wiedze pewnie ala science degree). I jest od groma graczy ktorzy sie zajmuja tylko tym. A btw. Mendol, przeciez Smeagollum ma racje. Jak gosciu bedzie za rogiem, albo za drzewkiem to go nie zauwazysz i umiejetnosc grania nie ma tu nic do rzeczy. Chyba, ze bedzie tak jak w chujowym wowie, gdzie zawsze cie zdradzi chujowy napis nad glowa. |
Autor: | Mendol [ 15 gru 2008, 13:21 ] |
Tytuł: | |
to, ze bedzie za rogiem nie oznacza raczej, ze wygra. i to, ze mi wskoczy znienacka na plecy obojetnie w jakiej sytuacji nie daje mu 100% szansy na wygranie w dfo wlasnie. bo o ile sie nie myle headow z bow'a nie bedzie. |
Autor: | smeagollum [ 15 gru 2008, 13:22 ] |
Tytuł: | |
Zychoo napisał(a): Chyba, ze bedzie tak jak w chujowym wowie, gdzie zawsze cie zdradzi chujowy napis nad glowa.
napis nad glowa pojawia sie dopiero po zatrzymaniu celownika na postaci. |
Strona 37 z 120 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |