MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 37 z 120

Autor:  tomugeen [ 15 gru 2008, 09:44 ]
Tytuł: 

Kabu napisał(a):
a w iadomo czy beda rpg serwy, bo jakos nie widze o nich zadnych informacji

RP zalezy tylko od ciebie / twoich znajomych.

A co do zabijania/farmowania. Pobiegam glasscannonem, bede padal jaks szmata, ale support zapewniony, bo Sweng bedzie mi lowil rybie luski (i osmiorniczki) do czarow.

Autor:  tiomor [ 15 gru 2008, 10:06 ]
Tytuł: 

A od tylu bedzie cie jakis sztylecik w dupe dziabal :P

Autor:  Mendol [ 15 gru 2008, 10:10 ]
Tytuł: 

smeagol przestan tworzyc teorie oparte o twoja bujna wyobraznie i pogodz sie z tym, ze w przeciwienstwie do ciebie sa ludzie, ktorzy potrafia grac.

a odnosnie praktycznych rozwiazan to musimy poczekac 2 miesiace i wszystko bedzie jasne.
jedyne co mnie martwi to fakt, ze moze sie okazac w dniu premiery, ze o ile serwer dziala stabilnie przy 100-1000 graczy jednoczesnie, to niestety przy 5k bedzie jedno wielkie bum.

Autor:  iniside [ 15 gru 2008, 10:20 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Kabu napisał(a):
a w iadomo czy beda rpg serwy, bo jakos nie widze o nich zadnych informacji

RP zalezy tylko od ciebie / twoich znajomych.

A co do zabijania/farmowania. Pobiegam glasscannonem, bede padal jaks szmata, ale support zapewniony, bo Sweng bedzie mi lowil rybie luski (i osmiorniczki) do czarow.

Chyba nie myslisz ze beda tylko dwa reagenty :lol:
Ja obstawiam na >70 :p.

Autor:  tomugeen [ 15 gru 2008, 10:25 ]
Tytuł: 

Jest takie indianskie przyslowie: Jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma.
Poczaruje tym, co znajde/zdobede/dostane :F

Autor:  Mendol [ 15 gru 2008, 10:27 ]
Tytuł: 

a jak nic nie znajdziesz to bedziesz czarowal panny. ;p

Autor:  tomugeen [ 15 gru 2008, 10:39 ]
Tytuł: 

No ba, ktos mi musi magiczne skarpetki cerowac.

sry za Offtop, poniedzialek rano ;/

Autor:  Quetzacotl [ 15 gru 2008, 10:49 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Kabu napisał(a):
a w iadomo czy beda rpg serwy, bo jakos nie widze o nich zadnych informacji

RP zalezy tylko od ciebie / twoich znajomych.

A co do zabijania/farmowania. Pobiegam glasscannonem, bede padal jaks szmata, ale support zapewniony, bo Sweng bedzie mi lowil rybie luski (i osmiorniczki) do czarow.

Chyba nie myslisz ze beda tylko dwa reagenty :lol:
Ja obstawiam na >70 :p.
max 15
edit: po glebszym zastanowinieniu 20. W UO było 13 i na pewno nie mialem wrazenia, ze jest ich za malo, DFO bedzie mialo wiecej szkol magii, wiec moze dojsc do 20

Autor:  iniside [ 15 gru 2008, 10:52 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Kabu napisał(a):
a w iadomo czy beda rpg serwy, bo jakos nie widze o nich zadnych informacji

RP zalezy tylko od ciebie / twoich znajomych.

A co do zabijania/farmowania. Pobiegam glasscannonem, bede padal jaks szmata, ale support zapewniony, bo Sweng bedzie mi lowil rybie luski (i osmiorniczki) do czarow.

Chyba nie myslisz ze beda tylko dwa reagenty :lol:
Ja obstawiam na >70 :p.
max 15

Przy kilkuset czarach ? Fail.

Autor:  Quetzacotl [ 15 gru 2008, 11:01 ]
Tytuł: 

Cytuj:
edit: po glebszym zastanowinieniu 20. W UO było 13 i na pewno nie mialem wrazenia, ze jest ich za malo, DFO bedzie mialo wiecej szkol magii, wiec moze dojsc do 20

co ma kilkaset czarow do tego? tu chodzi o mniej wiecej podobne warunki gry dla casterow i melee, zeby mag nie musial zwiedzac pol swiata i wydawac tony zlota na potrzebne mu regi, ktore i tak zaraz mu zlootuja.

Autor:  smeagollum [ 15 gru 2008, 11:04 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Przy kilkuset czarach ? Fail.


wystarczyloby i 5. jezeli beda uzywane na zasadzie kombinacji.
dla zwiekszenia funu (zbieractwo, rzadkie skladniki itp) mogloby ich byc rzeczywysiscie kolo 15/20.

powyzej 70? :O to juz byloby nie lada wyzwanie.

Autor:  iniside [ 15 gru 2008, 11:26 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
Cytuj:
edit: po glebszym zastanowinieniu 20. W UO było 13 i na pewno nie mialem wrazenia, ze jest ich za malo, DFO bedzie mialo wiecej szkol magii, wiec moze dojsc do 20

co ma kilkaset czarow do tego? tu chodzi o mniej wiecej podobne warunki gry dla casterow i melee, zeby mag nie musial zwiedzac pol swiata i wydawac tony zlota na potrzebne mu regi, ktore i tak zaraz mu zlootuja.

E poprostu granie magiem ma byc wyzwaniem. Ja bym chcial zeby bylo trudno :<.

Autor:  Kabu [ 15 gru 2008, 12:13 ]
Tytuł: 

hmm pomyslmy 90% graczy chce byc masta killa pk. teraz dodajmy do tego 70 skladnikow, zalozmy ze do skutecznej walki potrzeba ci okolo 35 rodzaje regow, kazda smierc to worek z regami w plecy, w przypadku gdy Ty zabijasz powiedzmy ze masz 50% szans na jakies regi. w takim wypadku zakladasz ze beda dostepne boty do zbierania regow? :) czy moze zamierzasz poswiecic sie zielarstwu? bo przy takich proporcjach watpie aby latwo bylo je kupic ;)

Autor:  iniside [ 15 gru 2008, 12:25 ]
Tytuł: 

Kabu napisał(a):
hmm pomyslmy 90% graczy chce byc masta killa pk. teraz dodajmy do tego 70 skladnikow, zalozmy ze do skutecznej walki potrzeba ci okolo 35 rodzaje regow, kazda smierc to worek z regami w plecy, w przypadku gdy Ty zabijasz powiedzmy ze masz 50% szans na jakies regi. w takim wypadku zakladasz ze beda dostepne boty do zbierania regow? :) czy moze zamierzasz poswiecic sie zielarstwu? bo przy takich proporcjach watpie aby latwo bylo je kupic ;)

Nie poprostu czary moga byc silniejsze.

Autor:  tiomor [ 15 gru 2008, 12:26 ]
Tytuł: 

to stary, zajebisty balans bedzie :D

Autor:  smeagollum [ 15 gru 2008, 12:28 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Kabu napisał(a):
hmm pomyslmy 90% graczy chce byc masta killa pk. teraz dodajmy do tego 70 skladnikow, zalozmy ze do skutecznej walki potrzeba ci okolo 35 rodzaje regow, kazda smierc to worek z regami w plecy, w przypadku gdy Ty zabijasz powiedzmy ze masz 50% szans na jakies regi. w takim wypadku zakladasz ze beda dostepne boty do zbierania regow? :) czy moze zamierzasz poswiecic sie zielarstwu? bo przy takich proporcjach watpie aby latwo bylo je kupic ;)

Nie poprostu czary moga byc silniejsze.


a stopnie zaawansowania w magii wygladalyby nastepujaco:
podnozek<mag<arcymag<zielarz? :)

Autor:  Teo [ 15 gru 2008, 12:47 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje ze nie bedzie balansu i tylko styl/trudnosc gry dana klasa bedzie decydowala o je wyborze.
Co do farmy regentow/ziela to pewnie bedzie to trudne ale nie zdziwie sie tez jak szukajacy ich beda sie w spokoju mijac i oleja pvp bo przeciez teraz farmia.

Czy sa gdzies jakies przecieki na temat craftingu ?
Interesuje mnie na rowni z systemem pvp, gra z pvp lootem bez dobrej ekonomi opartej na craftingu nie moze istniec.

Autor:  Zychoo [ 15 gru 2008, 13:05 ]
Tytuł: 

Kabu napisał(a):
hmm pomyslmy 90% graczy chce byc masta killa pk. teraz dodajmy do tego 70 skladnikow, zalozmy ze do skutecznej walki potrzeba ci okolo 35 rodzaje regow, kazda smierc to worek z regami w plecy, w przypadku gdy Ty zabijasz powiedzmy ze masz 50% szans na jakies regi. w takim wypadku zakladasz ze beda dostepne boty do zbierania regow? :) czy moze zamierzasz poswiecic sie zielarstwu? bo przy takich proporcjach watpie aby latwo bylo je kupic ;)

No wyobraz sobie ze wlasnie na tym polega napedzanie craftingu i gatheringu. W pewnej grze droga do wycraftowania czegos wyglada tak: Gathering matsow (kilkanascie roznych)+reakcja dwoch z nich->basic reagent+zaawansowana reakcja dwoch basic reagentow->advanced reagent+crafting dwoch z nich->material do zrobienia czegos+kilka rzeczy z gatheringu+jakis item->BINGO

Wieloetapowy i skomplikowany crafting, a rzecz mozesz stracic w kilkanascie sekund. I wlasnie to sprawia, ze ten crafting sie oplaca i jest zajebiscie ciekawy (bo zeby to zrozumiec i sie nauczyc to trzeba miec wiedze pewnie ala science degree). I jest od groma graczy ktorzy sie zajmuja tylko tym.


A btw. Mendol, przeciez Smeagollum ma racje. Jak gosciu bedzie za rogiem, albo za drzewkiem to go nie zauwazysz i umiejetnosc grania nie ma tu nic do rzeczy. Chyba, ze bedzie tak jak w chujowym wowie, gdzie zawsze cie zdradzi chujowy napis nad glowa.

Autor:  Mendol [ 15 gru 2008, 13:21 ]
Tytuł: 

to, ze bedzie za rogiem nie oznacza raczej, ze wygra.
i to, ze mi wskoczy znienacka na plecy obojetnie w jakiej sytuacji nie daje mu 100% szansy na wygranie w dfo wlasnie.
bo o ile sie nie myle headow z bow'a nie bedzie.

Autor:  smeagollum [ 15 gru 2008, 13:22 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Chyba, ze bedzie tak jak w chujowym wowie, gdzie zawsze cie zdradzi chujowy napis nad glowa.


napis nad glowa pojawia sie dopiero po zatrzymaniu celownika na postaci.

Strona 37 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team