MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 37 z 150

Autor:  vald [ 18 gru 2012, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Haha, to jest całkiem możliwe.

BTW. gość który robił tego streama łamiąc NDA właśnie dostał bana. Sikam. Rżę. Ja pierdolę, ZERO, nawet jednolinijkowego info co oni robią, ale banować mają czas.

Autor:  Mendol [ 18 gru 2012, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smiac sie mozna, co nie zmienia faktu, ze dfo 1.0 dawalo w chuj funu przez pierwsze tygodnie/miesiace.
i naprawde jest to ostatnia nadzieja bialych.

Autor:  Ultr4 [ 18 gru 2012, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=341111

I po problemie.

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2012, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Wklej quote z ciekawości bo jest reg req ^^

Autor:  visilis85 [ 18 gru 2012, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

co tam bylo? skakowane juz

Autor:  RufeN [ 18 gru 2012, 21:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

link do jakiejs wrzeszczacej na caly regulator wiedzmy.

Autor:  Fenris [ 18 gru 2012, 22:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Jeżeli nie zrobią porządku do piątku z tego co widzę po wpisach na forum AV gra zaliczy epicki fail-start. Szkoda ze znowu pierwsze dni wyrobią grze zjebaną opinię wśród zainteresowanych.

Autor:  Drelungar [ 18 gru 2012, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

vald napisał(a):
zjebaną pre-alphę (bo betą bym tego nie nazwał).

Czy ja wiem ? W sumie bugi powazne sa 2, jeden ze postac po logoucie/crashu pozostaje w grze to powoduje stucki na bindstonie z skrashowanymi postaciami i problemy z que. Drugi bug ze gra laguje przy pisaniu na global chacie. Gra jest dosc stabilna spokojnie mozna pograc bez crasha 3 - 4 h moby maja AI, miasta działaja spelle dzialaja. Jak napraiwa te 2 bugi to to bedzie dobra grywalana beta. Ja rano tez wkurzony bylem ale teraz pobigalem chwile na us i nie jest tak zle.

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2012, 22:07 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Drelungar napisał(a):
vald napisał(a):
zjebaną pre-alphę (bo betą bym tego nie nazwał).

Czy ja wiem ? W sumie bugi powazne sa 2, jeden ze postac po logoucie/crashu pozostaje w grze to powoduje stucki na bindstonie z skrashowanymi postaciami i problemy z que. Drugi bug ze gra laguje przy pisaniu na global chacie. Gra jest dosc stabilna spokojnie mozna pograc bez crasha 3 - 4 h moby maja AI, miasta działaja spelle dzialaja. Jak napraiwa te 2 bugi to to bedzie dobra grywalana beta.


Zapomniałeś dodać - na obecną chwilę.

Autor:  visilis85 [ 18 gru 2012, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

jest update http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=341252

Autor:  ShadeKnight [ 18 gru 2012, 22:27 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=341271

"We’re putting out a patch tonight to address a bug which makes players stay in the world after they've timed out or crashed, and this kept them from returning to the game. This should improve the queuing issues as well, we think significantly."

Autor:  redruM [ 18 gru 2012, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

character creation video

btw elfy maja paskudne ryje i slabe fryzurki, tylko jedna emo grzywka do wyboru, I R disappoint.

Autor:  Drelungar [ 18 gru 2012, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

mnie sie bardziej ten fragment podoba bo czytajac topiki na forum darkfalla nie odnioslem takego wrazenia :D.
"we feel the need to thank you all for an impressive effort at providing us with feedback. This is a testament to the Darkfall community – the maturity with which you have approached this beta so far is close to professional"

Autor:  visilis85 [ 18 gru 2012, 23:00 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Niby chca wrzucic ten patch w ciagu dwoch godzin.

Autor:  Ultr4 [ 18 gru 2012, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

2 greckie godziny to na nasze będzie gdzieś za 7-9 godzin

Autor:  Drelungar [ 18 gru 2012, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

napisal ze 2 h ale ze nie obiecuje czyli jak dobrze pojdzie to to jutra zdarza.

Autor:  TrompeLeMonde [ 18 gru 2012, 23:59 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Jak to wygląda z tymi serwerami EU/NA? Stoją w tym samym miejscu, a podział polega tylko na porach aktywności graczy, czy jednak są różne lokalizacje?

+ jak wyglądała sytuacja w DFO 1.0 jeśli chodzi o aktywność graczy EU w godzinach 1-6? Pytam bo mam stosunkowo sporo czasu na grę, ale w dosyć dziwnych godzinach.

Autor:  Ultr4 [ 19 gru 2012, 00:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

eu jest w holandi a na gdzieś w chicago. W dfo grają sami maniacy więc o 6 rano tez możesz ludzi spotkać.

Autor:  Arturnik [ 19 gru 2012, 00:17 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

I co idzie juz pograc dluzej? Mozna faktycznie cos zaczac robic czy bugfest?

Autor:  Ultr4 [ 19 gru 2012, 00:22 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Na razie nie grywalne, ale właśnie wyszedł patch. Z tego co pamiętam w dfo 1.0 podobnie było ale uporali się z tym w jeden dzień.

Strona 37 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team