MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 38 z 120

Autor:  smeagollum [ 15 gru 2008, 13:25 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
to, ze bedzie za rogiem nie oznacza raczej, ze wygra.
i to, ze mi wskoczy znienacka na plecy obojetnie w jakiej sytuacji nie daje mu 100% szansy na wygranie w dfo wlasnie.
bo o ile sie nie myle headow z bow'a nie bedzie.


wkradlo sie jakies nieporozumienie - nie poruszalismy tematu walki.
tylko mozliwosc przeoczenia jednostki, podczas gdy grupe przeoczyc bedzie trudniej.

Autor:  Zychoo [ 15 gru 2008, 13:29 ]
Tytuł: 

Ano wlasnie, tak to zrozumialem.

Autor:  Mendol [ 15 gru 2008, 13:44 ]
Tytuł: 

a czym rozni sie jedna osoba za rogiem od grupy za rogiem?
albo jedna osoba schowana za skalka od grupy schowanej za skalka?
niczym.

Autor:  Zychoo [ 15 gru 2008, 13:54 ]
Tytuł: 

Liczba.

Z reszta niewazne.

Niech Ultimafagi tak nie kozacza na forum, bo jesli gra bedzie dobra, to taka sama szanse spacania kogos beda mieli jak i samemu dostac wpierdol. I wcale nie jest powiedziane, ze guwnowapnjasz nie zownuje nas wszystkich, wiec przechwalki o tym kto komu pierdolnie na miesiac przed premiera moga sie okazac nieco przesadzone.

Elo

Autor:  Mendol [ 15 gru 2008, 13:58 ]
Tytuł: 

zychoo liczba ma znaczenie w polu. a zapewniam cie, ze naprawde latwo ukryc cala grupe bez wiekszych problemow i wypuscic jednego na przynete.
kogos moge zownuje ale wszystkich na pewno nie ;p

Autor:  tomugeen [ 15 gru 2008, 14:02 ]
Tytuł: 

Zychoo - postrach lasu

Ja bym chetnie przyownowal, ale w FPP jestem wiekszym noskillem i ciamajda niz IRL. O bezprzewodowej (!) optycznej myszce z czasow pierwszej generacji tych urzadzen nie wspomne.
Moze da sie mordowac czyms AoE albo z duzym spreadem ^^

Autor:  Zychoo [ 15 gru 2008, 14:03 ]
Tytuł: 

no na tym generalnie polegaja fajne rejpy w eve.
Dobry bait to podstawa sukcesu.

Tomu, bedziesz stawial pulapki i kopal wilcze doly. Spoko.

Poza tym jesli jestes Lamz0rem, to zawsze da sie poprawic. Tez kiedys bylem, potem gralem w BFa jednego, drugiego, w CSa i troche sie wyrobilem. Skillz0rem nie jestem, ale nie jest tak, ze tylko gine ;-)

Autor:  smeagollum [ 15 gru 2008, 14:09 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Czy sa gdzies jakies przecieki na temat craftingu ?
Interesuje mnie na rowni z systemem pvp, gra z pvp lootem bez dobrej ekonomi opartej na craftingu nie moze istniec.


Cytuj:
As an alternative to farming arrows from monsters who use them or buying them at the store, I've decided to try making my own. You need a wood axe and a pickaxe to collect wood from trees and ore from ore-yielding rocks. Then you must use a saw at a workbench to obtain wood planks and smelt the ore (using tongs at a smelter) to obtain ingots. THEN you must take your ingots, ore and a woodworking knife to a crafting bench where you obtain arrows if you also spend some gold (why?!? Why do you want my gold? I just ran around town like an idiot for the last ten minutes with my backpack full of crap to make these arrows!). Not all crafting requires so many steps, though. Cooking for example is less involved - at least the simple fish recipes I've tried.

http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part4.html

Autor:  Mendol [ 15 gru 2008, 14:09 ]
Tytuł: 

ew. nosil wode do fosy ;-0
ciekawe jak bedzie wygladalo budowanie 'domkow' :-)

Autor:  tomugeen [ 15 gru 2008, 14:14 ]
Tytuł: 

No niestety ograniczona ilosc miejsc pod budowe odbiera troche mozliwosci (no ale w 3d grze wykonanie tego sensownie inaczej to spory problem).
Dobre to, ze poza miejscowkami pod duze player city maja byc mniejsze np. w jaskinich na jakis outlaw settlement.

Autor:  S@mael [ 15 gru 2008, 15:05 ]
Tytuł: 

Tomu nie disuj sie odrazu, sledzenia celu szybko sie nauczysz max 2 miesiace. Co do myszy jak potrafisz poruszac nia o 1mm to znaczy ze jest wystarczajaca ,jak nie to zazwyczaj wina slizgaczy. Potem tylko uczysz sie przewidywania ruchu celu i zabijasz z kazdej pozycji.
Sa ludzie co celuja lepiej niz aimboty doslownie , ale to wszystko jest do wytrenowania. Jak obserwujesz gre i wyciagasz wnioski szybko koregujesz swoje bledy.
Kto wie mozesz masz ukryty talent i po paru dniach bedziesz kasowal wszystkich. Relax napoczatku bez presji;p

Autor:  Quetzacotl [ 15 gru 2008, 15:19 ]
Tytuł: 

Watpie zeby skill z fpsow sie specjalnie przydal, raczej cos na wzor GW czy Infinity Online, tam sie liczy timing, positiong i przewidywanie ruchow, czyli, to co bedzie odgrywalo najwazniejsza role, aim zejdzie na dalszy plan.

Autor:  Viracept [ 15 gru 2008, 15:33 ]
Tytuł: 

Mount&Blade prędzej.

V.

Autor:  Asmax [ 15 gru 2008, 15:40 ]
Tytuł: 

Ja mam problem ze slizgaczami bo myszka mi sie suwa co 2mm, co teraz zrobic?!

Autor:  iniside [ 15 gru 2008, 15:40 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
Watpie zeby skill z fpsow sie specjalnie przydal, raczej cos na wzor GW czy Infinity Online, tam sie liczy timing, positiong i przewidywanie ruchow, czyli, to co bedzie odgrywalo najwazniejsza role, aim zejdzie na dalszy plan.

Brak sticki targetów. Ktos bedzie skakal i biegal jak idiota to w niego bez skila poprostu latwo nie pocelujesz i tyle. Pozatym jak bedziesz widzial lecacego w twoja strone fajerballa, bedziesz mogl przed nim uciec. Ruszajac sie w bok..

Autor:  Mac [ 15 gru 2008, 15:43 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Ja mam problem ze slizgaczami bo myszka mi sie suwa co 2mm, co teraz zrobic?!


Juz tylko zostaje /wrists obawiam sie. :(

Autor:  Asmax [ 15 gru 2008, 15:45 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Brak sticki targetów. Ktos bedzie skakal i biegal jak idiota to w niego bez skila poprostu latwo nie pocelujesz i tyle. Pozatym jak bedziesz widzial lecacego w twoja strone fajerballa, bedziesz mogl przed nim uciec. Ruszajac sie w bok..


To nie jest gra z dynamika q3/ET. Tutaj kazdy skok, sprint czy szybsze poruszanie konczy sie strata staminy, co za tym idzie brakiem energii na wyprowadzenie ciosu, czy ucieczki...
To przedewszystkim MMO z widokiem FPP/TPP a nie MMOFPS.

EDIT: Te fireballe nie zblizaja z predkoscia 5km/s wiec szybkie tapniecie strafe nie jest latwym wyjsciem:)

Autor:  tomugeen [ 15 gru 2008, 15:45 ]
Tytuł: 

Po moich slizgaczach nie ma sladu. Nie ma nawet sladu po lekkich wglebieniach w ktorych byly te slizgacze. /wrist

Autor:  iniside [ 15 gru 2008, 16:12 ]
Tytuł: 

Cytuj:
EDIT: Te fireballe nie zblizaja z predkoscia 5km/s wiec szybkie tapniecie strafe nie jest latwym wyjsciem:)

Chyba cos namieszales. Im wolniej sie zblizaja tym latwiej je bedzie ominac :P.
Cytuj:
Po moich slizgaczach nie ma sladu. Nie ma nawet sladu po lekkich wglebieniach w ktorych byly te slizgacze. /wrist

U mnie w sumie tez. Mam jakies A4 Techa z dwoma rolkami :E.

Autor:  konrador [ 15 gru 2008, 16:25 ]
Tytuł: 

Mount&Blade prędzej.

GW zdecydowanie. Grunt to dwoch healerow, dwoch melee, jakis shutdowner melee i casterow, nuker jakby sie ballowali i flagowy, a potem myk na jakies chamskie drzewo, nad spawnem champa i logowac sie co 15 minut.

Strona 38 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team