MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 38 z 150

Autor:  lamoon [ 19 gru 2012, 01:55 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

redruM napisał(a):
character creation video

btw elfy maja paskudne ryje i slabe fryzurki, tylko jedna emo grzywka do wyboru, I R disappoint.


Kurwa...gdzie są krasie? :evil:

Jest UP tak btw

Autor:  Havok [ 19 gru 2012, 02:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ta, tylko zalogować się nie idzie.

Autor:  visilis85 [ 19 gru 2012, 02:02 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Mialem juz slot i czekalem az postawia. Gra sie uruchomila ale byl tylko black screen.
Teraz login server nie dziala.

Autor:  redruM [ 19 gru 2012, 04:26 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

no w koncu udalo sie pobiegac 2 godzinki, na razie jest fajosko zacieram raczki :>

tutorial speedrunowalem zeby sie stamtad szybko zwinac i nie miec /stuck sausagefesta ale sam tut nie ogarnia wszystkich opcji (zero info nt roles) i ciagnie sie dalej po wyjsciu z tut lokacji, GUI jest bardzo greckie :oops: tzn dziwaczne i trzeba chwile to ogarniac,

dziala to w miare dobrze, chociaz lag spikes i tak mnie nadzialy~ mimo ze porobilem log pliczki na read only, fpsy potrafily spasc z 40 do 3 (general chat laguje serwer), generalnie poza miastami perf jest 10x lepszy; jestem mega zdziwiony ze nie ma zadnych powaznych iszuz desync itd - nice

mobki poza miastem pizgaja twardo i nie daja sie latwo lootowac ich buddies kreca sie gdzies blisko zawsze, troche szok ze 1wszy mob zmusza do uzywania czegos poza LMB :oops: (transferki czy tam healself), jutro stestuje juz te proper ficzery DFUW khe khe

ci co grali w DFO wiedza czego sie spodziewac, zapowiada sie niezly wpierdolix na chociaz kilka miesiecy

Autor:  visilis85 [ 19 gru 2012, 05:07 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

same here, pogralem niecale 2 godziny
takie same odczucia jak redruM
wyglada na to, ze ich specjalnoscia jest zjebac cos specyficznego, co calkowicie uniemozliwia gre (spawn pointy na przyklad) w momencie gdy praktycznie cala reszta dziala i jest gotowa

przez dwie godziny bledow poza lagiem od global chata (kada wiadomosc robi freeza na ulamek sekundy) nie widzialem
ping dobry, fps niezle (nie przegladalem dokladnie ustawien grafiki, ustawilem tylko najwyzszy preset i przy 1920x1200 mialem 40-60 fps (radeon 5870, [email protected], 6GB pamieci), moby sprawne, ui calkiem fajne, trzeba sie go po prostu nauczyc, jedynie z backpakiem i bankiem moze byc problem

po zrobieniu tutoriala i poczatkowych zadan (tych za ktore dostaje sie punkty na skille) mozna latwo zauwazyc ze AV chca przyciagnac szersze grono graczy, cala otoczka nie jest juz taka surowa jak w 1.0

SUN jest jedynym klanem na liscie i rekrutuje wszystkich w czasie bety

w ciagu kilku dni gra powinna byc calkiem sprawna, widac ze jest nowa ale wrzucona na stary szkielet wiec moze z decync, pingami i innymi rzeczami takiej natury problemow miec nie beda, tylko mogli to kurwa zrobic wczesniej przy closed becie
no ale darkfallowy playerbase wszystko wybaczy :]

Autor:  gosti [ 19 gru 2012, 06:56 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Alez trzeba byc smutnym czlowieczkiem, zeby od x dni wchodzic na subforum gry, ktora sie nienawidzi tylko po to, aby sobie ja pohejtowac. Tak smutne, ze az smieszne. :lol:

Autor:  RufeN [ 19 gru 2012, 07:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

mozna sie poplakac ze smiechu czytajac forum :lol:
Spoiler:

Autor:  Mendol [ 19 gru 2012, 08:23 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

eh a ja znowu nie moge sie zalogowac, nettimeout

Autor:  RufeN [ 19 gru 2012, 08:35 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

wyglada,ze po 4tej zaczeli patchowanie kolejne i jeszcze nie odpalili do konca sprzetu.

Autor:  Ossur [ 19 gru 2012, 08:59 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

to nie to, ja sie zalogowalem i gralem od 5:00 do 6:00 a teraz kupa

Autor:  Mendol [ 19 gru 2012, 09:25 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

heheheheheehehehheeh.
przesadziles ossur :)

Autor:  Mendol [ 19 gru 2012, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

mozna grac :)

Autor:  RufeN [ 19 gru 2012, 12:04 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ja czekam w kolejce - "mozna grac" bo serwery stoja, czy "mozna grac" bo po patchach nie ma lagow przez chata?

Autor:  Mendol [ 19 gru 2012, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ja sie zalogowalem, pogralem 15min, crash i nara

Autor:  RufeN [ 19 gru 2012, 12:15 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ale bylo lepiej w grze w porownaniu z wczoraj?

Autor:  Mendol [ 19 gru 2012, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

nie, bylo gorzej :)

Autor:  RufeN [ 19 gru 2012, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

to nie czekam na UP, ide pobiegac.

Autor:  bre [ 19 gru 2012, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Moze nie pogralem 2ch godzin ale pierwsze wrazenia sa jak najbardziej na plus.

Rasy w wiekszosci wygladaja tragicznie. Na szczescie nie przywiazuje do tego wielkiej wagi.
Interfejs sprawia wrazenie nieco chaotycznego natomiast nie moge powiedziec, ze mi sie nie podoba.
Kwestia przyzwyczajenia. Strasznie biednie wyglada sprawa lootowania i bankowania. Imo jest to rzecz do zmiany.
Graficznie jest ok, animacje jakby w lekkim slow-mo ale moze to moje odczucie.

Wydajnosciowo jest w porzadku (pomijam oczywiscie stutter zwiazany z czatem).

Moja przygoda skonczyla sie w miescie starowym w trakcie zmiany ustawien graficznych ze srednich na maksymalne.

Autor:  tomugeen [ 19 gru 2012, 12:56 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

A te skille? Bo zakladam ze mozna od samego pcozatku np. na maga sie robić i dostaje się jakiś basic spell do skillowania.

Autor:  coldzik [ 19 gru 2012, 13:33 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Co sie zmienilo w lootowaniu i bankingu, ze takie narzekania słychować?

Strona 38 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team