MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Darkfall: Unholy Wars https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675 |
Strona 38 z 150 |
Autor: | lamoon [ 19 gru 2012, 01:55 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
redruM napisał(a): character creation video btw elfy maja paskudne ryje i slabe fryzurki, tylko jedna emo grzywka do wyboru, I R disappoint. Kurwa...gdzie są krasie? Jest UP tak btw |
Autor: | Havok [ 19 gru 2012, 02:01 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Ta, tylko zalogować się nie idzie. |
Autor: | visilis85 [ 19 gru 2012, 02:02 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Mialem juz slot i czekalem az postawia. Gra sie uruchomila ale byl tylko black screen. Teraz login server nie dziala. |
Autor: | redruM [ 19 gru 2012, 04:26 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
no w koncu udalo sie pobiegac 2 godzinki, na razie jest fajosko zacieram raczki :> tutorial speedrunowalem zeby sie stamtad szybko zwinac i nie miec /stuck sausagefesta ale sam tut nie ogarnia wszystkich opcji (zero info nt roles) i ciagnie sie dalej po wyjsciu z tut lokacji, GUI jest bardzo greckie tzn dziwaczne i trzeba chwile to ogarniac, dziala to w miare dobrze, chociaz lag spikes i tak mnie nadzialy~ mimo ze porobilem log pliczki na read only, fpsy potrafily spasc z 40 do 3 (general chat laguje serwer), generalnie poza miastami perf jest 10x lepszy; jestem mega zdziwiony ze nie ma zadnych powaznych iszuz desync itd - nice mobki poza miastem pizgaja twardo i nie daja sie latwo lootowac ich buddies kreca sie gdzies blisko zawsze, troche szok ze 1wszy mob zmusza do uzywania czegos poza LMB (transferki czy tam healself), jutro stestuje juz te proper ficzery DFUW khe khe ci co grali w DFO wiedza czego sie spodziewac, zapowiada sie niezly wpierdolix na chociaz kilka miesiecy |
Autor: | visilis85 [ 19 gru 2012, 05:07 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
same here, pogralem niecale 2 godziny takie same odczucia jak redruM wyglada na to, ze ich specjalnoscia jest zjebac cos specyficznego, co calkowicie uniemozliwia gre (spawn pointy na przyklad) w momencie gdy praktycznie cala reszta dziala i jest gotowa przez dwie godziny bledow poza lagiem od global chata (kada wiadomosc robi freeza na ulamek sekundy) nie widzialem ping dobry, fps niezle (nie przegladalem dokladnie ustawien grafiki, ustawilem tylko najwyzszy preset i przy 1920x1200 mialem 40-60 fps (radeon 5870, [email protected], 6GB pamieci), moby sprawne, ui calkiem fajne, trzeba sie go po prostu nauczyc, jedynie z backpakiem i bankiem moze byc problem po zrobieniu tutoriala i poczatkowych zadan (tych za ktore dostaje sie punkty na skille) mozna latwo zauwazyc ze AV chca przyciagnac szersze grono graczy, cala otoczka nie jest juz taka surowa jak w 1.0 SUN jest jedynym klanem na liscie i rekrutuje wszystkich w czasie bety w ciagu kilku dni gra powinna byc calkiem sprawna, widac ze jest nowa ale wrzucona na stary szkielet wiec moze z decync, pingami i innymi rzeczami takiej natury problemow miec nie beda, tylko mogli to kurwa zrobic wczesniej przy closed becie no ale darkfallowy playerbase wszystko wybaczy |
Autor: | gosti [ 19 gru 2012, 06:56 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Alez trzeba byc smutnym czlowieczkiem, zeby od x dni wchodzic na subforum gry, ktora sie nienawidzi tylko po to, aby sobie ja pohejtowac. Tak smutne, ze az smieszne. |
Autor: | RufeN [ 19 gru 2012, 07:51 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
mozna sie poplakac ze smiechu czytajac forum
Spoiler:
|
Autor: | Mendol [ 19 gru 2012, 08:23 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
eh a ja znowu nie moge sie zalogowac, nettimeout |
Autor: | RufeN [ 19 gru 2012, 08:35 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
wyglada,ze po 4tej zaczeli patchowanie kolejne i jeszcze nie odpalili do konca sprzetu. |
Autor: | Ossur [ 19 gru 2012, 08:59 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
to nie to, ja sie zalogowalem i gralem od 5:00 do 6:00 a teraz kupa |
Autor: | Mendol [ 19 gru 2012, 09:25 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
heheheheheehehehheeh. przesadziles ossur |
Autor: | Mendol [ 19 gru 2012, 12:03 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
mozna grac |
Autor: | RufeN [ 19 gru 2012, 12:04 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
ja czekam w kolejce - "mozna grac" bo serwery stoja, czy "mozna grac" bo po patchach nie ma lagow przez chata? |
Autor: | Mendol [ 19 gru 2012, 12:11 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
ja sie zalogowalem, pogralem 15min, crash i nara |
Autor: | RufeN [ 19 gru 2012, 12:15 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
ale bylo lepiej w grze w porownaniu z wczoraj? |
Autor: | Mendol [ 19 gru 2012, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
nie, bylo gorzej |
Autor: | RufeN [ 19 gru 2012, 12:19 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
to nie czekam na UP, ide pobiegac. |
Autor: | bre [ 19 gru 2012, 12:36 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Moze nie pogralem 2ch godzin ale pierwsze wrazenia sa jak najbardziej na plus. Rasy w wiekszosci wygladaja tragicznie. Na szczescie nie przywiazuje do tego wielkiej wagi. Interfejs sprawia wrazenie nieco chaotycznego natomiast nie moge powiedziec, ze mi sie nie podoba. Kwestia przyzwyczajenia. Strasznie biednie wyglada sprawa lootowania i bankowania. Imo jest to rzecz do zmiany. Graficznie jest ok, animacje jakby w lekkim slow-mo ale moze to moje odczucie. Wydajnosciowo jest w porzadku (pomijam oczywiscie stutter zwiazany z czatem). Moja przygoda skonczyla sie w miescie starowym w trakcie zmiany ustawien graficznych ze srednich na maksymalne. |
Autor: | tomugeen [ 19 gru 2012, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
A te skille? Bo zakladam ze mozna od samego pcozatku np. na maga sie robić i dostaje się jakiś basic spell do skillowania. |
Autor: | coldzik [ 19 gru 2012, 13:33 ] |
Tytuł: | Re: Darkfall: Unholy Wars |
Co sie zmienilo w lootowaniu i bankingu, ze takie narzekania słychować? |
Strona 38 z 150 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |