MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 5 z 120

Autor:  Quetzacotl [ 31 sty 2007, 15:35 ]
Tytuł: 

Podoba mi się to! Tylko mam jedno pytanie. Wszedzie gdzie czytałem pisali o only fpp mode w Darkfallu, a tutaj widze, ze jednak walka melee jest w tpp, to tylko na potrzeby filmu czy rzeczywiscie tak jest?
Poza tym mam nadzieje, ze rzucanie czarów to nie bedzie na zasadzie Quake (stref fireball stref jump fireball stref).

Autor:  Aenima [ 31 sty 2007, 15:49 ]
Tytuł: 

Podoba mi się to! Tylko mam jedno pytanie. Wszedzie gdzie czytałem pisali o only fpp mode w Darkfallu, a tutaj widze, ze jednak walka melee jest w tpp, to tylko na potrzeby filmu czy rzeczywiscie tak jest?

ma byc fpp i tpp do wyboru do koloru.

Poza tym mam nadzieje, ze rzucanie czarów to nie bedzie na zasadzie Quake (stref fireball stref jump fireball stref).

Dokladnie tak ma byc, czyli nie bedzie tak ze zaznaczysz sobi przeciwnika jeden fb 2 fb 3 fb i Ko. W DFO podobno bedzie mozna wlasnie sobie wystrejfowac ze wszystkiego czym ktos bedzie probowal w ciebie miotac.

Imo bardzo dobre rozwiazanie bo skill gracza bedzie mia znaczacy wplyw na pvp.
Jedyne co mozne byc znaczacym minusem to ping, ale jest szansa ze server bedzie w europie to mozemy miec w takim przypadku znaczna przewage na hamburgerami.

Autor:  Pieszczoch [ 31 sty 2007, 15:59 ]
Tytuł: 

Skill+ping+fps, czyli jak klasyczne shootery.
Mam nadzieje ze AI przeciwnikow tez bedzie stosowac uniki, urozmaici to non pvp play. EDIT: A takze china farmers beda czesciej ginac od botowania.

PS. Nie bedzie oczywiscie efektu bunnyhoping.

Autor:  Aenima [ 31 sty 2007, 16:18 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
Skill+ping+fps, czyli jak klasyczne shootery.
Mam nadzieje ze AI przeciwnikow tez bedzie stosowac uniki, urozmaici to non pvp play.


jaki non pvp? mam nadzieje ze nie trzeba bedzie dotknac zadnego moba, only pvp, szczoch carebear for life:)

Autor:  Pieszczoch [ 31 sty 2007, 16:36 ]
Tytuł: 

Nah :/
Poprostu czasem mi sie zdarza grac w non prime time, wiec zamiast szukac gracza jak igly w stobie siana, to fajnie wyzysz sie na mobku.
Chociaz jak gra wyjdzie, to ludzie beda sie tak pizgac jak pojebani w pierwszy miesiac.
Juz sobie wyobrazam =O= na litrach kofeiny i wory pod uczyma na pvp zabawie.

Autor:  krogg [ 31 sty 2007, 16:50 ]
Tytuł: 

A ja sie i tak zastanawiam w jaki sposob chca uniknac ogolno-serwerowej bijatyki. Bo niby rozumiem, ze openpvp, ale z drugiej strony co to za zabawa kiedy loguje sie po raz pierwszy do gry i natychmiast dostaje z banki od jakiegos "dziecka neostrady" znajdujacego przyjmnosc w zabijaniu newbie, po czym budze sie juz bez ubrania i jakiejkolwiek broni i jak latwo sie domyslic niewiele juz moge zrobic.

Uwazam, ze za takie zabijanie dla zabawy (w tym strzaly w plecy na przyklad) powinny byc wysokie kary finansowe, kary wiezienia itp bo jaka zabawe mozna miec z powszechnej rzezi. Powinny natomiast istniec wypowiedziane i przyjete pojedynki miedzy graczami, ktore jako honorowe nie podlegaja karze i oczywiscie walki miedzy frakcjami/klanami/rasami.

Co do PvE mam nadzieje, ze tez bedzie dosyc rozbudowane, bo chociaz oczywiscie walke mieczem mozna wycwiczyc pojedynkujac sie z przyjaciolmi i wrogami, to czasami posiekanie na kawalki jakiegos szczegolnie niesympatycznego stwora tez bywa zabawne, no i jest jakas zacheta do opuszczenia naszego rodzinnego miasta

Autor:  Aenima [ 31 sty 2007, 17:10 ]
Tytuł: 

krogg napisał(a):
Bo niby rozumiem, ze openpvp, ale z drugiej strony co to za zabawa kiedy loguje sie po raz pierwszy do gry i natychmiast dostaje z banki od jakiegos "dziecka neostrady" znajdujacego przyjmnosc w zabijaniu newbie, po czym budze sie juz bez ubrania i jakiejkolwiek broni i jak latwo sie domyslic niewiele juz moge zrobic.


Trollujesz czy ty tak no powaznie? Nie bede nie mily i tylko ci napisze ze jak te zalozenia ci sie nie podobaja to najwyrazniej to nie jest/bedzie gra dla ciebie.

Autor:  krogg [ 31 sty 2007, 17:23 ]
Tytuł: 

OpenPvP, Full loot, Brak save zone to moim zdaniem zalozenia majace przeniesc nasz realny swiat do swiata mmorpg. W normalnym swiecie tez teoretcznie wszedzie moge dostac z banki, moge zostac pozbawiony pieniedzy czy ubrania (nie ma sztucznych ograniczen znanych z gier mmorpg), ale sie tak nie dzieje, bo ludzie maja zasady moralne, badz boja sie kar, ktore mogliby dostac za popelnione przestepstwo. Moj dom, ulica przy ktorej mieszkam, moje miasto to miejsca, w ktorych moge sie czuc wzglednie bezpiecznie. Jesli gra w darkfall mialaby sie sprowadzac do deathmatchu z udzialem kilku tysiecy graczy, to chyba to faktycznie nie bedzie gra dla mnie.

Autor:  Zychoo [ 31 sty 2007, 17:34 ]
Tytuł: 

kozas15 napisał(a):
No wedlug mnie chodzi o cos innego. Zbroja plytowa ogranicza ruchy i tak jak ciezko w plytowce dokonac kradziezy kieszonkowej, tak samo ograniczone jest choc troche wykorzystanie magii.

Ciezko jest dokonac kradziezy, ale glownie z powodu tego ze zbroja generuje spore ilosci halasu.
Jesli chodzi o jakiekolwiek krepowanie ruchow, to rece (dlonie bez rekawic) moga wykonac praktycznie kazdy ruch jaki moga wykonac bez zbroi. Jedyny problem moga stanowic ruchy tuowia. A poza tym to wszystko jest funkcja jakosci wykonania zbroi.

I nie spekuluje. Wiem co mowie.

Autor:  Sou [ 31 sty 2007, 17:36 ]
Tytuł: 

Tylko open PVP nie oznacza ze w miescie bedzie cie kazdy naparzac;) Na 100% miasta beda bronione a za PK (masowe;p) beda powazne kary. Bez przesady przeciez ktos w ta gre musi grac;)

Autor:  Aenima [ 31 sty 2007, 17:37 ]
Tytuł: 

Kazda rasa bedzie miala napewno swoje miasta gdzie bedziesz w miare bezpieczny. Ale poza miastem kazdy bedzie mogl cie zbic.

Autor:  kozas15 [ 31 sty 2007, 17:52 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
kozas15 napisał(a):
No wedlug mnie chodzi o cos innego. Zbroja plytowa ogranicza ruchy i tak jak ciezko w plytowce dokonac kradziezy kieszonkowej, tak samo ograniczone jest choc troche wykorzystanie magii.

Ciezko jest dokonac kradziezy, ale glownie z powodu tego ze zbroja generuje spore ilosci halasu.
Jesli chodzi o jakiekolwiek krepowanie ruchow, to rece (dlonie bez rekawic) moga wykonac praktycznie kazdy ruch jaki moga wykonac bez zbroi. Jedyny problem moga stanowic ruchy tuowia. A poza tym to wszystko jest funkcja jakosci wykonania zbroi.

I nie spekuluje. Wiem co mowie.


No widzisz ja spekuluje. Nigdy nie nosilem plytowki, a tym bardziej nie rzucalem fireballa, ale wnioskuje ze w luznej szacie jest to zrobic latwiej niz w pelnej zbroi.
Aha i jestes absolutnie pewien ze ciezka, plytowa zbroja nie ogranicza ruchow, ani zrecznosci? Ze tak samo szybko w niej bys np. biegal? Albo ze zlodziej umialby w niej wykorzystac swoje 'kocie ruchy'? Halas to nie problem, zaklecie cisza jest niskopoziomowa.
Tak, wiem ze nalezysz do jakiegos bractwa rycerskiego czy cus takiego :] Wiec moge sie mylic.

Autor:  Sou [ 31 sty 2007, 17:55 ]
Tytuł: 

Panowie;) Nie zaczynajmy dyskusji w stylu "w realu by sie tak nie dalo" ;) Jak juz ktos strzela ogniem z lap to rownie dobrze moze plywac w plytowce z kamieniami na plecach :wink:

Autor:  kozas15 [ 31 sty 2007, 18:01 ]
Tytuł: 

Czemu, jest to maly offtop, ale po kilku postach zapewne sie skonczy, a warto sie czegos nauczyc( i to bez sarkazmu, bo jak mowie wiem Zychoo ze masz wiedze o tym)

Autor:  Bali [ 31 sty 2007, 18:01 ]
Tytuł: 

krogg napisał(a):
OpenPvP, Full loot, Brak save zone to moim zdaniem zalozenia majace przeniesc nasz realny swiat do swiata mmorpg. W normalnym swiecie tez teoretcznie wszedzie moge dostac z banki, moge zostac pozbawiony pieniedzy czy ubrania (nie ma sztucznych ograniczen znanych z gier mmorpg), ale sie tak nie dzieje, bo ludzie maja zasady moralne, badz boja sie kar, ktore mogliby dostac za popelnione przestepstwo. Moj dom, ulica przy ktorej mieszkam, moje miasto to miejsca, w ktorych moge sie czuc wzglednie bezpiecznie. Jesli gra w darkfall mialaby sie sprowadzac do deathmatchu z udzialem kilku tysiecy graczy, to chyba to faktycznie nie bedzie gra dla mnie.

Lepiej nie mieszaj tutaj dwoch roznych swiatow...
Co do zasad moralnych to masz szanse byc tym "dobrym" jesli z gory zakladasz ze grajac w DFO trzeba byc morderca i nikczemnikiem.
Sami devsi zaznaczaja ze w DFO bedziesz ginac bardzo duzo. Kazdy kto wie co to prawdziwe openpvp z full lootem bedzie chcial zobaczyc ta gre bo wlasnie dla niego jest ta gra targetowana i na pewno nie bedzie plakac co rusz. A ci co trafia tam przypadkiem lub z ciekawosci pewnie dluga nie wytrzymaja :).

I jeszcze mala definicja troskliwych misiow znaleziona w podpisie jednego z fanow na DFO Forum:

"A carebear is someone who wants the easy route. They want to be able to play how they want without consequence. They want to prey on the weak yet avoid the strong at all costs. They are fucking pussies plain and simple. So shut up and take the game for what it is and stop being afraid of the consequences of your actions."

Gatts

Autor:  MagPS [ 31 sty 2007, 18:15 ]
Tytuł: 

co do biegania to wole zeby bylo tak jak w shadowbane, oprocz hp i energii/many dodatkowo jest pasek ze stamina

co do czarowania w zbroi, jest to mozliwe i jest spotykane w systemach, tylko ze sa konkretne konsekwencje: zmniejszona szansa rzucenia czaru (przy pelnej plytowej w d&d 3.5 jakies 40%, ktore mozna obnizyc dzieki punktom (tajemne opancerzenie chyba), mag zbyt dobrze kondycyjnie nie jest, wiec duzo w tej plytowce by nie pobiegal

Autor:  Sou [ 31 sty 2007, 18:28 ]
Tytuł: 

Jesli chodzi o tych carebearow to wszyscy cfaniakuja dopuki ich skoxana postac w zajebistym stuffie nie zostanie zgangowana przez bande noobow x] Sytuacja dobrze znana z UO :P

Oczywiscie najfajniej maja ci co ganguja skoxanymi postaciami :D

Autor:  konrador [ 31 sty 2007, 20:28 ]
Tytuł: 

co do biegania to wole zeby bylo tak jak w shadowbane

Tak, co chwile trzeba sie bylo zatrzymywac, zeby odnowic stamine... A jak grales czyms, co korzystalo ze staminy podczas walki i miales malo stam po dluzszej przebiezce spotykajac wroga, to bylo slabo. Takze calkiem bez sensu to bylo w SB, chociaz i tak troche lepiej niz na konikach w UO, ktorym stam sie konczyl i nawet nie mozna bylo sprawdzic kiedy to nastapi... Wystarczy, ze zrobia stam wymagane do skoku, zeby nie bylo bunny jumpingu podczas walki czy po prostu napierdalania w spacje podczas biegu gdziekolwiek, co wyglada idiotycznie. Poza tym urealistycznianie na sile nie ma sensu.

Autor:  Pieszczoch [ 31 sty 2007, 20:46 ]
Tytuł: 

No ale w przypadku Fury co lata, stamina w SB byla sensowna. Ja sobie moglem latac a taki meele to mogl tylko obrywac do momentu wyczerpania staminy.
Troche imba by to bylo.

Autor:  Quetzacotl [ 31 sty 2007, 22:04 ]
Tytuł: 

Wracając do fps stylu DFO. Wiem, ze bedzie totalna swoboda ruchow i dlatego na tą gre czekam, ale nie chce zeby to wygladalo jak Dragon Ball, ze nawalam z reki fireballami jak z rakietnicy. Według mnie kazdy czar powinien jednak wymagac jakiegos czasu na cast, po drugie trzeba stac w miejscu a nie podczas skoku nagle walnac czyms, w koncu to nie Doom. Jeszcze co do tego TPP i FPP do wyboru, jestescie tego pewni? Bo to by się kłóciło z pewnymi zalozeniami gry. Na przykład czytałem, ze nie bedzie skilla dla łotrzyków w rodzaju "stealth", ze znikasz, nie bedzie nawet jakiegos opacity. Tłumaczyli to tym, ze gracz musi wykorzystac teren i ciemne miejsce tak zeby udalo mu sie zajsc ofiare od tylu. W momencie w którym wchodzi do gry tryb TPP to staje sie bardzo trudne.
Jestem jeszcze ciekaw jak wygląda sprawa z łukami, bo te przeciez maja olbrzymi zasieg i trajektorie lotu i ciekawe czy jak walne strzałe w niebo to ona spadnie gdzies daleko czy zniknie na wieki w przestworzach.

Strona 5 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team