MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Garstka wiedzy [KKD]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32648
Strona 5 z 10

Autor:  Aenima [ 13 lut 2009, 15:25 ]
Tytuł: 

Jest system ze mozna sobie sprawdzic kto ciebie, kogo ty ile razy i kiedy.

Autor:  Mark24 [ 13 lut 2009, 15:34 ]
Tytuł: 

bounty system w każdej grze był exploitowany i nie działał, nie widzę żadnego sensu wprowadzania go.

Autor:  Aenima [ 13 lut 2009, 16:00 ]
Tytuł: 

w swg chyba bylo najlepiej.

Autor:  Mendol [ 13 lut 2009, 18:10 ]
Tytuł: 

hehehehe no bounty system w dfo.
na pamiec byscie sie ludzi z listy uczyli? czy jak ich chcielibyscie szukac? ;-0

Autor:  konrador [ 13 lut 2009, 18:30 ]
Tytuł: 

Mark ma racje, kazdy system w kazdej grze jest do sploitniecia. Chyba ze bylaby to gra z perma death.

Nagrody wyplacane przez gre to latwe robienie kasy z niczego - mozna dawac bounties na siebie nawzajem, a potem dac sie zabic innemu znajomemu, zeby wyplacic i podzielic kaske.

Nagrody wyplacane przez graczy ustalajacych zlecenie to mega griefik dla nich. Na poczatku trzeba ich wkurwic tak mocno, zeby byli gotowi oddac kase za nasza glowe, a potem wystarczy dac sie zabic znajomemu i zgarnac kaske, zeby ostatecznie przypieczetowac wirtualne zwyciestwo nad jakims rage'ujacym newbiesikiem.

Autor:  eagleeyes [ 13 lut 2009, 18:58 ]
Tytuł: 

Bounty system ma sens tylko wtedy gdy podczas śmierci oprócz iteamów tracisz np. jakieś umiejetności bądz exp. Wtedy nikt by sie nie podkładał.

Autor:  Oyci3C [ 13 lut 2009, 20:52 ]
Tytuł: 

Oczywiscie, ze bym sie podlozyl dla kasy rofl.

Autor:  Trigger [ 13 lut 2009, 23:25 ]
Tytuł: 

eagleeyes napisał(a):
Bounty system ma sens tylko wtedy gdy podczas śmierci oprócz iteamów tracisz np. jakieś umiejetności bądz exp. Wtedy nikt by sie nie podkładał.

Wlasciwie to moze miec sens. Jesli tylko :
a) tracisz skille
b) nagroda pieniezna jest na tyle wysoka, ze nie kazdy ziutek moze sobie na nia pozwolic
c) bounty moze byc zrealizowane tylko przez bh ktory przyjal zamowienie i ofiara wie kto na niego poluje.

hmmm

Autor:  Asmax [ 13 lut 2009, 23:30 ]
Tytuł: 

Losowy system z SWG byl idealny:)

Autor:  meterrr [ 14 lut 2009, 13:07 ]
Tytuł: 

ciekaw jestem ilu z tutaj dyskutujacych gralo w gre ? bo na papierze to kazdy ma racje ... przpomina mi to theorycraft swego czasu, jak to sie ludzie na forum "duel'owali" piszac w kolejnych postach nazwy skilli hehehehe
a no i jeszcze to nda dla tych co grali
lol @ cala dyskusja

Autor:  Aenima [ 14 lut 2009, 13:41 ]
Tytuł: 

co jest lolowego w NDA?

Autor:  Zarri [ 14 lut 2009, 14:28 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
co jest lolowego w NDA?


wszystko :P

Autor:  Brodaty [ 14 lut 2009, 17:45 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Mark ma racje, kazdy system w kazdej grze jest do sploitniecia. Chyba ze bylaby to gra z perma death.

Nagrody wyplacane przez gre to latwe robienie kasy z niczego - mozna dawac bounties na siebie nawzajem, a potem dac sie zabic innemu znajomemu, zeby wyplacic i podzielic kaske.

Nagrody wyplacane przez graczy ustalajacych zlecenie to mega griefik dla nich. Na poczatku trzeba ich wkurwic tak mocno, zeby byli gotowi oddac kase za nasza glowe, a potem wystarczy dac sie zabic znajomemu i zgarnac kaske, zeby ostatecznie przypieczetowac wirtualne zwyciestwo nad jakims rage'ujacym newbiesikiem.


Bo nagroda z bounty systemu nie może być "materialna". Chyba to jest proste i logiczne.
Raczej wpisy w hali sławy, galeria z uszami/skalpami, tytuły lub coś unikalnego, ale zrobione w taki sposób żeby nie opłacało się "podkładać".

Autor:  meterrr [ 14 lut 2009, 18:07 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
co jest lolowego w NDA?

w samym nda nic
ale ta cala dyskusja to gadanie slepego z niemym o kolorach
jeden nie wie o czym mowi , drugi nie moze nic powiedziec i z tego lol

Autor:  Havok [ 15 lut 2009, 00:17 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
W AoCu nie ma gankowania (bo mozesz sobie zmieniac respawn) , jak rowniez nie ma komendy /spit
Wracaj do WoWa dzieciaczku jesli nie masz pojecia o "PvP with respect", tam mozesz sobie spitowac 100 razy nawet na takich samych jak i ty.

:roll: "PvP with respect" a co to takiego?

Autor:  Zarri [ 15 lut 2009, 00:36 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
:roll: "PvP with respect" a co to takiego?


Pamietamy, ze po drugiej stronie kompa jest tez czlowiek i kazdy chce miec fajna zabawe. Nie griefujemy kogos zbyt dlugo, wiemy kiedy powiedziec sobie dosc. Nie obrazamy przeciwnika i nie wyzywamy go. Jezeli to dobry wojownik to nie bedziemy go lootowac.
To jest wlasnie PvP with respect, ktorego zasad nasza gildia przestrzega.

Autor:  Mendol [ 15 lut 2009, 02:24 ]
Tytuł: 

hehehe
dobrego wojownika nie bedziemy lootowac. dobre.
polityczne wrecz.

Autor:  tomugeen [ 15 lut 2009, 02:37 ]
Tytuł: 

"Darkfall in nightmare mode"

Autor:  Zychoo [ 15 lut 2009, 09:52 ]
Tytuł: 

W EvE jest pvp with respect. Po wiekszosci walk w ktorych rozjebalem nawet bardzo drogie shipy dostawalem msg "Good Fight". Sam tez wysylam.

Oczywiście gdy fight faktycznie byl good.
Szacunek dla przeciwnika ktory zdecydowal sie na walke, a nie podkulil ogon i spierdolil gdzie pieprz rosnie to podstawowa sprawa.

Autor:  MagPS [ 15 lut 2009, 09:53 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
"Darkfall in nightmare mode"


Z taką reklamą jaką Zarri robi swojej gildii będą mieli taki nightmare mode, że im pójdzie w pięty.
Zważywszy na sposób zakończenia gry w WHO przez niego, możemy się spodziewać - max po tygodniu - podobnego filmiku.

Strona 5 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team