MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Garstka wiedzy [KKD] https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32648 |
Strona 5 z 10 |
Autor: | Aenima [ 13 lut 2009, 15:25 ] |
Tytuł: | |
Jest system ze mozna sobie sprawdzic kto ciebie, kogo ty ile razy i kiedy. |
Autor: | Mark24 [ 13 lut 2009, 15:34 ] |
Tytuł: | |
bounty system w każdej grze był exploitowany i nie działał, nie widzę żadnego sensu wprowadzania go. |
Autor: | Aenima [ 13 lut 2009, 16:00 ] |
Tytuł: | |
w swg chyba bylo najlepiej. |
Autor: | Mendol [ 13 lut 2009, 18:10 ] |
Tytuł: | |
hehehehe no bounty system w dfo. na pamiec byscie sie ludzi z listy uczyli? czy jak ich chcielibyscie szukac? ;-0 |
Autor: | konrador [ 13 lut 2009, 18:30 ] |
Tytuł: | |
Mark ma racje, kazdy system w kazdej grze jest do sploitniecia. Chyba ze bylaby to gra z perma death. Nagrody wyplacane przez gre to latwe robienie kasy z niczego - mozna dawac bounties na siebie nawzajem, a potem dac sie zabic innemu znajomemu, zeby wyplacic i podzielic kaske. Nagrody wyplacane przez graczy ustalajacych zlecenie to mega griefik dla nich. Na poczatku trzeba ich wkurwic tak mocno, zeby byli gotowi oddac kase za nasza glowe, a potem wystarczy dac sie zabic znajomemu i zgarnac kaske, zeby ostatecznie przypieczetowac wirtualne zwyciestwo nad jakims rage'ujacym newbiesikiem. |
Autor: | eagleeyes [ 13 lut 2009, 18:58 ] |
Tytuł: | |
Bounty system ma sens tylko wtedy gdy podczas śmierci oprócz iteamów tracisz np. jakieś umiejetności bądz exp. Wtedy nikt by sie nie podkładał. |
Autor: | Oyci3C [ 13 lut 2009, 20:52 ] |
Tytuł: | |
Oczywiscie, ze bym sie podlozyl dla kasy rofl. |
Autor: | Trigger [ 13 lut 2009, 23:25 ] |
Tytuł: | |
eagleeyes napisał(a): Bounty system ma sens tylko wtedy gdy podczas śmierci oprócz iteamów tracisz np. jakieś umiejetności bądz exp. Wtedy nikt by sie nie podkładał.
Wlasciwie to moze miec sens. Jesli tylko : a) tracisz skille b) nagroda pieniezna jest na tyle wysoka, ze nie kazdy ziutek moze sobie na nia pozwolic c) bounty moze byc zrealizowane tylko przez bh ktory przyjal zamowienie i ofiara wie kto na niego poluje. hmmm |
Autor: | Asmax [ 13 lut 2009, 23:30 ] |
Tytuł: | |
Losowy system z SWG byl idealny:) |
Autor: | meterrr [ 14 lut 2009, 13:07 ] |
Tytuł: | |
ciekaw jestem ilu z tutaj dyskutujacych gralo w gre ? bo na papierze to kazdy ma racje ... przpomina mi to theorycraft swego czasu, jak to sie ludzie na forum "duel'owali" piszac w kolejnych postach nazwy skilli hehehehe a no i jeszcze to nda dla tych co grali lol @ cala dyskusja |
Autor: | Aenima [ 14 lut 2009, 13:41 ] |
Tytuł: | |
co jest lolowego w NDA? |
Autor: | Zarri [ 14 lut 2009, 14:28 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): co jest lolowego w NDA?
wszystko |
Autor: | Brodaty [ 14 lut 2009, 17:45 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): Mark ma racje, kazdy system w kazdej grze jest do sploitniecia. Chyba ze bylaby to gra z perma death.
Nagrody wyplacane przez gre to latwe robienie kasy z niczego - mozna dawac bounties na siebie nawzajem, a potem dac sie zabic innemu znajomemu, zeby wyplacic i podzielic kaske. Nagrody wyplacane przez graczy ustalajacych zlecenie to mega griefik dla nich. Na poczatku trzeba ich wkurwic tak mocno, zeby byli gotowi oddac kase za nasza glowe, a potem wystarczy dac sie zabic znajomemu i zgarnac kaske, zeby ostatecznie przypieczetowac wirtualne zwyciestwo nad jakims rage'ujacym newbiesikiem. Bo nagroda z bounty systemu nie może być "materialna". Chyba to jest proste i logiczne. Raczej wpisy w hali sławy, galeria z uszami/skalpami, tytuły lub coś unikalnego, ale zrobione w taki sposób żeby nie opłacało się "podkładać". |
Autor: | meterrr [ 14 lut 2009, 18:07 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): co jest lolowego w NDA?
w samym nda nic ale ta cala dyskusja to gadanie slepego z niemym o kolorach jeden nie wie o czym mowi , drugi nie moze nic powiedziec i z tego lol |
Autor: | Havok [ 15 lut 2009, 00:17 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a): W AoCu nie ma gankowania (bo mozesz sobie zmieniac respawn) , jak rowniez nie ma komendy /spit
Wracaj do WoWa dzieciaczku jesli nie masz pojecia o "PvP with respect", tam mozesz sobie spitowac 100 razy nawet na takich samych jak i ty. "PvP with respect" a co to takiego? |
Autor: | Zarri [ 15 lut 2009, 00:36 ] |
Tytuł: | |
Havok napisał(a): "PvP with respect" a co to takiego?
Pamietamy, ze po drugiej stronie kompa jest tez czlowiek i kazdy chce miec fajna zabawe. Nie griefujemy kogos zbyt dlugo, wiemy kiedy powiedziec sobie dosc. Nie obrazamy przeciwnika i nie wyzywamy go. Jezeli to dobry wojownik to nie bedziemy go lootowac. To jest wlasnie PvP with respect, ktorego zasad nasza gildia przestrzega. |
Autor: | Mendol [ 15 lut 2009, 02:24 ] |
Tytuł: | |
hehehe dobrego wojownika nie bedziemy lootowac. dobre. polityczne wrecz. |
Autor: | tomugeen [ 15 lut 2009, 02:37 ] |
Tytuł: | |
"Darkfall in nightmare mode" |
Autor: | Zychoo [ 15 lut 2009, 09:52 ] |
Tytuł: | |
W EvE jest pvp with respect. Po wiekszosci walk w ktorych rozjebalem nawet bardzo drogie shipy dostawalem msg "Good Fight". Sam tez wysylam. Oczywiście gdy fight faktycznie byl good. Szacunek dla przeciwnika ktory zdecydowal sie na walke, a nie podkulil ogon i spierdolil gdzie pieprz rosnie to podstawowa sprawa. |
Autor: | MagPS [ 15 lut 2009, 09:53 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): "Darkfall in nightmare mode"
Z taką reklamą jaką Zarri robi swojej gildii będą mieli taki nightmare mode, że im pójdzie w pięty. Zważywszy na sposób zakończenia gry w WHO przez niego, możemy się spodziewać - max po tygodniu - podobnego filmiku. |
Strona 5 z 10 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |