MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pierwsze wrazenia https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32797 |
Strona 5 z 36 |
Autor: | Teo [ 26 lut 2009, 13:22 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a): embe napisał(a): Warhammer ladny mial start, - zapomniales juz o flashowej stronie GOA na ktorej nie mozna bylo sie zarejestrowac (nawet przez kilka dni po releasie) ? - zapomniales juz o "Authentication Errors" w AoCu i crashach serverow ? - zapomniales juz o launcher errors i freezach gry w LOTRO (notabene, ktore nadal wsytepuja) ? Darkfall z tych wszystkich gier na razie ma najlepszy start. Nie mialem takich problemow, GOA robilo cyrki ale gralem od pierwszych godzin WAR-a, AoC mialem crasha klienta i repair robilo przy starcie serwera, a lotro calkowicie bez problemow. W WoW za to pamietam, problemy z platnosciami i kupnem, brak mozliwosci rejestracji, wejscia do managera, potem klient crashowal i nie dzialal jakis patch, nastepnie postac zostala w grze i nie moglem sie zalogowac pol dnia, no i te lagi na serwerze. |
Autor: | Viracept [ 26 lut 2009, 13:23 ] |
Tytuł: | |
Zarri musisz być strasznym pechowcem. AoC miał świetny start, bezproblemowe preordery. WAR miał trochę problemów ale od pierwszego dnia OB/preorderów można było grać. Dorzucili nawet 7dni w ramach rekompensaty. To co odwala teraz AV to albo totalna amatorszczyzna albo kompletne olewanie klientów. V. |
Autor: | Zarri [ 26 lut 2009, 13:25 ] |
Tytuł: | |
Na razie najwiekszym bolem Darkfalla jest skopana dystrybucja. Podpisali umowa z jakas AudioVisuals a oni dali dupy i gry nie ma w sklepach na polkach. Ale to juz nie wina Aventurine tylko ich wydawcy. |
Autor: | Ziolo [ 26 lut 2009, 13:27 ] |
Tytuł: | |
Swietny start WaR + AoC moze i byl, ale koncowke jaka maja widac. Embe mowil ze wow na poczatku byl tragedia - a teraz ? miliony graczy. Taka przewrotna hipoteze jebne teraz. Skoro DFO ma hujowy start ( jak wow kiedys ) to zycze DFO fixow i sukcesu na miare wowa :> May the force be with DFO. |
Autor: | Postal [ 26 lut 2009, 13:33 ] |
Tytuł: | |
epic win mmorpga mozna poznac nie po tym jak zaczyna a jak konczy |
Autor: | adivip [ 26 lut 2009, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a): Na razie najwiekszym bolem Darkfalla jest skopana dystrybucja. Podpisali umowa z jakas AudioVisuals a oni dali dupy i gry nie ma w sklepach na polkach. Ale to juz nie wina Aventurine tylko ich wydawcy. Więc jednak wina Aventure. To w ich interesach powinno leżeć w kim podpisują umowy. Postal napisał(a): epic win mmorpga mozna poznac nie po tym jak zaczyna a jak konczy
Kończy każdy tak samo - zamknięciem serwerów. |
Autor: | Razoth [ 26 lut 2009, 13:49 ] |
Tytuł: | |
Postal napisał(a): epic win mmorpga mozna poznac nie po tym jak zaczyna a jak konczy :wtf:
Dobry przyklad - WoW. |
Autor: | nysywruks [ 26 lut 2009, 13:49 ] |
Tytuł: | |
nie oszukujmy się darkfall skończy tak marnie jak warhammer online, aoc albo gorzej DARKFAIL.... a król jest tylko 1... |
Autor: | warhameron [ 26 lut 2009, 13:55 ] |
Tytuł: | |
Lotro ? |
Autor: | Jelcyn [ 26 lut 2009, 13:56 ] |
Tytuł: | |
tibia? |
Autor: | smeagollum [ 26 lut 2009, 13:57 ] |
Tytuł: | |
elvis presley |
Autor: | Oyci3C [ 26 lut 2009, 14:00 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a): Na razie najwiekszym bolem Darkfalla jest skopana dystrybucja. Podpisali umowa z jakas AudioVisuals a oni dali dupy i gry nie ma w sklepach na polkach. Ale to juz nie wina Aventurine tylko ich wydawcy.
Mnie jako ostatecznego odbiorce nie obchodzi kto nawalil. Ja kupuje gre od AV i to ich mam w dupie, ze tak mnie potraktowali. |
Autor: | Zarri [ 26 lut 2009, 14:01 ] |
Tytuł: | |
Oyci3C napisał(a): Ja kupuje gre od AV i to ich mam w dupie, ze tak mnie potraktowali.
Na razie nie kupiles gry, wiec nie mozesz nic mowic o traktowaniu. Ci co kupili juz graja i nie narzekaja. Gorzej bylo w AoC i WARze. Tam kupiles gre a i tak przez kilka godzin nie mogles wbic sie na server (Fury czy K8P) bo byly takie kolejki, a nie daj boze jak w czasie oczekiwania dostales DC to od poczatku musiales czekac. W Darkfallu nawalila dystrybucja gry, ale ci co kupili moga sobie od razu grac. Co lepsze: kupic gre i nie moc grac, czy nie moc kupic gry ale jak juz kupisz to grasz ? |
Autor: | Oyci3C [ 26 lut 2009, 14:05 ] |
Tytuł: | |
Acha czyli mam rozumiec, ze mialem niefart bo firma nie byla w stanie zapewnic potencjalnemu klientowi gry, ktora obiecywali? Bo mieli tak osrana obsluge, ze tylko debile siedzili z pootwieranymi okienkami i wciskali F5? Srsly. Stary wez Ty sie juz pierdolnij tak porzadnie w glowe i wyjdz z tego forum. Nie chce mi sie dopytywac czyim alto-trollem jestes (ktorej generacji) ale czytajac Twoje posty odnosze wrazenie, ze jestes idiota. Tak chcialem kupic preordera pomimo mega negatywnego nastawienia na gre (beta mi wystarczyla) bo beda w nia grac ludzie, z ktorymi lubie biegac. Nie, nie zdazylem bo az tak mnie nie pojebalo zeby marnowac czas na i tak droga juz pozycje (przy obecnym kursie eur) z tak zenujacym podejsciem do klienta. |
Autor: | Zarri [ 26 lut 2009, 14:08 ] |
Tytuł: | |
Oyci3C napisał(a): Acha czyli mam rozumiec, ze mialem niefart bo firma nie byla w stanie zapewnic potencjalnemu klientowi gry, ktora obiecywali? .
Dokladnie tak, miales niefarta i dziesiatki tysiecy ludzi tez ma niefarta bo nie moze kupic gry, ale wine za to ponosi wydawca - Audiovisuals bo nie wydali gry o czasie i teraz Aventurine musi ratowac sytuacje digital downloadem i recznym sprawdzaniem chargow CC za preordery (co niestety trwa). |
Autor: | Kabraxis [ 26 lut 2009, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a): Oyci3C napisał(a): Acha czyli mam rozumiec, ze mialem niefart bo firma nie byla w stanie zapewnic potencjalnemu klientowi gry, ktora obiecywali? . Dokladnie tak, miales niefarta i dziesiatki tysiecy ludzi tez ma niefarta bo nie moze kupic gry, ale wine za to ponosi wydawca - Audiovisuals bo nie wydali gry o czasie i teraz Aventurine musi ratowac sytuacje digital downloadem i recznym sprawdzaniem chargow CC za preordery (co niestety trwa). No tak.... Aventurine sa czysci bo to nie oni podpisali umowe z chujowa firma, nie oni zrobili to tydzien przed premiera, nie oni znaja sie na ekonomii i marketingu tak jak pani Krysia z warzywniaka i w koncu to nie oni zycza sobie wcale niemala kase za gre ktorej sie nie da kupic. Kurwa - z jakiej ty planety jestes? Jak to nie wydali gry o czasie? Co miesiac jest wydawanych XX gier na wszelakie platformy i sorry ale rzadko sie slyszy zeby "wydawca nie zdazyl"? czemu nie zdazyl? Bo Aventurine jest chujowe i kurwa nie potrafia zorganizowac logistycznie dystrybucji towaru w ilosci ..... hmmm... 10k kopii? - taka prawda. I to jest dopiero wierzcholek gory lodowej z tego czego panowie z Aventurine nie potrafia. |
Autor: | mrynar [ 26 lut 2009, 14:15 ] |
Tytuł: | |
Ziolo napisał(a): Swietny start WaR + AoC moze i byl, ale koncowke jaka maja widac.
Embe mowil ze wow na poczatku byl tragedia - a teraz ? miliony graczy. Taka przewrotna hipoteze jebne teraz. Skoro DFO ma hujowy start ( jak wow kiedys ) to zycze DFO fixow i sukcesu na miare wowa :> May the force be with DFO. Cos w tym jest. Mmo poznaje sie po tym jak konczy, a nie jak zaczyna jak mawial Leszek Miller, wujek Rudej. Widzialem pare premier mmo przez ostatnie lata i najlepiej wypadl LOTRO (brak wiekszych bugow, dzialalo w grze to wszystko co devsi obiecywali), a najgorzej WoW (w ktorego praktycznie wogole nie dalo sie grac...). Chcialem tez zobaczyc premiere DFO, ale nie jestem fanboyem, zeby klikac milion razy w zjebany link. Napewno DFO warto wesprzec placonym abonamentem, nawet jesli jest to gleboka beta, bo tylko dzieki temu ta gra ma szanse sie wybic z tlumu wszechobecnych klonow EQ. Jesli projekt padnie to ludzie dalej beda klonowac biednego everquesta i ci ktorzy nie lubia tego typu rozrywki beda mogli olac fajny gatunek gier, ktory zwie sie Massively Multiplayer Online Role Playing Game i ktory jeszcze pare lat temu wydawal sie miec nieograniczone perspektywy rozwoju... |
Autor: | Zarri [ 26 lut 2009, 14:16 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): No tak.... Aventurine sa czysci bo to nie oni podpisali umowe z chujowa firma, nie oni zrobili to tydzien przed premiera,.
Umowa z wydawca byla podpisana bodajze juz we wrzesniu zeszlego roku. Nie wiem dlaczego Audiovisuals nie wywiazal sie z umowy i pewnie nikt nam tego nie powie. |
Autor: | Teo [ 26 lut 2009, 14:16 ] |
Tytuł: | |
To teraz chwycmy sie wszyscy za rece i zaspiewajmy wspolnie cos dla aventurine... kogo to obchodzi ze maja problemy, czy jest to gra za free dla grupki fanow z ich forum czy komercyjna gra ? Ja juz pisalem, mogli zrobic preordery miesiac temu, a nie takie cyrki na godzine przed premiera, a zreszta pisanie info nie boli, a tu jakies pierdoly dwa razy na dzien. |
Autor: | Oyci3C [ 26 lut 2009, 14:17 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Zarri napisał(a): Oyci3C napisał(a): Acha czyli mam rozumiec, ze mialem niefart bo firma nie byla w stanie zapewnic potencjalnemu klientowi gry, ktora obiecywali? . Dokladnie tak, miales niefarta i dziesiatki tysiecy ludzi tez ma niefarta bo nie moze kupic gry, ale wine za to ponosi wydawca - Audiovisuals bo nie wydali gry o czasie i teraz Aventurine musi ratowac sytuacje digital downloadem i recznym sprawdzaniem chargow CC za preordery (co niestety trwa). No tak.... Aventurine sa czysci bo to nie oni podpisali umowe z chujowa firma, nie oni zrobili to tydzien przed premiera, nie oni znaja sie na ekonomii i marketingu tak jak pani Krysia z warzywniaka i w koncu to nie oni zycza sobie wcale niemala kase za gre ktorej sie nie da kupic. Kurwa - z jakiej ty planety jestes? Jak to nie wydali gry o czasie? Co miesiac jest wydawanych XX gier na wszelakie platformy i sorry ale rzadko sie slyszy zeby "wydawca nie zdazyl"? czemu nie zdazyl? Bo Aventurine jest chujowe i kurwa nie potrafia zorganizowac logistycznie dystrybucji towaru w ilosci ..... hmmm... 10k kopii? - taka prawda. I to jest dopiero wierzcholek gory lodowej z tego czego panowie z Aventurine nie potrafia. Jestem jeszcze w stanie zrozumiec sytuacje, ze milion kopii rozeszlo sie w tydzien i wydawca nie przewidzial takiego obrotu sytuacji. Ale for fuck sake 15k? Na launch? Bo sa biedakami, zebrakami i burakami nie bedac w stanie obsluzyc wiecej klientow? RAWR. |
Strona 5 z 36 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |