MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania Newbie - pierwsze kroki
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32817
Strona 5 z 49

Autor:  konrador [ 16 kwi 2009, 19:30 ]
Tytuł: 

Trzeba tez wziac pod uwage inne skille i fakt, ze nie zawsze wrocisz z taka iloscia golda, jaka sobie zaplanowales z uwagi na czynniki niezalezne od ciebie, ktorych w DFO akurat nie brak.

btw, skill na 50 archery nieznacznie zmniejsza zuzycie stam i nie robi nic z dmg.

Autor:  Zarri [ 16 kwi 2009, 19:34 ]
Tytuł: 

Tak, moja pomylka, dopiero Sharpshooter na 75 zwieksza damage.

Autor:  Ash [ 16 kwi 2009, 19:35 ]
Tytuł: 

skoro to sa pytania newbie to zapytam, bo mnie to intryguje.
w dfo w takim razie skille daja bonusy skokowo, a nie plynnie?
majac 74 archery jestes failem a 75 stajesz sie pr0 gam0rem? chodzi mi konkretnie o takie parametry jak dmg, szybkosc strzelania, crit chance czy w/e tam jeszcze jest...

Autor:  Zarri [ 16 kwi 2009, 19:39 ]
Tytuł: 

tak, skokowo co 25

25 - 50 - 75 - 100

Autor:  tomugeen [ 16 kwi 2009, 19:39 ]
Tytuł: 

Te "levele" odblokowuja dodatkowe skille (sam skill w archery nie wplywa na np. zuzycie staminy, dopiero ten ktory mozesz przy 50 archery kupic).
Niestety same skille tez wzrastaja skokowo np. w weaponach widac duzy przyrost na 50lvl skilla - strzesznie weak, bo wszyscy rozmawiaja nie kategoriami skill pkt a przedzialow 1-25, 25-50, 50-75 i 75-100.

Autor:  Ash [ 16 kwi 2009, 19:44 ]
Tytuł: 

sredniawo to widze.. ale ok, dzieki.

btw postac kolegi po miesiacu grania jako lucznik (nie nolifujac, praca, rodzina etc) miala okolo 50 archery.

wniosek z tego jest taki ze w tej grze nie bardzo jest co robic, oprocz skillowania, jesli sie nie gra po 5 godzin dziennie? ;/
kiedys wyobrazenia ludzi o DFO byly takie ze bedzie to gra dla swenga, ktory lubi szyc skarpetki w domu gildyjnym. jak to wyglada w rzeczywistosci? da sie w to grac casualowo?

Autor:  tomugeen [ 16 kwi 2009, 19:53 ]
Tytuł: 

Oczywiscie ze da, tyle ze wtedy trzeba miec duza gildie, siedziec w miescie i szyc te skarpetki z przystkimi tego wadami i zaletami. Nie widze problemu tbh, albo inaczej - najlatwiej ma wlasnie czlonek duzej (zerg?) gildii siedzacy w miescie, farmujacy/zbierajacy/craftujacy/skillujacy ktory lubie wyskoczyc na siege lub czasem wieksze pvp. Straty 3-4 setow plate dla takiego to nie tragedia, pobawi sie, pokrafci i ma zapewnione bezpieczenstwo.

Ash, ja nie bawiac sie za bardzo w archery (strzelam w pvp kiedy trzeba, do mobkow prawie nigdy) nabilem na spokojnie ponad 40. Regow na strzaly mam tyle ze dobilbym spokojnie "magicznego" 50.

Autor:  konrador [ 16 kwi 2009, 21:08 ]
Tytuł: 

majac 74 archery jestes failem a 75 stajesz sie pr0 gam0rem?

Teoretycznie efektywnosc wszystkich skilli zwieksza sie wraz ze wzrostem skillpointow. W praktyce nie zawsze tak jest.

Wiele rzeczy dziala na zasadzie drzewek z Diablo i faktycznie wyglada to troche jak levelki 1-5 dla kazdego skilla (stopniowo zwiekszajaca sie ilosc expa wymagana do nastepnego ding, bo czym wyzej, tym trudniej - stad przeswiadczenie newbiesikow robiacych 20-30 skilla w czymstam, ze im sie fajniusio i lajtowo skillusie gainuje). Po osiagnieciu 25/50/75/100 dostaje sie dostep do rozwiniecia skilla/zaklecia. Tak jest z nowymi umiejetnosciami do weaponskilli (power attack, seize, knockback na 25, whirlwind na 50, dodatkowo weapon mastery dla kazdej ze szkol na 75), skillami do archery (veteran archer na 50, spirited archer na 75), nowymi spellami do wszystkich szkol magii, nowymi szkolami magii (greater magic na 50 lesser magic, spellchanting na 25 gm, 4 rozne elemental magic na 50 gm, witchcraft na 75gm itd.), ulepszeniami spelli, mastery do craftingu, rozwinieciami general skill pozwalajacymi na zwiekszenie zaladunku, zwiekszenie stam pool itd. itp.



na 75 zwieksza damage

Na 75 jest spirited archer do przyspieszania naciagania luku, tak jak pisales za pierwszym razem. :[

Autor:  Ash [ 16 kwi 2009, 21:29 ]
Tytuł: 

wszystko fajnie, ja rozumiem jak to dziala dla magii, bo widzialem wymagania na poszczegolne szkoly magii, i to jest jak najbardziej ok.
natomiast chcialbym zapytac czy wojownik majacy 51 swordow i 51 boardow rozni sie od 74/74 sword&board (dla przykladu), czy poniewaz sa w tym samym 'tierze' to roznice sa raczej kosmetyczne.

i tym samym, skoro gainy sa ostro eksponencjalne, to czy rzeczywiscie te ostatnie punkty sa zajebiscie wazne, i 97 archery mocno zjada 80 archery, czy znaczna roznice bedzie widac po wbiciu grandmastera?

Autor:  Kabraxis [ 17 kwi 2009, 01:35 ]
Tytuł: 

hmmm... czyli wychodzi na to ze caly oslawiony skill system moga sobie w
dupe wsadzic bo jesli to jest 25/50/75/100 to rownie dobrze mogloby to sie nazywac lvl1, 2, 3 i 4. hehe

Identyczny system jest w Oblivionie - gdzie np. na 25 Marksmanship przestaje brac stamine przy naciaganiu cieciwy a na 75 masz 2xdmg z krita.

Ogolnie ogladajac filmik z tej gry nie moge sie oprzec wrazeniu ze gdzies to juz wszytko widzialem - Morrowind. I styl graficzny podobny i sytem podobny, tyle ze gorszy - lol.

Po chuj jest skill system jak postac z Archery 74 nie rozni sie niczym od postaci z archery 50. w Morrowindzie przynajmniej skill system byl skill systemem.

Ogolnie lekii fail ale ofc do jutra najebiecie 20 postow ze sie nie znam - go on.

Autor:  Rzeznik [ 17 kwi 2009, 02:23 ]
Tytuł: 

I co z tego ze fail, jak gra sie zajebiscie?
phi...

Autor:  Havok [ 17 kwi 2009, 06:45 ]
Tytuł: 

No dokładnie ;) gra się całkiem przyjemnie mimo, że jakichś drastycznych różnic w cyferkach nie widać.

Autor:  Karol66 [ 17 kwi 2009, 08:43 ]
Tytuł: 

Czy ktoś, kto robił armor albo weaponsmitha może powiedzieć jak jest na napawianiem przedmiotów? (czy to wogóle działa, jaka jest ilość faili etc)
Myślałem o tym, żeby sobie zrobić 25% skila w jednym z tych 2 i pod naprawę stuffu ale nie wiem czy warto...

Autor:  Rzeznik [ 17 kwi 2009, 08:48 ]
Tytuł: 

Nie ma naprawy zbroi i broni. Skill Repair sluzy do naprawiania budynkow i moze maszyn oblezniczych(ale tu nie wiem).

Autor:  Havok [ 17 kwi 2009, 08:51 ]
Tytuł: 

w sumie obecne rozwiązanie się sprawdza. Np. broń zrobiona przez gracza z wytrzymałością powiedzmy 50 pozwala na tłuczenie non stop mobów przez kilka godzin, stuffy podobnie starczą na kilka godzin czarowania. Może przy sprzętach wymagających 20k złota jest to jakiś problem ale pewnie mają też większą wytrzymałość. W każdym razie przynajmniej istnieje handel między graczami i jest jako takie zapotrzebowanie na każdą broń.

Autor:  Karol66 [ 17 kwi 2009, 08:53 ]
Tytuł: 

Acha... bo gdzieś na forum DF beta trafiłem kiedyś na wątek że ma być opcja naprawy która ma obcinać max durability o 10 czy 20% i ma mieć szansę rozwalenia przedmiotu ale widać to pozostało w sferze planów :)

Kabraxis napisał(a):
hmmm... czyli wychodzi na to ze caly oslawiony skill system moga sobie w
dupe wsadzic bo jesli to jest 25/50/75/100 to rownie dobrze mogloby to sie nazywac lvl1, 2, 3 i 4. hehe


Mi się chyba wczoraj zmienił skill MM z 49 na 50% i róznica w zadawanym dmg wzrosła "skokowo" praktycznie niezuważalnie (raz na 10-15 czarów walę za 12 dmg a wcześniej max miałem 11) więc chyba to nie jest takie super ważne.
Zresztą osławiony skill system to "przyrost umiejętności od ich używania" a nie liniowy przyrost efektywności.
Anyway... nie wiem jak to jest zrobione ale efektywnie jest to tak samo jak było w UO - 10 newbie goni jednego wyskilowanego PK, on zabija połowę a reszta ucieka. Tyle że róznica skili raczej jest wieksza niż 74=>75 :)

Autor:  Aenima [ 17 kwi 2009, 08:56 ]
Tytuł: 

jak wiele innych rzeczy

Autor:  Ash [ 17 kwi 2009, 09:08 ]
Tytuł: 

i see.
to chyba jednak skille nie dzialaja skokowo, tylko sa plynne przejscia + 'bonusy' przy pewnych progach.

thx for teh clarificati0n!

Autor:  Sou [ 20 kwi 2009, 14:08 ]
Tytuł: 

Jak sie tam gra rozwija? Warto zaczac grac czy ciagle lepiej poczekac az cos poprawia/dodadza?;)

Autor:  Daktor [ 20 kwi 2009, 14:18 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Jak sie tam gra rozwija? Warto zaczac grac czy ciagle lepiej poczekac az cos poprawia/dodadza?;)

od samego poczatku nie warto bylo czekac tylko grac, nie ma na co czekac bo gra sie świetnie.

Strona 5 z 49 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team