MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Niedlugo bedzie miesiac od premiery.. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33187 |
Strona 5 z 6 |
Autor: | Deshroom [ 10 kwi 2009, 12:40 ] |
Tytuł: | |
@Havok krzaków nie ma, ale jest cloak czyli niewidoczne poruszanie sie w przestrzeni i pasywne targetowanie. zdecydowanie są stealth bombery czyli dagger rogale. zdecydowanie jest zaskoczenie. gang wpadający do systemu i lecący na paski (każdy na inny) żeby złapać carebearów. własnie na tym polega fajność 0.0, ciesze się że mam szanse pobawić sie w pvp zamiast kisić sie z empire ogladajac 5% gry @Tomu to zły topic na takie dyskusje, pogadaj z Zychem. to nie jest takie proste, pvp w eve ludzie uczą się latami. jest gość u nas który potrafi fregatą zajebać dwóch z trzech tych co chcieli go zabić i jeszcze spierdalając zajebać kilku co bardzo chciełi pomścić kolege w pościgu. to nie jest tak że pierwszy wystrzał. mnóstwo opcji trzeba ocenić: jaka amunicja jaka orbita jaka prędkość potem podchodzisz czy odchodzisz i jak. ja się na tym nie znam ale goście u nas każdy ship w zależności od tego jak jest wyposażony nawalają na 10 róznych sposobów i każdy z nich to róznica między wygraną a przegraną. |
Autor: | tomugeen [ 10 kwi 2009, 12:45 ] |
Tytuł: | |
Tak desh zły, ja tylko chciałem przedstawic ci w porownaniu do gry ktora znasz, a przeradza sie w DFO vs. X. Ale jesli chcesz cos o DFO wiedziec to pytaj. Nie skupiajmy sie na Eve. |
Autor: | Deshroom [ 10 kwi 2009, 12:49 ] |
Tytuł: | |
no tak. to zdrowych pogodnych świąt wielkanocnych. ..fajrant ![]() |
Autor: | Mendol [ 10 kwi 2009, 12:49 ] |
Tytuł: | |
eve z dfo ma jak dla mnie 2 wspolne cechy - klimat 'graficzny' i full loot. poza tym to 2 rozne gry, jak dla mnie. |
Autor: | Havok [ 10 kwi 2009, 12:50 ] |
Tytuł: | |
Jeśli by już porównywać to imo wygląda na to, że w eve pvp jest bardziej "techniczne" a w DF "zrecznościowe". Co zaś się tyczy 1.0 i 0.0 w eve gracz ma wybór w DF nie ![]() |
Autor: | Qraczek [ 10 kwi 2009, 13:01 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a): - uderzenia w przeciwnika a nie w swojego gracza (w DFO jest friendly fire). Przy walkach w zergu gdzie nie widzisz nad glowa postaci ich ksywek jest bardzo trudne namierzyc przeciwnika i jeszcze w takim tlumie go trafic
- kontrolowanie swojego HP i Staminy poprzez odbieganie i leczenie sie lub doladowywanie - zmiana broni w zaleznosci od sytuacji (melee, luk lub mana missile) - uzywanie potkow - blokowanie uderzen, straffing, kontrola zwrocenia twarza caly czas do przeciwnika - wybor odpowiedniego celu, najpierw najlepiej zabic graczy ranged , potem zajac sie mozna tymi melee - szybka ucieczka konna z przeladowanego wrogami terenu. - i najwazniejsze: NIE DAC SIE ZABIC ! Dziekuje bardzo ![]() Mimo uzycia w moim poscie slowa "wow" otrzymalem rzeczowa odpowiedz ![]() |
Autor: | Teo [ 10 kwi 2009, 13:08 ] |
Tytuł: | |
Siedzenie w miastach startowych to takie 1.0, a w miastach graczy to 0.0. Polityka przypomina bardzo ta z eve. Nawet pojawilo sie hodowanie spawnow jak w eve ![]() Narazie brakuje mi systemu plusow i minusow jak w eve bo w dfo mamy faktycznie tylko ally i war. |
Autor: | Mendol [ 10 kwi 2009, 13:12 ] |
Tytuł: | |
wystepuje tez pojecie 'neutral' embe ;p |
Autor: | Zarri [ 10 kwi 2009, 15:28 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): Zarri napisał(a): - uderzenia w przeciwnika a nie w swojego gracza (w DFO jest friendly fire). Przy walkach w zergu gdzie nie widzisz nad glowa postaci ich ksywek jest bardzo trudne namierzyc przeciwnika i jeszcze w takim tlumie go trafic - kontrolowanie swojego HP i Staminy poprzez odbieganie i leczenie sie lub doladowywanie - zmiana broni w zaleznosci od sytuacji (melee, luk lub mana missile) - uzywanie potkow - blokowanie uderzen, straffing, kontrola zwrocenia twarza caly czas do przeciwnika - wybor odpowiedniego celu, najpierw najlepiej zabic graczy ranged , potem zajac sie mozna tymi melee - szybka ucieczka konna z przeladowanego wrogami terenu. - i najwazniejsze: NIE DAC SIE ZABIC ! Dziekuje bardzo ![]() Mimo uzycia w moim poscie slowa "wow" otrzymalem rzeczowa odpowiedz ![]() I nastepny moj ulubiony filmik PvP. Tym razem z punktu widzenia gracza Goonsow http://files.filefront.com/Assault+on+D ... einfo.html facet ma niesamowita celnosc z luku. |
Autor: | konrador [ 10 kwi 2009, 21:07 ] |
Tytuł: | |
tylko dobrze żeby faktyczny skill - jak w eve i lol'd. Deshroom strikes back. |
Autor: | Deshroom [ 10 kwi 2009, 23:18 ] |
Tytuł: | |
to nie jest forum flames spadaj |
Autor: | konrador [ 10 kwi 2009, 23:21 ] |
Tytuł: | |
*spada* |
Autor: | Oyci3C [ 10 kwi 2009, 23:23 ] |
Tytuł: | |
HARRO! :-) |
Autor: | Atherius [ 10 kwi 2009, 23:34 ] |
Tytuł: | |
![]() i pozamiatane |
Autor: | tomugeen [ 13 kwi 2009, 14:13 ] |
Tytuł: | |
EHUEHUEUEEHHEHEH!!!!! swieta są... niektorzy maja rodziny |
Autor: | owghard [ 13 kwi 2009, 14:24 ] |
Tytuł: | |
Nuzgul napisał(a): owghard napisał(a): 4) Kurwica cie chwyta bo ni chuj kupic to w ich sklepie. To tyle na temat... oooo kupilem ![]() ![]() |
Autor: | tomugeen [ 13 kwi 2009, 14:26 ] |
Tytuł: | |
The power of Postcounter is surging! thx łobaćq |
Autor: | Falangista [ 14 kwi 2009, 23:50 ] |
Tytuł: | |
Wynik ankiety wskazuje na to, że DFO podążą ścieżką AOC i WHO. |
Autor: | Razoth [ 14 kwi 2009, 23:53 ] |
Tytuł: | |
Falangista napisał(a): Wynik ankiety wskazuje na to, że DFO podążą ścieżką AOC i WHO.
Czyli będzie rozwijane, poprawiane wolno aczkolwiek skutecznie a w samej grze będzie utrzymywać się stabilne playerbase z którym faktycznie można dobrze się bawić? Na nic innego nie liczę. |
Autor: | tomugeen [ 14 kwi 2009, 23:54 ] |
Tytuł: | |
Bo polowa glosujacych nie zauwazyla "Kupilem Darkfal Online..." w tekscie ankiety. |
Strona 5 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |