MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Niedlugo bedzie miesiac od premiery..
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33187
Strona 5 z 6

Autor:  Deshroom [ 10 kwi 2009, 12:40 ]
Tytuł: 

@Havok
krzaków nie ma, ale jest cloak czyli niewidoczne poruszanie sie w przestrzeni i pasywne targetowanie.
zdecydowanie są stealth bombery czyli dagger rogale. zdecydowanie jest zaskoczenie. gang wpadający do systemu i lecący na paski (każdy na inny) żeby złapać carebearów.

własnie na tym polega fajność 0.0, ciesze się że mam szanse pobawić sie w pvp zamiast kisić sie z empire ogladajac 5% gry

@Tomu
to zły topic na takie dyskusje, pogadaj z Zychem.

to nie jest takie proste, pvp w eve ludzie uczą się latami. jest gość u nas który potrafi fregatą zajebać dwóch z trzech tych co chcieli go zabić i jeszcze spierdalając zajebać kilku co bardzo chciełi pomścić kolege w pościgu.

to nie jest tak że pierwszy wystrzał. mnóstwo opcji trzeba ocenić:
jaka amunicja
jaka orbita
jaka prędkość

potem
podchodzisz czy odchodzisz i jak. ja się na tym nie znam ale goście u nas każdy ship w zależności od tego jak jest wyposażony nawalają na 10 róznych sposobów i każdy z nich to róznica między wygraną a przegraną.

Autor:  tomugeen [ 10 kwi 2009, 12:45 ]
Tytuł: 

Tak desh zły, ja tylko chciałem przedstawic ci w porownaniu do gry ktora znasz, a przeradza sie w DFO vs. X.

Ale jesli chcesz cos o DFO wiedziec to pytaj. Nie skupiajmy sie na Eve.

Autor:  Deshroom [ 10 kwi 2009, 12:49 ]
Tytuł: 

no tak.

to zdrowych pogodnych świąt wielkanocnych.


..fajrant :wink:

Autor:  Mendol [ 10 kwi 2009, 12:49 ]
Tytuł: 

eve z dfo ma jak dla mnie 2 wspolne cechy - klimat 'graficzny' i full loot.
poza tym to 2 rozne gry, jak dla mnie.

Autor:  Havok [ 10 kwi 2009, 12:50 ]
Tytuł: 

Jeśli by już porównywać to imo wygląda na to, że w eve pvp jest bardziej "techniczne" a w DF "zrecznościowe".
Co zaś się tyczy 1.0 i 0.0 w eve gracz ma wybór w DF nie :).

Autor:  Qraczek [ 10 kwi 2009, 13:01 ]
Tytuł: 

Zarri napisał(a):
- uderzenia w przeciwnika a nie w swojego gracza (w DFO jest friendly fire). Przy walkach w zergu gdzie nie widzisz nad glowa postaci ich ksywek jest bardzo trudne namierzyc przeciwnika i jeszcze w takim tlumie go trafic
- kontrolowanie swojego HP i Staminy poprzez odbieganie i leczenie sie lub doladowywanie
- zmiana broni w zaleznosci od sytuacji (melee, luk lub mana missile)
- uzywanie potkow
- blokowanie uderzen, straffing, kontrola zwrocenia twarza caly czas do przeciwnika
- wybor odpowiedniego celu, najpierw najlepiej zabic graczy ranged , potem zajac sie mozna tymi melee
- szybka ucieczka konna z przeladowanego wrogami terenu.
- i najwazniejsze: NIE DAC SIE ZABIC !


Dziekuje bardzo :)

Mimo uzycia w moim poscie slowa "wow" otrzymalem rzeczowa odpowiedz ;)

Autor:  Teo [ 10 kwi 2009, 13:08 ]
Tytuł: 

Siedzenie w miastach startowych to takie 1.0, a w miastach graczy to 0.0.
Polityka przypomina bardzo ta z eve.
Nawet pojawilo sie hodowanie spawnow jak w eve :)
Narazie brakuje mi systemu plusow i minusow jak w eve bo w dfo mamy faktycznie tylko ally i war.

Autor:  Mendol [ 10 kwi 2009, 13:12 ]
Tytuł: 

wystepuje tez pojecie 'neutral' embe ;p

Autor:  Zarri [ 10 kwi 2009, 15:28 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Zarri napisał(a):
- uderzenia w przeciwnika a nie w swojego gracza (w DFO jest friendly fire). Przy walkach w zergu gdzie nie widzisz nad glowa postaci ich ksywek jest bardzo trudne namierzyc przeciwnika i jeszcze w takim tlumie go trafic
- kontrolowanie swojego HP i Staminy poprzez odbieganie i leczenie sie lub doladowywanie
- zmiana broni w zaleznosci od sytuacji (melee, luk lub mana missile)
- uzywanie potkow
- blokowanie uderzen, straffing, kontrola zwrocenia twarza caly czas do przeciwnika
- wybor odpowiedniego celu, najpierw najlepiej zabic graczy ranged , potem zajac sie mozna tymi melee
- szybka ucieczka konna z przeladowanego wrogami terenu.
- i najwazniejsze: NIE DAC SIE ZABIC !


Dziekuje bardzo :)

Mimo uzycia w moim poscie slowa "wow" otrzymalem rzeczowa odpowiedz ;)


I nastepny moj ulubiony filmik PvP. Tym razem z punktu widzenia gracza Goonsow

http://files.filefront.com/Assault+on+D ... einfo.html

facet ma niesamowita celnosc z luku.

Autor:  konrador [ 10 kwi 2009, 21:07 ]
Tytuł: 

tylko dobrze żeby faktyczny skill - jak w eve

i lol'd.

Deshroom strikes back.

Autor:  Deshroom [ 10 kwi 2009, 23:18 ]
Tytuł: 

to nie jest forum flames spadaj

Autor:  konrador [ 10 kwi 2009, 23:21 ]
Tytuł: 

*spada*

Autor:  Oyci3C [ 10 kwi 2009, 23:23 ]
Tytuł: 

HARRO! :-)

Autor:  Atherius [ 10 kwi 2009, 23:34 ]
Tytuł: 

Obrazek

i pozamiatane

Autor:  tomugeen [ 13 kwi 2009, 14:13 ]
Tytuł: 

EHUEHUEUEEHHEHEH!!!!!

swieta są... niektorzy maja rodziny

Autor:  owghard [ 13 kwi 2009, 14:24 ]
Tytuł: 

Nuzgul napisał(a):
owghard napisał(a):
4) Kurwica cie chwyta bo ni chuj kupic to w ich sklepie.


To tyle na temat...



oooo kupilem :o :D

Autor:  tomugeen [ 13 kwi 2009, 14:26 ]
Tytuł: 

The power of Postcounter is surging!

thx łobaćq

Autor:  Falangista [ 14 kwi 2009, 23:50 ]
Tytuł: 

Wynik ankiety wskazuje na to, że DFO podążą ścieżką AOC i WHO.

Autor:  Razoth [ 14 kwi 2009, 23:53 ]
Tytuł: 

Falangista napisał(a):
Wynik ankiety wskazuje na to, że DFO podążą ścieżką AOC i WHO.


Czyli będzie rozwijane, poprawiane wolno aczkolwiek skutecznie a w samej grze będzie utrzymywać się stabilne playerbase z którym faktycznie można dobrze się bawić?

Na nic innego nie liczę.

Autor:  tomugeen [ 14 kwi 2009, 23:54 ]
Tytuł: 

Bo polowa glosujacych nie zauwazyla "Kupilem Darkfal Online..." w tekscie ankiety.

Strona 5 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team