MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 41 z 120

Autor:  tomugeen [ 16 gru 2008, 12:58 ]
Tytuł: 

murekx napisał(a):
Wpływa chyba tylko na to drugie, a jeśli nawet ma wpływ na prędkość to niewielki.

Wiesz, czy tylko ci sie wydaje?

Autor:  Oyci3C [ 16 gru 2008, 13:01 ]
Tytuł: 

No niestety jest to wkurwiajace, ze nie mozna nic pisac ze wzgledu NDA pomimo daty release ZA MIESIAC rofl.

Troche chlopaki przesadzaja.

Autor:  Bloodleaf [ 16 gru 2008, 13:11 ]
Tytuł: 

Podkręcają atmosferę , tyle ludzie czekali to i miesiąc wytrzymają.

Autor:  Oyci3C [ 16 gru 2008, 13:17 ]
Tytuł: 

Tracac przy tym obiektywizm oceny gry przez zamknieta grupe osob, ktore nie sa alfami i omegami. Imo to bad idea i za to niestety moga zaplacic predzej czy pozniej.

Autor:  brazz [ 16 gru 2008, 13:28 ]
Tytuł: 

w połowie roku zaprosili fanów do studia i nie obciążyli ich NDA. z relacji yellowbearda dowiedzieliśmy się kilku fajnych rzeczy. większośc miała bonera, bo myślała że jak dojdzie do bety to też nie będzie NDA. a tu proszę, taki psikus...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 16 gru 2008, 13:41 ]
Tytuł: 

Troche dziwne, ze ciagle nda trzymaja. Wogole jesli gra ma byc taka super to spodziewalbym sie open bety, byloby to dobre zagranie z marketingowego punktu widzenia...chyba ze nie jest zbyt rozowo. hehe

Autor:  Aenima [ 16 gru 2008, 16:08 ]
Tytuł: 

byloby to dobre zagranie z marketingowego punktu widzenia...chyba ze nie jest zbyt rozowo. hehe

Akurat nie jest az tak zle, troche rzeczy do poprawienia troche do dodania najwaznijsze czy serwer nie kleknie jak zaloguje sie wiecej niz 100 osob na raz.

Autor:  Teo [ 16 gru 2008, 16:16 ]
Tytuł: 

Moze boja sie tlumow i duzej popularnosci, ktore to moga przyniesc spore problemy w pierwszych tygodniach po premierze ?
Jesli nastawiaja sie na jeden lub pare serwerow to przy duzej popularnosci musza postawic ich np 5x wiecej, po miesiacu wiekszosc bedzie miala low populacje i znowu problemy z mergami, z placzem ludzi ze pusto i wywalone pieniadze w bloto na sprzet.

Open beta pzyciaga zazwyczaj dzieciarnie z piratow lineage/wow i dziesiatkow innych mmo czesto z azji, a ta gra nie ma trafiac do nich.

Trzymanie nda tez ma sens bo sporo ludzi moze czytac i widziec informacje, ktore zniechecaja, a tak sam sie przekona w dniu premiery i jest wieksza szansa ze spodoba mu sie ta gra.

To wszystko ma sens jesli Darkfall nie ma byc masowka nastawiona na odbieranie klientw blizzowi i nie ma byc pogromca wow-a jak to juz w mediach sie pisze, osobiscie uwazam takie informacje za debilne i niszczace gre, przykladowo tu

Autor:  Oyci3C [ 16 gru 2008, 16:28 ]
Tytuł: 

DF od pierwszych kresek (a bylo to X lat temu, chyba WoW byl wtedy nawet w mocnych powijakach o ile nie w glowach Blizzarda) mial byc produktem trafiajacym do specyficznego odbiorcy, co jak EVE. Wiec powolywanie sie na odbieranie klientow Blizzardowi czy innym firmom jest mocno nie na miejscu chociazby ze wzgledu na ramki czasowe produkcji. Mozna jasno stwierdzic, ze DF jest miejscem dla ludzi takich jak ja, ktorzy cierpia na niedosyt w innych grach i tulaja sie z jednej pozycji na druga.

DF na pewno nie przyciagnie fanow PVE, na pewno nie przyciagnie fanow RP/Lore/PVE i na pewno nie przyciagnie fanow itemkow i lvlkow. Jest szansa, ze czesc z tych ludzi zostanie w DF grajac w produkt nawiazujacy do takich dobrych pozycji jak UO, a w ktore z racji obecnego rynku nie maja szans zagrac (czyli poznac, zobaczyc jak to jest budowac postac pod wlasny styl gry a nie narzucony przez tworce, jak to jest stracic wszystko bo sie zginelo, jak to jest nauczyc sie grac i uzywac tzw. skilla, a nie wyfarmowanych itemow, ktore sa overpowered).

Jak na razie wszystko wlasnie wyglada rozowo. Oby to zostalo dopieszczone i poddane drobnemu liftingowi do konca stycznia. Mi z racji wieku i obowiazkow, a takze przyzwyczajen pozostaja tylko takie tytuly jak DF i licze na to, ze nie dadza dupy.

Autor:  szujka [ 16 gru 2008, 16:32 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
najwaznijsze czy serwer nie kleknie jak zaloguje sie wiecej niz 100 osob na raz.


napewno to przetestowali przy pomocy botow bo w ciemno raczej sie nie ustawia pojemnosci serva czy obciazenia przy 100 beta testerach

Autor:  Mac [ 16 gru 2008, 16:34 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
To wszystko ma sens jesli Darkfall nie ma byc masowka nastawiona na odbieranie klientw blizzowi i nie ma byc pogromca wow-a jak to juz w mediach sie pisze, osobiscie uwazam takie informacje za debilne i niszczace gre, przykladowo tu


Nawet Aventurine nie potrafia poprawnie napisac, wiec nie mozna sie zbyt duzo spodziewac po samym artykule.

Autor:  Oyci3C [ 16 gru 2008, 16:37 ]
Tytuł: 

Mozna sobie robic symulacje i testy ale rzeczywistosc jest inna.

Swojego czasu obserwowalem test takiego serwera przy 1k 2k 5k 10k i 25k podlaczonych klientach.

Wszystko swietnie, lacze dalo rade, maszyny daly rade byla wielka pompa i wiwat.

Przy 2000 klientow serwer sie wywalal, lagowal itd. O'rly?

Oczywiscie takie testy daja "jakies" tam pojecie i obraz czego mozna sie spodziewac ale nic tak nie, pozwole sobie uzyc slowa: zerznie w dupe maszyny, servera i klienta, jak rl gracze.

Kazdy z logujacych sie graczy ma swoja wizje i pomysl na gre i uwierz mi, ze z premedytacja tak wlasnie zaczna grac - z wlasnym planem. Przy 10k graczy jest to czyste lotto co sie moze przytrafic lacznie z wyjatkami krytycznymi, ktore beda powodowaly pady serwera, niesamowity lag czy zwykle oszustwa. Tego zaden wydawca czy programista nie jest w stanie przewidziec bez solidnych beta testow. Nawet po beta testach aplikacje sa poprawiane w ch* czasu co widac po istniejacych produktach.

Autor:  Teo [ 16 gru 2008, 16:56 ]
Tytuł: 

Ja wiele nie oczekuje, za duzo zawiodlem sie na innych grach by wymagac cudow, jesli podoba mi sie eve online ze wzgledu na spore mozliwosci jednostki jak i grupy, wielkosc swiata, loot pvp, ekonomia gigantyczna, crafting wymagajacy czasu i pomyslowosci, exploracja, wolnosc w postaci gdzie co i kiedy mam robic, jak widac nie wiele wymagam :)

Autor:  Gilrad [ 16 gru 2008, 17:45 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):

DF na pewno nie przyciagnie fanow PVE, na pewno nie przyciagnie fanow RP/Lore/PVE i na pewno nie przyciagnie fanow itemkow i lvlkow.
Jak na razie wszystko wlasnie wyglada rozowo. Oby to zostalo dopieszczone i poddane drobnemu liftingowi do konca stycznia. Mi z racji wieku i obowiazkow, a takze przyzwyczajen pozostaja tylko takie tytuly jak DF i licze na to, ze nie dadza dupy.


No to co zostanie? tylko PVP? W Warhammerze postawili na PVP kosztem innych aspektów i wyszło, jak wyszło.
Szczerze mówiąc liczyłem na jakiś rozbudowany craft, multum itemów do produkcji i handlu... a tu chyba jakaś zręcznościówka się kroi :(

Autor:  Asmax [ 16 gru 2008, 17:47 ]
Tytuł: 

Po czym wnosisz?

Autor:  smeagollum [ 16 gru 2008, 17:58 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):

DF na pewno nie przyciagnie fanow PVE, na pewno nie przyciagnie fanow RP/Lore/PVE i na pewno nie przyciagnie fanow itemkow i lvlkow.


hm? a dlaczego DFO mialoby nie przyciagnac fanow RP/Lore?

Gilrad napisał(a):
Szczerze mówiąc liczyłem na jakiś rozbudowany craft, multum itemów do produkcji i handlu... a tu chyba jakaś zręcznościówka się kroi.


czytales kilka stron temu jak wytwarza sie strzaly? co Ty na to?
moim zdaniem to calkiem rozbudowane. a to tylko strzaly.

Autor:  joshe [ 16 gru 2008, 17:59 ]
Tytuł: 

Gilrad napisał(a):
Szczerze mówiąc liczyłem na jakiś rozbudowany craft, multum itemów do produkcji i handlu... a tu chyba jakaś zręcznościówka się kroi :(


A co, rączki już nie te ?

Ja tam nie widzę żadnych przeciwwskazań między wspomnianą zręcznościówką i rozbudowanym craftingiem.

Autor:  Quetzacotl [ 16 gru 2008, 17:59 ]
Tytuł: 

Gilrad napisał(a):
Oyci3C napisał(a):

DF na pewno nie przyciagnie fanow PVE, na pewno nie przyciagnie fanow RP/Lore/PVE i na pewno nie przyciagnie fanow itemkow i lvlkow.
Jak na razie wszystko wlasnie wyglada rozowo. Oby to zostalo dopieszczone i poddane drobnemu liftingowi do konca stycznia. Mi z racji wieku i obowiazkow, a takze przyzwyczajen pozostaja tylko takie tytuly jak DF i licze na to, ze nie dadza dupy.


No to co zostanie? tylko PVP? W Warhammerze postawili na PVP kosztem innych aspektów i wyszło, jak wyszło.
Szczerze mówiąc liczyłem na jakiś rozbudowany craft, multum itemów do produkcji i handlu... a tu chyba jakaś zręcznościówka się kroi :(
chodzi o to, ze w DFO PvP jest rdzeniem, tym co napędza gre i wyznacza cele, a itemy, craft etc, są dodatkiem. W większości MMORPG jest na odwrót, PvP jest TYLKO dodatkiem, a celem jest zdobywanie itemów i leveli.

Autor:  smeagollum [ 16 gru 2008, 18:01 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
chodzi o to, ze w DFO PvP jest rdzeniem, tym co napędza gre i wyznacza cele, a itemy, craft etc, są dodatkiem. W większości MMORPG jest na odwrót, PvP jest TYLKO dodatkiem, a celem jest zdobywanie itemów i leveli.


nie zgadzam sie z tym. cele wyznaczasz sobie sam. PvP nie jest rdzeniem tej gry.
rdzeniem tej gry jest wolnosc gracza.

Autor:  joshe [ 16 gru 2008, 18:02 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
chodzi o to, ze w DFO PvP jest rdzeniem, tym co napędza gre i wyznacza cele, a itemy, craft etc, są dodatkiem. W większości MMORPG jest na odwrót, PvP jest TYLKO dodatkiem, a celem jest zdobywanie itemów i leveli.

A co napędza ten crafting (i ogólnie ekonomię) w themparkowych grach ?
NIC ...

Strona 41 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team