mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 18:11 
Cytuj  
pvp w polaczeniu z lootowaniem korpsikow. w koncu oprocz samej satysfakcji z zabicia nielubianego kolegi bedziemy mogli zabrac mu wszystkie zabawki.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 18:15 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
chodzi o to, ze w DFO PvP jest rdzeniem, tym co napędza gre i wyznacza cele, a itemy, craft etc, są dodatkiem. W większości MMORPG jest na odwrót, PvP jest TYLKO dodatkiem, a celem jest zdobywanie itemów i leveli.


nie zgadzam sie z tym. cele wyznaczasz sobie sam. PvP nie jest rdzeniem tej gry.
rdzeniem tej gry jest wolnosc gracza.

masz racje, ale spojrz na to, ze chociaz, iz mozemy odgrywać kogokolwiek chcemy, to i tak każdy chce iść na wojaczke. Wystarczy poczytać to forum, nikt nie napisał, że będzie spokojnym farmerem, zielarzem, czy mieszkał w górach i ogladał krajobrazy (przynajmniej nie pamiętam). Każdy pisze komu wleje i jak :P
Idąc na wyprawe nie liczysz na ładne itemy, ktore ladnie wygladaja nad kominkiem, ale na takie ktore niezle łoją dupe.
Oczywiscie generalizuje, ale nie ma sie co oszukiwac, wiekszosc bedzie grac w DFO zeby odgrywac mega kozaka, ktory rzadzi ziemią wraz ze swoją gildią i wlasnie dlatego uwazam PvP za rdzeń.

joshe napisał(a):
A co napędza ten crafting (i ogólnie ekonomię) w themparkowych grach ?
NIC ...
co to są themparkowe gry? :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 18:19 
Cytuj  
PVP jest i bedzie rdzeniem tej gry bo tak jak ktos juz napisal gildia/gildie/persona, ktora zrucha wszystko na swojej drodze bedzie wiodla prym na serwerze i wyznaczala kierunek rozwoju.

Prosze nie porownywac WAR do DF bo to dwie rozne gry.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 18:25 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
masz racje, ale spojrz na to, ze chociaz, iz mozemy odgrywać kogokolwiek chcemy, to i tak każdy chce iść na wojaczke. Wystarczy poczytać to forum, nikt nie napisał, że będzie spokojnym farmerem, zielarzem, czy mieszkał w górach i ogladał krajobrazy (przynajmniej nie pamiętam). Każdy pisze komu wleje i jak :P


hm, czy dwie strony temu nie wypowiadal sie skromny polawiacz osmiorniczek i muszli?
a i ja nie zamierzam grac w te gre dla zabijania.
brak save zones i full loot dodaje moim zdaniem smaku wszystkiemu innemu.
i ja wlasnie dla tego przyprawionego wszystkiego innego czekam na DFO.

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 18:34 
Cytuj  
No ja właśnie też rozróbę traktuję jako miły dodatek a możliwośc utraty gaci jako dodatkowa adrenalinę. Czytając oficjalne forum miałem wrażenie, że właśnie ta wolnośc ma odróżniac DF od reszty. Jak ktoś lubi garnki lepic albo chaty budowac to będzie miał z tego satysfakcję.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 18:34 
Cytuj  
No nie wiem czy wylacznie pvp ma na dluzszy czas sens, oczywiscie fundamentem takiej gry musi byc pvp z lootem ale ta cala otoczka sprawia ze gra ma sens, bez dobrego craftu, rozbudowanej ekonomi, wielkiego swiata, ktory mozna explorowac niech sobie schowaja ten czysty pvp bo znudzi sie szybciej niz naprawia piersze bugi.

Prosty przyklad to eve online gdzie podobnie fundamentem jest pvp ale tak na dobra sprawe cala ta otoczka to wiekszosc graczy, ktorzy z pvp korzystaja na rowni z reszta lub przy okazji, jedno z drugim jest mocno powiazane i dzieki temu jest bardzo dobre.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 18:35 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
masz racje, ale spojrz na to, ze chociaz, iz mozemy odgrywać kogokolwiek chcemy, to i tak każdy chce iść na wojaczke. Wystarczy poczytać to forum, nikt nie napisał, że będzie spokojnym farmerem, zielarzem, czy mieszkał w górach i ogladał krajobrazy (przynajmniej nie pamiętam). Każdy pisze komu wleje i jak :P


hm, czy dwie strony temu nie wypowiadal sie skromny polawiacz osmiorniczek i muszli?
a i ja nie zamierzam grac w te gre dla zabijania.
brak save zones i full loot dodaje moim zdaniem smaku wszystkiemu innemu.
i ja wlasnie dla tego przyprawionego wszystkiego innego czekam na DFO.
no to jesteś wyjątkiem, ale wyobraź sobie, że wszyscy grają tak jak Ty, tj nikt się nie zabija, raj na ziemi itd.
Cała ekonomia wtedy pada, bo nikt nie potrzebuje ziół, mikstur, broni, zbroi. Gra się ogranicza do przesiadywania gdzieś i odgrywania postaci za pomocą chata, a przecież gry które to oferują już istnieją i nie trzeba czekać na DFO.

Cytuj:
No nie wiem czy wylacznie pvp ma na dluzszy czas sens, oczywiscie fundamentem takiej gry musi byc pvp z lootem ale ta cala otoczka sprawia ze gra ma sens, bez dobrego craftu, rozbudowanej ekonomi, wielkiego swiata, ktory mozna explorowac niech sobie schowaja ten czysty pvp bo znudzi sie szybciej niz naprawia piersze bugi.

Prosty przyklad to eve online gdzie podobnie fundamentem jest pvp ale tak na dobra sprawe cala ta otoczka to wiekszosc graczy, ktorzy z pvp korzystaja na rowni z reszta lub przy okazji, jedno z drugim jest mocno powiazane i dzieki temu jest bardzo dobre.
no jak najbardziej, nie można iść w skrajność. Z tym, że średni crafting przy dobrym pvp to nic strasznego, ale średnie pvp przy dobrym craftingu już coś nie pasi.


Ostatnio edytowano 16 gru 2008, 18:38 przez Quetzacotl, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 18:37 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
no to jesteś wyjątkiem, ale wyobraź sobie, że wszyscy grają tak jak Ty, tj nikt się nie zabija, raj na ziemi itd.
Cała ekonomia wtedy pada, bo nikt nie potrzebuje ziół, mikstur, broni, zbroi. Gra się ogranicza do przesiadywania gdzieś i odgrywania postaci za pomocą chata, a przecież gry które to oferują już istnieją i nie trzeba czekać na DFO.


zle mnie zrozumiales. ja nigdzie nie napisalem, ze zabijac nie bede. :)
napisalem jedynie, ze nie zamierzam grac w te gre dla zabijania.
napisalem takze, ze no save zones i full loot dodadza grze smaku.
tego mi brakowalo w innych grach, o ktorych wspominasz.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 18:44 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
No ja właśnie też rozróbę traktuję jako miły dodatek a możliwośc utraty gaci jako dodatkowa adrenalinę. Czytając oficjalne forum miałem wrażenie, że właśnie ta wolnośc ma odróżniac DF od reszty. Jak ktoś lubi garnki lepic albo chaty budowac to będzie miał z tego satysfakcję.


brzmisz jak dobry kompan. :)
zeby nie bylo, to nie przez te skoki adreliny po utracie gaci. ;)
zastanawiales sie nad rasa, ktora bedziesz gral?

*

Posty: 128
Dołączył(a): 18.04.2007
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 19:56 
Cytuj  
Zarośnięty, śmierdzący browarem krasnolud, jedyna słuszna rasa.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 21:24 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
Zarośnięty, śmierdzący browarem krasnolud, jedyna słuszna rasa.


ha, wreszcie ktos, kogo bede mogl odwiedzic w stolicy krasnoludow. :)
ja bede gral rasa mirdain.
jak nic bede Ciebie lapal przez PM, jezeli nie masz nic przeciwko.

ps. gimli i legolas, pieknie! zart. :)

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 23:02 
Cytuj  
Gilrad napisał(a):
Zarośnięty, śmierdzący browarem krasnolud, jedyna słuszna rasa.

Podpisuję się pod tymi słowami mym toporem i młotemdo zbijania czaszek, drapiąc się jednocześnie w mą piękną i długa rudą brodę :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 23:26 
Cytuj  
Krasnoludy jebiace piwem sa do dupy ;x
Prawdziwe true kraski to Tolkienowskie !

A co do nie zabiajania, w uo bylo mozna miec spora frajde z nie zabijania, tylko trzepania crafterskich sklli ;) Mam nadzieje ze ze tutaj tez tak bedzie;]

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 16 gru 2008, 23:27 
Cytuj  
edit: usunalem tresc tego posta.


Ostatnio edytowano 17 gru 2008, 10:23 przez smeagollum, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 17 gru 2008, 00:42 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
mozecie mi pomoc?


Po prostu ktoś nie chce przeczytać twojej wiadomości albo nie miał okazji. :roll:

Zarośnięty, śmierdzący browarem krasnolud, jedyna słuszna rasa.

Phi


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 gru 2008, 09:27 
Cytuj  
coz wg mnie pvp tez jest czyms co dodaje smaczkowi tej gry, ale raczej nie bedzie jej glownym plusem. samo pvp nie zapewni sukcesu tej gry-ale jesli doda sie dobra ekonomie i "polityke" to juz moze byc ciekawie (mam nadzieje ze okradanie cudzych kopaln bedzie mialo sens :D)
btw jak czytam to forum to widac cos dziwnego-wszyscy ekscytuja sie, ze gra ma nie miec ograniczen, ze ma przypominac normalny swiat-a nastepnie w swoich wypowiedziach ograniczaja ja do zwyklej nawalanki

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 gru 2008, 10:26 
Cytuj  
Kazda gra musi miec ograniczenia w jakiejs formie albo typowe bydlo rozniosloby wszystko w przyslowiowe pizdu.

Tutaj bardziej chodzi o no limits w kwestiach np. pvp gdzie inne gry nakladaja hard limits. Np. AoC uber ciemne, mroczne, krew, belzebub i szatan, a tak naprawde ludzie otrzymywali strzaly po lapkach za notoryczne PKowanie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 17 gru 2008, 10:39 
Cytuj  
ojcze pls nie wstawiaj AOC i DFO nawet w jedym i tym samym zdaniu bo kurwa wstydL\:<


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 17 gru 2008, 10:47 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Kazda gra musi miec ograniczenia w jakiejs formie albo typowe bydlo rozniosloby wszystko w przyslowiowe pizdu.

Tutaj bardziej chodzi o no limits w kwestiach np. pvp gdzie inne gry nakladaja hard limits. Np. AoC uber ciemne, mroczne, krew, belzebub i szatan, a tak naprawde ludzie otrzymywali strzaly po lapkach za notoryczne PKowanie.


skupiajac sie na samym PvP...
mam kilka pytan do graczy UO:

jakie byly konsekwencje zabicia kogos? (nie chodzi mi o loot, i reputacje, tylko na przyklad o reakcje zabitego, badz jego gildii i tym podobne, ktore wplywala korzystnie badz nie, na dalszy rozwoj osoby/gildii pk).
czy w dluzszej perspektywie czasowej doprowadzilo to do pojawienia sie jakichs mechanizmow, temperujacych zapedy zabijania kazdego wszedzie, czy moze wrecz przeciwnie?

***

Posty: 590
Dołączył(a): 18.03.2002
Offline
PostNapisane: 17 gru 2008, 10:51 
Cytuj  
lol antis

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.