MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 43 z 120

Autor:  Oyci3C [ 17 gru 2008, 10:52 ]
Tytuł: 

Ae: no juz juz :<

Co do UO hm. Jesli chodzi o official UO to stawales sie red, lecial Ci kill count i nie mogles np. wchodzic do Trammel, a Twoim odpowiednikiem istnienia byla Felucia (swiat mirror ale dla badass Pkay).

Byl jeszcze statloss. Hmhm co do reakcji gildii to roznie, ganiano sie wszedzie.

Autor:  smeagollum [ 17 gru 2008, 11:06 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Ae: no juz juz :<

Co do UO hm. Jesli chodzi o official UO to stawales sie red, lecial Ci kill count i nie mogles np. wchodzic do Trammel, a Twoim odpowiednikiem istnienia byla Felucia (swiat mirror ale dla badass Pkay).

Byl jeszcze statloss. Hmhm co do reakcji gildii to roznie, ganiano sie wszedzie.


a czy pk zaczela po jakims czasie przyswiecac jakas filozofia?
na przyklad nie rusze tego goscia, bo on mnie nigdy nie zaatakowal?
albo nie rusze tego goscia, bo mam juz tylu wrogow, ze chwilowo wystarczy, bo robi sie ciezko.
czy okazja czynila zlodzieja, i jak tylko sie dalo to sie zabijalo?

czy normalna gra byla mozliwa tylko w otoczeniu ludzi z gildii a kazy inny byl potencjalnym celem?
a moze do wyjatkow nie nalezalo spotkanie obcej osoby, zgrupowanie i wyruszenie wspolnie przed siebie?

pytam, bo wydaje mi sie, ze DFO moze byc pod tym wzgledem do UO podobne...
brrr.. nie myslalem, ze te slowa kiedykolwiek wypowiem. ;)

Autor:  Zychoo [ 17 gru 2008, 11:16 ]
Tytuł: 

Fajnie by bylo, jakby mozna bylo miec wojne. I wtedy zabijac zawsze i wszedzie.

Cholera, jak ja chcialbym EVE w fantasy realmie ;]


A ja Ci smeagollum odpowiem jak jest atm w jedynem w tej chwili na rynku grze z open pvp.
Ja na przyklad mam dwie przyjazne korporacje graczy - jakies 50 osob razem. Poza tym leje kazdego, wszedzie i bez patrzenia. Oczywiscie w granicach rozsadku, nie pod okiem policji i tylko wtedy gdy mam duza przewage ;-)

Autor:  smeagollum [ 17 gru 2008, 11:23 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Fajnie by bylo, jakby mozna bylo miec wojne. I wtedy zabijac zawsze i wszedzie.

Cholera, jak ja chcialbym EVE w fantasy realmie ;]


czy bycie alfarem to przypadkiem nie odpowiednik uczesniczenia w totalnej wojnie?
gdzie sie nie ruszysz, wojna. :)

jak rozumiem, powstrzymywac Ciebie bedzie w czasach "pokoju" reputacja?
zawsze mozesz wypowiedziec wojne gildii tej samej rasy. albo wielu gildiom twojej rasy.
i masz juz wymarzone zabijac zawsze i wszedzie.

Zychoo napisał(a):
A ja Ci smeagollum odpowiem jak jest atm w jedynem w tej chwili na rynku grze z open pvp.
Ja na przyklad mam dwie przyjazne korporacje graczy - jakies 50 osob razem. Poza tym leje kazdego, wszedzie i bez patrzenia. Oczywiscie w granicach rozsadku, nie pod okiem policji i tylko wtedy gdy mam duza przewage


aj, tego sie wlasnie boje. ze beda mnie zabijac wszyscy po kolei, gdy bede latal sam. :/
mialem nadzieje, ze jak nie bede atakowal, to moze zostawia mnie w spokoju, ale chyba nie mam co na to liczyc, pewnie wiekszosc bedzie sie wprawiac w rzemiosle na mojej skorze.
nie zebym sie nie bronil, ale gdzie cieniasow kupa tam herkules dupa.

Autor:  Zychoo [ 17 gru 2008, 11:32 ]
Tytuł: 

Oczywiscie nie masz co liczyc na to, ze beda cie zostawiac w spokoju bo jestes kerbirem.
Powiem wiecej, beda cie lali mocniej i czesciej ;-) Albo kaza placic za ochrone.

Autor:  Bloodleaf [ 17 gru 2008, 11:46 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
aj, tego sie wlasnie boje. ze beda mnie zabijac wszyscy po kolei, bo bede latal sam. :/


Ale na tym polega idea MMO , socjalizowac się z innymi , jak będziesz latać sam to na 1000% będziesz first target i tyle.

Autor:  Quetzacotl [ 17 gru 2008, 13:17 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):

aj, tego sie wlasnie boje. ze beda mnie zabijac wszyscy po kolei, bo bede latal sam. :/
mialem nadzieje, ze jak nie bede atakowal, to moze zostawia mnie w spokoju, ale chyba nie mam co na to liczyc, pewnie wiekszosc bedzie sie wprawiac w rzemiosle na mojej skorze.
nie zebym sie nie bronil, ale gdzie cieniasow kupa tam herkules dupa.
jest jeden plus, ze nie od razu bedzie widać, czy ktoś jest leszczem, czy skillorem, wiec niektorzy sie po prostu boja zaatakowac.
Tylko, jak już sam zauwazyles, gdy bedziesz w miazdzacej mniejszosci, to nawet mithrylowa zbroja zeusa i smok na smyczy Ci nie pomoże :)

Autor:  brazz [ 17 gru 2008, 13:38 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=n0aF2ds_55w

fake? podobno zmodyfikowany launcher AoC?

Autor:  Lokken [ 17 gru 2008, 13:41 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=n0aF2ds_55w

fake?


Yup. Wygląda identycznie jak Updater do AoC. Tylko tło inne.

Dla porównia zrobiłem screen -

Obrazek

Autor:  Oyci3C [ 17 gru 2008, 14:08 ]
Tytuł: 

Fake.

Autor:  konrador [ 17 gru 2008, 14:12 ]
Tytuł: 

jakie byly konsekwencje zabicia kogos?

Reakcja zabitego i gildii zabitego zalezala od zabitego / gildii zabitego. Raczej nikt nie byl szczesliwy po smierci i pewnych przypadkach moglo sie konczyc uszkodzeniami urzadzen wskazujacych podpietych do komputera.

Ludzie znajdowali sobie jakos zajecie i musieli razem dzialac. Wiadomo, ze raczej nikt nie mogl sobie pozwolic na wracanie w to samo miejsce, bo czekalo go szukanie healera, restock i ewentualna utrata calego gear. Oczywiscie zdarzaly sie przypadki dexorkow, ktorzy biegali sobie w robe, z tanim spear i paroma bandazami liczac na jakies ez kille w zergu.

Obrazek

Obrazek

UO caly czas zmiekczano. Najpierw wprowadzono stat loss dla PK, potem wprowadzono oddzielna kopie swiata, w ktorej nie mozna bylo atakowac osob, ktore sobie ataku nie zycza - trammel. Byly tam frakcje, do ktorych mozna bylo przystapic, wiec niby PVP istnialo, ale bylo ograniczone tylko do consensual atakow. I chyba takie same zasady jak w trammel (brak mozliwosc atakowania innych graczy) panowaly w landach dodawanych w kolejnych dodatkach, ale na pewno nie wiem, bo nie gralem na zwyklych serwerach. afair pomiedzy stat loss a trammel/fel powstal shard/serwer Siege Perilous, gdzie nie bylo ani stat loss, ani podzialu tram/fel. Siege roznil sie tez wieloma innymi rzeczami jak np. calkowity brak recall (self teleport do okreslonego miejsca w swiecie) i gate in / gate out z dungeonkow. Troche pozniej wpuszczono pk do miast (mozliwosc wejscia - nie zabijania, przynajmniej nie do konca), ale nei wiem czy tylko na SP, czy na wszystkich serwerach. Pare lat pozniej na wszystkich serwerach wprowadzono jakies ubezpieczanie przedmiotow. Teraz to juz nie wiem i nie interesuje mnie, co sie tam dzieje po tym jak EA jasno oznajmilo, ze nie maja w planach robienia serwerow z oldschool rulesetem.

a czy pk zaczela po jakims czasie przyswiecac jakas filozofia?

Zaleznie od osoby / gildii. :[

pk, neutral, anti, npk.

PK - wiadomo, z tym ze na SP pamietam rp pk, zwyklych pk, standardowych LAWL WTFBBQ pk debili. Do tej grupy (pk) kwalifikuja sie najfajniejsi roleplayers, jakich kiedykolwiek spotkalem - Shadowclan (orki).

Obrazek

Neutral - red, ale nie do konca pk, bo wybierali tylko okreslone cele, wrogow gildii, ludzi chowajacych sie za niebieskim nickiem.

Anti - wiadomo. Przewaznie cwele i newbiesiki.

Obrazek

NPK - pseudo anti, ktory atakuje wszystko, co moze zaatakowac bez zbierania murder counts. Jesli newbie zabijajacy najslabsze potworki wokol miasta przez przypadek zlootowal czyjsc corpsik, to przez takiego delikwena byl atakowany. Jesli w antipk zerg ktos przypadkiem sie flagnal, to rowniez sie nim zainteresowali, chociaz dwie minuty wczesniej razem gonili pk. Ogolnie rzecz biorac najgorsze mozliwe scierwo.

Autor:  Sou [ 17 gru 2008, 14:12 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
smeagollum napisał(a):
aj, tego sie wlasnie boje. ze beda mnie zabijac wszyscy po kolei, bo bede latal sam. :/


Ale na tym polega idea MMO , socjalizowac się z innymi , jak będziesz latać sam to na 1000% będziesz first target i tyle.


Tylko ze wiekszosc osob co czeka na DFO liczy wlasnie na to ze tak jak w UO bedzie mozna i solo sobie dac rade z 2ma albo i z wieksza iloscia "zwyklych" graczy. Tak samo mozliwosc utrzymania sie z PK tak jak w UO jest jedna z rzeczy bez ktorych wiele osob bedzie niepocieszonych...

Autor:  smeagollum [ 17 gru 2008, 14:37 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):

Anti - wiadomo. Przewaznie cwele i newbiesiki.


hehe, urocze. :)


konrador napisał(a):
NPK - [...] Ogolnie rzecz biorac najgorsze mozliwe scierwo.


a wlasnie, a propos lootowania - jak to bedzie w DFO z nagrobkiem jezeli chodzi o czas? po pewnym czasie bedzie juz do wziecia dla kazdego bez uszczerbku na reputacji czy raczej nim to sie stanie nagrobek zniknie, wiec tylko ten, ktory zabil moze lootowac bez penalty? odpowiedz prawdopodobnie bedzie sie pokrywac z tym, jak bylo w UO, stad pytanie.

Autor:  Bloodleaf [ 17 gru 2008, 15:53 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
Tylko ze wiekszosc osob co czeka na DFO liczy wlasnie na to ze tak jak w UO bedzie mozna i solo sobie dac rade z 2ma albo i z wieksza iloscia "zwyklych" graczy. Tak samo mozliwosc utrzymania sie z PK tak jak w UO jest jedna z rzeczy bez ktorych wiele osob bedzie niepocieszonych...


Przyznaję bez bicia że w UO nie grałem więc nie wiem jak tam było.

Autor:  konrador [ 17 gru 2008, 16:36 ]
Tytuł: 

Tylko ze wiekszosc osob co czeka na DFO liczy wlasnie na to ze tak jak w UO bedzie mozna i solo sobie dac rade z 2ma albo i z wieksza iloscia "zwyklych" graczy.

A co w tym zlego? DFO to gra gdzie umiejetnosci gracza maja byc wynagradzane, a nie szczescie w loterii, wiec tak - dwoch-trzech graczy powinno byc w stanie zetrzec w proch i wdeptac w ziemie cale stado patalachow.

Autor:  Oyci3C [ 17 gru 2008, 16:49 ]
Tytuł: 

Dokladnie tak powinno byc.

Jesli jestem asocjalny i bardzo lubie biegac solo (co mi osobiscie czesto sie przytrafia, a jesli w grupie to max 2-3 osoby) chce miec mozliwosc wykorzystania umiejetnosci w graniu i sklepania calej watachy emo-pr0-wannabe.

Tego typu gra ma umowliwiac zorganizowanym gildiom, wyskillowanym solo, a i zdeterminowanym newbiaskom przewage nad chmarami retardow, ktorzy mysla ze posiadajac item "omfgwtfapwnagepoweristhis" sa w stanie stac pod bankiem i blyszczec. Bo po prostu ich sklepia.

Autor:  Zychoo [ 17 gru 2008, 17:15 ]
Tytuł: 

Ej, Ojciec, a czemu sadzisz ze bedziesz ownowal wszystkich gimnazjalostow, ktorzy beda przez 7 dni w tygodniu grac w dfo po x godzin dziennie po powrocie ze szkoly?
Nie chce mi sie wierzyc, ze tez bedziesz mial tyle czasu i checi zeby ich doscignac.

Beda mieli pewnie 5x wiecej played niz ty, co oznacza, ze beda mieli duzo lepsze skille ingame i duzo lepsze ogranie z pvp.

W e-sporcie rządzą dzieci. Zobacz sobie na zdjęcia emo-pr0-wannabie teamow COD, albo CSa. Podejrzewam, ze wiekszosc czlonkow nie wyszla poza liceum.

Autor:  Sou [ 17 gru 2008, 17:34 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Tylko ze wiekszosc osob co czeka na DFO liczy wlasnie na to ze tak jak w UO bedzie mozna i solo sobie dac rade z 2ma albo i z wieksza iloscia "zwyklych" graczy.

A co w tym zlego? DFO to gra gdzie umiejetnosci gracza maja byc wynagradzane, a nie szczescie w loterii, wiec tak - dwoch-trzech graczy powinno byc w stanie zetrzec w proch i wdeptac w ziemie cale stado patalachow.


Wlasnie nic w tym zlego;] Chociaz z 2giej strony to ze stado noobow z 2 dniowymi postaciami zabija koxa grajacego 2 lata tez powinno miec miejsce bo inaczej robi sie nudno ;] W kazdej grze przychodzi ten moment ze naklepiesz jakims mlodziakom ktorzy zacisna zeby i poprzysiegna ci zemste :D

Random tez jest fajny ; )

Autor:  czlowiek [ 17 gru 2008, 17:48 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):

Random tez jest fajny ; )


random to zuo

Autor:  Oyci3C [ 17 gru 2008, 17:54 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Ej, Ojciec, a czemu sadzisz ze bedziesz ownowal wszystkich gimnazjalostow, ktorzy beda przez 7 dni w tygodniu grac w dfo po x godzin dziennie po powrocie ze szkoly?
Nie chce mi sie wierzyc, ze tez bedziesz mial tyle czasu i checi zeby ich doscignac.

Beda mieli pewnie 5x wiecej played niz ty, co oznacza, ze beda mieli duzo lepsze skille ingame i duzo lepsze ogranie z pvp.

W e-sporcie rządzą dzieci. Zobacz sobie na zdjęcia emo-pr0-wannabie teamow COD, albo CSa. Podejrzewam, ze wiekszosc czlonkow nie wyszla poza liceum.


Bo ze skillem to trzeba sie urodzic haehaheaheahehahehahe.

Strona 43 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team