MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 45 z 120

Autor:  tomugeen [ 18 gru 2008, 10:25 ]
Tytuł: 

Ping ~188. To dobrze czy zle jak na taka gre? (nie znam sie)

Autor:  y3l33t4 [ 18 gru 2008, 10:26 ]
Tytuł: 

mialo byc w okolicach 70, ale koles moze byc US

edit. na poprzednich screenach z mmorpgitalia koles ma ok 70 ping wlasnie

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2008, 10:31 ]
Tytuł: 

Ping na UPC - od 40 ~ do 70ms

Autor:  y3l33t4 [ 18 gru 2008, 10:34 ]
Tytuł: 

wszedzie znikaja wzmianki o tym leaku, na official forum, u Gianny a teraz na mmorpg.com.. szybko chlopaki dzialaja

Autor:  Asmax [ 18 gru 2008, 10:38 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
Ale pierdolicie smuty, przeciez bylo powiedziane skoxanie postaci na maxa ma zajac malo czasu, wiec co tutaj maja do rzeczy jakies dwu letnie koxy? Wszystko ma sie przeciez opierac na itemkach robionych przez graczy (poza nielicznymi wyjatkami).


Akurat ta gra nie jest item-based.

Autor:  smeagollum [ 18 gru 2008, 10:39 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
A teraz uciekajcie na gg.


dobrze ojcze. :)
y3l33t4, to Twoje pierwsze tu posty (ja tez jestem w miare swiezy) - nie bierz tego do siebie, mam wrazenie, ze od wczoraj ojciec wzial sie za dyscypline na forum DFO. w porownaniu do jego komentarzy z dnia wczorajszego potraktowal nas... z ojcowska czuloscia.

dzieki za screeny, nie widzialem ich wczesniej, wyglada to zajebiscie.
a co do pingu, to w tradycyjnym MMORPG bylby git, ale w DFO (FPS), to troche duzo, choc nie tragicznie.

Autor:  tomugeen [ 18 gru 2008, 10:43 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
a co do pingu, to w tradycyjnym MMORPG bylby git, ale w DFO (FPS), to troche duzo, choc nie tragicznie.


Nie myl FPP z FPS.

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2008, 10:46 ]
Tytuł: 

Staly ping dla gry mmorpg nie bedzie przeszkadzal. Chociaz combat moze dostac pretem po jajkach i widac bedzie roznice pomiedzy tymi z pingiem 30, a tymi z pingiem 188.

Na pewno gracze z pingiem ponizej 70ms beda mieli przewage w kwestii precision predict i ogolnego feelingu w grze.

Wazne zeby nie bylo PL (Packets Losts, chociaz Polaczkow im mniej tym lepiej rowniez h3h3), skokow pingu i z dupy 70ms do 450ms bo nagle na jednym obszarze znalazlo sie wiecej niz 20 graczy.

Autor:  smeagollum [ 18 gru 2008, 11:01 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
smeagollum napisał(a):
a co do pingu, to w tradycyjnym MMORPG bylby git, ale w DFO (FPS), to troche duzo, choc nie tragicznie.


Nie myl FPP z FPS.


w tym przypadku akurat bardziej chodzilo mi o to S(shooter) niz o perspektywe (ktora przeciez nie jest tylko FP(first person), jest takze TP(third person)). w ogole powinienem napisac shooter i juz. namieszalem. :)

Autor:  Zychoo [ 18 gru 2008, 11:02 ]
Tytuł: 

No jak fireballa beda latac szybko to te 150ms pomiedzy 50 a 200 moze zawazyc na loocie.
Wiec lepiej zeby nie byly niskie pingi, bo powyzej 300 to w fpsa sie nie da juz grac.
A to bedzie po czesci jak fps.

Autor:  y3l33t4 [ 18 gru 2008, 11:16 ]
Tytuł: 

czary beda wzglednie wolno latac z tego co widzialem w trailerze.. gorzej ze strzalami. Dodatkowo czary maja splashe.

Autor:  Robus [ 18 gru 2008, 11:58 ]
Tytuł: 

y3l33t4 napisał(a):
czary beda wzglednie wolno latac z tego co widzialem w trailerze.. gorzej ze strzalami. Dodatkowo czary maja splashe.


kontrukcja strzaly jest prosta jak budowa cepa, co mozna bylo wyczytac z opisow bety na noobcomic ;P dlatego tez mysle ze na 99% beda strzaly ze splashem, jednak beda wymagaly ciekawych skladnikow i wysokich craftow (skile)

Autor:  Pinki [ 18 gru 2008, 13:21 ]
Tytuł: 

Uhm... czemu martwicie się pingami?
Zapewne zastosują manewr jak w UO, czyli - najłatwiej zaprezentować na przykładzie:
  • gracz1 ma ping 100
  • gracz2 ma ping 70
  • gracz3 ma ping 523

finalnie żeby mieli równe szanse, wszyscy mają ping z serverem 500, bo tak zostaje on ustawiony ;)
I nikt nie odczuwa laga.

Autor:  Aenima [ 18 gru 2008, 13:26 ]
Tytuł: 

ping do servera DFO oscyluje w granicach 70 wiec imo calkiem spoko.

Autor:  tiomor [ 18 gru 2008, 13:43 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
tiomor napisał(a):
Ale pierdolicie smuty, przeciez bylo powiedziane skoxanie postaci na maxa ma zajac malo czasu, wiec co tutaj maja do rzeczy jakies dwu letnie koxy? Wszystko ma sie przeciez opierac na itemkach robionych przez graczy (poza nielicznymi wyjatkami).


Akurat ta gra nie jest item-based.


Ale mi chodzi o to ze ktos grajacy dluzej, nie bedzie mial przewagi dlatego, ze wyfarmil jakiego uber itemki ;), kazdy bdezie latal w podobnych ;]

Autor:  Shadhun [ 18 gru 2008, 14:22 ]
Tytuł: 

Dobra, to skoro już wiecie jakie są pingi to może powiedzcie, tak szczerze, od serca, warto czekać ?

Chyba strasznym rapem na NDA to nie będzie ;)

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2008, 14:32 ]
Tytuł: 

Jesli jestes glodny pvp z full loot to tak, warto.

Autor:  Aenima [ 18 gru 2008, 15:05 ]
Tytuł: 

warto, i tyle.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 gru 2008, 16:16 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Jesli jestes glodny pvp z full loot to tak, warto.

To nedza sie zapowiada. :< Dobra gra sprawia frajde niezalaznie czy jestes wyposzczonym pvp playerem czy nie.

Autor:  Oyci3C [ 18 gru 2008, 16:37 ]
Tytuł: 

Nie.

Ta gra jest dla specyficznego targetu i "nie w ich stylu" byloby przypodobanie sie np. carebearsom od PVE czy innej populacji.

DF ma taki byc i jest, koniec.

Strona 45 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team