MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 46 z 150

Autor:  ShadorVD [ 27 gru 2012, 14:48 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ossur napisał(a):
ja tam cały czas widzę offline


bastardy juz sie nagraly :(

Autor:  ShadorVD [ 27 gru 2012, 15:05 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Open

edit:
Brak mojej postaci :(

Autor:  ShadorVD [ 27 gru 2012, 16:26 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

brak możliwości edit:

Nie gram dzisiaj... jutro ma być znów wipe :(

Autor:  RufeN [ 27 gru 2012, 23:49 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

w koncu beta :P

Autor:  eagleeyes [ 29 gru 2012, 00:58 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Kto urwa wymyslil ten interface ? Na trzezwego nawet ciezko mi jest sie przyzwyczaic. Czy nawet tak prosta rzecz musi byc w dfo tak zagmatwana i malo wyrazista ?

Autor:  Oyci3C [ 29 gru 2012, 01:49 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

eagleeyes napisał(a):
Kto urwa wymyslil ten interface ? Na trzezwego nawet ciezko mi jest sie przyzwyczaic. Czy nawet tak prosta rzecz musi byc w dfo tak zagmatwana i malo wyrazista ?


Uważaj bo zaraz obrońcy krzyża zaczną krzyczeć, że przecież jest zajebisty.

Autor:  ShadeKnight [ 29 gru 2012, 09:18 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Oyci3C napisał(a):
eagleeyes napisał(a):
Kto urwa wymyslil ten interface ? Na trzezwego nawet ciezko mi jest sie przyzwyczaic. Czy nawet tak prosta rzecz musi byc w dfo tak zagmatwana i malo wyrazista ?


Uważaj bo zaraz obrońcy krzyża zaczną krzyczeć, że przecież jest zajebisty.

Interfejs posysa na maksa, zwłaszcza bank i plecak. Mieli dobry interfejs w DF1 to musieli spierdolić.

Autor:  Oyci3C [ 29 gru 2012, 12:34 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Oczywiście, że jest spierdolony do granic możliwości.
Do tego typu gry z taką rzekomo dynamiką nadaje się on jak Aero do Win95.

Autor:  smeagollum [ 29 gru 2012, 23:58 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Backpack lipa, reszta lepsza niż w dfo1. Całkiem fajny pomysł na te kółka a jak się komuś nie podoba, to jest możliwość przebindowania wszystkiego na klawisze, żeby było tak, jak po staremu (ja tak gram i nie widzę wielkiej różnicy). Na dodatek wiele rzeczy usprawnili - niby drobne zmiany, a gra się o wiele bardziej komfortowo. Dodaliby tylko więcej slotów na broń i potki i byłoby git.

Obrońca krzyża.

Autor:  jinnai [ 30 gru 2012, 00:26 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

A ja mam problemy z performance - do momento, az nikt nie walczy to 40+ klatek, walcze z goblinem i nawet na low mam ściny do 4-5 klatek.

Komp dosyć nowy, inne gry w ultra chodza.

Autor:  eagleeyes [ 30 gru 2012, 01:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Problem z klatkami mam w miescie. Ogolnie poki co gra chodzi stabilnie. Dzis troche pogralem i jest nie zle. Do grafiki idzie sie przyzwyczaic ( i tak jest duzo lepsza niz w dfo). Mysle, ze bedzie fajna zabawa. Jedyne minusy tO poki co ten obsrany interface, zdupiony ( ulatwiony do granic mozliwosci) combat lukiem - w dfo bylo to plynniejsze i bardziej realistyczne tu wystarczy wycelowac duzym kolkiem by trafic. Nie podoba mi sie jeszcze to, ze mozna zmieniac archetypy postaci co 30 min. Imo wybor powinien byc raz i ostatecznie. Skille na plus, widac ze beda mialy wplyw na przebieg potyczki. Reszta ok.

Autor:  Atherius [ 30 gru 2012, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

eagleeyes napisał(a):
Problem z klatkami mam w miescie.


Może chodzi o to, że tam jest najwięcej ludzi i radar-hack zjada najwięcej zasobów ? :roll:

Autor:  krajec [ 31 gru 2012, 19:08 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Siema darkfejlowcy!
Jak wygląda kwestia grindu w najnowszej, okrojonej starej wersji darkfola?
Skilowanie, czas potrzebny na gromadzenie giru zmalał o drobinę?
Pograliście trochę... Będzie coś z tej gry?
Pozdrawiam.
Heil Keneb ! ; p

Autor:  ShadeKnight [ 31 gru 2012, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

krajec napisał(a):
Siema darkfejlowcy!
Jak wygląda kwestia grindu w najnowszej, okrojonej starej wersji darkfola?
Skilowanie, czas potrzebny na gromadzenie giru zmalał o drobinę?
Pograliście trochę... Będzie coś z tej gry?
Pozdrawiam.
Heil Keneb ! ; p

Grind jest jak przy starcie w 2009, tylko że jest mniej skilli.
Nic nie zmalałow tej kwestii, a porównując z końcem DF1 to się nawet zwiększyło.
Na razie bryndza i nyndza, ale fanboje powiedzą że super extra. :wink:

Autor:  vilhelm [ 1 sty 2013, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Grindu skilli nie ma prawie w wcale a staty koksa sie mnie więcej 24h ingame. W DFO1 nie bylo to nawet mozliwe z tym boostem x20 na koniec gry.

Jedyne co jest to grind matsów na sprzęt i punkty ^^

Autor:  Oyci3C [ 1 sty 2013, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

vilhelm napisał(a):
staty koksa sie


Obrazek

Autor:  krajec [ 1 sty 2013, 15:14 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

A idźcie w pizdu...
Nic się nie zmieniło. Dalej nie wiadomo który mówi prawdę a który troluje x d

Autor:  Ultr4 [ 1 sty 2013, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Staty wbija się z 20 razy szybciej niż na starcie dfo, skille to samo. Crafty chyba zostawili w spokoju bo dosyć wolno się wbijają.
Ogólnie jest dużo łatwiej - z boosterem można mieć jedna statystykę na 70 w jeden dzień.

Autor:  vilhelm [ 1 sty 2013, 19:40 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ultr4 napisał(a):
Staty wbija się z 20 razy szybciej niż na starcie dfo, skille to samo. Crafty chyba zostawili w spokoju bo dosyć wolno się wbijają.
Ogólnie jest dużo łatwiej - z boosterem można mieć jedna statystykę na 70 w jeden dzień.


Dokładne idzie to tak szybko jakby "koksało się samo"

Autor:  gosti [ 1 sty 2013, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ShadeKnight napisał(a):
Na razie bryndza i nyndza, ale fanboje powiedzą że super extra. :wink:


Wait, wut? Zawsze myslalem, ze to Ty jestes najwiekszym fanbojem. Rozumisz, zmienianie daty startu darkfola w sygnaturze forumowej z kazdym newsem na blogu, itp. :P

Strona 46 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team