MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DFO beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=22934
Strona 47 z 120

Autor:  Aenima [ 19 gru 2008, 14:41 ]
Tytuł: 

spoko, ale jak im sie nie uda to wy wszyscy ucinacie sobie tez ruki.

Autor:  Gilrad [ 19 gru 2008, 16:30 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
Aenima napisał(a):
dfo jest ostatnia nadzieja bialych, jezeli okaze sie failem koncze z tym shitem bo na horyzonacie i tak nie ma nic ciekawego przez nastepne kilka lat i kupuje konsole \o/


Dziś prezes EA zdobył się na głęboką refleksję i powiedział dziennikarzom, że gry powstające obecnie są zbyt trudne!
Patrząc na pozycję EA na rynku zastanawiam się czy w ogóle jest sens jeszcze na coś czekac i nie ograniczyc się do starych, sprawdzonych tytułów. (jest jeszcze nadzieja w Empire Totalwar jak ktoś strategię lubi)

Autor:  Aenima [ 19 gru 2008, 16:32 ]
Tytuł: 

oszukujesz to nie cytat ze mnie:<

Autor:  Kassei [ 19 gru 2008, 17:52 ]
Tytuł: 

Gilrad napisał(a):
Dziś prezes EA zdobył się na głęboką refleksję i powiedział dziennikarzom, że gry powstające obecnie są zbyt trudne!
Ja pierd....

Autor:  sqall [ 19 gru 2008, 21:18 ]
Tytuł: 

http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part6.html

Speed of combat and twitch factor are more Oblivion than FPS


:/

Autor:  y3l33t4 [ 19 gru 2008, 21:24 ]
Tytuł: 

Z wymaxowany sprintem, stamina i powiedzmy archery na pewno szybkosc bedzie sie zblizala do FPS

np. spojrz tutaj http://pl.youtube.com/watch?v=XX4jLw5oM1c
Goblin jest sporo szybszy od playera i imo taka predkosc bylaby wystarczajaca

Autor:  brazz [ 19 gru 2008, 21:26 ]
Tytuł: 

sqall napisał(a):
Speed of combat and twitch factor are more Oblivion than FPS


lawl. spodziewałeś się quakea? w m&b też walka to najszybszych nie nalezy, a nie ma chyna lepszego systemu walki mieczem.

poza tym do giana, giana ze słabo rozwiniętym charem.

Autor:  joshe [ 20 gru 2008, 02:55 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
lawl. spodziewałeś się quakea? w m&b też walka to najszybszych nie nalezy, a nie ma chyna lepszego systemu walki mieczem.

poza tym do giana, giana ze słabo rozwiniętym charem.


W M&B grałeś na normal speed czy 1/2-1/4(default)?

Autor:  mookee [ 20 gru 2008, 03:25 ]
Tytuł: 

W M&B grałeś na normal speed czy 1/2-1/4(default)?

chyba ci sie combat speed z dmg pomylilo.
Bez wzgledu na to, czy bedzie to dynamika ala Quake, czy tez Oblivion i tak wiele bedzie zalezalo od czasu reakcji i improwizacji gracza, a nie tego czy ma na sobie tehswordofoneshoting i czy czasem nie zapomnial epic socks of invulnerability zalozyc.

Autor:  joshe [ 20 gru 2008, 03:49 ]
Tytuł: 

mookee napisał(a):
chyba ci sie combat speed z dmg pomylilo.


W każdym bądź razie fighting speed można zmienić.

Autor:  S@mael [ 20 gru 2008, 07:43 ]
Tytuł: 

W M&B speed zalezy od
-wartosci skilla athletics [przy max 10 i bez zbroi postac smiga naprawde ladnie]
- oraz wagi elementow pancerza ktore sie ma na sobie , kazdy item ma wyszczegolnione ile wazy.

1/2 1/4 itp to ustawienia dmg jakieotrzymuje gracz. Inne niz 100% dmg = noob


Poruszanie poruszaniem , ale w M&B moge wyparowac [no dmg] dowolny atak , w DFO i tak sie dostaje dmg - to nawet dobrze byle to byla wartosc % od pelnego dmg i nie za duza np od 10 do 25%. Inaczej trudno bedzie nawet skilled player poradzic sobie z wiecej niz 1 przeciwnikiem. dobrze ze jest choc sprint to mozna probowac spierdolic.

Autor:  smeagollum [ 20 gru 2008, 10:37 ]
Tytuł: 

gianna dopisala sporo do szostej odslony relacji z bety DFO.
gdyby ktos przeoczyl ten fakt ---> http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part6.html

Autor:  Zychoo [ 20 gru 2008, 11:31 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje, ze to "relatively slow pace" bedzie jednak troche szybsze niz w WARze.

Powolne walki sa troche smutne.

Autor:  tomugeen [ 20 gru 2008, 13:35 ]
Tytuł: 

No, kolejny update na ktory czekalem.
Wyglada to na wiecej kombinowania niz wyscigu, kto trafi drugiego srodkiem ekranu. Sweet.

Autor:  Gilrad [ 20 gru 2008, 14:10 ]
Tytuł: 

Obejrzałem ten filmik z YT tak się zastanawiam czy łucznik w ogóle będzie w stanie trafic w kogokolwiek. Wystarczy, ze przeciwnik będzie biegł slalomem i strzały go ominą. Będzie jakiś skil naprowadzający ??

Autor:  tomugeen [ 20 gru 2008, 14:25 ]
Tytuł: 

Gdzie go omina? ;]
Jasne ze moze spudlowac kiedy ktos slalomem biegnie. Ale pamietaj tez ze bieg slalomem = strafe (wolniej) lub ciagle skrecanie (czyli tracisz troche z widoku lucznika), a to daje wiecej czasu na strzelanie.
No i nie bedzie to tak, ze nie mozna przewidziec czyjego uniku. Zwlaszcza, ze sam mozesz biegac z napieta cieciwa i tylko release strzaly w najlepszym momencie.

Nikt nie mowil ze archery ma byc latwe, ani ze jesli przeciwnik z polowa Hp do ciebie dobienie to juz przegrales.

Autor:  smeagollum [ 20 gru 2008, 14:32 ]
Tytuł: 

Gilrad napisał(a):
Obejrzałem ten filmik z YT[...]


filmik z YT? co masz na mysli?

EDIT: aj, link byl strone wczesniej. :)

Autor:  Gilrad [ 20 gru 2008, 15:21 ]
Tytuł: 

To ,że łucznikowanie łatwe nie będzie mnie akurat bardzo cieszy.
Zastanawiam się, jak to będzie w praktyce. Na oficjalnym forum czytałem, że jest skil odpowiadający właśnie za uniki, ciekawe jak będzie się go rozwijało i jak sama umiejętnośc będzie działac działac.

Autor:  brazz [ 20 gru 2008, 16:10 ]
Tytuł: 

mimo, że będe grał alfarkiem (bonus to magii) to zastanawiam się nad łucznictwem. strzały poruszają się szybciej niż czary, więc trudniej ich uniknąć.

Autor:  smeagollum [ 20 gru 2008, 16:17 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
mimo, że będe grał alfarkiem (bonus to magii) to zastanawiam się nad łucznictwem. strzały poruszają się szybciej niż czary, więc trudniej ich uniknąć.


ja mam na odwrot. bede gral prawdopodobnie rasa mirdain, ale zastanawiam sie nad magia.
to nie moze byc przypadek, ze rasa bez zadnych sojusznikow, ma wlasnie bonus do magii.
magia musi byc potezna w DFO.

Strona 47 z 120 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team