MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Gdzie i jak kupic ? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32333 |
Strona 1 z 37 |
Autor: | Teo [ 8 sty 2009, 16:23 ] |
Tytuł: | Gdzie i jak kupic ? |
Plotki niosa ze bedzie mozna gdzies kupic pudelka, podobno nawet takie posiadaja juz przygotowane, podobno tez mozna bedzie kupic w formie digital. Aktualnie jedyne "preordery" wisza w sklepie http://www.webhallen.com/prod.php?id=55878&traff=1 ale nie jestem pewiem czy to poprostu oferta na wyrost tak by pokazac jak duzy asortyment maja, czy faktycznie mozna tam kupic. Mozliwe ze dzisiaj bedzie jakies info na ten temat. Jesli ma ktos wiecej na ten temat to piszcie, ciekawe czy bedzie na allegro. |
Autor: | Lufanga [ 8 sty 2009, 16:35 ] |
Tytuł: | |
http://forums.darkfallonline.com/showth ... t=preorder |
Autor: | Rogoo [ 10 sty 2009, 06:22 ] |
Tytuł: | |
Tak po prawdzie, to marketing tej gry to jakis zart. Zostalo 12 dni do premiery a nie wiadomo nawet gdzie to kupic, ile bedzie kosztowalo, jaki bedzie abonament, jakie beda wymagania sprzetowe.... Szkoda, ze tak swietnie zapowiadajaca sie gre produkuje team bez odpowiednich srodkow na produkcje / marketing. Plus jest taki, ze podobnie bylo z CCP (EVE Online), wiec mam nadzieje, ze bedzie jednak dobrze |
Autor: | Lokti [ 10 sty 2009, 13:24 ] |
Tytuł: | |
A czego oczekiwałeś jeśli chodzi o marketing? DF to produkt niszowy. Tasos "God" Flambouras powiedział, że nie chcą WoW players, więc jakiś element PR-u w tym jest Akurat to, że sztucznie nie nabijają hype'a ma swój sens. Przede wszystkim unikną masakry zaraz po odpaleniu serwerów, jaka np. miała miejsce w WAR. Pozwoli to uniknąć problemów technicznych, czy konieczności stawiania dodatkowych shardów (które po paru tygodniach będą puste) już na samym początku. Będzie też miało dobry wpływ na community, bo o ile gra nie okaże się failem, to ludzie będą regularnie napływać do gry. A nie ma nic bardziej niszczącego community i zniechęcającgo do gry, niż masowy odpływ graczy po 1-2 miesiącach od premiery. Kolejna rzecz...marketing szeptany. DF ma naprawdę sporo fanboyów, którzy lobbują wszędzie gdzie się da. Efektem tego jest np. to, że z dwóch sporych gildii w których grałem (bardzo zróżnicowanych pod kątem playerbase - od fanów UO, po miłośników azn grindfestów) DF zamierza wypróbować jakieś 70% osób. Oczywiście wiadomo, że duża część zniechęci się po pierwszych kilku dniach, ale sam efekt marketingowy został już osiągnięty i to bez zbytnich kosztów. Zresztą tradycyjny marketing ma sens przy tytułach o uznanej marce takich jak WAR, LOTRO, WoW czy DDO. Żeby dzisiaj zbudować popularność całkiem nowego tytułu, na dosyć szczelnie wypełnionym rynku mmorpg, trzeba by naprawdę sporo zainwestować. No i w końcu...sama idea sandbox mmo nie jest zbytnio medialna Natomiast to na co narzekasz, czyli totalny brak info, rzeczywiście jest problemem. Jednak znając Greków wcale nie wydaje się to dziwne. Jak była Olimpiada w Atenach to na dzień przed otwarciem jeszcze malowali krzesełka na stadionie |
Autor: | konrador [ 10 sty 2009, 18:46 ] |
Tytuł: | |
Typowa reklama nie jest potrzebna z tego wzgledu, ze DFO nie trafi w typowe gusta. Nawet gdyby Tasos w przyplywie swoich boskich mocy zaczal zamieniac przedmioty biurowe w zloto, to nie sadze, zeby wyrzucanie pieniedzy na reklame gry, ktora trafic ma do stosunkowo niewielkiej grupy odbiorcow, na jakims GameSpot, czy w jakims PCGamerze, bylo dobrym pomyslem. Mogliby co najwyzej sprzedac troche wiecej pudelek osobom, ktore w jakis dziwny sposob zainteresowalyby sie gra, ale tych subskrypcji i tak by nie zachowali. Wszyscy zainteresowani o grze wiedza, a niezainteresowani nie wiedza i nie musza, bo to po prostu nigdy nie miala byc gra dla nich. Pomijajac reklame, jak zwykle dziwi i martwi brak jakichkolwiek konkretnych informacji - tego sie nie da tlumaczyc czymkolwiek innym niz zupelnie niepowaznym i amatorskim podejsciem do sytuacji przez Aventurine i ich wydawce. |
Autor: | Pinki [ 11 sty 2009, 14:44 ] |
Tytuł: | |
Dobrze podsumowane, konrador :) |
Autor: | Mark24 [ 21 sty 2009, 23:43 ] |
Tytuł: | |
fail roku już w lutym? |
Autor: | Icekk [ 21 sty 2009, 23:57 ] |
Tytuł: | |
w lutym to mam urodziny i nie ma miejsca na fail'e... tym barzej faile kroku. |
Autor: | Pieszczoch [ 22 sty 2009, 07:59 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): fail roku już w lutym?
Czy ja wiem czy fail? W shadowbane graja jakos ludzie, a DFO to oldschoolowy MMO i conajmniej upgrade tego typu gier, wiec faila mysle ze nie bedzie. |
Autor: | exodus [ 23 sty 2009, 09:03 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): Typowa reklama nie jest potrzebna z tego wzgledu, ze DFO nie trafi w typowe gusta. Nawet gdyby Tasos w przyplywie swoich boskich mocy zaczal zamieniac przedmioty biurowe w zloto, to nie sadze, zeby wyrzucanie pieniedzy na reklame gry, ktora trafic ma do stosunkowo niewielkiej grupy odbiorcow, na jakims GameSpot, czy w jakims PCGamerze, bylo dobrym pomyslem. Mogliby co najwyzej sprzedac troche wiecej pudelek osobom, ktore w jakis dziwny sposob zainteresowalyby sie gra, ale tych subskrypcji i tak by nie zachowali. Wszyscy zainteresowani o grze wiedza, a niezainteresowani nie wiedza i nie musza, bo to po prostu nigdy nie miala byc gra dla nich.
Pomijajac reklame, jak zwykle dziwi i martwi brak jakichkolwiek konkretnych informacji - tego sie nie da tlumaczyc czymkolwiek innym niz zupelnie niepowaznym i amatorskim podejsciem do sytuacji przez Aventurine i ich wydawce. Seriously, w jaki sposob zerowy awarness ma im pomoc. Stwierdzenie ze wszyscy zainteresowani o grze juz wiedza to bzdura. Niby z jakiego powodu CCP laduje olbrzymie pieniadze w marketing eve skoro ta gra jest juz tyle lat na rynku i jest jedna z bardziej rozpoznawalnych mmo. Moze faktycznie dolary wydane na bannery i drukowane reklamy sa wydane bez sensu ale do jasnej cholery brak kontaktu z prasa, blogami, czy serwisami typu gametrailers niby w czym im pomaga, mniej pracy? Mozesz sie rzucac ile chcesz ale strony ktore maja wielokrotnie wiekszy reach niz mmorpg.com maja znaczenie a darkfall na nich nie istnieje. |
Autor: | meydanen [ 23 sty 2009, 09:17 ] |
Tytuł: | |
Przyznaje calkowita racje. Dobra reklama to ponad polowa sukcesu... na starcie oczywiscie. Nie dziwie sie ze pakuja kase w reklame DF. Ja osobiscie jak dowiedzialem sie o istnieniu.. a raczej planowaniu istnienia DF od znajomego, ktory gdzie cos kiedys wyczytal. Prawda jest taka, ze porownujac DF-a z innymi MMO pod wzgledem reklamy to... powiedzmy szczerze.. DF jej nie ma. Moze i owszem, teraz zrobil sie szum. Miala byc premiera, teraz Open Beta itp. ale reklamy z prawdziwego zdarzenia to cudenko nie posiada. |
Autor: | Pinki [ 23 sty 2009, 09:50 ] |
Tytuł: | |
Bo reklamę DF'owi zrobiła już kilka lat temu UO ;P |
Autor: | meydanen [ 23 sty 2009, 09:52 ] |
Tytuł: | |
Racja |
Autor: | Zarri [ 23 sty 2009, 10:55 ] |
Tytuł: | |
meydanen napisał(a): ale reklamy z prawdziwego zdarzenia to cudenko nie posiada.
Racja, nawet porzadnej strony www nie maja. Amatorszczyzna na calego, mysle, ze support w tej grze nie bedzie rowniez istnial zaden. Juz lepsze strony www maja autorzy darmowych pirackich shardow. |
Autor: | meydanen [ 23 sty 2009, 11:01 ] |
Tytuł: | |
Ale powiem szczerze ze moze to i lepiej. Dlaczego ??? Gra nie jest rozreklamowana wiec wiedza o niej Ci, ktorzy tak naprawde na nia czekaja. Unikniemy chmary dzieciakow robiacych zamieszanie i zapychajacych kanaly |
Autor: | Teo [ 23 sty 2009, 11:53 ] |
Tytuł: | |
exodus napisał(a): Niby z jakiego powodu CCP laduje olbrzymie pieniadze w marketing eve skoro ta gra jest juz tyle lat na rynku i jest jedna z bardziej rozpoznawalnych mmo.
Moze faktycznie dolary wydane na bannery i drukowane reklamy sa wydane bez sensu ale do jasnej cholery brak kontaktu z prasa, blogami, czy serwisami typu gametrailers niby w czym im pomaga, mniej pracy? Ale wez pod uwage kiedy CCP rozpoczelo masowa reklame, dopiero jak zmienili sprzet na taki, ktory pozwala im na wiecej niz 30 tysiecy graczy online, wczesniej tylko starali sie utrzymac te 200-250 tysiecy oplaconych kont, teraz zmasowana reklama bo wiedza ze moga sobie pozwolic na duzo wiecej klientow. |
Autor: | Zarri [ 23 sty 2009, 12:19 ] |
Tytuł: | |
meydanen napisał(a): Ale powiem szczerze ze moze to i lepiej.
Dlaczego ??? Gra nie jest rozreklamowana wiec wiedza o niej Ci, ktorzy tak naprawde na nia czekaja. Unikniemy chmary dzieciakow robiacych zamieszanie i zapychajacych kanaly Pewnie, bedziesz latal po pustym swiecie jak w Vanguardzie i bil moby, bo zywego gracza spotkasz raz na dzien. |
Autor: | meydanen [ 23 sty 2009, 12:23 ] |
Tytuł: | |
Swiat nie bedzie pusty. Ci ktorym zalezy na DF-ie i tak beda o nim wiedziec |
Autor: | Zarri [ 23 sty 2009, 12:29 ] |
Tytuł: | |
Zadna gra mmo nie utrzyma sie bez reklamy. Nie wiem czemu na sile bronicie nieudolnosci Aventurine, ich olewczego stosunku do klientow, zero supportu, zero reklamy i badziewna strona www. Przy tej wielkosci grze (ogromny swiat) potrzeba duzo ludzi by go zapelnic. Bez reklamy traca duzo osob, ktore by chetnie pograly ale nie maja szansy dowiedziec sie nawet o tej grze. Nawet jesli gra bedzie dobra, to przy takiej polityce marketingowej Aventurine bedzie to klapa finansowa. Chyba, ze pojda po rozum do glowy, ale raczej po leniwych Grekach bym sie tego nie spodziewal. |
Autor: | mrynar [ 23 sty 2009, 12:37 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a): Zadna gra mmo nie utrzyma sie bez reklamy. Nie wiem czemu na sile bronicie nieudolnosci Aventurine, ich olewczego stosunku do klientow, zero supportu, zero reklamy i badziewna strona www.
Przy tej wielkosci grze (ogromny swiat) potrzeba duzo ludzi by go zapelnic. Bez reklamy traca duzo osob, ktore by chetnie pograly ale nie maja szansy dowiedziec sie nawet o tej grze. Nawet jesli gra bedzie dobra, to przy takiej polityce marketingowej Aventurine bedzie to klapa finansowa. Chyba, ze pojda po rozum do glowy, ale raczej po leniwych Grekach bym sie tego nie spodziewal. Nie zgadzam sie. Jak gra bedzie dobra to wiesc sie rozniesie i graczy bedzie przybywac. Nigdy nie beda to miliony, bo zalozenia gry nigdy nie spodobaja sie milionom. Nie kazdy produkt wymaga reklamy w formie tradycyjnej (spoty, banery itp). |
Strona 1 z 37 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |