MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Darkfall Online vs Mortal Online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32587 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Zarri [ 4 lut 2009, 13:39 ] |
Tytuł: | Darkfall Online vs Mortal Online |
Która gra zapowiada sie lepiej w.g. was ? Darkfall czy Mortal ? Czym te gry sie roznia a w czym sa podobne ? Podobienstwa: - Full loot - walki w trybie FPP (Mortal oprocz jazdy na koniu ma byc caly w FPP, a Darkfall jako opcja) - budowanie miast i housing - rozwijanie skilli zamiast leveli - walki na mountach - brak klas postaci - oblezenia i zdobywanie miast przeciwnikow - PvE dungeony - brak instancji Różnice: Darkfall - mozesz meic 1 postac na serverze Mortal - mozesz miec wiele postaci na serverze Darkfall - budowanie statkow i walki morskie Mortal - budowanie swiatyn dla swojego boga co daje buffy Darkfall - grafika przedpotopowa Mortal - Unreal 3 engine |
Autor: | Brodaty [ 4 lut 2009, 13:40 ] |
Tytuł: | |
nie wiem ![]() Niestety takiej opcji nie ma. |
Autor: | Shadhun [ 4 lut 2009, 13:42 ] |
Tytuł: | |
Jezu, ile wy ludzie macie lat. Mortal sie narazie wogóle nie zapowiada. |
Autor: | Viracept [ 4 lut 2009, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Thread do zamknięcia imo. V. |
Autor: | Zarri [ 4 lut 2009, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Shadhun napisał(a): Mortal sie narazie wogóle nie zapowiada.
jak to nie http://www.youtube.com/watch?v=yqko1Xuv8wQ i beta juz w czerwcu. |
Autor: | MagPS [ 4 lut 2009, 13:48 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a):
Możesz mi powiedzieć co takiego widać na tym filmiku, gdyż ja widzę tylko kawałek świata + kolesia na (chyba) jaku i nic więcej, więc filmiki z dfo >> ten filmik. |
Autor: | Shadhun [ 4 lut 2009, 13:53 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: i beta juz w czerwcu.
Dziękuje za poprawe humoru w pracy. |
Autor: | brazz [ 4 lut 2009, 14:05 ] |
Tytuł: | |
lekka przewaga na korzyść DFO (ships) z drugiej strony ciekawe rozwiązania w combacie i perma FPP, to duży plus MO. |
Autor: | Motopompa [ 4 lut 2009, 14:07 ] |
Tytuł: | |
UO na klimatycznym shardzie(100 osob online) + ban za bledy ort>all |
Autor: | Teo [ 4 lut 2009, 14:15 ] |
Tytuł: | |
Jesli DFO zaliczy faila to producent MO moze zamykac projekt i nie meczyc sie dalej. |
Autor: | Havok [ 4 lut 2009, 14:17 ] |
Tytuł: | |
Zależy jaki będzie powód tego faila. A niektóry to widzę mają jakiś uraz do freeshardow UO ![]() |
Autor: | Zarri [ 4 lut 2009, 14:19 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Jesli DFO zaliczy faila to MO moze zamykac projekt i nie meczyc sie dalej.
To zalezy z jakiego powodu zaliczy faila. Na razie to masa opcji nie jest w ogole zaimplementowana do bety DFO (walki statkow, budowanie miast), a to przeciez end-content. Czyli wprowadzony bedzie end-content bez przetestowania w becie ! Jesli DFO zaliczy faila to tylko dlatego ze bedzie masa bugow i nie spelnionych obietnic (jak w AoC). Nie ma to jednak zadnego powiazania z Mortalem, ktory po dwoch latach programowania jest na takim etapie jak Darkfall po 9 latach. |
Autor: | RufeN [ 4 lut 2009, 14:34 ] |
Tytuł: | |
sorry, ale wszystko prędzej czy później będzie failem - jakby dzisiaj zrobić głosowanie to założę się, że WOW też by był przegłosowany jako fail, więc imho nie ma się co spierać, czy to będzie jasne w dniu premiery, parę miesięcy, czy lat później ![]() inna sprawa to to, że wielu użytkowników już tutaj odpuściło hypowanie na nowo powstające MMO - AoC i WAR zawiodły moje oczekiwania, i zmarnowały czas poświęcony na śledzenie newsów nt ich powstawania. |
Autor: | murekx [ 4 lut 2009, 15:03 ] |
Tytuł: | |
Zarri napisał(a): embe napisał(a): Jesli DFO zaliczy faila to MO moze zamykac projekt i nie meczyc sie dalej. To zalezy z jakiego powodu zaliczy faila. Na razie to masa opcji nie jest w ogole zaimplementowana do bety DFO (walki statkow, budowanie miast), a to przeciez end-content. Czyli wprowadzony bedzie end-content bez przetestowania w becie ! Jesli DFO zaliczy faila to tylko dlatego ze bedzie masa bugow i nie spelnionych obietnic (jak w AoC). Nie ma to jednak zadnego powiazania z Mortalem, ktory po dwoch latach programowania jest na takim etapie jak Darkfall po 9 latach. Statki i budowanie miast są juz w becie. |
Autor: | brazz [ 4 lut 2009, 15:16 ] |
Tytuł: | |
MO jest w produkcji od 2004 albo 2005. |
Autor: | Nuzgul [ 4 lut 2009, 15:26 ] |
Tytuł: | |
W pelni zgadzam sie z Rufen na chwile obecna to tylko maksymalni fanboye się na jakąkolwiek powstającą grę napalaja... Niestety Aoc i War dal optymistom strasznie po dupie, w tym mi. Zresztą patrząc na tytuly ktore niby maja wyjść w tym roku Aion- zabotowany na maksa, Darkfall duzo rzeczy brakuje niby ludzie pozytywnie sie wypowiadaja ale.., Mortal moze bedzie beta a moze nie... o innych grach to nie ma sensu wspominac. |
Autor: | Postal [ 4 lut 2009, 15:29 ] |
Tytuł: | |
Nuzgul napisał(a): Niestety Aoc i War dal optymistom strasznie po dupie, w tym mi.
no rpzeciez te gry z zalozenia juz byly failami.. instancje? praktycznie zerowy pvploot? sceneriosy mini gry inne chujemuje wtf? ![]() |
Autor: | Viracept [ 4 lut 2009, 15:52 ] |
Tytuł: | |
MO było planowane od 2002 a ruszyło w 2005. Pracuje nad nim 12 devsów. To co planują to rewolucja a w zasadzie UO reborn z zajebistym combatem i grafą. Plus świetny kontakt z community na forum. I wogóle zajebiste podejście do gry. V. |
Autor: | adivip [ 4 lut 2009, 18:30 ] |
Tytuł: | |
MO z założeń może być fajną grą jednak plany i rzeczywistość rzadko się pokrywają (AoC). MO vs DFO? Na razie DFO, a co będzie potem to zobaczymy. Nuzgul napisał(a): Niestety Aoc i War dal optymistom strasznie po dupie, w tym mi. Taa. Obie gry kupiłem jako pre-order i zmarnowałem tylko kasę. Po AoC spodziewałem się gry na co najmniej 2 lata, wyszła gra na 3 dni czyli do 20lvla. Potem to już $%^&. WAR zrobił na mnie fajne wrażenie na T1. Potem gorzej ale i tak w to gram bo nie ma odpowiedniej konkurencji. Zarri napisał(a): To zalezy z jakiego powodu zaliczy faila. Na razie to masa opcji nie jest w ogole zaimplementowana do bety DFO (walki statkow, budowanie miast), a to przeciez end-content. Czyli wprowadzony bedzie end-content bez przetestowania w becie !
Jesli DFO zaliczy faila to tylko dlatego ze bedzie masa bugow i nie spelnionych obietnic (jak w AoC). Nie ma to jednak zadnego powiazania z Mortalem, ktory po dwoch latach programowania jest na takim etapie jak Darkfall po 9 latach. Zgadzam się w 100%. |
Autor: | QFC [ 4 lut 2009, 18:34 ] |
Tytuł: | |
reszte moga dac pozniej , wazne zeby gameplay byl miodny , jesli bedzie drewno to chuj wie jaki imba kontent nie pomoze tej grze , takie jest moje zdanie |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |